Graag ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Moet een man ook al kaal onder de armen?
Van mij mag het kort.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
Wat nou als ze Amanda eens een leuke korte bob aanmeten, haar goudbruin verfen?
19 jaar?quote:
Jaap zegt wel vaker ietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:34 schreef My_ het volgende:
Jaap zit in de sauna?!
Hij had gezworen dat hij dat _noooooit_ zou doen!
Welcome in the crazy world of COS!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:34 schreef sanni het volgende:
" Chiel Bele is een laffe hond " staat er in de TT en vervolgens zie ik reacties die nergens over gaan![]()
![]()
of zelf ff bijkleuren, dat ga ik nu doen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
Huub is al behoorlijk aan het bijkleuren.
Het feit dat ik dit tik maakt dat ik me maar eens bezig moet gaan houden met nuttige taken..![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Psies![]()
Opbokken met die Palma, ik vind het een vervelende bemoeial.
Ga ramen lappen muts.
Dat komt omdat niemand weet wie Chiel Bele is! Ik weet niet welke flapdrol zoooo graag een nieuwe COS aan wou maken dat hij in alle haast vergeten is er een spellingcheck overheen te gooien, maar je schrijft het als: GIEL BEELENquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Welcome in the crazy world of COS!
Die Beelen is het niet waard om z'n naam goed te spellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand weet wie Chiel Bele is! Ik weet niet welke flapdrol zoooo graag een nieuwe COS aan wou maken dat hij in alle haast vergeten is er een spellingcheck overheen te gooien, maar je schrijft het als: GIEL BEELEN![]()
![]()
![]()
Yep, klopt, af en toe hobbelt hier ook weleens een kikker binnen, lastig vangen, ze springen zo schattigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zien jullie nu wat een leuke diertjes padden zijn, je kan ze zo oppakken en terugzetten.
Bij kikkers is dat moeilijker, die hebben langere poten waardoor ze zelfs uit een emmer kunnen klimmen/ springen, en ze zijn veel glibberiger.
Padden voelen ruw aan.
ik heb vandaag geleerd dat je het als L-O-S-E-R schrijftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
maar je schrijft het als: GIEL BEELEN![]()
![]()
![]()
Bij ons zitten ze ook wel eens binnen, maar dan in de bek van onze poesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, klopt, af en toe hobbelt hier ook weleens een kikker binnen, lastig vangen, ze springen zo schattig![]()
padden hebben we ook, vochtige plekken in de tuin.
Vind het leuke beestjes en ben met je eens dat de diervriendelijkheid daar echt laag is.
Méén je dat nou joh? Oei, dat is dan wel een behoorlijke blunder, om de naam van zo'n bekende belangrijke DJ fout te schrijven!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand weet wie Chiel Bele is! Ik weet niet welke flapdrol zoooo graag een nieuwe COS aan wou maken dat hij in alle haast vergeten is er een spellingcheck overheen te gooien, maar je schrijft het als: GIEL BEELEN![]()
![]()
![]()
Dit is geen kikker, dit is een pad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef waxmask het volgende:
Ik heb ook af en toe kikkertjes binnen...
Vooral het achterste gedeelte in zo'n lekker sausje....
Ga ergens anders lopen zeiken,familie van BEELEN zeker ????????????quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ze moeten die pad wel terugzetten bij een vijver.![]()
Ik weet dat toevallig als oud medewerker van de paddenwacht, bij het water gaan ze paren, en in het najaar trekken ze weer terug.
Maar goed, salamanders worden ook afgeslacht, dus voor deze lieve pad heb ik weinig hoop.
zeer ernstig inderdaad...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Méén je dat nou joh? Oei, dat is dan wel een behoorlijke blunder, om de naam van zo'n bekende belangrijke DJ fout te schrijven!
Onze kat denkt van wel,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is geen kikker, dit is een pad.
Ik weet eigenlijk niet of die smakelijk zijn.
Misschien kan Jaap ff...
Je kan wel paddenlikken, schijnt leuk effect te geven...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is geen kikker, dit is een pad.
Ik weet eigenlijk niet of die smakelijk zijn.
Misschien kan Jaap ff...
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia maakte nu een opmerking om Huub er even aan te herinneren dat hij de band met Sylvia nooit moet vergeten. Zo leg ik het tenminste uit.
Als je 200 kg weegt val je al af als je opstaat en een rondje loopt...afvallen is niet zo moeilijk met dat gewicht..het word pas interessant als hij 120 kilo is of Jaap dan nog zo gemotiveerd is omdat het niet zo snel gaat, of hij dan nog in het huis zit en of hij zich niet helemaal klemeet als hij alle reacties op zijn persoonlijkheid op de forums heeft gelezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:51 schreef maikel112 het volgende:
Toch denk ik dat het Jaap wel gaat lukken flink wat af te vallen!
Tuurlijk gaat 'm dat lukken. Als het hem onder deze omstandigheden niet lukt met alle (sociale) controle en facilteiten dan gaat he je nooit meer lukken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:51 schreef maikel112 het volgende:
Toch denk ik dat het Jaap wel gaat lukken flink wat af te vallen!
padden trek is inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zeiken,familie van BEELEN zeker ????????????
Natasia had het er met Huub over dat hun band zoveel beter werd enzo. Dat ze steeds meer praten. Daarna zei Sylvia opeens: "Ze hebben het wel lange tijd heel vreemd gevonden dat ik in het begin al zo veel met je praatte."quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat zei ze dan?
Ga er ook vanuit dat Huub dat nooit zal doen.
Af! Artistieke vrijheid.quote:
Lijkt mij meer een opmerking dat ze bedoelt dat zij het dus gewoon goed had gezien, terwijl nu bijv. Natasia, die Syl verachte, het ineens ook ziet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia had het er met Huub over dat hun band zoveel beter werd enzo. Dat ze steeds meer praten. Daarna zei Sylvia opeens: "Ze hebben het wel lange tijd heel vreemd gevonden dat ik in het begin al zo veel met je praatte."
Dat leek een beetje te zijn bedoeld als een soort van herinnering.
zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:53 schreef neferhone het volgende:
[..]
padden trek is inmaar die moet wel terug gezet worden
![]()
Ik hoop dat Sylvia en Huub inzien, dat het allemaal alleen maar taktiek is. Natasia is een koud, berekenend, gevoelloos, egocentrisch, griezelig sekreet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een opmerking dat ze bedoelt dat zij het dus gewoon goed had gezien, terwijl nu bijv. Natasia, die Syl verachte, het ineens ook ziet.
ik vertrouw haar nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sylvia en Huub inzien, dat het allemaal alleen maar taktiek is. Natasia is een koud, berekenend, gevoelloos, egocentrisch, griezelig sekreet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |