mmwah, heel braaf rellen dan..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat deed zo'n jochie in BB1 ook nogal graag![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:25 schreef Prospera het volgende:
Syl tegen Amanda: iedereen die acteert, die rijdt ook paard.
Cquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leuk!
1. Iedereen die acteert, rijdt ook paard.
2. Alle radiopresentatoren met een pet op hebben een paardebek
Wat is waar?
A. Giel Beelen acteert dat hij stoer is
B. Alle paarden hebben zin om Giel Beelen's pet van zijn hoofd te trappen
C. Giel Beelen had beter paard kunnen worden
D. Giel B eelen is de beste DJ van Nederland.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat is waar?
D. Dat laffe mietje moed KAPODT!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is waar?
OMGquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is waar?
Toen Eric vanochtend de Giel-foon opnam, zei Giel dat hij eigenlijk geen vragen had, omdat hij DGK niks vindt,waarop Eric pissed werd en zei dat hij zijn vragen beter moest voorbereiden. Giel wil de foon dus DGK uit. Jammer dan, had hij de foon er niet in moeten brengen. Je kunt dit verwachten, zeker van Eric en Huub. Giel is dus ''een beetje dom''.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, deed Giel Beelen heel ongeïnteresseerd vanochtend, tegen Eric.
In zijn goede tijd was hij een stuk minder politiek correct.
Is jou provder soms ook Planet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Streams down?
het leukste van Giel Beelen vond ik het spotje met Gerard Jolingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
D. Giel B eelen is de beste DJ van Nederland.
Nou, zeg dat wel! Vroeger hadden we nog respect voor de omgeving waar we in leefden... (nou ja... het hele meubulair is uiteindelijk verbrand in het Storvatt, dat zie ik ze hier nog niet doen.)quote:
ik geef hem niet eens ongelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
knip
Giel komt volgens mij niet. Die relt het liefst vanuit de studio. Nummer afsluiten, nieuwe telefoon uit de la trekken, BN'er zoeken en klaar is Kees. Dahag Eric-uit-de-gouden-WAT? Speel maar lekker verder met je hautaine toontje.
Nogal flauw.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen Eric vanochtend de Giel-foon opnam, zei Giel dat hij eigenlijk geen vragen had, omdat hij DGK niks vindt
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef 2live het volgende:
brian lacht als een wijf en Amanda lijkt wel loops![]()
Ik wel. Als je zo'n grote bek hebt, moet je hem wel waar maken zo op z'n tijd. Eddy Zoey had al zes keer voor de deur gestaan. (Bart de Graaff, waar ben je als we je nodig hebben???)quote:
*denkwolkje* Kut, de koffie staat te ver weg. Zal ik aan Palma vragen of ze het aan wil geven?quote:
Maar wij zijn allemaal liefhebbers van dit soort reality shows. Aangezien Giel dat dus duidelijk niet is, voelen we dat ook een klein beetje als een aanval op ons. En als iemand uit een programma waar wij een hekel aan hebben ons zou bellen, zouden wij misschien hetzelfde reageren. En dan was het wel stoer geweest denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wel. Als je zo'n grote bek hebt, moet je hem wel waar maken zo op z'n tijd. Eddy Zoey had al zes keer voor de deur gestaan. (Bart de Graaff, waar ben je als we je nodig hebben???)
Ho ho. Giel is daar overhéén gegroeid. Lees: hij maakt deel uit van het establishment, zelfs hofnar spelen in De wereld draait door gaat hem nog maar heel matig af.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wel. Als je zo'n grote bek hebt, moet je hem wel waar maken zo op z'n tijd. Eddy Zoey had al zes keer voor de deur gestaan.
vind ik ook eigenlijk, misschien heeft die discussie van gister toch nog wel geholpen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:43 schreef Prosac het volgende:
toch wel top dat Eric en Huub op deze manier helpen
Ok Scan.maar waarom dan de foon wel in DGK brengen om er vervolgens niks mee te doen, behalve afzeiken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal liefhebbers van dit soort reality shows. Aangezien Giel dat dus duidelijk niet is, voelen we dat ook een klein beetje als een aanval op ons. En als iemand uit een programma waar wij een hekel aan hebben ons zou bellen, zouden wij misschien hetzelfde reageren. En dan was het wel stoer geweest denk ik.
Mag jij Huub eigenlijk wel? Dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*denkwolkje* Kut, de koffie staat te ver weg. Zal ik aan Palma vragen of ze het aan wil geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |