Echt? moesten jullie van de redactie zo doen of was 't oprechtquote:
hotellenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vroeg me af wat Mevrouw van Schaijk vond van Tokyo Hotel..![]()
Ook die naam uitleg.. Ja ze willen naar Tokyo en komen vaak in hotels.![]()
Zeg dit niet graag maar ik vond Jim wel goed zingen.. en hij ziet er niet meer zo fake als eerst uit.![]()
Die zanger van Tokio Hotel heeft veel weg van die zanger van Zweden die mee deden tijdens het ESF.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat is die zanger een kankernicht zeg
The Arkquote:Op maandag 21 mei 2007 01:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die zanger van Tokio Hotel heeft veel weg van die zanger van Zweden die mee deden tijdens het ESF.
Ook zo'n zwart haar en zwarte oogschaduw, zwarte nagellak opgemaakt dus![]()
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met dat hij er 'fake' uitzag, maar hij zong inderdaad goed. Vindt het een erg lekker nummer trouwens.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Mr_Booze het volgende:
Zeg dit niet graag maar ik vond Jim wel goed zingen.. en hij ziet er niet meer zo fake als eerst uit.![]()
Toen bij Idols deed hij zo overdreven met zijn optredens altijd dat is nu weg en zijn stem klinkt leuker.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met dat hij er 'fake' uitzag, maar hij zong inderdaad goed. Vindt het een erg lekker nummer trouwens.
Toen was Jim ook maar 15 jaar héquote:Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Toen bij Idols deed hij zo overdreven met zijn optredens altijd dat is nu weg en zijn stem klinkt leuker.
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:33 schreef Adelante het volgende:
laatste uitzending van het seizoen
Echt heeeel mooi haarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:42 schreef Aoristus het volgende:
zonde, dat meisje heeft had prachtig lang haar.
De kinderen op het schoolplein trekken er natuurlijk aan.quote:
Rekelsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De kinderen op het schoolplein trekken er natuurlijk aan.
prachtig toch, iemand die altijd lacht terwijl er niets aan de hand is. 2x per week water geven en geen suikerklontjes voeren.quote:
Past goed bij Hans van Willlegenburg.quote:
idd, ook dat douchen met die meid kan alleen Paul. Een andere zou gelijk beschuldigd worden van pedofili o.i.dquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:31 schreef Lambiekje het volgende:
Het is een leuke wens van iemand. Ik vind het goed van Paul (+team) dat hij dan ook iets verzint om en-public kan douchen en met haar gaat zingen. Zo'n bikini kan ook alleen Paul flikken zonder "rare" vragen achteraf. Mede door dit soort activiteiten vind ik het een sterk programma.
Die met dat eh, grote gezicht?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Viel het jullie ook op dat toen die vrouw haar moeder zat te bedanken voor haar opvoeding enzo dat er een vrouw achter zat die niet hele wist hoe ze moest kijken, of was die gewoon niet helemaal 100%?
't kind is amper 14 johquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
idd, ook dat douchen met die meid kan alleen Paul. Een andere zou gelijk beschuldigd worden van pedofili o.i.d
verder was dat meisje![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat Paul de Leeuw een uniek show heeft wereldwijd gezien ?!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
idd, ook dat douchen met die meid kan alleen Paul. Een andere zou gelijk beschuldigd worden van pedofili o.i.d
verder was dat meisje![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh, jaar of 15/16/17, maar ik vond d'r wel cutequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |