Meestal plaats ik pas politie rond de 10.000 inwoners. Tegen die tijd gaan ze er ook pas een keer om zeuren. Dus dat vind ik vroeg zat.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je kan de budgetten van ziekenhuizen en scholen naar beneden schroeven naar het aantal studenten/zieken en het bereik instellen naar de grote van je stad. Dat scheelt al een hoop. Brandweer plaats ik pas als ik OF genoeg geld heb OF er iets in de fik staat). Politie komt er ook pas als daar geld voor is.
In dat geval, moet je even naar simtroplis gaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef mschol het volgende:
ik had een keer de avenue naar me industrie bevolkt met 2 tol poortje
resultaat: een klein goudmijntje
Ja, ze waren daar wel erg zichtbaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef X-fi het volgende:
@ ExTec: Jammer van de laatste stad, vervallen gebouwen
Het is zo'n kleine kaart zeg maar hè?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ze waren daar wel erg zichtbaar.
Maar na verloop van tijd stabiliseert dat wel.
klikquote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Renesite het volgende:
Welke download was nou om zoveel geld te krijgen, die bank
Jawel! Dat hoeft maar 3 blokjes te zijn die groundedquote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk iets waarmee je een monorail over/onder een elevated highway kan leggen. Al mijn monorails zitten opgesloten
en een stukje grounded highway oid. maken is lelijk en gaat niet lukken ivm. op en afritten
.
Ja, dan maar niet mooi he?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Ja maar das nie mooi.
En 3 blokjes grounded is samen met de omhoog en omlaag stukken al gauw 5 blokjes.
Euh...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh ff stomme vraag hoor, maar ik wil Simcity4000 weer installeren maar heb de cd's en uitbreidingspakket los in een cd map zitten, maar nu kan ik mijn hoesjes en boekjes nergens vinden voor de code, heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen...? Ik kan ook een foto maken van de cd's om aan te tonen hier dat ik het niet over illegale handelingen hebvoor daar weer opmerkingen over komen
![]()
Hmmm das wel klotequote:Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh...
Ja, dan moet je een 'illegale' serialcode hebben... anders kom je er niet meer aan denk ik
Ja ik begrijpquote:Op zondag 18 maart 2007 20:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je moet beginnen low density zones en die later upgraden naar high density.
Tenminste zo doe ik dat.
Als ik mijn monorail over een elevated highway trek wordt de monorail gewoon verhoogd en gaat het over de elevated highway heen. Kortom je monorail gewoon over een elevated highway trekken.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk iets waarmee je een monorail over/onder een elevated highway kan leggen. Al mijn monorails zitten opgesloten
en een stukje grounded highway oid. maken is lelijk en gaat niet lukken ivm. op en afritten
.
lukte bij mij nietquote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik mijn monorail over een elevated highway trek wordt de monorail gewoon verhoogd en gaat het over de elevated highway heen. Kortom je monorail gewoon over een elevated highway trekken.
quote:SimCity 5 will cut down on some of the complexity of the more recent SimCity games, in an attempt to bring the gameplay experience closer to the original.[4]
Idd. En alsof ze voor de ingame menuutjes fotootjes gaan gebruikenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Dit staat er op de engelse wikipedia:
[..]. Ik wil just nog meer opties om te bouwen, etc
. Die screenshot is trouwens net Google earth, doe er een menutje bijpainten en maak er een lage resolutie jpg van zodat het wat lastiger te zien
.
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki
[afbeelding]
Screenshot?
Er is een leuke tool dat je niet meer geld te kort hebt hoor. En een paar tips kan je ook altijd krijgen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef melluk het volgende:
voor het eerst dat ik dit topic zie (nooit naar gezocht)
maar als ik het zo allemaal zie, gaat het kriebelen om het spel te gaan spelen
maar ja aan de andere kant denk ik:
ik weet hoe slecht ik er voreger in was haha
altijd verkeersopstoppingen en geld te weinig haha
dus twijfel nog
ja met tools :p dat is een optiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Er is een leuke tool dat je niet meer geld te kort hebt hoor. En een paar tips kan je ook altijd krijgen!
Wow... lijkt net google earthquote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki
[afbeelding]
Screenshot?
Die brug ziet er niet uit btwquote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Dit bedoel ik trouwens met mijn high density neiging (met moeite heb ik er maar wat low density bij gedaan):
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07121/Rabbitsburgs1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
klik.
Is toch moooooooiquote:
Toch vind ik het knapquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dit moet toch bij jou ook lukken als het bij mijn versie van simcity werkt.
[afbeelding]
Ik heb overigens wel de NetworkAddon (January 2007) For PC geïnstalleerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Toch vind ik het knap![]()
.
Mijn lukt het echt niet. Ik ga dadelijk thuis het nogmaals proberen.
Dat denk ik ook. Want die verhogingen zien er niet uit als iets wat al in het spel zat. Dus het zou goed kunnen dat dit in de laatste NAM is toegevoegd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel de NetworkAddon (January 2007) For PC geïnstalleerd.
http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?p=details&id=380
Misschien is dat het.
Dat is zo vandaar dat ik ineens aan die addon moest denken. We merken het welquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Want die verhogingen zien er niet uit als iets wat al in het spel zat. Dus het zou goed kunnen dat dit in de laatste NAM is toegevoegd.
Hoe coolquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef BlaZ het volgende:
Hey , bleiblei dat van peg dat je zoekt > www.simpeg.com dat is de website van PEG.
nog screenie van klein dorpje tegen een bergrug
[afbeelding]
Gadver. Je hebt vieze stadquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dit moet toch bij jou ook lukken als het bij mijn versie van simcity werkt.
[afbeelding]
dat probleem ken ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Damn, ik heb moeite om me in te houden bij het maken van steden om ze niet kei groot te maken
hehe. Ik hou van dichtbevolkte stedenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Damn, ik heb moeite om me in te houden bij het maken van steden om ze niet kei groot te maken
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Renesite het volgende:
Addon ja
Trouwens, MrX je moet je vuilnis opruimen!
Maar jou steden zijn dan ook 1 groot park met her en der wat bebouwingquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |