quote:
Het is ook allemaal nep, want toen het Natasia duidelijk werd dat Huub eruit stemmen niet ging lukken, kreeg ze bijna een paniekaanval. Zo leuk vindt ze hemquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sylvia en Huub inzien, dat het allemaal alleen maar taktiek is. Natasia is een koud, berekenend, gevoelloos, egocentrisch, griezelig sekreet.
bagger liedjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Huub, zingend: "Ik vin oe sexy wat vinnie von mie?"
Nee, maar tijd om een zorgvuldig gekozen TT met je triggerhappy vingertjes te vernaggelen, heb je helaas wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk niet eens tijd om hier te posten verdorie
En nog steeds staat het met CH in plaats van Gquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar tijd om een zorgvuldig gekozen TT met je triggerhappy vingertjes te vernaggelen, heb je helaas wel.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog steeds staat het met CH in plaats van G
Ik hoop met je mee. Soms twijfel ik daar aan. Hebben ze nu echt niet in de gaten dat dit alleen tactiek is?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sylvia en Huub inzien, dat het allemaal alleen maar taktiek is. Natasia is een koud, berekenend, gevoelloos, egocentrisch, griezelig sekreet.
Ik acht Natasia niet in staat tot het bedenken van enige vorm van tactiek trouwens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Soms twijfel ik daar aan. Hebben ze nu echt niet in de gaten dat dit alleen tactiek is?
Ik weet ook niet of je bij een sluipwesp van een taktiek kan spreken. Het is meer instinct. Maar gevaarlijk is het wèl.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik acht Natasia niet in staat tot het bedenken van enige vorm van tactiek trouwens.
Daar heeft ze Brian, onze 'master' mind toch voor?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik acht Natasia niet in staat tot het bedenken van enige vorm van tactiek trouwens.
Gisteren in de uitzending bleek dat ze dat heel goed kan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vanmorgen zei eric tegen huub: ik vind natasia wat te aardig doen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef Darklight het volgende:
Dat hebben ze echt wel in de gaten
Denk ik
Idd gisteren op de jappen zeiden Huub, Syl en Erik er ook wat van... toen Natasja eindelijk wegging.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
vanmorgen zei eric tegen huub: ik vind natasia wat te aardig doen de laatste tijd.
ze hebben het dus echt wel door.
Natasia is een warme , gevoelige , extraverte moeder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze probeert het wel idd, maar de tactiek slaat nooit ergens op en is gedoemd te mislukken. Zo ook die van gisteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending bleek dat ze dat heel goed kan.
Om misselijk van te worden zelfs.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natasia is een warme , gevoelige , extraverte moeder.
Zij was wel degene die tegen Brian zei dat als hij die 12 uur niet zou geven Huub sowieso zou blijven. Eric zou dan gelijk naar Huub gaan trekken. Daar had ze wel een punt vond ik. Het maakte uiteindelijk niks uit omdat Eric Huub erin hield maar op dat moment was het wel strategisch bedacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze probeert het wel idd, maar de tactiek slaat nooit ergens op en is gedoemd te mislukken. Zo ook die van gisteren.
Mag Gert ook eens even relluhquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. nu is de TT wel met een G en mist er een N
Van mij wel ja, maar een andere mod zit de TT steeds te veranderen volgens mijquote:
Ach, uiteindelijk is het cirkeltje weer rondt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij wel ja, maar een andere mod zit de TT steeds te veranderen volgens mij
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het cirkeltje weer rond.
Nog 10 posts en ik open niét de volgende.![]()
Blank is ze al, en blond is een kwestie van andere extensions.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Prospera het volgende:
Brian krijgt zangles en hij zingt vals
Wat raar, ik zie Natas in haar chocobruine topje nu nog zwarter dan ze is.
Als ze blank en blond zou zijn, dan zou ze een stuk minder imponerend overkomen![]()
En dat is vast een racistische uitspraak![]()
Goed zo. Ik acht Natasia wel slim genoeg en erg goed in staat om te slijmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
vanmorgen zei eric tegen huub: ik vind natasia wat te aardig doen de laatste tijd.
ze hebben het dus echt wel door.
En grote mannensokken passen haar niet. Dat zou haar meteen opgevallen zijn. Zie je wel, Sylvia is lesbisch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Eric vertelt dat hij een broek van een ex vriendje aan heeft.
Sylvia: "Ik heb zoiets wel eens na een one night stand. Dan zie ik opeens dat ik blauwe sokken aan heb en ik heb zelf niet eens blauwe sokken."
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En grote mannensokken passen haar niet. Dat zou haar meteen opgevallen zijn. Zie je wel, Sylvia is lesbisch.![]()
QEDquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En grote mannensokken passen haar niet. Dat zou haar meteen opgevallen zijn. Zie je wel, Sylvia is lesbisch.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |