abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 12:42:53 #101
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47186443
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Het was radio 1, de EO nota bene. Of denk je dat zijn volgelingen massaal naar radio 1 luisteren?
Ik kijk ook wel eens naar de KRO en luister ook wel eens naar radio 1. Toch ben ik nog christelijk nog katoliek. Gek he? Soms lijken Wildersstemmer net mensen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47186456
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee, het gaat om het feit dat je je nationaliteit kan opgeven en je dat niet doet. Dat vind ik de loyaliteit in twijfel trekken, je kan niet loyaal zijn aan meerdere.
En nu schets ik je dus de casus voor waarbij het niet kan... wat dacht je dan van die groep? Het is een raar onderscheid dat je maakt moet ik zeggen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 maart 2007 @ 12:43:38 #103
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47186478
Wat ik nou gewoon helemaal niet begrijp... Toen een kamerlid in de jaren 90 zei dat een minister zou moeten aftreden, omdat hij een Jood was, was Nederland te klein. Flagrant racisme en zulks.
Nu zegt een kamerlid dat een staatssecretaris die functie niet mag bekleden vanwege zijn afkomst, en stijgt hij in de peilingen. Maar als je vervolgens zegt dat de uitspraak van dat 2e kamerlid racistisch is, weten de volgelingen niet hoe snel ze moeten ontkennen dat het daar ook maar iets mee te maken heeft
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47186491
Zeker joden.

Waarbij hun Loyaliiteit toch bij hun eigen Volk ligt (Het Volk Israel) en dat ze altijd zullen op komen voor hun beloofte land. (Tja blijf een achterlijk geloof dat Jodendom)

Janmaat zag het al goed.

Nu Wilders gelukkig ook.

Nederland voor Nederlanders
  maandag 12 maart 2007 @ 12:44:00 #105
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47186494
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En nu schets ik je dus de casus voor waarbij het niet kan... wat dacht je dan van die groep? Het is een raar onderscheid dat je maakt moet ik zeggen.
Zij hebben geen keuze, dus dat vind ik een groot verschil. Ik twijfel dan ook niet aan hun loyaliteit.
Ik vind het overigens zeer vreemd dat jij dat onderscheid niet ziet.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:44:08 #106
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47186496
Dus moslims mogen nu ook al niet meer bij politie of leger werken.

Er gaat zo niet veel meer overblijven . Bedrijven hebben liever autochtonen zegt iedereen hier, want waarom zou je een allochtoon nemen. Da's alleen maar om positive discriminatie uit te oefenen, nergens voor nodig als je geld wil verdienen.

En dan maar wel blijven kankeren dat ze zo'n groot aandeel in de werkloosheid hebben. En ze mogen niet zeggen dat ze anders behandeld worden, want dan zijn het huilies .

En de criminaliteit kan ook al niet want daar is helemaal geen reden toe met alle kansen die ze hebben .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 12 maart 2007 @ 12:44:57 #107
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47186533
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Daz91 het volgende:
Zeker joden.

Waarbij hun Loyaliiteit toch bij hun eigen Volk ligt (Het Volk Israel) en dat ze altijd zullen op komen voor hun beloofte land. (Tja blijf een achterlijk geloof dat Jodendom)

Janmaat zag het al goed.

Nu Wilders gelukkig ook.

A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:45:22 #108
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47186549
Typisch.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47186552
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef teamlead het volgende:
Wat ik nou gewoon helemaal niet begrijp... Toen een kamerlid in de jaren 90 zei dat een minister zou moeten aftreden, omdat hij een Jood was, was Nederland te klein. Flagrant racisme en zulks.
Nu zegt een kamerlid dat een staatssecretaris die functie niet mag bekleden vanwege zijn afkomst, en stijgt hij in de peilingen. Maar als je vervolgens zegt dat de uitspraak van dat 2e kamerlid racistisch is, weten de volgelingen niet hoe snel ze moeten ontkennen dat het daar ook maar iets mee te maken heeft
yep we zijn eindelijk wakker geworden.

We willen geen jood als kamerlid die loyaal is aan zijn eigen volk en altijd voor zijn beloofte land zal opkomen .

Geen slinks geknuffel meer.
pi_47186566
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:42 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik kijk ook wel eens naar de KRO en luister ook wel eens naar radio 1. Toch ben ik nog christelijk nog katoliek. Gek he? Soms lijken Wildersstemmer net mensen
Je begrijpt dat ik mensen die hier discussieren over het algemeen een stuk hoger heb zitten qua meningsvorming en kennis dan de gemiddelde kiezer. Aan de Wildersstemmer moet ik denken aan dat vrouwmens dat bij rondom Tien zat vna het weekend. Iemand die met onderbuik spreekt...
  maandag 12 maart 2007 @ 12:45:49 #111
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47186571
quote:
Zeker joden.

Janmaat zag het al goed.

Nu Wilders gelukkig ook.

het niveau is duidelijk ja
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_47186580
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Zij hebben geen keuze, dus dat vind ik een groot verschil. Ik twijfel dan ook niet aan hun loyaliteit.
Ik vind het overigens zeer vreemd dat jij dat onderscheid niet ziet.
Dus omdat zij geen keuze hebben twijfel je niet aan hun loyaliteit...zou je de keuze echter wel hebben, dan twijfel je wel aan de loyaliteit van diegene. Waarom beoordelen we mensen niet gewoon op inhoud? Volgens mij is dat een wat objectievere maatstaf dan nationaliteit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47186595
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef Daz91 het volgende:

[..]

We willen geen jood als kamerlid die loyaal is aan zijn eigen volk en altijd voor zijn beloofte land zal opkomen .

Binnen 4 jaar is Wilders Premier en kunnen we grote schoonmaak houden en van nederland weer nederland maken
pi_47186640
Het zou mij verbazen als je geen kloon van Meki bent.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 maart 2007 @ 12:47:56 #115
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47186661
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Binnen 4 jaar is Wilders Premier en kunnen we grote schoonmaak houden en van nederland weer nederland maken
* teamlead maakt zich klaar om in het verzet te gaan
pi_47186692
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef Daz91 het volgende:

[..]

We?
pi_47186694
Kunnen ze Wilders niet uitzetten? Wat een hoop gezeik zou dat schelen zeg. En met gezeik bedoel ik gezeik, en geen 'constructief debat' zoals sommigen het geblaat van Wilders proberen te bestempelen.

Hij is destructief bezig.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:49:17 #118
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47186704
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus omdat zij geen keuze hebben twijfel je niet aan hun loyaliteit...zou je de keuze echter wel hebben, dan twijfel je wel aan de loyaliteit van diegene. Waarom beoordelen we mensen niet gewoon op inhoud? Volgens mij is dat een wat objectievere maatstaf dan nationaliteit.
Bij mensen die geen keuze hebben, kan je net als bij 'enkelnationalige' Nederlanders natuurlijk nooit iets uitsluiten, maar dat is een aanvaardbaar en onoverkombaar risico.

De inhoud van iemand vind ik nou niet echt makkelijk objectief te beoordelen, dat iemand zijn 2e nationaliteit niet wilt afstaan is natuurlijk objectiever vast te stellen. Maar daarmee sluit ik niet uit dat we ook moeten proberen iemand op zijn inhoud te beoordelen.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:49:19 #119
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47186707
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kunnen ze Wilders niet uitzetten? Wat een hoop gezeik zou dat schelen zeg. En met gezeik bedoel ik gezeik, en geen 'constructief debat' zoals sommigen het geblaat van Wilders proberen te bestempelen.

niemand wil hem
pi_47186726
quote:

Zelfdestructief zelfs.
pi_47186732
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef Daz91 het volgende:

[..]

Begin eerst maar eens goed Nederlands te schrijven, voordat jij ook onder de 'grote schoonmaak' gaat vallen.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:50:19 #122
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_47186746
Mutant, was een goede discussie, moet er weer vandoor, we moeten maar eens door discussieren in het echt, bij een meet ofzo.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:50:55 #123
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47186762
quote:
Zeker joden.

Janmaat zag het al goed.

Nu Wilders gelukkig ook.

Ben jij nou zo dom of doe je het er om.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:50:59 #124
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47186765
quote:

Laten we voor het gemak maar even vergeten dat achter de persoon Wilders een groep van 1 miljoen stemmers staan
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47186778
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Bij mensen die geen keuze hebben, kan je net als bij 'enkelnationalige' Nederlanders natuurlijk nooit iets uitsluiten, maar dat is een aanvaardbaar en onoverkombaar risico.

De inhoud van iemand vind ik nou niet echt makkelijk objectief te beoordelen, dat iemand zijn 2e nationaliteit niet wilt afstaan is natuurlijk objectiever vast te stellen. Maar daarmee sluit ik niet uit dat we ook moeten proberen iemand op zijn inhoud te beoordelen.
Dan kijk je nog altijd naar de redenen van de persoon om zich aan die 2e nationaliteit vast te klampen. Zoals ik het nu zie, zie ik er ALLE rede toe om de 2e nationaliteit te behouden (ook al had ik de keus om hem weg te doen). Dit vanwege te bedreigende sfeer in Nederland, heb je daar ooit aan gedacht?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')