abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2007 @ 22:03:51 #101
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47415555
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Renesite het volgende:

[..]

Tja, de basis en de middelbare school kost vrij veel. Dan ben je al sowieso 3k kwijt + 450 aan ziekenpost + intotaal 750 aan brandweer+klein politiepostje = al weer een dikke 4k !
Je kan de budgetten van ziekenhuizen en scholen naar beneden schroeven naar het aantal studenten/zieken en het bereik instellen naar de grote van je stad. Dat scheelt al een hoop. Brandweer plaats ik pas als ik OF genoeg geld heb OF er iets in de fik staat ). Politie komt er ook pas als daar geld voor is.
  Moderator zondag 18 maart 2007 @ 22:04:17 #102
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47415579
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je kan de budgetten van ziekenhuizen en scholen naar beneden schroeven naar het aantal studenten/zieken. Dat scheelt al een hoop. Brandweer plaats ik pas als ik OF genoeg geld heb OF er iets in de fik staat ). Politie komt er ook pas als daar geld voor is.
mja
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47415624
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je kan de budgetten van ziekenhuizen en scholen naar beneden schroeven naar het aantal studenten/zieken en het bereik instellen naar de grote van je stad. Dat scheelt al een hoop. Brandweer plaats ik pas als ik OF genoeg geld heb OF er iets in de fik staat ). Politie komt er ook pas als daar geld voor is.
Meestal plaats ik pas politie rond de 10.000 inwoners. Tegen die tijd gaan ze er ook pas een keer om zeuren. Dus dat vind ik vroeg zat.
  zondag 18 maart 2007 @ 22:07:01 #104
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47415677
@ ExTec: Jammer van de laatste stad, vervallen gebouwen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 19 maart 2007 @ 00:33:43 #105
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_47420907
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef mschol het volgende:
ik had een keer de avenue naar me industrie bevolkt met 2 tol poortje
resultaat: een klein goudmijntje
In dat geval, moet je even naar simtroplis gaan.

Daar kun je een automatisch tolpoortje downloaden, die automatisch kentekens leest, ipv een fileveroozakend tolpoortje

Het is trouwens een bekende bug dat tolpoortjes 0,0 effect hebben op de desirability van je stad. Je kunt je sims helemaal dood-tolpoorten, en nog gaan ze niet uit je stad.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 maart 2007 @ 00:37:47 #106
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_47420987
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef X-fi het volgende:
@ ExTec: Jammer van de laatste stad, vervallen gebouwen
Ja, ze waren daar wel erg zichtbaar.

Maar na verloop van tijd stabiliseert dat wel.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 maart 2007 @ 16:58:48 #107
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47440713
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, ze waren daar wel erg zichtbaar.

Maar na verloop van tijd stabiliseert dat wel.
Het is zo'n kleine kaart zeg maar hè?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 18:16:10 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47443500
Welke download was nou om zoveel geld te krijgen, die bank
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 19 maart 2007 @ 18:30:18 #109
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47443971
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Renesite het volgende:
Welke download was nou om zoveel geld te krijgen, die bank
klik
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 19 maart 2007 @ 22:55:26 #110
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47455859
Is er eigenlijk iets waarmee je een monorail over/onder een elevated highway kan leggen . Al mijn monorails zitten opgesloten en een stukje grounded highway oid. maken is lelijk en gaat niet lukken ivm. op en afritten .
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 22:58:38 #111
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47456012
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk iets waarmee je een monorail over/onder een elevated highway kan leggen . Al mijn monorails zitten opgesloten en een stukje grounded highway oid. maken is lelijk en gaat niet lukken ivm. op en afritten .
Jawel! Dat hoeft maar 3 blokjes te zijn die grounded
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 19 maart 2007 @ 22:59:37 #112
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47456066
Ja maar das nie mooi .
En 3 blokjes grounded is samen met de omhoog en omlaag stukken al gauw 5 blokjes .
pi_47456221
uuh ff stomme vraag hoor, maar ik wil Simcity4000 weer installeren maar heb de cd's en uitbreidingspakket los in een cd map zitten, maar nu kan ik mijn hoesjes en boekjes nergens vinden voor de code, heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen...? Ik kan ook een foto maken van de cd's om aan te tonen hier dat ik het niet over illegale handelingen heb voor daar weer opmerkingen over komen
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 23:04:59 #114
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47456291
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Ja maar das nie mooi .
En 3 blokjes grounded is samen met de omhoog en omlaag stukken al gauw 5 blokjes .
Ja, dan maar niet mooi he?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 23:06:06 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47456330
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh ff stomme vraag hoor, maar ik wil Simcity4000 weer installeren maar heb de cd's en uitbreidingspakket los in een cd map zitten, maar nu kan ik mijn hoesjes en boekjes nergens vinden voor de code, heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen...? Ik kan ook een foto maken van de cd's om aan te tonen hier dat ik het niet over illegale handelingen heb voor daar weer opmerkingen over komen
Euh...

Ja, dan moet je een 'illegale' serialcode hebben... anders kom je er niet meer aan denk ik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47456900
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Euh...

Ja, dan moet je een 'illegale' serialcode hebben... anders kom je er niet meer aan denk ik
Hmmm das wel klote speel het al een jaar niet meer en kwam dit topic tegen dus dacht weer even lekker daar uren aan te kunnen verspillen werd weer enthousiast, meteen simcity4000 en uitbreidingspakket uit me map gehaald maar nu kan ik geen serial invoeren
pi_47457308
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:47 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je moet beginnen low density zones en die later upgraden naar high density.
Tenminste zo doe ik dat.
Ja ik begrijp . Maar eens ik de eerste flatjes ziet gaat mijn hand standaard naar de high density, terwijl ik eigenlijk een buitenwijkje wilt aanleggen...
Ich bin der Führer.
pi_47457467
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk iets waarmee je een monorail over/onder een elevated highway kan leggen . Al mijn monorails zitten opgesloten en een stukje grounded highway oid. maken is lelijk en gaat niet lukken ivm. op en afritten .
Als ik mijn monorail over een elevated highway trek wordt de monorail gewoon verhoogd en gaat het over de elevated highway heen. Kortom je monorail gewoon over een elevated highway trekken.
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 23:47:32 #119
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47457734
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als ik mijn monorail over een elevated highway trek wordt de monorail gewoon verhoogd en gaat het over de elevated highway heen. Kortom je monorail gewoon over een elevated highway trekken.
lukte bij mij niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47457742
SC 5.... Kan er niet op wachten
pi_47457799
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:47 schreef renz0r het volgende:
SC 5.... Kan er niet op wachten
Wanneer?
pi_47457840
Dit bedoel ik trouwens met mijn high density neiging (met moeite heb ik er maar wat low density bij gedaan):



klik.
Ich bin der Führer.
pi_47457880
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki



Screenshot?
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 23:53:07 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47457905
oi!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47457958
Dit staat er op de engelse wikipedia:
quote:
SimCity 5 will cut down on some of the complexity of the more recent SimCity games, in an attempt to bring the gameplay experience closer to the original.[4]
. Ik wil just nog meer opties om te bouwen, etc . Die screenshot is trouwens net Google earth, doe er een menutje bijpainten en maak er een lage resolutie jpg van zodat het wat lastiger te zien .
Ich bin der Führer.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 06:42:20 #126
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47460602
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Dit staat er op de engelse wikipedia:
[..]

. Ik wil just nog meer opties om te bouwen, etc . Die screenshot is trouwens net Google earth, doe er een menutje bijpainten en maak er een lage resolutie jpg van zodat het wat lastiger te zien .
Idd. En alsof ze voor de ingame menuutjes fotootjes gaan gebruiken .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:29:56 #127
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47464213
voor het eerst dat ik dit topic zie (nooit naar gezocht)
maar als ik het zo allemaal zie, gaat het kriebelen om het spel te gaan spelen
maar ja aan de andere kant denk ik:
ik weet hoe slecht ik er voreger in was haha
altijd verkeersopstoppingen en geld te weinig haha

dus twijfel nog
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:49:17 #128
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47474878
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki

[afbeelding]

Screenshot?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:50:37 #129
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47474918
Ik ben net lekker bezig met 4, ik hoef nog helemaal geen 5.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:51:14 #130
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47474937
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef melluk het volgende:
voor het eerst dat ik dit topic zie (nooit naar gezocht)
maar als ik het zo allemaal zie, gaat het kriebelen om het spel te gaan spelen
maar ja aan de andere kant denk ik:
ik weet hoe slecht ik er voreger in was haha
altijd verkeersopstoppingen en geld te weinig haha

dus twijfel nog
Er is een leuke tool dat je niet meer geld te kort hebt hoor. En een paar tips kan je ook altijd krijgen!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:00:27 #131
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47475275
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef X-fi het volgende:

[..]

Er is een leuke tool dat je niet meer geld te kort hebt hoor. En een paar tips kan je ook altijd krijgen!
ja met tools :p dat is een optie
maar het is natuurlijk een leuker iets om een stad te bouwen die zelf geld genoeg genereert
maar altijd optie om mee te beginnen...
en tips zijn dan altijd welkom ja :d
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:22:14 #132
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47494161
Is er hier iemand die mij content kan maken met de: PEG-CDK3 Resource Pack 1 ???
pi_47499578
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki

[afbeelding]

Screenshot?
Wow... lijkt net google earth
pi_47499597
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Dit bedoel ik trouwens met mijn high density neiging (met moeite heb ik er maar wat low density bij gedaan):

[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07121/Rabbitsburgs1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

klik.
Die brug ziet er niet uit btw
pi_47510688
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:02 schreef Wouser het volgende:

[..]

Die brug ziet er niet uit btw
Is toch moooooooi ? Nou er paste niets anders helaas. En ik wou gewoon hoofdstraat hebben. Het is de bedoeling dat er wat buitenwijkjes komen (en ik hoop dat ik het eens afleer om van die vierkante wijken te maken) en het moet wel een beetje toegankelijk blijven. Ik kan het alleen niet uistaan dat er soms opeens een high density gebouw naast een boel kleinere flatjes komt.
Ich bin der Führer.
pi_47512734
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

lukte bij mij niet
Dit moet toch bij jou ook lukken als het bij mijn versie van simcity werkt .

  woensdag 21 maart 2007 @ 15:51:34 #137
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47513407
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dit moet toch bij jou ook lukken als het bij mijn versie van simcity werkt .

[afbeelding]
Toch vind ik het knap .
Mijn lukt het echt niet. Ik ga dadelijk thuis het nogmaals proberen .
pi_47520159
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Toch vind ik het knap .
Mijn lukt het echt niet. Ik ga dadelijk thuis het nogmaals proberen .
Ik heb overigens wel de NetworkAddon (January 2007) For PC geïnstalleerd.

http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?p=details&id=380

Misschien is dat het.
pi_47521114
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb overigens wel de NetworkAddon (January 2007) For PC geïnstalleerd.

http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?p=details&id=380

Misschien is dat het.
Dat denk ik ook. Want die verhogingen zien er niet uit als iets wat al in het spel zat. Dus het zou goed kunnen dat dit in de laatste NAM is toegevoegd.
pi_47522529
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:01 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Want die verhogingen zien er niet uit als iets wat al in het spel zat. Dus het zou goed kunnen dat dit in de laatste NAM is toegevoegd.
Dat is zo vandaar dat ik ineens aan die addon moest denken. We merken het wel .
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 22:33:08 #141
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47529880
Addon ja

Trouwens, MrX je moet je vuilnis opruimen!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:54:40 #142
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47530988
Hey , bleiblei dat van peg dat je zoekt > www.simpeg.com dat is de website van PEG.

nog screenie van klein dorpje tegen een bergrug

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:04:48 #143
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47531491
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef BlaZ het volgende:
Hey , bleiblei dat van peg dat je zoekt > www.simpeg.com dat is de website van PEG.

nog screenie van klein dorpje tegen een bergrug

[afbeelding]
Hoe cool
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:05:36 #144
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47531528
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dit moet toch bij jou ook lukken als het bij mijn versie van simcity werkt .

[afbeelding]
Gadver. Je hebt vieze stad
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 23:05:39 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47531529
Damn, ik heb moeite om me in te houden bij het maken van steden om ze niet kei groot te maken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47531612
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Damn, ik heb moeite om me in te houden bij het maken van steden om ze niet kei groot te maken
dat probleem ken ik
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:23:02 #147
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47532339
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Damn, ik heb moeite om me in te houden bij het maken van steden om ze niet kei groot te maken
hehe. Ik hou van dichtbevolkte steden
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47532410
SC is het toch net niet voor mij Hopelijk de volgende versie dat ik weer er zin in krijg
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_47533425
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Renesite het volgende:
Addon ja

Trouwens, MrX je moet je vuilnis opruimen!
.

Die stad is helemaal vol gebouwd dus ben snel begonnen aan een nieuwe stad .
pi_47534069
tvp
pi_47539210
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

dat probleem ken ik
Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:04:07 #152
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47539238
De kunst is het maken van een mooie stad met een hoog aantal inwoners . Dat zie je niet vaak.
Dank je Blaz voor de link! Ik ga die site eens afspeuren .
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:37:17 #153
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47541800
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
Maar jou steden zijn dan ook 1 groot park met her en der wat bebouwing In ieder geval de screenshots die je hebt geplaatst

Ga vanavond is een pretpark maken met die PEG mod daarvoor kijken hoe dat lukt.

Iemand nog leuke highwall muren of dividers trouwens?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 12:42:10 #154
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47608078
Iemand nog hoe die kleine riviertjes terug te vinden zijn? Elmar?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47608310
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
mij nog niet gelukt
pi_47608475
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:42 schreef X-fi het volgende:
Iemand nog hoe die kleine riviertjes terug te vinden zijn? Elmar?
Ik zou voor de grap eens in de OP kijken.
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Maar jou steden zijn dan ook 1 groot park met her en der wat bebouwing In ieder geval de screenshots die je hebt geplaatst
Dat was ook precies de bedoeling. Dus de opzet is geslaagd.
pi_47609332
Ga ook maar eens verder met m'n kleine stadje Straks wat screenies plaatsen
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:18:28 #158
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47611489
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef SnowDoggg het volgende:
Ga ook maar eens verder met m'n kleine stadje Straks wat screenies plaatsen
Ik maak nu een nieuwe stad. Heb nu twee steden in totaal van 250.000 inwoners
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:55:39 #159
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47612373
Ik leg nu ondergrondse snelwegen aan met zo nu-en-dan dat je ze ziet voor on- en offramps

ziet er echt gelikt uit

Screens op navraag!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47612432
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:55 schreef X-fi het volgende:
Screens op navraag!
Navraag
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_47612463
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki

[afbeelding]

Screenshot?
dat zijn FUCKING MOOIE graphics
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_47612662
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef Flashwin het volgende:

[..]

dat zijn FUCKING MOOIE graphics
Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!

Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:



Mja toen geloofde ik het ook heel even! Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:19:26 #163
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47612917
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!

Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:

[afbeelding]

Mja toen geloofde ik het ook heel even! Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
Die graphics lijken me weer wat te goed. Het moet ook wel weer speelbaar zijn hé. Wat mij betrefd liever wat mindere graphics maar meer mogelijkheden met wegen etc. Ook moet het goed speelbaar blijven met hoge inwoneraantallen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:22:36 #164
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47612999
Nog ff nieuwe screenie dan

Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(

Dus flinke files

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47613102
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan

Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(

Dus flinke files

[afbeelding]
tolpoortjes
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:27:02 #166
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47613124
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan

Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(

Dus flinke files

[afbeelding]
Holy fuck . Dat zijn pas files
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:27:51 #167
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47613154
Hier trouwens mijn ondergrondse snelweg

XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47613299
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan

Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(

Dus flinke files

[afbeelding]
40000 auto's .

Echt vreemd is het niet. Als ik het goed zie heb je maar een brug naar dat andere deel van je stad .
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:47:09 #169
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47613700
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

40000 auto's .

Echt vreemd is het niet. Als ik het goed zie heb je maar een brug naar dat andere deel van je stad .
Nope, andere kant loopt er nog een.

Hier transport map. Bij het zwarte kruis ontstaan dus die files.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:48:38 #170
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47613731
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef X-fi het volgende:
Hier trouwens mijn ondergrondse snelweg

[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/highwayuyyy.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Netjes scheelt ook een hoop bouwruimte.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47614352
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef BlaZ het volgende:
Nope, andere kant loopt er nog een.

Hier transport map. Bij het zwarte kruis ontstaan dus die files.
[afbeelding]
Ah ok maar dan nog is het bizar, zoveel verkeer. Om dat te verbeteren moet je toch gaan slopen of gewoon met een nieuwe stad beginnen.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:22:36 #172
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47614595
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ah ok maar dan nog is het bizar, zoveel verkeer. Om dat te verbeteren moet je toch gaan slopen of gewoon met een nieuwe stad beginnen.
Mja licht ook wel beetje hoe ik de steden bouw hé. De stad waar de files ontstaan heeft 100.000 inwoners en 150.000 banen. Terwijl een andere stad in de regio 120.000 inwoners en 5000 banen heeft. Dan krijg je verkeer hé.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:24:32 #173
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47614649
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Netjes scheelt ook een hoop bouwruimte.
Dat klopt, ik kan dan lekker boven de snelwegen gaan bouwen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47614669
weet iemand hoe ik de rijrichting of de textures voor nam kan aanpassen, mijn UK engelse auto's rijden op de verkeerde baan
pi_47614778
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:22 schreef BlaZ het volgende:
Mja licht ook wel beetje hoe ik de steden bouw hé. De stad waar de files ontstaan heeft 100.000 inwoners en 150.000 banen. Terwijl een andere stad in de regio 120.000 inwoners en 5000 banen heeft. Dan krijg je verkeer hé.
Daar had je als planoloog natuurlijk rekening mee moeten houden .

Maar ja ik heb ook altijd dat de verkeersellende begint nadat alles is volgebouwd. Straten upgraden naar wegen is wel zo'n beetje het enige wat je dan nog kunt doen.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:48:24 #176
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47615263
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:25 schreef mschol het volgende:
weet iemand hoe ik de rijrichting of de textures voor nam kan aanpassen, mijn UK engelse auto's rijden op de verkeerde baan
Lefthanded-file weggooien!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47616930
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:48 schreef X-fi het volgende:

[..]

Lefthanded-file weggooien!
Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:26:30 #178
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47635892
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
Ow zo
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 26 maart 2007 @ 08:58:50 #179
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47662748
okay okay jullie hebben het voor elkaar...
ik ben maar eens begonnen met het spel...
laatste keer dat ik het speelde was op de SNES haha
toch wel heel veel veranderd :p whaha

maar goed het lukt me nu wel om me uitgaven kleiner te houden dan de inkomsten...
alleen "vergeet" ik altijd treinbaan te bouwen...maar er zijn nog niet echt files...
heb inmiddels 5700 inwoners haha
pi_47664273
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
ik heb nu de volgende files in mijn NAM installatie directory:
quote:
NetworkAddonMod.dat
NetworkAddonMod.url
NetworkAddonMod_Additional_Bridges_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_ANT_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Automata_Plugin_Radical_Automata24.dat
NetworkAddonMod_Custom_Highway_Menu_Plugin_Optional.dat
NetworkAddonMod_Diagonal_Streets_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_LEFT_HAND_VERSIONS_ONLY_Required_Additional_Plugin.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_OneWayRoads_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_Roads_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_Streets_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Traffic_Plugin_Radical_Custom_Special.dat
NetworkAddonMod_TurningLanes_Avenues_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_TurningLanes_Roads_Plugin_Beta.dat
alleen rijden ze nog steeds aan de verkeerde kant ...
pi_47671569
Alles geïnstalleerd, en dan Simcity 4 laten opstarten.

Dan zie ik alleen het schermpje waarin auto's over een brug rijden, en verder niks .

Alle manieren bewandeld, en niks doet het.

Iemand tips?
  maandag 26 maart 2007 @ 14:43:24 #182
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47672559
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef BIQUOTA het volgende:
Alles geïnstalleerd, en dan Simcity 4 laten opstarten.

Dan zie ik alleen het schermpje waarin auto's over een brug rijden, en verder niks .

Alle manieren bewandeld, en niks doet het.

Iemand tips?
Ik had er ook last van.

Na veel proberen kwam ik erachter dat het probleem alléén optreedt als m'n pc in de slaapstand (hybernate) heeft gestaan. Jammer genoeg komt dat nogal vaak voor, want ik vind de slaapstand vele malen prettiger dan uitzetten.

Het enige wat helpt is even de pc herstarten voordat ik Simcity ga doen. Lastig en vooral tijdrovend, maar het werkt wel.
pi_47672594
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb nu de volgende files in mijn NAM installatie directory:
[..]

alleen rijden ze nog steeds aan de verkeerde kant ...
Da's vaag. Ze zouden toch goed moeten rijden als je die Left-Handed file hebt. Probeer het eens zonder dat bestand. Misschien helpt dat wel bij jou. Anders zou ik het ook even niet zo snel weten.
pi_47672881
tvp
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47676349
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Frollo het volgende:

Ik had er ook last van.

Na veel proberen kwam ik erachter dat het probleem alléén optreedt als m'n pc in de slaapstand (hybernate) heeft gestaan. Jammer genoeg komt dat nogal vaak voor, want ik vind de slaapstand vele malen prettiger dan uitzetten.

Het enige wat helpt is even de pc herstarten voordat ik Simcity ga doen. Lastig en vooral tijdrovend, maar het werkt wel.
Bedankt voor je hulp, maar het werkt nog steeds niet!

Alle commando's zoals intro:off, -d:DirectX|Software, etc. etc. uitgeprobeerd, niks helpt!

Nu ben ik wanhopig
  maandag 26 maart 2007 @ 22:39:45 #186
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47692347
Pfff, ik wil eigenlijk een snelweg in een geul leggen met een mooi randje deromheen, maar nondeknetter... Wat is dat een gepuzzel met randjes .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:49:20 #187
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47702231
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef bleiblei het volgende:
Pfff, ik wil eigenlijk een snelweg in een geul leggen met een mooi randje deromheen, maar nondeknetter... Wat is dat een gepuzzel met randjes .
Hoezo dat ? Gewoon hole digging lots gebruiken en met roads effenen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:56:34 #188
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47702437
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Hoezo dat ? Gewoon hole digging lots gebruiken en met roads effenen
Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.
Muren enzo... Ik weet niet precies hoe ze het noemen in de "scene" .
Dit dus:
pi_47706849
heb me simcity 4 en rushhour gevonden kan ze eindelijk weer spelen
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:42:45 #190
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_47708006
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.
Muren enzo... Ik weet niet precies hoe ze het noemen in de "scene" .
Dit dus:
[afbeelding]
je plaatje doet het niet.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_47708405
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!

Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:

[afbeelding]

Mja toen geloofde ik het ook heel even! Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:24:33 #192
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47709641
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.
Muren enzo... Ik weet niet precies hoe ze het noemen in de "scene" .
Dit dus:
[afbeelding]
Je plaatje doet het niet maar je zal wel dividers of geluidsmuren bedoelen. Bij een set van jeronji kan je in ieder geval het haagje zijn als je ze plaatst dus die zijn zeer snel te plaatsen.

Bij de rural set zijn de hoeken meestal goed na 3x draaien bij snelweg afslagen, er zit logica in in ieder geval kan ik ze zo ineens goedplaatsen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:27:48 #193
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47709773
Trouwens de deadwood highway walls vind ik het makkelijkste te gebruiken

deze http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?id=16556

Verder kan je ff zoeken op buddybud die heeft ook leuke dingen gemaakt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:33:01 #194
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47709963
ik gebruik die van buddybud. Maar die heeft 100 verschillende soorten .
Puzzelwerk dus .

Wat mij betreft mogen ze dat wel wat makkelijker maken in deel 5. Het grond levelen ivm. havens en dingen als sunken highways en het plaatsen van muurtjes, kades en gebouwen in die gelevelde dingen.
Ik krijg overigens ook de op en afritten nog niet helemaal jofel. Op plaatjes ziet dat er super vet uit, een oprit die zo van gewone weg 15"m" naar beneden gaat naar de highway. Maar als ik het doe dan zit er weer een gat in de grond .

Ow en natuurlijk dat als er een huis op een helling wordt gebouwd er zoon stuk grond recht omhoog komt. Dat is ook erg lelijk .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:28:13 #195
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47711830
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef bleiblei het volgende:
ik gebruik die van buddybud. Maar die heeft 100 verschillende soorten .
Puzzelwerk dus .

Wat mij betreft mogen ze dat wel wat makkelijker maken in deel 5. Het grond levelen ivm. havens en dingen als sunken highways en het plaatsen van muurtjes, kades en gebouwen in die gelevelde dingen.
Ik krijg overigens ook de op en afritten nog niet helemaal jofel. Op plaatjes ziet dat er super vet uit, een oprit die zo van gewone weg 15"m" naar beneden gaat naar de highway. Maar als ik het doe dan zit er weer een gat in de grond .

Ow en natuurlijk dat als er een huis op een helling wordt gebouwd er zoon stuk grond recht omhoog komt. Dat is ook erg lelijk .
Tsja dat met die opritten krijg ik ook altijd > slope mod. Weer het nadeel van die modd mja jammer dan. Ik doe zowieso niet zón grote stukken sunken highway, maak liever een stuk tunnel dan.

Ben het trouwens helemaal met je eens dat ze in deel 5 eens wat aandacht aan deze zaken moeten besteden. Nog wat dingen die ik graag zou zien.
meer interchanges, 2/3/4/5 laans snelwegen, realistische havens/vliegvelden, muren enzo die gewoon neer kan leggen net als wegen, terrein keuzes (of je bijvoorbeeld met sneeuw wil spelen enzo), diagornale wegen.
Sims kiezen snelste ipv kortste weg naar werk 100m omrijden over de snelweg zullen ze nooit doen terwijl het 2x zo snel is. Bomen planten in grotere gebieden ineens.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47712087
Te veel tekst, te weinig screens

Ben al een tijdje met een nieuwe region bezig (Was eerst een heel werk om die regio te creëren )



De bedoeling is om één grote centrale stad te maken met minimaal een aantal miljoenen inwoners en daarbuiten een aantal forse voorsteden Een metropool dus

De oudste buurt van de centrale stad! Wel een beetje verpauperd helaas Waarschijnlijk hebben ze meer hightech industrie nodig!



---

Een aantal nieuwere buurten in dezelfde gebied





---

Ook nog even plaatjes posten van een andere gebied! Hoort ook bij de centrale stad, maar staat op een ander gebied





---

Zo'n 36.000 inwoners t.n.t.
pi_47712103
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Tsja dat met die opritten krijg ik ook altijd > slope mod. Weer het nadeel van die modd mja jammer dan. Ik doe zowieso niet zón grote stukken sunken highway, maak liever een stuk tunnel dan.

Ben het trouwens helemaal met je eens dat ze in deel 5 eens wat aandacht aan deze zaken moeten besteden. Nog wat dingen die ik graag zou zien.
meer interchanges, 2/3/4/5 laans snelwegen, realistische havens/vliegvelden, muren enzo die gewoon neer kan leggen net als wegen, terrein keuzes (of je bijvoorbeeld met sneeuw wil spelen enzo), diagornale wegen.
Sims kiezen snelste ipv kortste weg naar werk 100m omrijden over de snelweg zullen ze nooit doen terwijl het 2x zo snel is. Bomen planten in grotere gebieden ineens.
Wat er van mij ook bij mag is de waterkrachtcentrale en dat je standaard watervallen en vijvertjes kan aanleggen. Qua OV zou ik graag nog de tram zien.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:42:20 #198
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_47714494
En dat regio systeem, wil ik wel een stuk weg aan leggen van de ene naar de andere gemeente, zonder ik een hele gemeente moet beginnen.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:12:55 #199
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47715582
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Wat er van mij ook bij mag is de waterkrachtcentrale en dat je standaard watervallen en vijvertjes kan aanleggen. Qua OV zou ik graag nog de tram zien.
Ah ja dat zouden ook mooie aanvullingen zijn. Als je water ook gewoon zoals wegen zou kunnen slepen en dat op hellingen automatisch watervallen ontstaan.

Meer verschillende civic gebouwen zou ook leuk zijn upgradable ziekenhuizen enzo.

Tram GLR is er nu hé. Europese wegen bij europese versie zou ook leuk zijn, echt asfalt ipv dat beton wat je nu standaard hebt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:15:47 #200
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47715691
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef SnowDoggg het volgende:
Te veel tekst, te weinig screens

Ben al een tijdje met een nieuwe region bezig (Was eerst een heel werk om die regio te creëren )

[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07132/Estoya_region01.jpg]afbeelding[/url
Die is mooi gemaakt man die map. Jammer wel dat ie helemaal vlak is. Hoelang ben je daar mee bezig geweest ??
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')