mij nog niet geluktquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
Ik zou voor de grap eens in de OP kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:42 schreef X-fi het volgende:
Iemand nog hoe die kleine riviertjes terug te vinden zijn? Elmar?
Dat was ook precies de bedoeling. Dus de opzet is geslaagd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar jou steden zijn dan ook 1 groot park met her en der wat bebouwingIn ieder geval de screenshots die je hebt geplaatst
Ik maak nu een nieuwe stad. Heb nu twee steden in totaal van 250.000 inwonersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef SnowDoggg het volgende:
Ga ook maar eens verder met m'n kleine stadjeStraks wat screenies plaatsen
Navraagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:55 schreef X-fi het volgende:
Screens op navraag!
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki
[afbeelding]
Screenshot?
Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!quote:
Die graphics lijken me weer wat te goed. Het moet ook wel weer speelbaar zijn hé. Wat mij betrefd liever wat mindere graphics maar meer mogelijkheden met wegen etc. Ook moet het goed speelbaar blijven met hoge inwoneraantallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!![]()
Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:
[afbeelding]
Mja toen geloofde ik het ook heel even!Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
![]()
tolpoortjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan
Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(
Dus flinke files
[afbeelding]
Holy fuckquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(
Dus flinke files
[afbeelding]
40000 auto'squote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Dus flinke files
[afbeelding]
Nope, andere kant loopt er nog een.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
40000 auto's.
Echt vreemd is het niet. Als ik het goed zie heb je maar een brug naar dat andere deel van je stad.
Netjes scheelt ook een hoop bouwruimte.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef X-fi het volgende:
Hier trouwens mijn ondergrondse snelweg
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/highwayuyyy.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ah ok maar dan nog is het bizar, zoveel verkeer. Om dat te verbeteren moet je toch gaan slopen of gewoon met een nieuwe stad beginnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef BlaZ het volgende:
Nope, andere kant loopt er nog een.
Hier transport map. Bij het zwarte kruis ontstaan dus die files.
[afbeelding]
Mja licht ook wel beetje hoe ik de steden bouw hé. De stad waar de files ontstaan heeft 100.000 inwoners en 150.000 banen. Terwijl een andere stad in de regio 120.000 inwoners en 5000 banen heeft. Dan krijg je verkeer hé.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah ok maar dan nog is het bizar, zoveel verkeer. Om dat te verbeteren moet je toch gaan slopen of gewoon met een nieuwe stad beginnen.
Dat klopt, ik kan dan lekker boven de snelwegen gaan bouwenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Netjes scheelt ook een hoop bouwruimte.
Daar had je als planoloog natuurlijk rekening mee moeten houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:22 schreef BlaZ het volgende:
Mja licht ook wel beetje hoe ik de steden bouw hé. De stad waar de files ontstaan heeft 100.000 inwoners en 150.000 banen. Terwijl een andere stad in de regio 120.000 inwoners en 5000 banen heeft. Dan krijg je verkeer hé.
Lefthanded-file weggooien!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:25 schreef mschol het volgende:
weet iemand hoe ik de rijrichting of de textures voor nam kan aanpassen, mijn UK engelse auto's rijden op de verkeerde baan
Ow zoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
ik heb nu de volgende files in mijn NAM installatie directory:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
alleen rijden ze nog steeds aan de verkeerde kant ...quote:NetworkAddonMod.dat
NetworkAddonMod.url
NetworkAddonMod_Additional_Bridges_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_ANT_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Automata_Plugin_Radical_Automata24.dat
NetworkAddonMod_Custom_Highway_Menu_Plugin_Optional.dat
NetworkAddonMod_Diagonal_Streets_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_LEFT_HAND_VERSIONS_ONLY_Required_Additional_Plugin.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_OneWayRoads_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_Roads_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_Streets_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Traffic_Plugin_Radical_Custom_Special.dat
NetworkAddonMod_TurningLanes_Avenues_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_TurningLanes_Roads_Plugin_Beta.dat
Ik had er ook last van.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef BIQUOTA het volgende:
Alles geïnstalleerd, en dan Simcity 4 laten opstarten.
Dan zie ik alleen het schermpje waarin auto's over een brug rijden, en verder niks.
Alle manieren bewandeld, en niks doet het.
Iemand tips?![]()
Da's vaag. Ze zouden toch goed moeten rijden als je die Left-Handed file hebt. Probeer het eens zonder dat bestand. Misschien helpt dat wel bij jou. Anders zou ik het ook even niet zo snel weten.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu de volgende files in mijn NAM installatie directory:
[..]
alleen rijden ze nog steeds aan de verkeerde kant ...
Bedankt voor je hulp, maar het werkt nog steeds niet!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Frollo het volgende:
Ik had er ook last van.
Na veel proberen kwam ik erachter dat het probleem alléén optreedt als m'n pc in de slaapstand (hybernate) heeft gestaan. Jammer genoeg komt dat nogal vaak voor, want ik vind de slaapstand vele malen prettiger dan uitzetten.
Het enige wat helpt is even de pc herstarten voordat ik Simcity ga doen. Lastig en vooral tijdrovend, maar het werkt wel.
Hoezo dat ? Gewoon hole digging lots gebruiken en met roads effenenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef bleiblei het volgende:
Pfff, ik wil eigenlijk een snelweg in een geul leggen met een mooi randje deromheen, maar nondeknetter... Wat is dat een gepuzzel met randjes.
Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoezo dat ? Gewoon hole digging lots gebruiken en met roads effenen
je plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.
Muren enzo... Ik weet niet precies hoe ze het noemen in de "scene".
Dit dus:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!![]()
Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:
[afbeelding]
Mja toen geloofde ik het ook heel even!Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
![]()
Je plaatje doet het niet maar je zal wel dividers of geluidsmuren bedoelen. Bij een set van jeronji kan je in ieder geval het haagje zijn als je ze plaatst dus die zijn zeer snel te plaatsen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.
Muren enzo... Ik weet niet precies hoe ze het noemen in de "scene".
Dit dus:
[afbeelding]
Tsja dat met die opritten krijg ik ook altijd > slope mod. Weer het nadeel van die modd mja jammer dan. Ik doe zowieso niet zón grote stukken sunken highway, maak liever een stuk tunnel dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef bleiblei het volgende:
ik gebruik die van buddybud. Maar die heeft 100 verschillende soorten.
Puzzelwerk dus.
Wat mij betreft mogen ze dat wel wat makkelijker maken in deel 5. Het grond levelen ivm. havens en dingen als sunken highways en het plaatsen van muurtjes, kades en gebouwen in die gelevelde dingen.
Ik krijg overigens ook de op en afritten nog niet helemaal jofel. Op plaatjes ziet dat er super vet uit, een oprit die zo van gewone weg 15"m" naar beneden gaat naar de highway. Maar als ik het doe dan zit er weer een gat in de grond.
Ow en natuurlijk dat als er een huis op een helling wordt gebouwd er zoon stuk grond recht omhoog komt. Dat is ook erg lelijk.
Wat er van mij ook bij mag is de waterkrachtcentrale en dat je standaard watervallen en vijvertjes kan aanleggen. Qua OV zou ik graag nog de tram zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tsja dat met die opritten krijg ik ook altijd > slope mod. Weer het nadeel van die modd mja jammer dan. Ik doe zowieso niet zón grote stukken sunken highway, maak liever een stuk tunnel dan.
Ben het trouwens helemaal met je eens dat ze in deel 5 eens wat aandacht aan deze zaken moeten besteden. Nog wat dingen die ik graag zou zien.
meer interchanges, 2/3/4/5 laans snelwegen, realistische havens/vliegvelden, muren enzo die gewoon neer kan leggen net als wegen, terrein keuzes (of je bijvoorbeeld met sneeuw wil spelen enzo), diagornale wegen.
Sims kiezen snelste ipv kortste weg naar werk 100m omrijden over de snelweg zullen ze nooit doen terwijl het 2x zo snel is. Bomen planten in grotere gebieden ineens.
Ah ja dat zouden ook mooie aanvullingen zijn. Als je water ook gewoon zoals wegen zou kunnen slepen en dat op hellingen automatisch watervallen ontstaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat er van mij ook bij mag is de waterkrachtcentrale en dat je standaard watervallen en vijvertjes kan aanleggen. Qua OV zou ik graag nog de tram zien.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef SnowDoggg het volgende:
Te veel tekst, te weinig screens![]()
![]()
Ben al een tijdje met een nieuwe region bezig (Was eerst een heel werk om die regio te creëren)
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07132/Estoya_region01.jpg]afbeelding[/url
Ow zo'n 3 weken, niet achter elkaar natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die is mooi gemaakt man die map. Jammer wel dat ie helemaal vlak is. Hoelang ben je daar mee bezig geweest ??
Je config.bmp file aanpassen en alles blauw makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef Gamer_V het volgende:
[afbeelding]
Gheghe.
Tevens, is het mogelijk om op een of andere manier de grootte van steden te veranderen? (Dus 4 nog lege gebieden samenvoegen, minstens) Kleine steden zijn zo nutteloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |