Lui jong!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:21 schreef dvunz het volgende:
heb je geen directe link??ben nie zo goed in zoeke
Nee, want als ik een link zie dan moet ik weer klikken en dan ben ik weer 3 dagen niet vrolijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:21 schreef dvunz het volgende:
ben je te ongeduldig? je moet wel rustig blijven ademhalen hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:21 schreef dvunz het volgende:
Ik vind deze nog meevallenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Had je me niet even kunnen waarschuwen...
Ik schrok me ook rot..... nieuwe pagina en dan gelijk dat weer...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Had je me niet even kunnen waarschuwen...
Trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:25 schreef Prospera het volgende:
Eend is naar bed, dan ga ik ook snel![]()
Truste![]()
Ok, je vraagt erom !quote:
Nou ga die kooi in. Laat je vernederen. Neem een paar neptieten maagbandje tandenbleek haarextensions, acht uur de tijd om je gezicht te boetseren en je laten neuken door een of andere imbesiel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg met mijn 40-jarige lijf grenzeloze aanvallen van jaloezie als ik er alleen al aan denk, en geloof me daar word ik niet vrolijker van![]()
trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:25 schreef Prospera het volgende:
Eend is naar bed, dan ga ik ook snel![]()
Truste![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:26 schreef dvunz het volgende:
hoop fotos doen nie meer
en daarnaast zie ik geen lekkere choco hoor
daar schote julie tog van in de stres??
Wat raar, bij mij doen ze het allemaal nog...... iets met je instellingen misschien??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:26 schreef dvunz het volgende:
hoop fotos doen nie meer
en daarnaast zie ik geen lekkere choco hoor
daar schote julie tog van in de stres??
Ben je gaan kijken?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat raar, bij mij doen ze het allemaal nog...... iets met je instellingen misschien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |