Past goed bij Hans van Willlegenburg.quote:
idd, ook dat douchen met die meid kan alleen Paul. Een andere zou gelijk beschuldigd worden van pedofili o.i.dquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:31 schreef Lambiekje het volgende:
Het is een leuke wens van iemand. Ik vind het goed van Paul (+team) dat hij dan ook iets verzint om en-public kan douchen en met haar gaat zingen. Zo'n bikini kan ook alleen Paul flikken zonder "rare" vragen achteraf. Mede door dit soort activiteiten vind ik het een sterk programma.
Die met dat eh, grote gezicht?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Viel het jullie ook op dat toen die vrouw haar moeder zat te bedanken voor haar opvoeding enzo dat er een vrouw achter zat die niet hele wist hoe ze moest kijken, of was die gewoon niet helemaal 100%?
't kind is amper 14 johquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
idd, ook dat douchen met die meid kan alleen Paul. Een andere zou gelijk beschuldigd worden van pedofili o.i.d
verder was dat meisje![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat Paul de Leeuw een uniek show heeft wereldwijd gezien ?!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
idd, ook dat douchen met die meid kan alleen Paul. Een andere zou gelijk beschuldigd worden van pedofili o.i.d
verder was dat meisje![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh, jaar of 15/16/17, maar ik vond d'r wel cutequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |