oh, ik had van de week iets dergelijks.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Beoordelingsgesprek.
Ja hoor, met alle tederheid die hij verdientquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
Haal je hem er dan ook af en toe uit?
Dat was ik al de eerste keer dat ik die man zag, en hoorde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Hey Sebas, je bent wel House Fan geworden geloof ik he?(House(muziek)topic
)
Iemand uit mijn huidige klas gaat dat studeren in Utrecht! Volgens mij zelfs twee iemandenquote:
Usenet mijn vriend, usenet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:01 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil echt nog een keertje alle afleveringen van House downloaden, maar bij mijn tracker zijn ze al bij dvd 4 van seizoen 1.
Ik heb volgens mij seizoen 2 nu helemaal gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:57 schreef wonderer het volgende:
Fijn om te horen
Waar ben je nu ongeveer?
De laatste aflevering is behoorlijk gedenkwaardig, dus dat zou je wel moeten wetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij seizoen 2 nu helemaal gezien.
Kweet niet zeker, maar ik dacht wel zoiets.
Ik weet niet, al een heule tijd geleden dat ik voor het laatst heb gekeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
De laatste aflevering is behoorlijk gedenkwaardig, dus dat zou je wel moeten weten
Tijd voor seizoen drie dus!
Geen idee dat die er al was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
Waarom ben je dan nog niet aan seizoen 3 begonnen?
Ik krijg altijd darmkrampen van stress. En ook echt gewoon accuutquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:14 schreef wonderer het volgende:
Ik had vannacht echt pijn, trouwens... rond een uur of drie werd ik wakker omdat ik enorme gasbellen in mijn buik had (lag ook erg te ruften, gelukkig sliep Brad), en kramp, tering! Geen idee waar dat door kwam, maar het voelde echt niet lekker. En dan sliep ik ook nog half dus dan is het helemaal raar om mee te maken. *huiver* Maar nu is het over en ik had ook geen diarree of zo.
Ja joh! Vorig jaar eptember begonnen. We zitten nu op aflevering 18 of zo. Vanaf 27 maart weer elke week een nieuwe aflevering.quote:
Da's ook kut ja, dat je niet meer rechtop kan staan van de pijn... Ik word altijd misselijk in stress-situaties, ook niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg altijd darmkrampen van stress. En ook echt gewoon accuut. Toen ik ging meeten was het heel de dag OK, tot het moment kwam dat ik me klaar ging maken en opfrissen enzo. Toen opeens krampen, niet normaal
.
Ja ook. Maar dat is elk jaar zo. Maximale verhoging. En nog krijg ik niet wat ik verdienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Meer geld?
quote:
Ik hoor er officieel bij dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |