SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg al niks meer...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Herhaal je dat op pag 6?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
Denkt degene die de volgende opent aan het feit dat nummer 101 intussen is geweest en we dus met 102 moeten starten?
Die heeft een baard van minimaal 60 jaar...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik bedenk opeens een harde grap.![]()
Ik heb in één topic niet gepost. En dat was uit nijd, en dat weet niemand, dus het is extra sneu.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij zit ik in elk topic. *gaat een leven zoeken*
*Achterover leunt*quote:Op maandag 12 maart 2007 20:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb in één topic niet gepost. En dat was uit nijd, en dat weet niemand, dus het is extra sneu.
ik weet niet eens meer op wie ik boos was.
Blikken we even gezellig terug?
*nostalgisch wordt*
Alles?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
We hebben stroekie nodig voor de terugblikken, anders moeten we alles teruglezen. Hij weet alles
Dreig je te vereenzamen? Schandalig dat ze je aan je lot overlaten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:23 schreef wonderer het volgende:
Dreamer! Red mij!
Met wie?quote:
Eh... neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
Dan zit er niks anders op dan het zelf te schrijven
En waarom dan niet?quote:
Het was non-fictie.quote:
Nee, het feit dat ik de feiten niet weet en er dus niks over kan schrijvenquote:
Volop. Hoeveel wil je hebben en waarom is de jouwe op?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een beetje vrolijkheid over?
Euh, nou in ons lokale biebje lenen ze geen lesbolit uit hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
bibliotheek?
Je bent niet erg spraakzaam...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe. Morgen een lange dag. En nog een gesprek aan het eind waar ik niet zo naar uitkijk.
Bij jullie leven ze nog in de middeleeuwen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, nou in ons lokale biebje lenen ze geen lesbolit uit hoor
Misschien lucht het juist wel op om erover te praten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik vorige week ziek was vroeg mijn tekenlerares aan een aantal klasgenoten hoe het nou eigenlijk metme ging, over het algemeen gezien. En toen is er blijkbaar gezegd dat sommigen zich zorgen omme maken. Dat het niet goed gaat.
En daarwil zehet even over hebben.
En het is niet dan ik haar niet aardig vind, in tegendeel, maar ik ben bang dat er vanalles naar boven komt watik liever gewoon wegstopen niet meer aan denk. Maar dat zal er wel niet inzitten.
Misschien. Maar ik ben eerlijk gezegd een beetje bang voor de confrontatie met mezelf. Hoe ik tijdens en na dat geprek ben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien lucht het juist wel op om erover te praten.
Echte problemen heb je terwijl je 't niet echt door hebt/begrijpt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik vorige week ziek was vroeg mijn tekenlerares aan een aantal klasgenoten hoe het nou eigenlijk metme ging, over het algemeen gezien. En toen is er blijkbaar gezegd dat sommigen zich zorgen omme maken. Dat het niet goed gaat.
En daarwil zehet even over hebben.
En het is niet dan ik haar niet aardig vind, in tegendeel, maar ik ben bang dat er vanalles naar boven komt watik liever gewoon wegstopen niet meer aan denk. Maar dat zal er wel niet inzitten.
Ik moet het hier met wonderer eens zijn. En blijkbaar is er een reden waarom er mensen zijn die zich zorgen om je maken. Gezien je eigen reactie hierop niet onterecht lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik ben eerlijk gezegd een beetje bang voor de confrontatie met mezelf. Hoe ik tijdens en na dat geprek ben.
Okee. Ik dacht, misschien een plek waar niet zoveel mensen zijn als je je kut gaat voelen of zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, als het dan toch plaats moet vinden, dan het liefst gewoon op school.
Het is sowieso pas na mijn laatste uur, en dat wil morgen dus zeggen dat er daarna vrijwel niemand meer op school is om dat tijdstip, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Ik dacht, misschien een plek waar niet zoveel mensen zijn als je je kut gaat voelen of zo.
Oh, okee. Nou, veel sterkte vast. Ik hoop dat je er beter uitkomt dan je erin ging.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is sowieso pas na mijn laatste uur, en dat wil morgen dus zeggen dat er daarna vrijwel niemand meer op school is om dat tijdstip, dus dat zit wel goed.
Ja, het is ook dat ik bang ben voor wat ik onder woorden moet brengen. Ik ben me constant bewust van dingen waar ik me zelf worgen om maak, maar op het moment dat je ze in een gesprek onder woorden moet brengen, worden ze zo concreet. Dat beangstigt me een beetje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet het hier met wonderer eens zijn. En blijkbaar is er een reden waarom er mensen zijn die zich zorgen om je maken. Gezien je eigen reactie hierop niet onterecht lijkt me.
Het klinkt cliché, maar het ben blij dat er mensen zijn die genoeg om je geven om zich zorgen om je te maken. En daar wat mee te doen.
Ik zal morgen aan je denken Erik.
Maakt denk ik uit wat voor research je doet. Met mijn werk heb ik nooit zo heel erg veel last van afstanden gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef wonderer het volgende:
Research plegen is knap moeilijk als je 6000 km verderop zit
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maakt denk ik uit wat voor research je doet. Met mijn werk heb ik nooit zo heel erg veel last van afstanden gehad
Mailtje van switchboard.nl. Van soaids.nl kreeg ik meer info. Maar het redelijk frustrerend dat ik niet gewoon boeken of artikelen (fysiek) kan opzoeken.quote:Eventueel zou je contact met een huisarts kunnen opnemen die destijds een praktijk had.
Nou, iets van 500 boeken beschikbaar, en ja, dan moeten ze een keuze maken hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij jullie leven ze nog in de middeleeuwen?
Het is al een groot pluspunt dat je zelf weet waar de schoen wringt. En hoe is je gevoel bij die lerares? Is ze iemand aan wie je je problemen toevertrouwt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is ook dat ik bang ben voor wat ik onder woorden moet brengen. Ik ben me constant bewust van dingen waar ik me zelf worgen om maak, maar op het moment dat je ze in een gesprek onder woorden moet brengen, worden ze zo concreet. Dat beangstigt me een beetje.
Dat is fijn. Dan ga er voor Erik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel iemand die ik echt vertrouw, en waarvan ik weet dat ze ook oprecht iets om bepaalde leerlingen geeft.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
En mocht je het hoog hebben zitten, hier kun je ook altijd een luisterend oor vinden.
Wat zijn wij het vandaag eens met elkaar zegquote:
Crom, Anja de - Villa Volta.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef wonderer het volgende:
Maedel, welke boeken?
Weet ik toch. Maar daar heb je mensen voor nodig lijkt me. En die zijn dun gezaaid hier tegenwoordigquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is deel 100!
En wat zouden we doen bij deel 100
Ah, maar dat maakt niks uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar daar heb je mensen voor nodig lijkt me. En die zijn dun gezaaid hier tegenwoordig
Dat heb ik vannacht gedroomd... als je een beetje verder leest, denk ik ook wel dat je dat snaptquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef Sebasser het volgende:
what the hell?
Ik hoop dat je dat begin hebt verzonnen?
Omdat ik anders nu dikke spoilers heb lopen lezen
en ik moet nog zoveul van hem zien.
Ja, maar ik ging niet verder lezen, bang voor nog meer spoilersquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik vannacht gedroomd... als je een beetje verder leest, denk ik ook wel dat je dat snapt
stuur je droom eens op naar de makers van Housequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik vannacht gedroomd... als je een beetje verder leest, denk ik ook wel dat je dat snapt
Wheheh, jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging niet verder lezen, bang voor nog meer spoilers
Maar het was dus een droom..
Ja, het enige dat daaruit komt is dat Chase ineens gitaar gaat spelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
stuur je droom eens op naar de makers van House
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vind de spanning eigenlijk leuker. Ook aan het einde van seizoen een (geloof ik) toen Wilson een tijdje bij hem introk. Ik zat gewoon een hele week in spanning "zou het nu gebeuren??"... prachtig was dat. Als het ECHT zou gebeuren, zou dat toch... anders zijn.
Check deze youtube: http://www.youtube.com/watch?v=hEnZ80AQ__I
En de acteur zelf?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
Nee, Wilson is geen homo. Tenminste, hij is drie keer getrouwd geweest en gaat regelmatig vreemd met patientes. Wat je natuurlijk ook wel weer op een bepaalde manier kan uitleggen...
Maar volgens mij heeft hij wel bepaalde gevoelens voor House die verdergaan dan vriendschap. Anders had ie House allang laten barsten.
ja, wat ik zei, " oh die homo"quote:
"Dated Gwyneth Paltrow". Guess not. Hoewel dat wel een van de weinige vrouwen is die ik aantrekkelijk vind dus het zou kunnenquote:
ja, ik heb ook wel eens een vent gedatequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Dated Gwyneth Paltrow". Guess not. Hoewel dat wel een van de weinige vrouwen is die ik aantrekkelijk vind dus het zou kunnen
Dat klinkt naar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Fisted_twok!
Verandert dat uberhaupt nog wat? Daar is geen medicijn tegen toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Hallo allemaal, was ik weer eens.
Ik wilde ook hier even melden dat ik na vele doktersbezoekjes en onderzoekjes nu dan toch eindelijk de diagnose ME/CVS heb. Ik ben eindelijk officieel moe![]()
Yes, it does.quote:
Geen medicijnen, maar ik mag nu wel een afspraak maken bij Kenniscentrum chronische vermoeidheid midden nederland (jawelquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verandert dat uberhaupt nog wat? Daar is geen medicijn tegen toch?
Dan ga ik kijken of ik terecht kan bij een revalidatiecentrum waar ze ook iets dergelijks aanbieden (in Enschede iig). Maar ik ga liever naar het nkcv in driebergebergen, ietsjes dichterbij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Zou wel raar zijn als je er niet terechtkan... wat moet je dan?
Daar maak ik natuurlijk alle tijd voor als het zover is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijn dat er toch nog "voordelen" bij komen.
Zolang je maar in je gestructureerde leven inplant dat je ooit nog tijd vrij hebt om koffie te gaan drinken als ik in Utrecht studeer!
Arthur is, als nodige ontspanning, ook best belangrijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
Geeft niks. Er zijn wel belangrijker zaken dan Arthur
Thnxquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
Ja, Driebergen is inderdaad handiger dan. Ik ga voor je duimen dat ze plek hebben voor je.
En Arthur gaat nergens heen. Ik neem tenminste aan dat de sitegewoon nog wel online blijftquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
Geeft niks. Er zijn wel belangrijker zaken dan Arthur
Ja,voor jou is het ontspanningquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Arthur is, als nodige ontspanning, ook best belangrijk.
Nou ja, ALS het wordt uitgegeven zal er wel een en ander moeten veranderenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Arthur gaat nergens heen. Ik neem tenminste aan dat de sitegewoon nog wel online blijft.
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik zou het boek zeker kopen en in een ruk uitlezen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja,voor jou is het ontspanningVoor mij is het keihard werken.
Iemand zei trouwens dat het helemaal niet interessant was om een heel boek over hem te lezen omdat er niks "speciaals" gebeurt en nou ben ik weer aan het twijfelen...
Yeah, dat zei ik ook al... en ook mensen die niet direct iets herkennen vinden het leuk om te lezen, maar toch.. ergens heeft die persoon wel gelijk natuurlijk. 't Is geen uniek verhaal, en nu was dat wel mijn opzet, het moet zo realistisch mogelijk worden en toch interessant, en nu ben ik bang dat uitgevers dat ook gaan vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks speciaals? De jongen maakt zo veel herkenbaars mee! Je weet dat ik meer dan eens gezegd heb dat ik dingen herken van mezelf.
Dat is al speciaal genoeg.
Ik neem aan dat er uitgevers met verschillende smaken bestaan, kwestie van de goede vinden toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat zei ik ook al... en ook mensen die niet direct iets herkennen vinden het leuk om te lezen, maar toch.. ergens heeft die persoon wel gelijk natuurlijk. 't Is geen uniek verhaal, en nu was dat wel mijn opzet, het moet zo realistisch mogelijk worden en toch interessant, en nu ben ik bang dat uitgevers dat ook gaan vinden.
Dat vind ik zo leuk om te horenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik zou het boek zeker kopen en in een ruk uitlezen.
Ik vind het heerlijk om op zo'n manier in iemand leven te kunnen duiken, voor mij hoeven er dan geen 'speciale' dingen te gebeuren. Toen ik voor het eerst van Arthur hoorde heb ik alle verhalen die toen online stonden achter elkaar gelezen, ik kon gewoon niet ophouden.
Uitgever vinden is inderdaad lastig omdat de doelgroep nogal vaag is. Ik heb er nu twee bij wie ik het eerst ga proberen en daarna zie ik wel verder.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er uitgevers met verschillende smaken bestaan, kwestie van de goede vinden toch?
Klinkt makkelijker dan het is natuurlijk.
Natuurlijk ben je daar onzeker over, maar je moet de moed niet opgeven hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk om te horenFamFarmerFan was ook al keilaat naar bed gegaan onder het mom van "nog eentje dan" en dat geeft me wel weer vertrouwen.
Maar ik ben toch onzeker
Dat heb je goed omschreven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En natuurlijk zal niet elke uitgever staan springen om dit verhaal. Maar je kan het altijd proberen, en of ze eht nou afwijzen of niet, mijn mening verandert er niet door. De kracht vanArthur ligt in het herkenbare en realistische. Grootse spectaculaire dingen zouden zo afbreuk doen aan het intieme sfeertje wat ik heb met de gedachtengang en de gebeurtenissen.
Hoeveel gaat dat kosten, dan kan ik vast gaan sparen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
Als laatste redmiddel is er altijd nog eigen beheerEn dan moeten jullie er allemaal tien kopen anders schiet het nog niet op
Beter verlegen dan onzeker.quote:
Ik had voor de gein al gekeken, hardcover et dustjacket 15 euro en paperback 10. En als de oplage omhoog gaat wordt ie goedkoper natuurlijk. Dus dat valt nog best wel meequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoeveel gaat dat kosten, dan kan ik vast gaan sparen.
Hmm, voor mij is dat toch wel even sparen, als ik er gelijk 10 moet kopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had voor de gein al gekeken, hardcover et dustjacket 15 euro en paperback 10. En als de oplage omhoog gaat wordt ie goedkoper natuurlijk. Dus dat valt nog best wel mee
Kut voor je T_F. Maar aan de andere kant wel een opluchting denk ik dat je nu een diagnose hebt, nietwaar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wilde ook hier even melden dat ik na vele doktersbezoekjes en onderzoekjes nu dan toch eindelijk de diagnose ME/CVS heb. Ik ben eindelijk officieel moe![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja,voor jou is het ontspanningVoor mij is het keihard werken.
Iemand zei trouwens dat het helemaal niet interessant was om een heel boek over hem te lezen omdat er niks "speciaals" gebeurt en nou ben ik weer aan het twijfelen...
hoi mopquote:
Iemand op een schrijfforum.quote:
quote:Om eerlijk te zijn kun je hier wel een geslaagd kort verhaal van maken, maar of ik na lezing van dit hoofdstuk nog eens 78000 woorden lang de handel en wandel van Arthur wil gaan volgen geloof ik niet. Er moet wel wat spannends gaan gebeuren en dat vind ik de ontdekking van zijn homosexualiteit niet. Hoe herkenbaar en levensecht het ook verwoord is. Het gaat juist om bijzondere extreme dingen die verwoord worden als gewoon en levensecht. En dat is Homosexualiteit in Nederland echt niet meer.
Het klinkt heel belachelijk, maar ik wil je er van harte mee feliciteren. Je stelt je nu officieel niet meer aan, maar je hebt ietsquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Laat je door de (slechte) smaak van één persoon niet uit het veld slaan. Je verhalen lezen hartstikke lekker, over herkenbaarhaad kan ik niet in alles meepraten natuurlijk, maar als ik je verhalen lees, ben ik zelf Arthur. En dat zegt genoeg.quote:
Wat heb je ook al weer gezegd?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Het klinkt heel belachelijk, maar ik wil je er van harte mee feliciteren. Je stelt je nu officieel niet meer aan, maar je hebt iets![]()
Zo, en nou doen wat ik gezegd heb hè!
Daarom werk ik fulltimequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook niet zoveel te zeggen nee. Huisehoudelijk werk zuigt.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat heb je ook al weer gezegd?(een heleboel, maar ik weet even niet waar je op doelt)
Het is iig idd wel fijn om nu echt iets te hebben.
Ben je gek?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
Full time werk zuigt nog net iets meer...
Jaquote:
Nee. Maar als ik het licht aan doe gaat het iig harder.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
Kan zijn dat het kabeltje een beetje loszit. Wriemel daar eens mee, gebeurt het dan ook?
droger.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat mijn vinger openligt, en ik heb geen idee hoe of wanneer dat gebeurd is...
Heb je al gebeld naar het servicenummer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik het licht aan doe gaat het iig harder.
Welk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb je al gebeld naar het servicenummer?
Nou niet dus, want die zat vol dus daar heb ik nog niks mee gedaanquote:
Niet tegenaangeslagen dan uit frustratie?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou niet dus, want die zat vol dus daar heb ik nog niks mee gedaan
Suikerloos eten was ik ondertussen alweer uit het oog verloren, maar dat ga ik zeker weer oppakken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Suikerloos eten en iets opzoeken over HPU.
Doen!
Ik kreeg 10 jaar geleden de diagnose, net als jij, en nu werk ik bijna fulltime
Door een diep dal een langzaam stijgende lijn naar boven. Dat laatste gun ik jou zeker ook!
Welke doe (deed) je nu?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Suikerloos eten was ik ondertussen alweer uit het oog verloren, maar dat ga ik zeker weer oppakken.
HPU idd, ik zal eens aan het googlen slaan zo.
Ik ben ook aan het rondkijken naar andere studies (die lichamelijk minder zwaar zijn).
Nee, zal wel gebeurd zijn met het was uit de machine halen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet tegenaangeslagen dan uit frustratie?
Die kun je dus weer opnieuw wassenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zal wel gebeurd zijn met het was uit de machine halen.
Eventmanagement.quote:
Al enig idee in welke richting je wel wilt zoeken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eventmanagement.
Maar m'n vermoeidheid is niet de enige reden dat ik me aan het orienteren ben op iets anders, het trekt me niet meer zoals toen ik begon. Eigenlijk moet ik er gewoon niet meer aan denken om later in de eventwereld te gaan werken.
Eigenlijk ben ik maar één studie tegengekomen die me toch wel heel erg trekt. Taal- en cultuurstudies aan de UU. Zaterdag ga ik dan ook naar een voorlichtingsdag en - ronde daarvan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Al enig idee in welke richting je wel wilt zoeken?
Taal- en cultuurstudiesquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
Wat houdt dat in, taal- en cultuurstudies?
jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef Twisted_fok het volgende:
maedal, heb je die HPUtest ook aangevraagd bij het KEAC?
52,50 tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef maedel het volgende:
[..]
ja
Eerst die kleine, kostte iets van 40 euro geloof ik. Stelt niks voor om te doen, kan gewoon per post heen en weer.
Klinkt als het pretpakket voor de tweede fase werd ingevoerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Taal- en cultuurstudies
Je bent een culturele alleseter, vindt eigenlijk alle letterenstudies wel leuk, maar je kunt (of wilt) er niet slechts één kiezen. Bij taal- en cultuurstudies hoeft dat ook niet.
Taal- en cultuurstudies is een studievorm waarin je op basis van je eigen interesses vakken kiest uit het aanbod van de hele Letterenfaculteit. Je hebt dus de keuze uit geschiedenis, talen, letterkunde, kunstgeschiedenis, muziek en theater-, film- en televisiewetenschap.
Je eerste jaar kun je grotendeels zelf invullen en bereid je je voor op het kiezen van een hoofdrichting in het tweede jaar. Er zijn onder andere richtingen als communicatiekunde, filmwetenschap, mediastudies, internationale betrekkingen en kunst- en cultuurgeschiedenis. En wie na de bachelorfase meer wil, kan kiezen uit ruim vijftig masterprogramma´s.
Maar meer weet ik ook nog niet, vandaar dat ik naar de voorlichtingsdag ga.
ah, ok, die online test heb je gedaan dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
52,50 tegenwoordig.
Voor mij een boel geld. Maar toevallig kan ik volgende week aardig wat geld verdienen, dus dan kan ik zo'n test wel betalen. Die online test was ook wel handig om na te gaan of die HPUtest nuttig is om te doen (en dat is het wel)
Bedankt voor de tip
Geen idee, vandaar de voorlichtingsdag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt als het pretpakket voor de tweede fase werd ingevoerd
Wat kun je er later mee?
Nouja, eerst die urinetest maar eens. En daarna zien we wel weer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef maedel het volgende:
[..]
ah, ok, die online test heb je gedaan dus
Er is ook nog een uitgebreide bloedtest, en die kun je in je lokale ziekenhuis laten doen (nou ja, het bloed laten tappen) en dan sturen ze dat naar KEAC op.
Is veel duurder, maar wordt vergoed door de verzekering.
oh, ik had van de week iets dergelijks.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Beoordelingsgesprek.
Ja hoor, met alle tederheid die hij verdientquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
Haal je hem er dan ook af en toe uit?
Dat was ik al de eerste keer dat ik die man zag, en hoorde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Hey Sebas, je bent wel House Fan geworden geloof ik he?(House(muziek)topic
)
Iemand uit mijn huidige klas gaat dat studeren in Utrecht! Volgens mij zelfs twee iemandenquote:
Usenet mijn vriend, usenet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:01 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil echt nog een keertje alle afleveringen van House downloaden, maar bij mijn tracker zijn ze al bij dvd 4 van seizoen 1.
Ik heb volgens mij seizoen 2 nu helemaal gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:57 schreef wonderer het volgende:
Fijn om te horen
Waar ben je nu ongeveer?
De laatste aflevering is behoorlijk gedenkwaardig, dus dat zou je wel moeten wetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij seizoen 2 nu helemaal gezien.
Kweet niet zeker, maar ik dacht wel zoiets.
Ik weet niet, al een heule tijd geleden dat ik voor het laatst heb gekeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
De laatste aflevering is behoorlijk gedenkwaardig, dus dat zou je wel moeten weten
Tijd voor seizoen drie dus!
Geen idee dat die er al was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
Waarom ben je dan nog niet aan seizoen 3 begonnen?
Ik krijg altijd darmkrampen van stress. En ook echt gewoon accuutquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:14 schreef wonderer het volgende:
Ik had vannacht echt pijn, trouwens... rond een uur of drie werd ik wakker omdat ik enorme gasbellen in mijn buik had (lag ook erg te ruften, gelukkig sliep Brad), en kramp, tering! Geen idee waar dat door kwam, maar het voelde echt niet lekker. En dan sliep ik ook nog half dus dan is het helemaal raar om mee te maken. *huiver* Maar nu is het over en ik had ook geen diarree of zo.
Ja joh! Vorig jaar eptember begonnen. We zitten nu op aflevering 18 of zo. Vanaf 27 maart weer elke week een nieuwe aflevering.quote:
Da's ook kut ja, dat je niet meer rechtop kan staan van de pijn... Ik word altijd misselijk in stress-situaties, ook niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg altijd darmkrampen van stress. En ook echt gewoon accuut. Toen ik ging meeten was het heel de dag OK, tot het moment kwam dat ik me klaar ging maken en opfrissen enzo. Toen opeens krampen, niet normaal
.
Ja ook. Maar dat is elk jaar zo. Maximale verhoging. En nog krijg ik niet wat ik verdienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Meer geld?
quote:
Ik hoor er officieel bij dusquote:
Nou, jollyquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
naar de tandarts.
Goed dat je het nog een keer zegt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef wonderer het volgende:
Vergeet nummer 300 straks niet dat we verder moeten gaan met #102?
Als jullie mij toch niet hadden...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Senseo komt daar toch wel in de buurt?
Ja, Wiener Melange! Van dat poeder waar je heet water bij moet gooien. Dat was wel lekker!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
Doe mij maar liever een bakje thee. Of als het dan toch koffie moet zijn, Wiener Melange.
Ooooo jawel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Wiener Melange! Van dat poeder waar je heet water bij moet gooien. Dat was wel lekker!
Maar daar hebben ze weer geen cafeinevrije versie van
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:08 schreef maedel het volgende:
ik ben deze week heftig aan de warme chocomel uit een zakje, die is ook zeker aan te raden.
Ja die is ook lekker. Maar dan moet je er wel kaneel in gooien.quote:Of, of, of, nog beter, Latte Macchiato![]()
Het kan zijn dat ik wat overenthousiast was.. Die was er eerst toch wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef wonderer het volgende:
Jawel? Hm, dan moet ik daar maar eens naar gaan zoeken hier.
Geen idee, maar het aanbod hier is ook nogal beperktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wat overenthousiast was.. Die was er eerst toch wel?![]()
Ja, eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wat overenthousiast was.. Die was er eerst toch wel?![]()
Ja, maar ik heb gegoogledquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het aanbod hier is ook nogal beperkt
Is wiener melange niet gewoon koffie met chocolademelk eigenlijk? Dan neem je toch decaf koffie en gooit er wat nesquik doorheenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd...
Had ik nog nooit van decaf wiener melange gehoord.
Wel decaf cappuchino
Ik wil decaf wiener melange zonder toegevoegde suiker![]()
nou, kap er eens mee dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
Ik moet stoppen met mijn duimnagels kortwieken. Het gaat ALTIJD pijn doen
bind eens een week een washandje om je handen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ja, makkelijker gezegd dan gedaanIk moet ook al vierentwintig jaar stoppen met het krabben aan mijn duimen
Werkt ook niet
Oh shit, ik was boodschappen doen. Where's the partyquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hee reltommy, ik zit lekker te rellen in het HOMO-topic,
Kom je meedoen?
Jah, ditmaal ik versus DM.quote:
Ach, 't was niet in 't geheel serieus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef maedel het volgende:
ja, ik durfde er niet meer tussen te springen...![]()
Zijn dat altijd van dat soort rellen? Hoe onaangenaam zeg...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn dit najaar 25 jaar getrouwd, en ik wil er eigenlijk een schilderij voor maken, op doek enzo. Zouden ze dat leuk vinden?
Ik ben niet verrast.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Hetis natuurlijk wel zo dat ik mezelf wel een beetje vertrouw met een kwast, en zelfs mijn tekenlerares zei dat ik echt talent had, dus het is niet totaal een gok of eht überhaupt wel iets wordt.
morgen/vandaag dus...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef wonderer het volgende:
Blaffen we hem vanavond nog vol of wachten we tot morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |