Haha, ik slaap waarschijnlijk minder in 3 dagen dan jij in 1 nachtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat dat komt ook na 19 uur en dan lig jij al in je bedje
Tsss dan zie je met iedere F5 zo'n geel envelopje bovenin je pagina staan..... met daarachter een cijfertje...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zou met PM niet anders zijn vrees ik
Kanssssssloosquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ik slaap waarschijnlijk minder in 3 dagen dan jij in 1 nacht
Dat is wel te merkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
Zo, het was leuk, ik ben dr weer weg van
Idd, vrij kansloosquote:
Wantquote:
Het getuigt op zich wel van humor om dat te roepen tegen die-hard DGK streamers... dat dan wel weerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die hadden wij dan weer gemist..... daarbij, een user wil zijn eigen kloon ook nog wel eens beledigen om daarmee de schijn te voorkomenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Het was me al vrij snel duidelijk dat jullie m'n postgeschiedenis doornamen en op zich is dat wel prima, ware het niet dat je mijn id linkte aan een user die mij heel erg beledigd had.
Hoiquote:
Slapen jullie minder dan 2 uur per nacht ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het getuigt op zich wel van humor om dat te roepen tegen die-hard DGK streamers... dat dan wel weer![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het getuigt op zich wel van humor om dat te roepen tegen die-hard DGK streamers... dat dan wel weer![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is slapen??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen jullie minder dan 2 uur per nacht ?
Al maandenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen jullie minder dan 2 uur per nacht ?
quote:
Sorry, maar ik link iedereen aan LS, het is er niet uit te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Het was me al vrij snel duidelijk dat jullie m'n postgeschiedenis doornamen en op zich is dat wel prima, ware het niet dat je mijn id linkte aan een user die mij heel erg beledigd had.
Ja, jullie veel plezier met cam geilenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hahaha nou truste Bartje en groetjes aan je vriendje fokkerdefokfok he![]()
Daarmee praat je het goed voor jezelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hadden wij dan weer gemist..... daarbij, een user wil zijn eigen kloon ook nog wel eens beledigen om daarmee de schijn te voorkomen![]()
PC eend tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry, maar ik link iedereen aan LS, het is er niet uit te krijgen
He jammer danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry, maar ik link iedereen aan LS, het is er niet uit te krijgen
Het was allemaal de schuld van pinbaalquote:
Tsja.... ik moet ook toegeven dat ik vooral afging op de reacties op jouw eerste posts......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daarmee praat je het goed voor jezelf.
de dgk = de de gouden kooiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:57 schreef dvunz het volgende:
wat is ernu zo leuk aan de dgk ????
of zitte julie te w8en tot er geneukt word ofsjow ?
Nee joh, ben je gek, vannacht wordt er niet geneukt, dat was gisteren... en zaterdagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:57 schreef dvunz het volgende:
wat is ernu zo leuk aan de dgk ????
of zitte julie te w8en tot er geneukt word ofsjow ?
Nee het gaat niet op bestelling, maar wij die-hards weten gewoon dat het vannacht niet meer gaat gebeuren, ik gok persoonlijk op woensdag weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:00 schreef dvunz het volgende:
dus al1 zodag en zadag word er geneukt??
rest vd week dan ???doe ut zelf service ofzo ?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek, vannacht wordt er niet geneukt, dat was gisteren... en zaterdag![]()
Soms gaat het best wel op bestelling...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee het gaat niet op bestelling, maar wij die-hards weten gewoon dat het vannacht niet meer gaat gebeuren, ik gok persoonlijk op woensdag weer.
Sssssssssssssttttttt anders willen ze nog een PM ook wanneer het neuken begintquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soms gaat het best wel op bestelling...![]()
Je hoeft niet meteen de slaan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssssssssssssttttttt anders willen ze nog een PM ook wanneer het neuken begint![]()
dan krijgen ze er zomaar 3 aangebodenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soms gaat het best wel op bestelling...![]()
Ja, zo gaat het preciesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:04 schreef dvunz het volgende:
dus julie die hards..sluiten weddenschappen af op waneer er geneukt word
en daar verdien je wat extras mee terwijl je zit te kwijle op live neukparty???
Het draait allemaal om de ContactPunten hè...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:04 schreef dvunz het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:05 schreef dvunz het volgende:
aha...nog beetje lekkere vrouwe dan ?
hahahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:04 schreef dvunz het volgende:
Waar is toch de liefde gebleven ? Dat geneuk op nix afquote:
Griekse Italiaanse enz enzquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:05 schreef dvunz het volgende:
aha...nog beetje lekkere vrouwe dan ?
ja daag...wel dele he...quote:
Ik niet!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
* Ligt ff dubbel...... wie plaatst die cap???
Nee daar wachten ze op zo lijkt het welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het draait allemaal om de ContactPunten hè...
En ik heb de pech dat het meestal gebeurt als ik in de kroeg zit, dus krijg het nooit live mee....
Heb ik weer![]()
Welke ? Tis blijkbaar leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
* Ligt ff dubbel...... wie plaatst die cap???
Fysiek geweld !! Dat is een exit !!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou word ik alweer geslagen...
Wat een agressie hier...![]()
Morgen ochtend is ook een optie, of hebben ze een drukke agenda morgen?quote:
egt niet..eerst lekker zitte make en dan niet dele??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fysiek geweld !! Dat is een exit !!!![]()
Waar is je vriendje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:10 schreef dvunz het volgende:
[..]
egt niet..eerst lekker zitte make en dan niet dele??
![]()
krijg je ervan he
Als je maar wakker blijft...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:10 schreef dvunz het volgende:
[..]
![]()
krijg je ervan he
vraag ut em ff zelf..ik w8 op fotosquote:
Dat hoop ik inderdaad niet voor je!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk waar, zo zien ze er bij mij over 5 jaar nog niet uit...
Jij weet echt nix van DGK hè....... Fysiek geweld tegen een die-hard user is exitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:10 schreef dvunz het volgende:
[..]
![]()
krijg je ervan he
Mwah, ik denk over 10 jaar nog niet, maar ik heb dan ook een leeftijdsverschil van 7 jaar met Natasia hèquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad niet voor je!![]()
Niet op blz 1quote:
Ohh nee die niet hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk waar, zo zien ze er bij mij over 5 jaar nog niet uit...
is tog net zoiets als bb ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij weet echt nix van DGK hè....... Fysiek geweld tegen een die-hard user is exit![]()
Zie je nou wat er gebeurt dvunz?! Als we het er alleen al over hebben schieten wij vrouwen hier in de stress, de mannen posten hem alleen niet uit mededogen met ons.quote:
Nee klopt, ik ben niet lief....... en ik heb geen foto's, en ik ga ze ook niet zoeken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:15 schreef dvunz het volgende:
[..]
is tog net zoiets als bb ?![]()
maar jij bent nie lief..geen fotos![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je nou wat er gebeurt dvunz?! Als we het er alleen al over hebben schieten wij vrouwen hier in de stress, de mannen posten hem alleen niet uit mededogen met ons.
nee omdat wij erg visueel zijn ingesteld doen ze dat nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je nou wat er gebeurt dvunz?! Als we het er alleen al over hebben schieten wij vrouwen hier in de stress, de mannen posten hem alleen niet uit mededogen met ons.
En dan vraagt iemand zich nog af waarom we zo weinig slapen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nee omdat wij erg visueel zijn ingesteld doen ze dat niet
wrom in de stress??is zo biezonder dan ofzo ??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:18 schreef dvunz het volgende:
[..]
wrom in de stress??is zo biezonder dan ofzo ??
Zoo byzonder dat niemand meer nachrust heeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:18 schreef dvunz het volgende:
[..]
heel erg biezonderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:18 schreef dvunz het volgende:
[..]
Of schreeuwend en bezweet wakker word...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoo byzonder dat niemand meer nachrust heeft![]()
Ik krijg met mijn 40-jarige lijf grenzeloze aanvallen van jaloezie als ik er alleen al aan denk, en geloof me daar word ik niet vrolijker vanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:18 schreef dvunz het volgende:
[..]
Pfff ben niet de enigstequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of schreeuwend en bezweet wakker word...
Lui jong!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:21 schreef dvunz het volgende:
heb je geen directe link??ben nie zo goed in zoeke
Nee, want als ik een link zie dan moet ik weer klikken en dan ben ik weer 3 dagen niet vrolijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:21 schreef dvunz het volgende:
ben je te ongeduldig? je moet wel rustig blijven ademhalen hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:21 schreef dvunz het volgende:
Ik vind deze nog meevallenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Had je me niet even kunnen waarschuwen...
Ik schrok me ook rot..... nieuwe pagina en dan gelijk dat weer...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Had je me niet even kunnen waarschuwen...
Trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:25 schreef Prospera het volgende:
Eend is naar bed, dan ga ik ook snel![]()
Truste![]()
Ok, je vraagt erom !quote:
Nou ga die kooi in. Laat je vernederen. Neem een paar neptieten maagbandje tandenbleek haarextensions, acht uur de tijd om je gezicht te boetseren en je laten neuken door een of andere imbesiel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg met mijn 40-jarige lijf grenzeloze aanvallen van jaloezie als ik er alleen al aan denk, en geloof me daar word ik niet vrolijker van![]()
trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:25 schreef Prospera het volgende:
Eend is naar bed, dan ga ik ook snel![]()
Truste![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:26 schreef dvunz het volgende:
hoop fotos doen nie meer
en daarnaast zie ik geen lekkere choco hoor
daar schote julie tog van in de stres??
Wat raar, bij mij doen ze het allemaal nog...... iets met je instellingen misschien??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:26 schreef dvunz het volgende:
hoop fotos doen nie meer
en daarnaast zie ik geen lekkere choco hoor
daar schote julie tog van in de stres??
Ben je gaan kijken?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat raar, bij mij doen ze het allemaal nog...... iets met je instellingen misschien??
hoop kruisjes..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat raar, bij mij doen ze het allemaal nog...... iets met je instellingen misschien??
Ja maar wat moet ik daar nou mee?! Ze hangen nog niet, het formaat is ook prima, m'n haar is prachtig en m'n gebit hoef ik me ook al niet voor te schamen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ga die kooi in. Laat je vernederen. Neem een paar neptieten maagbandje tandenbleek haarextensions, acht uur de tijd om je gezicht te boetseren en je laten neuken door een of andere imbesiel.
Daar wordt je ect gelukkig..
p.s. Je gezin kompleet vergeten is errug handig.
Je ben niet jaloersmaar realistisch Lief
NIX ik bedoelde het positief... Je komt niet over als die zielepieten daar. Kwam verkeerd over denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik daar nou mee?! Ze hangen nog niet, het formaat is ook prima, m'n haar is prachtig en m'n gebit hoef ik me ook al niet voor te schamen....
En me laten neuken door een imbeciel... neuh, daar hoef ik toch niet voor naar DGK??
Gezin vergeten?? Het is al zo klein![]()
Welke dan?quote:
Mooi Lijkt wel een Rubens (hij is aleen een beetje mager)quote:
Ja, die met zijn pik in zijn hand, wou ik je besparenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof er van Eric geen schokkender cap te vinden is!
Dát vind ik nou lief van jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, die met zijn pik in zijn hand, wou ik je besparen![]()
Heb je die stream niet aanstaan dan ?quote:
Oeps...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
jij ook dan he anders heeft het geen zin![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:39 schreef Flabberguest het volgende:
[afbeelding]
Sorry kon het niet laten![]()
Deze bedoelen jullie toch?
Ik heb gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
jij ook dan he anders heeft het geen zin![]()
Die is brilliant !!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:39 schreef Flabberguest het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:39 schreef Flabberguest het volgende:
[afbeelding]
gadverdammequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:39 schreef Flabberguest het volgende:
[afbeelding]
Eens kijken of het nu nog zo'n vunz is.quote:
We zitten je hier al 100 posts te waarschuwen, maar toch door blijven vragen hè...quote:
Een van de beste fakes !! Hulde voor de maker.quote:
Slaap lekkerquote:
Tja, Fok! lezen blijft op eigen risicoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zitten je hier al 100 posts te waarschuwen, maar toch door blijven vragen hè...
Zie je nou wat er van komt........ daar gaat je nachtrust![]()
Nee jij maakte er weer een "wortel" van, wie is er hier nou de vunz??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan!
Ik wou zelfs nog een "gezonde" draai geven aan het verhaal![]()
Niet gelukt dus![]()
Toch dubieus dat er van die mensen zijn die denken:quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, Fok! lezen blijft op eigen risico![]()
Ik probeer Jaap te steunen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee jij maakte er weer een "wortel" van, wie is er hier nou de vunz??
Schoonheid zit van binnen... (Natas haar woorden. Haar doelen spreken voor zich)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef dvunz het volgende:
d8 dat over mooie vrouwen ging..niet van die theeezakkjes..
damn daar gaat me n8rust...
Steun Jaap, stuur hem een wortel?? En nou maar hopen dat Eric er niet mee vandoor gaat.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer Jaap te steunen!
Trouwens!
Wat is er zo vunzig aan een foto van een wort...
Oh, wacht...
Ik wakker, jij wakkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef dvunz het volgende:
Ja waarom denk je dat wij nog wakker zijn? Niet om de gezelligheid hoor maar om de beelden die je binnenkrijgt te verdringenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:44 schreef dvunz het volgende:
Och, in de jacuzi had Eric ook geen groenten nodig...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Steun Jaap, stuur hem een wortel?? En nou maar hopen dat Eric er niet mee vandoor gaat.....![]()
jaja maar oog wil ook wat en dat zijn geen thee zakjes...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen... (Natas haar woorden. Haar doelen spreken voor zich)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:49 schreef dvunz het volgende:
[..]
jaja maar oog wil ook wat en dat zijn geen thee zakjes...
urgh..maar ff in kpd kijke om dat beeld weg te krijge ..
Alleen een handdoek op zijn hoofd..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, in de jacuzi had Eric ook geen groenten nodig...
Bovendien zijn proteine van Eric heel gezond voor Jaapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
doei kapertjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:49 schreef dvunz het volgende:
[..]
Dan zet je je gedachten gewoon op een rustgevend bos (rooibos)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:49 schreef dvunz het volgende:
[..]
Dag schatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:49 schreef dvunz het volgende:
[..]
eef maar gil as er mooie fotos zijn...quote:
Doen we!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:51 schreef dvunz het volgende:
[..]
eef maar gil as er mooie fotos zijn...
Ik PM je welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:51 schreef dvunz het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje voor het slapen gaan. Trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:51 schreef dvunz het volgende:
[..]
das betere werkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje voor het slapen gaan. Truste![]()
[afbeelding]
Tssss Eric is best een lekker ding hoor, alleen jammer dat ie homo is.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:53 schreef dvunz het volgende:
wel mooie fotos zonder theezakjes en niet van manne svp..
Kijk boven je dan...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:53 schreef dvunz het volgende:
wel mooie fotos zonder theezakjes en niet van manne svp..
Kun je nu weer slapen?quote:
Wel jammer dat je weer een zak over dr kop moet trekken om m omhoog te kunnen krijgen....quote:
Ligt die arme ziel weer uren wakkerquote:
Dat lijf vind ik anders ook vrij weinig aan..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel jammer dat je weer een zak over dr kop moet trekken om m omhoog te kunnen krijgen....
Maar ja, je moet er wat voor overhebben hè![]()
Zie ik hier een pic-request??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan Jacuzi-Eric ertegenaan raggen![]()
![]()
Mwa, na was handarbeid slaapt ie primaquote:
Ducktape is your friendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijf vind ik anders ook vrij weinig aan..
Bovendien ben ik bang dat je haar stem nogsteeds door die zak hoort..
Dat dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal mij nix verbazen dat er ook een uit knop op geopereerd is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die dan nog niet gevonden!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal mij nix verbazen dat er ook een uit knop op geopereerd is.
Daar moet je Brian voor hetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die dan nog niet gevonden!![]()
Ik dacht dat jij weg ging...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:02 schreef dvunz het volgende:
toevallig ook foto van voorkant ????
ken ik ff verder flaperdeflappen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:02 schreef dvunz het volgende:
Hoeveel waarschuwingen heb je nou nodig?? En toch doorvragen hè...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:02 schreef dvunz het volgende:
Trustequote:
Heb je geen fijne vriendin ofzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:04 schreef dvunz het volgende:
morge dan foto ??
Trustequote:
Thnx HiDiHo.....quote:
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:02 schreef dvunz het volgende:
Nou, met wat die extensions met dr eigen haar doen, denk ik toch dat dit een vrij realistisch plaatje van over 2 jaar is ofzoquote:
quote:
14 haren hoor. Net zoveel als Amanda zonder extensionsquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, met wat die extensions met dr eigen haar doen, denk ik toch dat dit een vrij realistisch plaatje van over 2 jaar is ofzo![]()
quote:
Iedereen naar bed ?quote:
Ik kijk wel uit...quote:
nee ok, want anders kom je boven je max slaapvermogenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:28 schreef dvunz het volgende:
zit te twijfele of we dit topic ook gaan kapen...
quote:
quote:
Trusten Souryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:15 schreef Soury het volgende:
Nog niet maar ga wel. Mijn weekend begin nu pas : ) 2 dagen off
Truste Hidiho, Leandra en Ian_Nick volgens mij was dat iedereen
Tot snel![]()
Weltruste Souryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:15 schreef Soury het volgende:
Tot snel![]()
Trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:15 schreef Soury het volgende:
Tot snel![]()
Nee, die kapers van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:16 schreef Leandra het volgende:
Wat een heerlijke SC weer, helemaal dubbel gelegen, en dan te bedenken dat het hier allemaal mee begon:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat warenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit...
De streamer in mij was aan het toekijken of het nog wat ging worden tussen jou en Leandra![]()
Vroegâh, toen nog niet ieder vliegveld El-Al beveiliging had, toen had je nog echte kapers.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, die kapers van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Duinkerker_Kapersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroegâh, toen nog niet ieder vliegveld El-Al beveiliging had, toen had je nog echte kapers.
Trustenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
Hmmz..... iedereen naar bed? Goed idee, dan ga ik ook maar slapen... Truste
Wou je nog iets zeggen ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:31 schreef dvunz het volgende:
sjow uit gefapt....
quote:
Jij blijft ook terug komen of niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:31 schreef dvunz het volgende:
sjow uit gefapt....
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij blijft ook terug komen of niet?![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of het geestig zou zijn om het tussen haakjes te zetten!![]()
Trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:31 schreef dvunz het volgende:
sjow uit gefapt....
Jij kan je wel inhouden!?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat doet ie natuurlijk toch wel........ en hij was nog zo gewaarschuwd![]()
Jij kent die url toch al uit je hoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...![]()
Omfg, daar MOET ik dus op klikken...![]()
Anders vraag je me toch eerst even of het veilig is ?quote:
1-0quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij kent die url toch al uit je hoofd![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij kent die url toch al uit je hoofd![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:42 schreef Leandra het volgende:
Tegen m'n principes in 1 keer dan:
Leandra® zegt (4:37):
kan ik daar veilig op klikken??
HiDiHo zegt (4:38):
als je natasia wilt zien?
HiDiHo zegt (4:38):
in het groot![]()
Als dat alles was?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huil je nou omdat HiDiHo mij wel op MSN heeft en jij niet??![]()
Ook.... ook....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huil je nou omdat HiDiHo mij wel op MSN heeft en jij niet??![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:47 schreef dvunz het volgende:
blij dat ik nie geklikt hebt..kon ik weer overnw beginne
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:47 schreef dvunz het volgende:
blij dat ik nie geklikt hebt..kon ik weer overnw beginne
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie..... maar verschil moet er wezen hè......![]()
Als wij net zo lang posten als HiDiHo en ik elkaar op MSN hebben dan kom je ook in aanmerkingquote:
Wel light hèquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet nu ophouden hoor! Anders ga ik kwark eten!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet nu ophouden hoor! Anders ga ik kwark eten!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay dan, dan kunnen we nog wel ff doorgaan![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou...... en dat terwijl ik m'n bed echt in moet...
Is het een light koekje??![]()
Ik kan alleen maar cake bakkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
maar we moeten ze alleen nog wel even maken![]()
Dat moet bij Scrabble toch redelijk wat opleveren lijkt me... dubbele woordwaarde enzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.... stroopwafels.... zie ik hier een koekjesconcurrentiestrijd ontstaan??![]()
quote:
20 minuten.... das wel heel vlug.... kan dat niet wat langzamer??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
stroopwafels zijn niet zo moeilijk, dat heb ik je in 20 min uitgelegd![]()
tuurlijk, kan ook in een uurquote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 minuten.... das wel heel vlug.... kan dat niet wat langzamer??![]()
Ik zal je even helpenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das nog kort hoor, ik weet niet of ik wel zo snel van begrip ben![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |