abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47186796
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef LENUS het volgende:

[..]

Laten we voor het gemak maar even vergeten dat achter de persoon Wilders een groep van 1 miljoen stemmers staan
Ik dacht altijd dat het er 600.000 waren.. slechts 9 van de 150 zetels... zijn er niet erg veel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47186817
quote:

[..]

Laten we voor het gemak maar even vergeten dat achter de persoon Wilders een groep van 1 miljoen stemmers staan
Je bedoelt als er nu verkiezingen zouden zijn? Gezien de peilingen?
pi_47186822
Als Wilders naar het Pieter Baan Centrum gestuurd zou worden zouden ze hem nooit laten gaan denk ik.

Die man is volgens mij zó in de war. Maar goed, ieder zijn 'mening', al dan niet gevormd door zelfmislukking.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:52:34 #129
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47186825
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan kijk je nog altijd naar de redenen van de persoon om zich aan die 2e nationaliteit vast te klampen. Zoals ik het nu ziet zie ik er ALLE rede toe om de 2e nationaliteit te behouden (ook al had ik de keus om hem weg te doen). Dit vanwege te bedreigende sfeer in Nederland, heb je daar ooit aan gedacht?
Beter is het om gewoon helemaal geen Nederlander te willen worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:52:37 #130
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47186828
quote:

[..]

die mogen gezellig met hem mee als het ze in Nederland niet meer bevalt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 12 maart 2007 @ 12:52:44 #131
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47186835
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan kijk je nog altijd naar de redenen van de persoon om zich aan die 2e nationaliteit vast te klampen. Zoals ik het nu ziet zie ik er ALLE rede toe om de 2e nationaliteit te behouden (ook al had ik de keus om hem weg te doen). Dit vanwege te bedreigende sfeer in Nederland, heb je daar ooit aan gedacht?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste reden enigzins wel begrijp en dat betreur ik.
Daarom zei ik al eerder in dit topic, Wilders en consorten maken veel kapot...

Maar ik ga.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_47186855
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste reden enigzins wel begrijp en dat betreur ik.
Daarom zei ik al eerder in dit topic, Wilders en consorten maken veel kapot...
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 maart 2007 @ 12:53:41 #133
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47186871
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:55 schreef Daz91 het volgende:
Wilders heeft een discussie aangezwengeld die hij nu al helemaal niet meer onder controle heeft. Als je zo met goed geintegreerde landgenoten bij de politie en in het leger omgaat ben je een dom, ongeleid projectiel.
He Daz, je bent lid van de PVV en voor het gemak geef je er ook nog kritiek op Relkloon van Meki dus
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47186876
quote:

[..]

Inderdaad, iets minder hoor, en dat is maar een héél klein gedeelte van de bevolking, die het verpesten voor de rest.
pi_47186898
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:53 schreef LENUS het volgende:

[..]

He Daz, je bent lid van de PVV en voor het gemak geef je er ook nog kritiek op Relkloon van Meki dus
Nou, ik begin nu te twijfelen. De teksten zijn van een hoger niveau dan die van meki.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47186979
Ik heb trouwens ook twee nationaliteiten, de Britse en de Nederlandse. Ze hoeven mij ook echt niet te vragen om de Britse op te geven.

Loyaliteit? Ik betaal belasting net zoals ieder ander. In welke zin zou ik dan minder loyaal zijn dan de 'gemiddelde' Nederlander. Wat zou de 'gemiddelde' Nederlander meer dan ik doen?
pi_47187069
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Zelfdestructief zelfs.
Is dat de (typisch linkse) rechtvaardiging voor het afnallen van Wilders?
Uit angst je mond houden is zo ontzettend not done!
  maandag 12 maart 2007 @ 13:00:28 #138
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47187112
Zijn er hier nog meer mensen die denken dat Geert Wilders de boel alleen maar frustreert zodat ie straks, als ie defintief tot de orde wordt geroepen, kan zeggen dat ie gedemoniseerd wordt, net als Fortuyn?

Of is dit serieus oppositie voeren wat ie doet?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 12 maart 2007 @ 13:02:04 #139
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47187177
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:

[..]

Snap niet waarom mensen zo graag bij de veilige meute willen horen en daardoor amper voor zichzelf kunnen denken. Want dat is wat er momenteel aan de gang is, alles wat niet strookt met het linkse gedachtengoed verwijzen naar het extremistisme, nazi's en bruinhemden. Ik sta echt verbaast dat de zogenaamd intellectuele elite uitblinkt in kortzichtigheid, hypocritie en onbeschoftheid.
Kom nou... die kerel heeft het maar over één ding. Wilders' praatjes over dubbele nationaliteit zijn ook niet bepaald netjes, evenals het feit dat hij daarbij in sommige gevallen zo op de persoon speelt.

Het is gewoon een teringlijer, punt uit.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_47187208
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

We?
Op wat Slinkse knuffelaars na ja.
  maandag 12 maart 2007 @ 13:04:02 #141
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47187240
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef vliegende_dutchman het volgende:

[..]

Is dat de (typisch linkse) rechtvaardiging voor het afnallen van Wilders?
Uit angst je mond houden is zo ontzettend not done!
in het geval van Wilders zou het een hele vooruitgang zijn als hij eindelijk zijn mond eens dichthield
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_47187248
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Binnen 4 jaar is Wilders Premier en kunnen we grote schoonmaak houden en van nederland weer nederland maken
Ga maar gauw een andere partij zoeken, want Wilders heeft zeer goede connecties met Israel.
  maandag 12 maart 2007 @ 13:04:13 #143
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_47187249
Ik wil hieraan toevoegen dat het "algemeen" bekend is dat politieagenten van een bepaalde afkomst moeite hebben om mensen van hun eigen afkomst te bekeuren.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_47187258
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:57 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik heb trouwens ook twee nationaliteiten, de Britse en de Nederlandse. Ze hoeven mij ook echt niet te vragen om de Britse op te geven.

Loyaliteit? Ik betaal belasting net zoals ieder ander. In welke zin zou ik dan minder loyaal zijn dan de 'gemiddelde' Nederlander. Wat zou de 'gemiddelde' Nederlander meer dan ik doen?
Dan voor jou geen functie in het leger of bij de politie en ale helemaal geen bestuurlijk functies.

En dat gaat voor alle allochtonen gelden .

Je zit toch met een dubbele loyaliteit.
pi_47187284
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef TranceAction het volgende:
Ik wil hieraan toevoegen dat het "algemeen" bekend is dat politieagenten van een bepaalde afkomst moeite hebben om mensen van hun eigen afkomst te bekeuren.
Precies geen Surinamers Antilianen Moslims en Joden bij de Politie of in het Leger.
pi_47187287
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

in het geval van Wilders zou het een hele vooruitgang zijn als hij eindelijk zijn mond eens dichthield
Ah, nog zo'n volkert in de dop!
Enge mannetjes lopen hier rond....
  maandag 12 maart 2007 @ 13:05:38 #147
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47187290
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef TranceAction het volgende:
en het trieste is dat er mensen zijn die dit soort opmerkingen nog als waarheid aannemen ook
pi_47187353
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef vliegende_dutchman het volgende:

[..]

Ga maar gauw een andere partij zoeken, want Wilders heeft zeer goede connecties met Israel.
Nee hoor Wilders is alleen Loyaal aan nederland.

DIe heeft geen dubbele loyaliteit zoals Moslims en Joden hebben.

Zo ook te zot voor woorden zijn als hij Loyaal is aan Israel.

Dan krijg je toch een schijn van belangenverstrengeling.

Welk belang dient hij dan die van de JODEN of die van Nederland
  maandag 12 maart 2007 @ 13:07:40 #149
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_47187359
Staatsrechtelijk heeft Wilders best een punt.

Ik heb zelf ook mijn bedenkingen bij de rechtmatigheid van het vervullen van een dienstplicht in een buitenlands leger, enkel voor het behoud van een dubbele nationaliteit, om vervolgens weer een ander vlaggetje op je mouw te plakken en verder te gaan waar je mee bezig was. De Turkse wetgever heeft een discutabele reputatie als het gaat om de mensenrechten in dat land. Dat is één van de hoofdredenen dat we Turkije op een afstandje houden in de Europese Gemeenschap. We deinzen er alleen niet voor terug om individuele mensen van Turkse komaf dienst te laten doen in het Turkse leger; een instrument van die wetgever met discutabele reputatie. In mijn optiek zouden met name politiemensen zich daarvan moeten onthouden. De reden daarvoor lijkt me evident.

De manier echter waarop Wilders momenteel de discussie voert doet geen recht aan het staatsrechtelijke vraagstuk. Hij moet oppassen dat niet alleen de boodschapper nog wordt gehoord en zijn boodschap nooit meer aankomt. Daar ligt ook een taak voor Wilders' opponenten. Wilders'boodschap niet serieus nemen is even dom als gevaarlijk.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_47187362
Ik vraag me af hoe mensen van de partij Wilders denken hoe Nederlanders zich gedragen in het buitenland?

Praten allemaal geen Nederlands meer thuis?
Hebben geen schotels aan het dak hangen voor Nederland 1, 2 en 3?
Hebben hun Ned. Nationaliteit allemaal opgegeven?

Is het trouwens verplicht je Nederlandse nationaliteit op te geven als je emigreerd? Dat zou dan ook de consequentie moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')