abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47716248
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Die is mooi gemaakt man die map. Jammer wel dat ie helemaal vlak is. Hoelang ben je daar mee bezig geweest ??
Ow zo'n 3 weken, niet achter elkaar natuurlijk Af en toe dagen dat ik er geen zin meer in had

Maar de regio is nog veel groter dan op dat plaatje Maar het is voornamelijk vlak ja

Edit: Totale regio

[ Bericht 11% gewijzigd door SnowDoggg op 27-03-2007 16:37:58 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:30:43 #202
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_47718371

Gheghe.

Tevens, is het mogelijk om op een of andere manier de grootte van steden te veranderen? (Dus 4 nog lege gebieden samenvoegen, minstens) Kleine steden zijn zo nutteloos.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:28:04 #203
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47720104
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef Gamer_V het volgende:
[afbeelding]

Gheghe.

Tevens, is het mogelijk om op een of andere manier de grootte van steden te veranderen? (Dus 4 nog lege gebieden samenvoegen, minstens) Kleine steden zijn zo nutteloos.
Je config.bmp file aanpassen en alles blauw maken
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47723311
Heeft iemand een rar met de meeste bats en andere tweaks om in SC4 te importeren?
Want om nou alles los te downloaden......
  Redactie Games woensdag 28 maart 2007 @ 20:28:55 #205
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_47763258
Toch maar weer eens aan het spel begonnen... Toch al 1100 inwoners

Alleen inkomen moet wat hoger.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_47767534
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand een rar met de meeste bats en andere tweaks om in SC4 te importeren?
Want om nou alles los te downloaden......
Niemand? Welke moet ik downloaden voor nieuwe ondergrondse snelwegen en andere soorten wegen??? Wie kan mij even op weg helpen, snap simtropolis niet echt, ben wel aangemeld daar maar weet nou niet welke ik moet downen en in welke map welk bestand ik moet plaatsen....
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:58:23 #207
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_47787399
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Niemand? Welke moet ik downloaden voor nieuwe ondergrondse snelwegen en andere soorten wegen??? Wie kan mij even op weg helpen, snap simtropolis niet echt, ben wel aangemeld daar maar weet nou niet welke ik moet downen en in welke map welk bestand ik moet plaatsen....
Geen idee helaas, dus dat wordt ws simtropolis helemaal doorspitten.

Wat er trouwens het meest moet veranderen in Simcity 5, is die verdomde cirkelstructuur van alle gebouwen. Een rechthoekige stad bouwen is veel lastiger (duurder), terwijl de oppervlakte gelijk is als die stad vierkant zou zijn. Slaat nergens op. Dan gaat de politie maar gewoon wat meer naar het westen en minder naar het zuiden werken. Moeilijk he. Mischien handig als je dat zelf zou kunnen aanwijzen. Door districten te maken ofzo.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:13:15 #208
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47787902
quote:

[..]

Je hebt in de map "mijn documenten" een mapje genaamd SC4 of SimCity4, hier is weer in mapje ingeplaatst genaamd "Plugins" en daar moeten alle unzipped/rarred bestandjes in.
Op Simtropolis heb je in de horizontale menubalk bovenin een knop ST-Exchange, daar staan alle gebouwtjes, railsvarianten en parkjes in (eyecandy dus). En een knop Modd's & Downloads. Hier staan alle geprogrammeerde aanpassingen op zoals de Network Addon Mod (NAM). Bij de laatste zie je ook links een lijst met meest populaire/ beste. Hier kan je beginnen om de fijnste tussenuit te pikken.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:04:48 #209
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_47806287
quote:

[..]

Een paar heel erg handige:
-Network Addon Mod (hierboven al genoemd)
-Toroca Industry Quadrupler
-PEG Garbage Chute
-Hole Digging Lots
-Road Top Mass Transit

Verder wil je waarschijnlijk op zoek naar een politie/hospitaal met hogere dekking en capaciteit en elektronische tollbooths.

Ik ga ze natuurlijk niet voor je bij elkaar zoeken, zeker omdat de namen redelijk overeen komen met wat ik getypt heb. Verder is het allemaal vooral wat je zelf mooi vindt, en hoe je steden er uit moeten komen te zien. Succes!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 29 maart 2007 @ 22:02:33 #210
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47808939
Ik zal de boel weer eens gaan installeren!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:44:58 #211
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_47855146
ik had Road Top Mass Transit geinstalleerd maar als ik het spel start dan krijg ik alleen van die bruine dozen als bushaltes enzo. Wat heb ik fout gedaan. Ik had die folder gewoon in me plugin directory gezet.
nu werkt ie wel maar zijn me residential lots nooit aangesloten op het wegennet ook al liggen ze er toch echt pal en goed aan. iemand een idee

[ Bericht 26% gewijzigd door dnn- op 31-03-2007 12:12:53 ]
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:27:26 #212
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_47861457
Uit de readme:
quote:
These stops plop directly down on your roads and avenues, and don't take up space along the side!! Note that there are a few known issues with these mods, that were working towards a fix for.

1) If plopped in front of a 1xY residential zone, an NRZ (No Road Zot) will appear, and the lot will abandon.
2) You can't plop two stops right next to each other.
Is dus een kwestie van ervoor zorgen dat er grotere gebouwen komen te staan
pi_48034136
Heeft er iemand een patch voor de Nederlandse taal? Ik heb hem namelijk in het Engels.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:04:08 #214
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_48114380
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Heeft er iemand een patch voor de Nederlandse taal? Ik heb hem namelijk in het Engels.
Opnieuw installeren? Maar dan in het Nederlands?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_48114477
Ik zie weinig verschil ten opzichte van andere versies als ik heel eerlijk ben.
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:19:22 #216
154052 RobertVH
I am your father
pi_48576642
Screenshotje van een van m'n steden. Een buurstad zorgt voor energie en afval (voor de halve regio).
op ongeveer elk vlak staat wel iets gebouwd.

zaterdag 21 april 2007 @ 19:27:15 #217
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_48578607
Ziet er goed uit! Post eens je regio-overzicht.
  zondag 22 april 2007 @ 13:06:45 #218
154052 RobertVH
I am your father
pi_48594830
Regio overzicht: (let niet op de stadnamen )

Andere stad: (meeste inwoners atm)
De landmarks (bank van amerika/chrysler zijn gedownloade versies met banen)
Ook is er nu een groot vliegveld voor forenzen in de stad, energie/afval wordt geregeld door de buurstad.
Meeste omzet komt van de belastingen. (Dep. van vervoer levert +/- 10.000 per maand en kost qua onderhoud +/- 7.000)

maandag 30 april 2007 @ 21:09:28 #219
178170 Roland.
Bouncing.
pi_48871387
Hebben jullie ook altijd dat je na een tijdje 'buurtjes' begint te maken? In plaats van een grote stad of dorpje, kleine gezellige wijkjes maakt met parkjes en water en boompjes en en en..

Anyway, wat pics van m'n oude durpje Sonisa

Inclusief flitspaal <3

Wat een heerlijk saai dorp toch

[ Bericht 5% gewijzigd door Roland. op 30-04-2007 21:16:31 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:51:43 #220
56749 BlaZ
pi_49164924
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:09 schreef Roland. het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je na een tijdje 'buurtjes' begint te maken? In plaats van een grote stad of dorpje, kleine gezellige wijkjes maakt met parkjes en water en boompjes en en en..

Mooi dorpje ja.
pi_49165441
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inclusief flitspaal <3

Wow! Leuke indeling
pi_49166099
quote:
absoluut niet...

als ik probeer een dorpje te maken gaat dat de eerste 10 minuten goed, daarna pak ik het zoning en wegen neergooien groots aan (waardoor het alsnog een (bijna) mislukte metropolis wordt)
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:32:07 #223
56749 BlaZ
pi_49174952
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef mschol het volgende:

[..]

absoluut niet...

als ik probeer een dorpje te maken gaat dat de eerste 10 minuten goed, daarna pak ik het zoning en wegen neergooien groots aan (waardoor het alsnog een (bijna) mislukte metropolis wordt)
Tsja zonen met blokken van 6x18 ofzo gaat natuurlijk wel lekker snel.
pi_49175205
quote:
Ik heb dat niet echt met huizen. Ik heb dat dan eerder met kleine flats/lofts. Al blijft het inderdaad heerlijk om veel met bomen, parkjes en water te werken. Het is vooral heerlijk om vlak boven zo'n vijver te hangen en om dan de vogels te horen fluiten en het water te horen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:09:22 #225
56749 BlaZ
pi_49186279
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb dat niet echt met huizen. Ik heb dat dan eerder met kleine flats/lofts. Al blijft het inderdaad heerlijk om veel met bomen, parkjes en water te werken. Het is vooral heerlijk om vlak boven zo'n vijver te hangen en om dan de vogels te horen fluiten en het water te horen.
Whehe, ik heb liever veel asfalt

2 screenshots hier van nieuwe stad waar ik mee ben begonnen. Bedoelt als nieuwe zakencentrum, bij het oude zit al het verkeer verstopt hehe;

woensdag 9 mei 2007 @ 15:40:22 #226
178170 Roland.
Bouncing.
pi_49187573
Die laatste pic is wel bruut, soort van mini-Central Park
pi_49232180

Ik weet de foto is beetje aan de kleine kant maar je kunt vast wel zien dat één zo'n dollar teken niet ingekleurd is volgens mij is dit de reden dat het gebouw er niet meer helemaal mooi uit ziet weet iemand hoe ik dat kan verhelpen of voorkomen??? ik heb het ook weleens bij huizen maar dan is het volgens mij dat ze gewoon te weinig verdienen toch ??
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:11:02 #228
56749 BlaZ
pi_49316226
Vervallen gebouwen blijf je eigenlijk altijd wel houden, met NAM mod en een erg goed verkeerssysteem kan je een hoop voorkomen echter.
Meestal heeft het te maken met commute time anders zijn taxes te hoog.

Is een mod voor dat gebouwen gewoon hetzelfde eruit blijven zien.
pi_49409285
oké dankjewel ik hoop dat het nu beter gaat
pi_49409347
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef BlaZ het volgende:
Vervallen gebouwen blijf je eigenlijk altijd wel houden, met NAM mod en een erg goed verkeerssysteem kan je een hoop voorkomen echter.
Meestal heeft het te maken met commute time anders zijn taxes te hoog.

Is een mod voor dat gebouwen gewoon hetzelfde eruit blijven zien.
volgens mij als je op "make historical" drukt blijven ze zoals ze op dat moment zijn...
pi_49447942
quote:

[pics]

Ik heb zelf SimCity ook weer even uit de kast gepakt en ik vroeg mij af of het mogelijk is om jouw regio te kunnen downloaden. Want de meeste andere terreinen zijn in mijn ogen te laag en ik heb San Francisco ook wel weer gezien. En die van jou ziet er afgaand op de screens hoog genoeg uit.
pi_49460520
Ook maar eens wat screenshots van mijn grootste stad in de regio London genaamd London III. Alweer een tijdjed geleden gemaakt .

Dit moet het centrum voorstellen. Niet helemaal gelukt omdat de echt hoge gebouwen nooit zijn gekomen.

Het centrum in de avond.

Aan de andere kant van het water.

Twee rustige buurtjes met laagbouw. Alleen zijn ze omringd met flats met name die onderste .

Het is van alles en nog wat door elkaar maar ik vind het al met al wel een aardige stad geworden. Alleen mag er wel meer hoogbouw zijn maar dat lukt nog steeds niet echt goed. Waarschijnlijk te weinig hoog opgeleiden ofzo.
pi_49472499
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:07 schreef MrX1982 het volgende:
Ook maar eens wat screenshots van mijn grootste stad in de regio London genaamd London III. Alweer een tijdjed geleden gemaakt .

[afbeelding]
Dit moet het centrum voorstellen. Niet helemaal gelukt omdat de echt hoge gebouwen nooit zijn gekomen.

[afbeelding]
Het centrum in de avond.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de andere kant van het water.

[afbeelding]
[afbeelding]
Twee rustige buurtjes met laagbouw. Alleen zijn ze omringd met flats met name die onderste .

Het is van alles en nog wat door elkaar maar ik vind het al met al wel een aardige stad geworden. Alleen mag er wel meer hoogbouw zijn maar dat lukt nog steeds niet echt goed. Waarschijnlijk te weinig hoog opgeleiden ofzo.
Je kan eventueel proberen om de belasting wat omlaag te gooien, zodat de vraag omhoog gaat. Misschien gaan ze dan wat sneller de lucht in.

Wat screens van mijn stad. Al ga ik waarschijnlijk niet verder met deze stad. Ga denk ik aan een nieuwe regio beginnen.

pi_49474471
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Je kan eventueel proberen om de belasting wat omlaag te gooien, zodat de vraag omhoog gaat. Misschien gaan ze dan wat sneller de lucht in.

Wat screens van mijn stad. Al ga ik waarschijnlijk niet verder met deze stad. Ga denk ik aan een nieuwe regio beginnen.

...plaatjes...
Tof ... je neemt echt de ruimte voor je gebouwen!
Mijn gebouwen liggen wat meer tegen elkaar aan, maar ik probeer wel wijkjes te maken!
Dat is ook wel makkelijk bij het regelen van het verkeer...
pi_49476397
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:21 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Tof ... je neemt echt de ruimte voor je gebouwen!
Yup. Naast dat ze zo wat sneller de hoogte gaan bouwen houd je zo ook de eventuele luchtvervuiling een stuk makkelijker onder controle. En het past zo ook een beetje bij mijn streven. Namelijk 'A City In A Park'.
quote:
Mijn gebouwen liggen wat meer tegen elkaar aan, maar ik probeer wel wijkjes te maken!
Dat is ook wel makkelijk bij het regelen van het verkeer...
Wijken zijn inderdaad tof. Je kan zo delen van je stad ook veel makkelijker een eigen karakter meegeven. Al zou het wel leuker zijn als je bepaalde bouwstijlen aan je zones kan toewijzen. Bijvoorbeeld het ene gedeelte Chicago en het andere meer Europees. Tevens is het zoals je al zegt makkelijk om je verkeer onder controle te houden. Al probeer ik ze al zoveel mogelijk het OV in te schoppen.

Weet jij trouwens nog goede regio's die ik kan downloaden? Want San Francisco wordt wat saai. Ik zoek iets wat een beetje hoog ligt en heuvelachtig. Ik heb wel gezocht, maar ik vond niet zo snel iets wat mij echt voor 100% aansprak. Al zit ik nu wel te denken om in de Timbuktu regio te gaan beginnen.
pi_49477357
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef ElmarO het volgende:

[..]

[[url=http://img21.imagevenue.com/loc612/th_92094_sc4035Cahors7_122_612lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img129.imagevenue.com/loc344/th_92159_sc4048Cahors1_122_344lo.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img146.imagevenue.com/loc920/th_92196_sc4052Cahors0_122_920lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img182.imagevenue.com/loc425/th_92234_sc4068Cahors1_122_425lo.jpg]afbeelding][/URL]
Jij maakt echt mooie steden!

Hoeveel plugins gebruik je? allemaal los gedownload of in 1 pack oid?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49477583
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef ElmarO het volgende:

...

Weet jij trouwens nog goede regio's die ik kan downloaden? Want San Francisco wordt wat saai. Ik zoek iets wat een beetje hoog ligt en heuvelachtig. Ik heb wel gezocht, maar ik vond niet zo snel iets wat mij echt voor 100% aansprak. Al zit ik nu wel te denken om in de Timbuktu regio te gaan beginnen.
Nee niet echt... ik maak ze altijd zelf!
En ik maak ze dan ook vaak plat ... via grayscale bergen toevoegen is niet makkelijk
Ik ben nu wel bezig in god-mode wat heuvels en dalen toe te voegen ... maar dat is wel veel werk
pi_49480344
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Jij maakt echt mooie steden!

Hoeveel plugins gebruik je? allemaal los gedownload of in 1 pack oid?
Dank je.

Ik gebruik er heel veel. Zit op het moment zo rond de 1,12 GB. Ik heb ze allemaal los gedownload in de loop van de tijd. En dan heb je er na een tijdje dus heel veel.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Nee niet echt... ik maak ze altijd zelf!
En ik maak ze dan ook vaak plat ... via grayscale bergen toevoegen is niet makkelijk
Ik ben nu wel bezig in god-mode wat heuvels en dalen toe te voegen ... maar dat is wel veel werk
Ah ok. Ik weet van mezelf dat ik er te weinig geduld voor heb om een hele regio te maken, dus begin ik er maar niet aan. Had op het moment wel een leuke gevonden op Simtropolis gevonden, maar doordat de greyscale te donker is wordt het alleen maar water.
pi_49486899
Weet trouwens iemand misschien wat er aan de hand is als er in mijn stad geen vrachtvervoer te zien is (niet op spoor en ook geen vrachtwagens). Ik ben net begonnen (30.000 inwoners). Heb rails inclusief goederenstation met aansluiting op weg en rails...
Maak nie regtig saak nie
pi_49486987
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet trouwens iemand misschien wat er aan de hand is als er in mijn stad geen vrachtvervoer te zien is (niet op spoor en ook geen vrachtwagens). Ik ben net begonnen (30.000 inwoners). Heb rails inclusief goederenstation met aansluiting op weg en rails...
Heb je wel een connectie met een naastliggende regio?
pi_49487128
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:14 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Heb je wel een connectie met een naastliggende regio?
Nee, dat niet...
Want is dat goederenvervoer dan niet voor het vervoer naar de commerciële gebieden?
Maak nie regtig saak nie
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:23:14 #242
62913 Blik
The one and Only!
pi_49504988
tvp
pi_49505089
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Nee, dat niet...
Want is dat goederenvervoer dan niet voor het vervoer naar de commerciële gebieden?
Nee ... het is voor goederenvervoer naar buiten je stad! Was wel wat realistischer geweest als het ook naar commerciële gebieden zou gaan, maar ja...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:12:22 #244
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_49508525
En het helpt ook om je stad te laten groeien als je connecties maakt met de buren. Maakt weinig uit of ze gebruikt worden of niet...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:07:20 #245
178170 Roland.
Bouncing.
pi_49511923
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb zelf SimCity ook weer even uit de kast gepakt en ik vroeg mij af of het mogelijk is om jouw regio te kunnen downloaden. Want de meeste andere terreinen zijn in mijn ogen te laag en ik heb San Francisco ook wel weer gezien. En die van jou ziet er afgaand op de screens hoog genoeg uit.
Regio heb ik helaas niet meer. Maar heb volgende week tijd over en ga dan weer opnieuw 'terraformen'. Klinkt raar, maar hou er nu eenmaal van als de regio min of meer vlak is met veel water (beetje als nederland dus). Anyway, als 't af is gooi ik 't resultaat wel op m'n server

[ Bericht 16% gewijzigd door Roland. op 18-05-2007 15:14:00 ]
pi_49512111
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:26 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Nee ... het is voor goederenvervoer naar buiten je stad! Was wel wat realistischer geweest als het ook naar commerciële gebieden zou gaan, maar ja...
Bedankt. Inderdaad na het maken van een aansluiting, is er ineens wel vervoer!
Maak nie regtig saak nie
pi_49512299
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:07 schreef Roland. het volgende:

[..]

Regio heb ik helaas niet meer. Maar heb volgende week tijd over en ga dan weer opnieuw 'terraformen'. Klinkt raar, maar hou er nu eenmaal van als de regio min of meer vlak is met veel water (beetje als nederland dus). Anyway, als 't af is gooi ik 't resultaat wel op m'n server
Ok, hartstikke bedankt.
pi_49551146
Kan iemand trouwens misschien verklaren hoe het kan dat ik eerst een gemiddeld inkomen (van die sims is dat, bij de grafieken) heb van 85 en dat het dan ineens instort naar 30 en dan gelijk blijft? Ik heb niets ingrijpends gedaan in de stad verder. Ook is mijn inwonertal ofzo niet gedaald. Wat kan het zijn en hoe los ik dit op? (of is het misschien helemaal niet belangrijk...)
Maak nie regtig saak nie
pi_49551184
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:47 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand trouwens misschien verklaren hoe het kan dat ik eerst een gemiddeld inkomen (van die sims is dat, bij de grafieken) heb van 85 en dat het dan ineens instort naar 30 en dan gelijk blijft? Ik heb niets ingrijpends gedaan in de stad verder. Ook is mijn inwonertal ofzo niet gedaald. Wat kan het zijn en hoe los ik dit op? (of is het misschien helemaal niet belangrijk...)
Meer inwoners, maar voornamelijk lagere en middenklasse? Terwijl je aan het begin van de game nog wel relatief veel van die villas had staan...?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:23:34 #250
62913 Blik
The one and Only!
pi_49552037
Zijn er cheats die ervoor zorgen dat je gebouwen en dergelijke geen geld meer kosten? Of een cheat dat je een miljoen krijgt ofzo ipv die cheat dat je 1000 per keer krijgt.

Ik wil een mooie stad bouwen zonder dat ik gedoe wil hebben met geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')