Giel Belen douched niet eens, en hij was ene keer naakt op teevee en hij had een enorme duidelijk nooit geschoren bush haar op zijn kleine pik zitten.quote:
Met dieren hebben ze weinig op inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ze moeten die pad wel terugzetten bij een vijver.![]()
Ik weet dat toevallig als oud medewerker van de paddenwacht, bij het water gaan ze paren, en in het najaar trekken ze weer terug.
Maar goed, salamanders worden ook afgeslacht, dus voor deze lieve pad heb ik weinig hoop.
Mannen die okselhaar en borsthaar weghalen vind ik idd super verwijfd ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.
tja, als er een paardenstaart onder zijn armen zou hangen dan zou het wat mij betreft wat getrimd moeten worden, maar helemaal er af vind ik persoonlijk erg wijvig.
Ik dacht dat Huub en Eric juist complimenten kregen van de dierenbescherming (of andere diervriendelijke organisatie) voor de manier waarop ze met die salamanders omsprongen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, salamanders worden ook afgeslacht, dus voor deze lieve pad heb ik weinig hoop.
In de slaapkamer dacht ik.quote:
Ik help elk jaar bij de paddentrek.. dus ik weet ook goed hoe padden aanvoelen, beetje ruw inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zien jullie nu wat een leuke diertjes padden zijn, je kan ze zo oppakken en terugzetten.
Bij kikkers is dat moeilijker, die hebben langere poten waardoor ze zelfs uit een emmer kunnen klimmen/ springen, en ze zijn veel glibberiger.
Padden voelen ruw aan.
die pad is toch al mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
verandert de kikker straks in een mooie man?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
verandert de kikker straks in een mooie man?
Dat heb je te hard gezegd, nu is het weer over...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Prosac het volgende:
een unicum, 3 verschillende momenten op de streams
saai he? Tijd voor een nieuwe bewoner...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat een vriendjes in de villa zeg. Tijd voor 'non stop rocken' Huub.
Goed idee, meteen af van haar trashy image...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
Wat nou als ze Amanda eens een leuke korte bob aanmeten, haar goudbruin verfen?
ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
[..]
mooi in al zijn lelijkheid, ik ben er nu al aan gehecht
![]()
Dat was altijd al overduidelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:31 schreef Prosac het volgende:
Is Palma ook een niet een beetje het zichtbare "achter", aangezien ze regelmatig ook bewoners corrigeert en nu ook Huub zegt dat hij zijn microfoontje moet verhangen
Nee dan lijkt haar gezicht nog ronder. Het gaat alleen maar haar vorm accentueren en haar gezicht is niet al te smal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
Wat nou als ze Amanda eens een leuke korte bob aanmeten, haar goudbruin verfen?
er werd gewoon gebeld via de keukentelefoonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:31 schreef Prosac het volgende:
Is Palma ook een niet een beetje het zichtbare "achter", aangezien ze regelmatig ook bewoners corrigeert en nu ook Huub zegt dat hij zijn microfoontje moet verhangen
maar er moet toch iets van te maken zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee dan lijkt haar gezicht nog ronder. Het gaat alleen maar haar vorm accentueren en haar gezicht is niet al te smal.
Psiesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:31 schreef Gigageil het volgende:
Eerlijk gezegd begint dat manwijf me nou ook we de keel uit te hangen met haar "Ik doe dit niet meer, en ik doe dat niet meer.......
Is ze nou personeel of niet ?
![]()
Nou ja zeg. Kan je toch ook normaal zeggen tegen me.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef My_ het volgende:
[..]
Hij zei direct erachteraan, 'nee dank je'!
Ik ben geen Jaap fan, maar je moet wel goed op blijven letten heah!![]()
Wat leuk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |