Haha, ik slaap waarschijnlijk minder in 3 dagen dan jij in 1 nachtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat dat komt ook na 19 uur en dan lig jij al in je bedje
Tsss dan zie je met iedere F5 zo'n geel envelopje bovenin je pagina staan..... met daarachter een cijfertje...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zou met PM niet anders zijn vrees ik
Kanssssssloosquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ik slaap waarschijnlijk minder in 3 dagen dan jij in 1 nacht
Dat is wel te merkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
Zo, het was leuk, ik ben dr weer weg van
Idd, vrij kansloosquote:
Wantquote:
Het getuigt op zich wel van humor om dat te roepen tegen die-hard DGK streamers... dat dan wel weerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die hadden wij dan weer gemist..... daarbij, een user wil zijn eigen kloon ook nog wel eens beledigen om daarmee de schijn te voorkomenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Het was me al vrij snel duidelijk dat jullie m'n postgeschiedenis doornamen en op zich is dat wel prima, ware het niet dat je mijn id linkte aan een user die mij heel erg beledigd had.
Hoiquote:
Slapen jullie minder dan 2 uur per nacht ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het getuigt op zich wel van humor om dat te roepen tegen die-hard DGK streamers... dat dan wel weer![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het getuigt op zich wel van humor om dat te roepen tegen die-hard DGK streamers... dat dan wel weer![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is slapen??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen jullie minder dan 2 uur per nacht ?
Al maandenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen jullie minder dan 2 uur per nacht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |