Nou, jollyquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
naar de tandarts.
Goed dat je het nog een keer zegt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef wonderer het volgende:
Vergeet nummer 300 straks niet dat we verder moeten gaan met #102?
Als jullie mij toch niet hadden...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Senseo komt daar toch wel in de buurt?
Ja, Wiener Melange! Van dat poeder waar je heet water bij moet gooien. Dat was wel lekker!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
Doe mij maar liever een bakje thee. Of als het dan toch koffie moet zijn, Wiener Melange.
Ooooo jawel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Wiener Melange! Van dat poeder waar je heet water bij moet gooien. Dat was wel lekker!
Maar daar hebben ze weer geen cafeinevrije versie van
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:08 schreef maedel het volgende:
ik ben deze week heftig aan de warme chocomel uit een zakje, die is ook zeker aan te raden.
Ja die is ook lekker. Maar dan moet je er wel kaneel in gooien.quote:Of, of, of, nog beter, Latte Macchiato![]()
Het kan zijn dat ik wat overenthousiast was.. Die was er eerst toch wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef wonderer het volgende:
Jawel? Hm, dan moet ik daar maar eens naar gaan zoeken hier.
Geen idee, maar het aanbod hier is ook nogal beperktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wat overenthousiast was.. Die was er eerst toch wel?![]()
Ja, eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wat overenthousiast was.. Die was er eerst toch wel?![]()
Ja, maar ik heb gegoogledquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het aanbod hier is ook nogal beperkt
Is wiener melange niet gewoon koffie met chocolademelk eigenlijk? Dan neem je toch decaf koffie en gooit er wat nesquik doorheenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd...
Had ik nog nooit van decaf wiener melange gehoord.
Wel decaf cappuchino
Ik wil decaf wiener melange zonder toegevoegde suiker![]()
nou, kap er eens mee dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
Ik moet stoppen met mijn duimnagels kortwieken. Het gaat ALTIJD pijn doen
bind eens een week een washandje om je handen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ja, makkelijker gezegd dan gedaanIk moet ook al vierentwintig jaar stoppen met het krabben aan mijn duimen
Werkt ook niet
Oh shit, ik was boodschappen doen. Where's the partyquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hee reltommy, ik zit lekker te rellen in het HOMO-topic,
Kom je meedoen?
Jah, ditmaal ik versus DM.quote:
Ach, 't was niet in 't geheel serieus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef maedel het volgende:
ja, ik durfde er niet meer tussen te springen...![]()
Zijn dat altijd van dat soort rellen? Hoe onaangenaam zeg...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn dit najaar 25 jaar getrouwd, en ik wil er eigenlijk een schilderij voor maken, op doek enzo. Zouden ze dat leuk vinden?
Ik ben niet verrast.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Hetis natuurlijk wel zo dat ik mezelf wel een beetje vertrouw met een kwast, en zelfs mijn tekenlerares zei dat ik echt talent had, dus het is niet totaal een gok of eht überhaupt wel iets wordt.
morgen/vandaag dus...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef wonderer het volgende:
Blaffen we hem vanavond nog vol of wachten we tot morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |