ik ook. Om de één of andere reden zijn die paardrijlessen niet meer zo leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Lesley.
Die van Amanda en Palma zijn veel erger!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Dat paardenmeisje heeft een KUTSTEM
Ze willen niet dezelfde fout als Boer Bart maken.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Het paardenmeisje valt ook niet echt in de smaak geloof ik. Ze krijgt nauwelijks aandacht van Huub of Brian (de twee die er wel pap van lusten zegmaar.. )
Werken bij tv is m.i. mij niet veel anders dan het gewone bedrijfsleven...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zou me nu ook niet meer inschrijven.![]()
Op een dag kom je er achter dat er veeeeeel belangrijker zaken in het leven zijn dan jezelf laten bekijken door (met name) 200 man personeel van zo'n programma. Het 'vloerpersoneel' gaat over het algemeen wel, maar de mensen die willen dat je 'tv maakt'...pfff....
Niet om de makers af te zeiken - integendeel! De wrijving tussen deelnemer en maker komt doordat ze beiden een verschillend doel hebben. De makers willen, de naam zegt het al, een tv-programma maken. De deelnemer wil alleen maar winnen. Die doet mee aan het programma en de eisen/wensen van de makers, om zijn doel te bereiken.
De makers geven toe aan het exhibitionistische gedrag van de deelnemer, omdat hij/zij leuke tv maakt. Als dat laatste niet meer het geval is, moet de maker ingrijpen. Zijn doel komt immers in gevaar, en aangezien de maker het laatste woord heeft...
De laatste jaren maak ik zelf veel tv, en begrijp de makers inmiddels wat beter. Grappig genoeg zitten er tegenwoordig zulke rare mensen in zulke rare programma's, dat ik de deelnemers steeds minder goed ben gaan begrijpen...
39quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Nicolaas was ook wel lekker hoor, geen idee wat zijn leeftijd was, maar volgens mij toch eind 30 begin 40.
Nou, de huishoudsters krijgen wél aandacht genoeg van bv Huub.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze willen niet dezelfde fout als Boer Bart maken.....![]()
Het is een vreemde snuiter, maar m.i. geen "psycho".quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jeetje...ik ben de enige die een psycho in hem zag![]()
Ik vond hem ook leuk als personage in het spel maar onaantrekkelijk als manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een vreemde snuiter, maar m.i. geen "psycho".
Ik vond hem lachen. Was ook léuk, toen hij er met de nieuwjaarsborrel weer was.
Heb ik al 3 dagen :pquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Goedemorgen. lurk al een tijdje mee maar ben te lui om te typen.![]()
Ze zien er niet zozeer uit als miljonairs hier, maar meer als verwende verveelde rijkeluiskindjes.quote:
Echt, waar haalt hij de opmerkingen vandaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Brian heeft een zelfde humeur als de dood zou hebben op een geboortefeest"
Ik vind het echt knap dat hij ze maar uit zijn mouw blijft schudden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Brian heeft een zelfde humeur als de dood zou hebben op een geboortefeest"
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef Sebi het volgende:
Huub: We gaan alles rechtmatig van Brian afpakken: fototoestel, Amanda...
Erik: Natasia...
Yep. Als hij die pet maar eens wat verder over zijn gezicht heen trekt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij wel van Giel houdt.
Mooi, ik werd al even bezorgdGiel is okee
Zo ziet het er uit ja, beide in jaren 70 stijlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welke speedboot is nou van jou? Die met vijf naakte vrouwen erop, toch?
Nee man... Giel is echt wel prima. In het glazen huis ook ieder jaar weerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep. Als hij die pet maar eens wat verder over zijn gezicht heen trekt.
Heeft Giel Huub belachelijk gemaakt ofzo, omdat hij Giel af ligt te zeiken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:18 schreef Prospera het volgende:
Huub over de Chiel-telefoon, het is zijn telefoon, laat hem die maar komen halen.
Eric: Wie?
Huub: L-O-S-E-R
Daar is Giel Beelen niet mans genoeg voor DAT MIETJEquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:19 schreef Gert het volgende:
Het zou leuk zijn als die pettemans te horen krijgt dat hij wordt afgezeken, en wel zin heeft in een relletje.
Wat ik begrepen heb, deed Giel Beelen heel ongeïnteresseerd vanochtend, tegen Eric.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeft Giel Huub belachelijk gemaakt ofzo, omdat hij Giel af ligt te zeiken?
is Giel geen relnicht?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef joop24 het volgende:
[..]
Daar is Giel Beelen niet mans genoeg voor DAT MIETJE
Geen idee, ik val er net midden in, ik vermoed dat het te maken heeft met het telefoontje van Giel met Eric vanochtend. Want Giel was Huub's grote voorbeeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeft Giel Huub belachelijk gemaakt ofzo, omdat hij Giel af ligt te zeiken?
We zullen zien. Als Giel nou echt ballen heeft komt ie die telefoon dus zelf ophalen vandaag. Als ie dat doet zal ik mijn mening over hem enigszins proberen bij te stellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee man... Giel is echt wel prima. In het glazen huis ook ieder jaar weer![]()
Mooie vriendin ook trouwens.
Notg steeds, maar Giel heeft de telefoon laten inpikken en dat staat Huub niet zo aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen idee, ik val er net midden in, ik vermoed dat het te maken heeft met het telefoontje van Giel met Eric vanochtend. Want Giel was Huub's grote voorbeeld.
Yeah!!! Rellen!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:19 schreef Gert het volgende:
Het zou leuk zijn als die pettemans te horen krijgt dat hij wordt afgezeken, en wel zin heeft in een relletje.
Daar gaat de 'heibel' dus om. Volgens mij is de telefoon al weggehaald door iemand.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
We zullen zien. Als Giel nou echt ballen heeft komt ie die telefoon dus zelf ophalen vandaag. Als ie dat doet zal ik mijn mening over hem enigszins proberen bij te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |