abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 12:42:10 #154
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47608078
Iemand nog hoe die kleine riviertjes terug te vinden zijn? Elmar?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47608310
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
mij nog niet gelukt
pi_47608475
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:42 schreef X-fi het volgende:
Iemand nog hoe die kleine riviertjes terug te vinden zijn? Elmar?
Ik zou voor de grap eens in de OP kijken.
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Maar jou steden zijn dan ook 1 groot park met her en der wat bebouwing In ieder geval de screenshots die je hebt geplaatst
Dat was ook precies de bedoeling. Dus de opzet is geslaagd.
pi_47609332
Ga ook maar eens verder met m'n kleine stadje Straks wat screenies plaatsen
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:18:28 #158
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47611489
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef SnowDoggg het volgende:
Ga ook maar eens verder met m'n kleine stadje Straks wat screenies plaatsen
Ik maak nu een nieuwe stad. Heb nu twee steden in totaal van 250.000 inwoners
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:55:39 #159
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47612373
Ik leg nu ondergrondse snelwegen aan met zo nu-en-dan dat je ze ziet voor on- en offramps

ziet er echt gelikt uit

Screens op navraag!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47612432
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:55 schreef X-fi het volgende:
Screens op navraag!
Navraag
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_47612463
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki

[afbeelding]

Screenshot?
dat zijn FUCKING MOOIE graphics
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_47612662
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef Flashwin het volgende:

[..]

dat zijn FUCKING MOOIE graphics
Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!

Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:



Mja toen geloofde ik het ook heel even! Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:19:26 #163
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47612917
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!

Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:

[afbeelding]

Mja toen geloofde ik het ook heel even! Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
Die graphics lijken me weer wat te goed. Het moet ook wel weer speelbaar zijn hé. Wat mij betrefd liever wat mindere graphics maar meer mogelijkheden met wegen etc. Ook moet het goed speelbaar blijven met hoge inwoneraantallen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:22:36 #164
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47612999
Nog ff nieuwe screenie dan

Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(

Dus flinke files

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47613102
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan

Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(

Dus flinke files

[afbeelding]
tolpoortjes
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:27:02 #166
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47613124
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan

Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(

Dus flinke files

[afbeelding]
Holy fuck . Dat zijn pas files
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:27:51 #167
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47613154
Hier trouwens mijn ondergrondse snelweg

XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47613299
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan

Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(

Dus flinke files

[afbeelding]
40000 auto's .

Echt vreemd is het niet. Als ik het goed zie heb je maar een brug naar dat andere deel van je stad .
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:47:09 #169
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47613700
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

40000 auto's .

Echt vreemd is het niet. Als ik het goed zie heb je maar een brug naar dat andere deel van je stad .
Nope, andere kant loopt er nog een.

Hier transport map. Bij het zwarte kruis ontstaan dus die files.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:48:38 #170
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47613731
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef X-fi het volgende:
Hier trouwens mijn ondergrondse snelweg

[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/highwayuyyy.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Netjes scheelt ook een hoop bouwruimte.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47614352
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef BlaZ het volgende:
Nope, andere kant loopt er nog een.

Hier transport map. Bij het zwarte kruis ontstaan dus die files.
[afbeelding]
Ah ok maar dan nog is het bizar, zoveel verkeer. Om dat te verbeteren moet je toch gaan slopen of gewoon met een nieuwe stad beginnen.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:22:36 #172
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47614595
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ah ok maar dan nog is het bizar, zoveel verkeer. Om dat te verbeteren moet je toch gaan slopen of gewoon met een nieuwe stad beginnen.
Mja licht ook wel beetje hoe ik de steden bouw hé. De stad waar de files ontstaan heeft 100.000 inwoners en 150.000 banen. Terwijl een andere stad in de regio 120.000 inwoners en 5000 banen heeft. Dan krijg je verkeer hé.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:24:32 #173
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47614649
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Netjes scheelt ook een hoop bouwruimte.
Dat klopt, ik kan dan lekker boven de snelwegen gaan bouwen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47614669
weet iemand hoe ik de rijrichting of de textures voor nam kan aanpassen, mijn UK engelse auto's rijden op de verkeerde baan
pi_47614778
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:22 schreef BlaZ het volgende:
Mja licht ook wel beetje hoe ik de steden bouw hé. De stad waar de files ontstaan heeft 100.000 inwoners en 150.000 banen. Terwijl een andere stad in de regio 120.000 inwoners en 5000 banen heeft. Dan krijg je verkeer hé.
Daar had je als planoloog natuurlijk rekening mee moeten houden .

Maar ja ik heb ook altijd dat de verkeersellende begint nadat alles is volgebouwd. Straten upgraden naar wegen is wel zo'n beetje het enige wat je dan nog kunt doen.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:48:24 #176
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47615263
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:25 schreef mschol het volgende:
weet iemand hoe ik de rijrichting of de textures voor nam kan aanpassen, mijn UK engelse auto's rijden op de verkeerde baan
Lefthanded-file weggooien!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47616930
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:48 schreef X-fi het volgende:

[..]

Lefthanded-file weggooien!
Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:26:30 #178
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47635892
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
Ow zo
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 26 maart 2007 @ 08:58:50 #179
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47662748
okay okay jullie hebben het voor elkaar...
ik ben maar eens begonnen met het spel...
laatste keer dat ik het speelde was op de SNES haha
toch wel heel veel veranderd :p whaha

maar goed het lukt me nu wel om me uitgaven kleiner te houden dan de inkomsten...
alleen "vergeet" ik altijd treinbaan te bouwen...maar er zijn nog niet echt files...
heb inmiddels 5700 inwoners haha
pi_47664273
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
ik heb nu de volgende files in mijn NAM installatie directory:
quote:
NetworkAddonMod.dat
NetworkAddonMod.url
NetworkAddonMod_Additional_Bridges_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_ANT_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Automata_Plugin_Radical_Automata24.dat
NetworkAddonMod_Custom_Highway_Menu_Plugin_Optional.dat
NetworkAddonMod_Diagonal_Streets_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_LEFT_HAND_VERSIONS_ONLY_Required_Additional_Plugin.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_OneWayRoads_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_Roads_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_Streets_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Traffic_Plugin_Radical_Custom_Special.dat
NetworkAddonMod_TurningLanes_Avenues_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_TurningLanes_Roads_Plugin_Beta.dat
alleen rijden ze nog steeds aan de verkeerde kant ...
pi_47671569
Alles geïnstalleerd, en dan Simcity 4 laten opstarten.

Dan zie ik alleen het schermpje waarin auto's over een brug rijden, en verder niks .

Alle manieren bewandeld, en niks doet het.

Iemand tips?
  maandag 26 maart 2007 @ 14:43:24 #182
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47672559
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef BIQUOTA het volgende:
Alles geïnstalleerd, en dan Simcity 4 laten opstarten.

Dan zie ik alleen het schermpje waarin auto's over een brug rijden, en verder niks .

Alle manieren bewandeld, en niks doet het.

Iemand tips?
Ik had er ook last van.

Na veel proberen kwam ik erachter dat het probleem alléén optreedt als m'n pc in de slaapstand (hybernate) heeft gestaan. Jammer genoeg komt dat nogal vaak voor, want ik vind de slaapstand vele malen prettiger dan uitzetten.

Het enige wat helpt is even de pc herstarten voordat ik Simcity ga doen. Lastig en vooral tijdrovend, maar het werkt wel.
pi_47672594
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb nu de volgende files in mijn NAM installatie directory:
[..]

alleen rijden ze nog steeds aan de verkeerde kant ...
Da's vaag. Ze zouden toch goed moeten rijden als je die Left-Handed file hebt. Probeer het eens zonder dat bestand. Misschien helpt dat wel bij jou. Anders zou ik het ook even niet zo snel weten.
pi_47672881
tvp
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47676349
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Frollo het volgende:

Ik had er ook last van.

Na veel proberen kwam ik erachter dat het probleem alléén optreedt als m'n pc in de slaapstand (hybernate) heeft gestaan. Jammer genoeg komt dat nogal vaak voor, want ik vind de slaapstand vele malen prettiger dan uitzetten.

Het enige wat helpt is even de pc herstarten voordat ik Simcity ga doen. Lastig en vooral tijdrovend, maar het werkt wel.
Bedankt voor je hulp, maar het werkt nog steeds niet!

Alle commando's zoals intro:off, -d:DirectX|Software, etc. etc. uitgeprobeerd, niks helpt!

Nu ben ik wanhopig
  maandag 26 maart 2007 @ 22:39:45 #186
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47692347
Pfff, ik wil eigenlijk een snelweg in een geul leggen met een mooi randje deromheen, maar nondeknetter... Wat is dat een gepuzzel met randjes .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:49:20 #187
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47702231
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef bleiblei het volgende:
Pfff, ik wil eigenlijk een snelweg in een geul leggen met een mooi randje deromheen, maar nondeknetter... Wat is dat een gepuzzel met randjes .
Hoezo dat ? Gewoon hole digging lots gebruiken en met roads effenen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:56:34 #188
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47702437
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Hoezo dat ? Gewoon hole digging lots gebruiken en met roads effenen
Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.
Muren enzo... Ik weet niet precies hoe ze het noemen in de "scene" .
Dit dus:
pi_47706849
heb me simcity 4 en rushhour gevonden kan ze eindelijk weer spelen
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:42:45 #190
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_47708006
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.
Muren enzo... Ik weet niet precies hoe ze het noemen in de "scene" .
Dit dus:
[afbeelding]
je plaatje doet het niet.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_47708405
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!

Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:

[afbeelding]

Mja toen geloofde ik het ook heel even! Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:24:33 #192
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47709641
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar ik bedoel die parkjes die je gebruikt om de geul gemaakt met de hole digging lot te verfraaien.
Muren enzo... Ik weet niet precies hoe ze het noemen in de "scene" .
Dit dus:
[afbeelding]
Je plaatje doet het niet maar je zal wel dividers of geluidsmuren bedoelen. Bij een set van jeronji kan je in ieder geval het haagje zijn als je ze plaatst dus die zijn zeer snel te plaatsen.

Bij de rural set zijn de hoeken meestal goed na 3x draaien bij snelweg afslagen, er zit logica in in ieder geval kan ik ze zo ineens goedplaatsen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:27:48 #193
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47709773
Trouwens de deadwood highway walls vind ik het makkelijkste te gebruiken

deze http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?id=16556

Verder kan je ff zoeken op buddybud die heeft ook leuke dingen gemaakt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:33:01 #194
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47709963
ik gebruik die van buddybud. Maar die heeft 100 verschillende soorten .
Puzzelwerk dus .

Wat mij betreft mogen ze dat wel wat makkelijker maken in deel 5. Het grond levelen ivm. havens en dingen als sunken highways en het plaatsen van muurtjes, kades en gebouwen in die gelevelde dingen.
Ik krijg overigens ook de op en afritten nog niet helemaal jofel. Op plaatjes ziet dat er super vet uit, een oprit die zo van gewone weg 15"m" naar beneden gaat naar de highway. Maar als ik het doe dan zit er weer een gat in de grond .

Ow en natuurlijk dat als er een huis op een helling wordt gebouwd er zoon stuk grond recht omhoog komt. Dat is ook erg lelijk .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:28:13 #195
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47711830
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef bleiblei het volgende:
ik gebruik die van buddybud. Maar die heeft 100 verschillende soorten .
Puzzelwerk dus .

Wat mij betreft mogen ze dat wel wat makkelijker maken in deel 5. Het grond levelen ivm. havens en dingen als sunken highways en het plaatsen van muurtjes, kades en gebouwen in die gelevelde dingen.
Ik krijg overigens ook de op en afritten nog niet helemaal jofel. Op plaatjes ziet dat er super vet uit, een oprit die zo van gewone weg 15"m" naar beneden gaat naar de highway. Maar als ik het doe dan zit er weer een gat in de grond .

Ow en natuurlijk dat als er een huis op een helling wordt gebouwd er zoon stuk grond recht omhoog komt. Dat is ook erg lelijk .
Tsja dat met die opritten krijg ik ook altijd > slope mod. Weer het nadeel van die modd mja jammer dan. Ik doe zowieso niet zón grote stukken sunken highway, maak liever een stuk tunnel dan.

Ben het trouwens helemaal met je eens dat ze in deel 5 eens wat aandacht aan deze zaken moeten besteden. Nog wat dingen die ik graag zou zien.
meer interchanges, 2/3/4/5 laans snelwegen, realistische havens/vliegvelden, muren enzo die gewoon neer kan leggen net als wegen, terrein keuzes (of je bijvoorbeeld met sneeuw wil spelen enzo), diagornale wegen.
Sims kiezen snelste ipv kortste weg naar werk 100m omrijden over de snelweg zullen ze nooit doen terwijl het 2x zo snel is. Bomen planten in grotere gebieden ineens.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47712087
Te veel tekst, te weinig screens

Ben al een tijdje met een nieuwe region bezig (Was eerst een heel werk om die regio te creëren )



De bedoeling is om één grote centrale stad te maken met minimaal een aantal miljoenen inwoners en daarbuiten een aantal forse voorsteden Een metropool dus

De oudste buurt van de centrale stad! Wel een beetje verpauperd helaas Waarschijnlijk hebben ze meer hightech industrie nodig!



---

Een aantal nieuwere buurten in dezelfde gebied





---

Ook nog even plaatjes posten van een andere gebied! Hoort ook bij de centrale stad, maar staat op een ander gebied





---

Zo'n 36.000 inwoners t.n.t.
pi_47712103
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Tsja dat met die opritten krijg ik ook altijd > slope mod. Weer het nadeel van die modd mja jammer dan. Ik doe zowieso niet zón grote stukken sunken highway, maak liever een stuk tunnel dan.

Ben het trouwens helemaal met je eens dat ze in deel 5 eens wat aandacht aan deze zaken moeten besteden. Nog wat dingen die ik graag zou zien.
meer interchanges, 2/3/4/5 laans snelwegen, realistische havens/vliegvelden, muren enzo die gewoon neer kan leggen net als wegen, terrein keuzes (of je bijvoorbeeld met sneeuw wil spelen enzo), diagornale wegen.
Sims kiezen snelste ipv kortste weg naar werk 100m omrijden over de snelweg zullen ze nooit doen terwijl het 2x zo snel is. Bomen planten in grotere gebieden ineens.
Wat er van mij ook bij mag is de waterkrachtcentrale en dat je standaard watervallen en vijvertjes kan aanleggen. Qua OV zou ik graag nog de tram zien.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:42:20 #198
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_47714494
En dat regio systeem, wil ik wel een stuk weg aan leggen van de ene naar de andere gemeente, zonder ik een hele gemeente moet beginnen.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:12:55 #199
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47715582
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Wat er van mij ook bij mag is de waterkrachtcentrale en dat je standaard watervallen en vijvertjes kan aanleggen. Qua OV zou ik graag nog de tram zien.
Ah ja dat zouden ook mooie aanvullingen zijn. Als je water ook gewoon zoals wegen zou kunnen slepen en dat op hellingen automatisch watervallen ontstaan.

Meer verschillende civic gebouwen zou ook leuk zijn upgradable ziekenhuizen enzo.

Tram GLR is er nu hé. Europese wegen bij europese versie zou ook leuk zijn, echt asfalt ipv dat beton wat je nu standaard hebt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:15:47 #200
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47715691
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef SnowDoggg het volgende:
Te veel tekst, te weinig screens

Ben al een tijdje met een nieuwe region bezig (Was eerst een heel werk om die regio te creëren )

[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07132/Estoya_region01.jpg]afbeelding[/url
Die is mooi gemaakt man die map. Jammer wel dat ie helemaal vlak is. Hoelang ben je daar mee bezig geweest ??
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47716248
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Die is mooi gemaakt man die map. Jammer wel dat ie helemaal vlak is. Hoelang ben je daar mee bezig geweest ??
Ow zo'n 3 weken, niet achter elkaar natuurlijk Af en toe dagen dat ik er geen zin meer in had

Maar de regio is nog veel groter dan op dat plaatje Maar het is voornamelijk vlak ja


Edit: Totale regio


[ Bericht 11% gewijzigd door SnowDoggg op 27-03-2007 16:37:58 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:30:43 #202
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_47718371


Gheghe.

Tevens, is het mogelijk om op een of andere manier de grootte van steden te veranderen? (Dus 4 nog lege gebieden samenvoegen, minstens) Kleine steden zijn zo nutteloos.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:28:04 #203
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47720104
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef Gamer_V het volgende:
[afbeelding]

Gheghe.

Tevens, is het mogelijk om op een of andere manier de grootte van steden te veranderen? (Dus 4 nog lege gebieden samenvoegen, minstens) Kleine steden zijn zo nutteloos.
Je config.bmp file aanpassen en alles blauw maken
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47723311
Heeft iemand een rar met de meeste bats en andere tweaks om in SC4 te importeren?
Want om nou alles los te downloaden......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')