Maar jou steden zijn dan ook 1 groot park met her en der wat bebouwingquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
mij nog niet geluktquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
Ik zou voor de grap eens in de OP kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:42 schreef X-fi het volgende:
Iemand nog hoe die kleine riviertjes terug te vinden zijn? Elmar?
Dat was ook precies de bedoeling. Dus de opzet is geslaagd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar jou steden zijn dan ook 1 groot park met her en der wat bebouwingIn ieder geval de screenshots die je hebt geplaatst
Ik maak nu een nieuwe stad. Heb nu twee steden in totaal van 250.000 inwonersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef SnowDoggg het volgende:
Ga ook maar eens verder met m'n kleine stadjeStraks wat screenies plaatsen
Navraagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:55 schreef X-fi het volgende:
Screens op navraag!
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki
[afbeelding]
Screenshot?
Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!quote:
Die graphics lijken me weer wat te goed. Het moet ook wel weer speelbaar zijn hé. Wat mij betrefd liever wat mindere graphics maar meer mogelijkheden met wegen etc. Ook moet het goed speelbaar blijven met hoge inwoneraantallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt is hoor! Die bedieningspaneel ziet er igg erg primitief uit!![]()
Net als ze een tijd geleden beweerde dat dit een echt SC5-screen is:
[afbeelding]
Mja toen geloofde ik het ook heel even!Maar blijkt dus ook niet echt te zijn
![]()
tolpoortjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan
Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(
Dus flinke files
[afbeelding]
Holy fuckquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan
Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(
Dus flinke files
[afbeelding]
40000 auto'squote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef BlaZ het volgende:
Nog ff nieuwe screenie dan
Planningsfoutje van me, snelweg waarover ruim 40.000 auto's en 4000 bussen rijden komt uit op een Avenue. Helaas kan ik er geen tweede snelweg meer langs leggen zonder de hele stad zón beetje af te breken:(
Dus flinke files
[afbeelding]
Nope, andere kant loopt er nog een.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
40000 auto's.
Echt vreemd is het niet. Als ik het goed zie heb je maar een brug naar dat andere deel van je stad.
Netjes scheelt ook een hoop bouwruimte.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef X-fi het volgende:
Hier trouwens mijn ondergrondse snelweg
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/highwayuyyy.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ah ok maar dan nog is het bizar, zoveel verkeer. Om dat te verbeteren moet je toch gaan slopen of gewoon met een nieuwe stad beginnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef BlaZ het volgende:
Nope, andere kant loopt er nog een.
Hier transport map. Bij het zwarte kruis ontstaan dus die files.
[afbeelding]
Mja licht ook wel beetje hoe ik de steden bouw hé. De stad waar de files ontstaan heeft 100.000 inwoners en 150.000 banen. Terwijl een andere stad in de regio 120.000 inwoners en 5000 banen heeft. Dan krijg je verkeer hé.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah ok maar dan nog is het bizar, zoveel verkeer. Om dat te verbeteren moet je toch gaan slopen of gewoon met een nieuwe stad beginnen.
Dat klopt, ik kan dan lekker boven de snelwegen gaan bouwenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Netjes scheelt ook een hoop bouwruimte.
Daar had je als planoloog natuurlijk rekening mee moeten houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:22 schreef BlaZ het volgende:
Mja licht ook wel beetje hoe ik de steden bouw hé. De stad waar de files ontstaan heeft 100.000 inwoners en 150.000 banen. Terwijl een andere stad in de regio 120.000 inwoners en 5000 banen heeft. Dan krijg je verkeer hé.
Lefthanded-file weggooien!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:25 schreef mschol het volgende:
weet iemand hoe ik de rijrichting of de textures voor nam kan aanpassen, mijn UK engelse auto's rijden op de verkeerde baan
Ow zoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
ik heb nu de volgende files in mijn NAM installatie directory:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die moet je juist bewaren als je UK-Engels hebt. Anders gaat het juist mis.
alleen rijden ze nog steeds aan de verkeerde kant ...quote:NetworkAddonMod.dat
NetworkAddonMod.url
NetworkAddonMod_Additional_Bridges_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_ANT_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Automata_Plugin_Radical_Automata24.dat
NetworkAddonMod_Custom_Highway_Menu_Plugin_Optional.dat
NetworkAddonMod_Diagonal_Streets_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_LEFT_HAND_VERSIONS_ONLY_Required_Additional_Plugin.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_OneWayRoads_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_Roads_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Roundabouts_Streets_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_Traffic_Plugin_Radical_Custom_Special.dat
NetworkAddonMod_TurningLanes_Avenues_Plugin_Beta.dat
NetworkAddonMod_TurningLanes_Roads_Plugin_Beta.dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |