quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
Hier wil ik wel een tvp voor plaatsen om alle verontwaardigde reacties te lezen![]()
Boven op de vacht, neem ik aan? Denk niet dat de cavia daar iets van voelt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:20 schreef de_priester het volgende:
in de uitzending van zaterdag 19 mei is te zien hoe 'pá' paul een cavia
met kaarsvet (!) besprenkelt bij een 'caviadoop'
Nou vond ik dat ronduit gezegd erg. zon weerloos beestje met
heet kaarsvet besprenkelen.![]()
of zag iuk het nou heel verkeerd....
ja... je bent ook een vrouwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het ook smakeloos.
Niet grappig, Paul.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:22 schreef Timmai het volgende:
die caviadoop was het leukste stuk van de hele show zeikmuts
Ah, daar hebben we de zielige reacties al.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Ah, daar hebben we de zielige reacties al.![]()
dat bedoel jequote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Ah, daar hebben we de zielige goede reacties al.![]()
waar word dit gerecht geserveerd ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:24 schreef Repeat het volgende:
Weet je gelijk hoe 99% van de cavia's zich voeltquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Wij gaan er maar vanuit dat die cavia niets voelt. Die cavia kan alleen maar een beetje knipperen met z'n oogjes, maar wie zegt dat 'ie intussen niet doodsangsten uitstaat? Wat zou jij ervan vinden als jij vanuit je rustige hok met stro in een enorm drukke ruimte komt en dat er vreemde mensen aan je zitten en je ineens een jurkje aan moet?
Dat soort mensen hoort helemaal geen dieren te mogen hebben. Kutwijven
.
eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Wij gaan er maar vanuit dat die cavia niets voelt. Die cavia kan alleen maar een beetje knipperen met z'n oogjes, maar wie zegt dat 'ie intussen niet doodsangsten uitstaat? Wat zou jij ervan vinden als jij vanuit je rustige hok met stro in een enorm drukke ruimte komt en dat er vreemde mensen aan je zitten en je ineens een jurkje aan moet?
Dat soort mensen hoort helemaal geen dieren te mogen hebben. Kutwijven
.
Inderdaad, dat zou ik als cavia ook denken...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:33 schreef de_priester het volgende:
[..]
dat beest denkt vast dat ie ritueel geslacht wordt ofzo.
nee zon kut beest in zon klein kooitje waar die nergens kan schuilen of niksquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:33 schreef de_priester het volgende:
[..]
eens.
die van mij raken al half in de stress bij een drukke verjaardag. dat merk je een week later nog.
doe ze daarom ook maar naar andere kamer tegenwoordig.
Moet je voorstellen hoe die hele hijsa daarom heen gebeurt. dat beest denkt vast dat ie ritueel geslacht wordt ofzo.
normaal kan ik die show wel waarderen, maar nu ist echt smakeloos.
-------------
ff graag off topic en uitlok weg alsjeblieft
Nee, zn hele leven in een pesthok zitten is lekker. En volgens mij kan een cavia dat echt niet denken, laat staan die verbanden leggen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:33 schreef de_priester het volgende:
[..]
eens.
die van mij raken al half in de stress bij een drukke verjaardag. dat merk je een week later nog.
doe ze daarom ook maar naar andere kamer tegenwoordig.
Moet je voorstellen hoe die hele hijsa daarom heen gebeurt. dat beest denkt vast dat ie ritueel geslacht wordt ofzo.
normaal kan ik die show wel waarderen, maar nu ist echt smakeloos.
-------------
ff graag off topic en uitlok weg alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |