Ik kijk ook wel eens naar de KRO en luister ook wel eens naar radio 1. Toch ben ik nog christelijk nog katoliek. Gek he? Soms lijken Wildersstemmer net mensenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het was radio 1, de EO nota bene. Of denk je dat zijn volgelingen massaal naar radio 1 luisteren?
En nu schets ik je dus de casus voor waarbij het niet kan... wat dacht je dan van die groep? Het is een raar onderscheid dat je maakt moet ik zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het feit dat je je nationaliteit kan opgeven en je dat niet doet. Dat vind ik de loyaliteit in twijfel trekken, je kan niet loyaal zijn aan meerdere.
Zij hebben geen keuze, dus dat vind ik een groot verschil. Ik twijfel dan ook niet aan hun loyaliteit.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En nu schets ik je dus de casus voor waarbij het niet kan... wat dacht je dan van die groep? Het is een raar onderscheid dat je maakt moet ik zeggen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Daz91 het volgende:
Zeker joden.
Waarbij hun Loyaliiteit toch bij hun eigen Volk ligt (Het Volk Israel) en dat ze altijd zullen op komen voor hun beloofte land. (Tja blijf een achterlijk geloof dat Jodendom)
Janmaat zag het al goed.
Nu Wilders gelukkig ook.
Nederland voor Nederlanders
yep we zijn eindelijk wakker geworden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef teamlead het volgende:
Wat ik nou gewoon helemaal niet begrijp... Toen een kamerlid in de jaren 90 zei dat een minister zou moeten aftreden, omdat hij een Jood was, was Nederland te klein. Flagrant racisme en zulks.
Nu zegt een kamerlid dat een staatssecretaris die functie niet mag bekleden vanwege zijn afkomst, en stijgt hij in de peilingen. Maar als je vervolgens zegt dat de uitspraak van dat 2e kamerlid racistisch is, weten de volgelingen niet hoe snel ze moeten ontkennen dat het daar ook maar iets mee te maken heeft
Je begrijpt dat ik mensen die hier discussieren over het algemeen een stuk hoger heb zitten qua meningsvorming en kennis dan de gemiddelde kiezer. Aan de Wildersstemmer moet ik denken aan dat vrouwmens dat bij rondom Tien zat vna het weekend. Iemand die met onderbuik spreekt...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens naar de KRO en luister ook wel eens naar radio 1. Toch ben ik nog christelijk nog katoliek. Gek he? Soms lijken Wildersstemmer net mensen![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Daz91 het volgende:
Zeker joden.
Waarbij hun Loyaliiteit toch bij hun eigen Volk ligt (Het Volk Israel) en dat ze altijd zullen op komen voor hun beloofte land. (Tja blijf een achterlijk geloof dat Jodendom)
Janmaat zag het al goed.
Nu Wilders gelukkig ook.
Dus omdat zij geen keuze hebben twijfel je niet aan hun loyaliteit...zou je de keuze echter wel hebben, dan twijfel je wel aan de loyaliteit van diegene. Waarom beoordelen we mensen niet gewoon op inhoud? Volgens mij is dat een wat objectievere maatstaf dan nationaliteit.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zij hebben geen keuze, dus dat vind ik een groot verschil. Ik twijfel dan ook niet aan hun loyaliteit.
Ik vind het overigens zeer vreemd dat jij dat onderscheid niet ziet.
Binnen 4 jaar is Wilders Premier en kunnen we grote schoonmaak houden en van nederland weer nederland makenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef Daz91 het volgende:
[..]
yep we zijn eindelijk wakker geworden.
We willen geen jood als kamerlid die loyaal is aan zijn eigen volk en altijd voor zijn beloofte land zal opkomen .
Geen slinks geknuffel meer.
* teamlead maakt zich klaar om in het verzet te gaanquote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef Daz91 het volgende:
[..]
Binnen 4 jaar is Wilders Premier en kunnen we grote schoonmaak houden en van nederland weer nederland maken
We?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef Daz91 het volgende:
[..]
yep we zijn eindelijk wakker geworden.
We willen geen jood als kamerlid die loyaal is aan zijn eigen volk en altijd voor zijn beloofte land zal opkomen .
Geen slinks geknuffel meer.
Bij mensen die geen keuze hebben, kan je net als bij 'enkelnationalige' Nederlanders natuurlijk nooit iets uitsluiten, maar dat is een aanvaardbaar en onoverkombaar risico.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus omdat zij geen keuze hebben twijfel je niet aan hun loyaliteit...zou je de keuze echter wel hebben, dan twijfel je wel aan de loyaliteit van diegene. Waarom beoordelen we mensen niet gewoon op inhoud? Volgens mij is dat een wat objectievere maatstaf dan nationaliteit.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kunnen ze Wilders niet uitzetten? Wat een hoop gezeik zou dat schelen zeg. En met gezeik bedoel ik gezeik, en geen 'constructief debat' zoals sommigen het geblaat van Wilders proberen te bestempelen.
Hij is destructief bezig.
Zelfdestructief zelfs.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kunnen ze Wilders niet uitzetten? Wat een hoop gezeik zou dat schelen zeg. En met gezeik bedoel ik gezeik, en geen 'constructief debat' zoals sommigen het geblaat van Wilders proberen te bestempelen.
Begin eerst maar eens goed Nederlands te schrijven, voordat jij ook onder de 'grote schoonmaak' gaat vallen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef Daz91 het volgende:
[..]
Binnen 4 jaar is Wilders Premier en kunnen we grote schoonmaak houden en van nederland weer nederland maken
Ben jij nou zo dom of doe je het er om.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Daz91 het volgende:
Zeker joden.
Janmaat zag het al goed.
Nu Wilders gelukkig ook.
Laten we voor het gemak maar even vergeten dat achter de persoon Wilders een groep van 1 miljoen stemmers staanquote:Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef Phuturistixxx het volgende:
Dan kijk je nog altijd naar de redenen van de persoon om zich aan die 2e nationaliteit vast te klampen. Zoals ik het nu zie, zie ik er ALLE rede toe om de 2e nationaliteit te behouden (ook al had ik de keus om hem weg te doen). Dit vanwege te bedreigende sfeer in Nederland, heb je daar ooit aan gedacht?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Bij mensen die geen keuze hebben, kan je net als bij 'enkelnationalige' Nederlanders natuurlijk nooit iets uitsluiten, maar dat is een aanvaardbaar en onoverkombaar risico.
De inhoud van iemand vind ik nou niet echt makkelijk objectief te beoordelen, dat iemand zijn 2e nationaliteit niet wilt afstaan is natuurlijk objectiever vast te stellen. Maar daarmee sluit ik niet uit dat we ook moeten proberen iemand op zijn inhoud te beoordelen.
Ik dacht altijd dat het er 600.000 waren.. slechts 9 van de 150 zetels... zijn er niet erg veel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak maar even vergeten dat achter de persoon Wilders een groep van 1 miljoen stemmers staan![]()
Je bedoelt als er nu verkiezingen zouden zijn? Gezien de peilingen?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak maar even vergeten dat achter de persoon Wilders een groep van 1 miljoen stemmers staan![]()
Beter is het om gewoon helemaal geen Nederlander te willen worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan kijk je nog altijd naar de redenen van de persoon om zich aan die 2e nationaliteit vast te klampen. Zoals ik het nu ziet zie ik er ALLE rede toe om de 2e nationaliteit te behouden (ook al had ik de keus om hem weg te doen). Dit vanwege te bedreigende sfeer in Nederland, heb je daar ooit aan gedacht?
die mogen gezellig met hem mee als het ze in Nederland niet meer bevaltquote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste reden enigzins wel begrijp en dat betreur ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan kijk je nog altijd naar de redenen van de persoon om zich aan die 2e nationaliteit vast te klampen. Zoals ik het nu ziet zie ik er ALLE rede toe om de 2e nationaliteit te behouden (ook al had ik de keus om hem weg te doen). Dit vanwege te bedreigende sfeer in Nederland, heb je daar ooit aan gedacht?
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste reden enigzins wel begrijp en dat betreur ik.
Daarom zei ik al eerder in dit topic, Wilders en consorten maken veel kapot...![]()
He Daz, je bent lid van de PVV en voor het gemak geef je er ook nog kritiek opquote:Op maandag 12 maart 2007 11:55 schreef Daz91 het volgende:
Wilders heeft een discussie aangezwengeld die hij nu al helemaal niet meer onder controle heeft. Als je zo met goed geintegreerde landgenoten bij de politie en in het leger omgaat ben je een dom, ongeleid projectiel.
Inderdaad, iets minder hoor, en dat is maar een héél klein gedeelte van de bevolking, die het verpesten voor de rest.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou, ik begin nu te twijfelen. De teksten zijn van een hoger niveau dan die van meki.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
He Daz, je bent lid van de PVV en voor het gemak geef je er ook nog kritiek opRelkloon van Meki dus
![]()
Is dat de (typisch linkse) rechtvaardiging voor het afnallen van Wilders?quote:
Kom nou... die kerel heeft het maar over één ding. Wilders' praatjes over dubbele nationaliteit zijn ook niet bepaald netjes, evenals het feit dat hij daarbij in sommige gevallen zo op de persoon speelt.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen zo graag bij de veilige meute willen horen en daardoor amper voor zichzelf kunnen denken. Want dat is wat er momenteel aan de gang is, alles wat niet strookt met het linkse gedachtengoed verwijzen naar het extremistisme, nazi's en bruinhemden. Ik sta echt verbaast dat de zogenaamd intellectuele elite uitblinkt in kortzichtigheid, hypocritie en onbeschoftheid.
in het geval van Wilders zou het een hele vooruitgang zijn als hij eindelijk zijn mond eens dichthieldquote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Is dat de (typisch linkse) rechtvaardiging voor het afnallen van Wilders?
Uit angst je mond houden is zo ontzettend not done!
Ga maar gauw een andere partij zoeken, want Wilders heeft zeer goede connecties met Israel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef Daz91 het volgende:
[..]
Dan voor jou geen functie in het leger of bij de politie en ale helemaal geen bestuurlijk functies.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:57 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik heb trouwens ook twee nationaliteiten, de Britse en de Nederlandse. Ze hoeven mij ook echt niet te vragen om de Britse op te geven.
Loyaliteit? Ik betaal belasting net zoals ieder ander. In welke zin zou ik dan minder loyaal zijn dan de 'gemiddelde' Nederlander. Wat zou de 'gemiddelde' Nederlander meer dan ik doen?
Precies geen Surinamers Antilianen Moslims en Joden bij de Politie of in het Leger.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef TranceAction het volgende:
Ik wil hieraan toevoegen dat het "algemeen" bekend is dat politieagenten van een bepaalde afkomst moeite hebben om mensen van hun eigen afkomst te bekeuren.
Ah, nog zo'n volkert in de dop!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het geval van Wilders zou het een hele vooruitgang zijn als hij eindelijk zijn mond eens dichthield
en het trieste is dat er mensen zijn die dit soort opmerkingen nog als waarheid aannemen ookquote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef TranceAction het volgende:
Ik wil hieraan toevoegen dat het "algemeen" bekend is dat politieagenten van een bepaalde afkomst moeite hebben om mensen van hun eigen afkomst te bekeuren.
Nee hoor Wilders is alleen Loyaal aan nederland.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Ga maar gauw een andere partij zoeken, want Wilders heeft zeer goede connecties met Israel.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |