Laat gewoon de oude regels in tact manquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk hoeft het niet zo strikt, posts over bijvoorbeeld gezellig bier drinken na afloop of wat dan ook vind ik prima, alleen vind ik het wel nutteloos is als er alleen "bier","ik ga slapen", of "mogguh" wordt gepost. Dat heeft echt nul komma nul met Ajax te maken en wordt dus gewoon verwijderd. Gister bijvoorbeeld ook een groot gedeelte over het hosten van plaatjes verwijderd, past er gewoon niet in.
Volgens mij is dit altijd zo geweest hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laat gewoon de oude regels in tact man
Geen idee over de oude regels. Zolang jij alles hier strak houd en zorgt dat het geen speeltuin word vind ik alles bestquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is dit altijd zo geweest hoor.
Zou jij mij dan als een veelposter in VBL een opheldering kunnen geven over deze oude regels?
quote:
Excuses, overheen gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk wel, daarom ook dat extra zinnetje "een tweede topic hoeft er niet te komen".
Nee, mijn opmerking is niet zo nutteloos als die van jou hierbovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef RayMania het volgende:
Wat een volkomen nutteloze opmerking dan van jou.
Ik wil wel, maar wil geen meeloper zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Behulpzaam zijn is in. Wie loopt er mee met de trend?.
Goedzo..quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er "Ryan Babel Topic - Deel #1" van gemaakt. Naar wens?
Blijft maar aan de gang ja. Helaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, privechat.
Niveau in het Ajax-topic is ook weer fantastisch [afbeelding]
Thanks.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:48 schreef borisz het volgende:
[EK kwalificatie] Nederland - Roemenië, za 24 maart 20.30
Vooral doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef RayMania het volgende:
Als een topic wordt verpest, proberen wij wel om het weer normaal te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |