abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47415624
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je kan de budgetten van ziekenhuizen en scholen naar beneden schroeven naar het aantal studenten/zieken en het bereik instellen naar de grote van je stad. Dat scheelt al een hoop. Brandweer plaats ik pas als ik OF genoeg geld heb OF er iets in de fik staat ). Politie komt er ook pas als daar geld voor is.
Meestal plaats ik pas politie rond de 10.000 inwoners. Tegen die tijd gaan ze er ook pas een keer om zeuren. Dus dat vind ik vroeg zat.
  zondag 18 maart 2007 @ 22:07:01 #104
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47415677
@ ExTec: Jammer van de laatste stad, vervallen gebouwen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 19 maart 2007 @ 00:33:43 #105
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_47420907
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef mschol het volgende:
ik had een keer de avenue naar me industrie bevolkt met 2 tol poortje
resultaat: een klein goudmijntje
In dat geval, moet je even naar simtroplis gaan.

Daar kun je een automatisch tolpoortje downloaden, die automatisch kentekens leest, ipv een fileveroozakend tolpoortje

Het is trouwens een bekende bug dat tolpoortjes 0,0 effect hebben op de desirability van je stad. Je kunt je sims helemaal dood-tolpoorten, en nog gaan ze niet uit je stad.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 maart 2007 @ 00:37:47 #106
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_47420987
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:07 schreef X-fi het volgende:
@ ExTec: Jammer van de laatste stad, vervallen gebouwen
Ja, ze waren daar wel erg zichtbaar.

Maar na verloop van tijd stabiliseert dat wel.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 maart 2007 @ 16:58:48 #107
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47440713
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, ze waren daar wel erg zichtbaar.

Maar na verloop van tijd stabiliseert dat wel.
Het is zo'n kleine kaart zeg maar hè?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 18:16:10 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47443500
Welke download was nou om zoveel geld te krijgen, die bank
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 19 maart 2007 @ 18:30:18 #109
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47443971
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Renesite het volgende:
Welke download was nou om zoveel geld te krijgen, die bank
klik
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 19 maart 2007 @ 22:55:26 #110
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47455859
Is er eigenlijk iets waarmee je een monorail over/onder een elevated highway kan leggen . Al mijn monorails zitten opgesloten en een stukje grounded highway oid. maken is lelijk en gaat niet lukken ivm. op en afritten .
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 22:58:38 #111
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47456012
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk iets waarmee je een monorail over/onder een elevated highway kan leggen . Al mijn monorails zitten opgesloten en een stukje grounded highway oid. maken is lelijk en gaat niet lukken ivm. op en afritten .
Jawel! Dat hoeft maar 3 blokjes te zijn die grounded
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 19 maart 2007 @ 22:59:37 #112
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47456066
Ja maar das nie mooi .
En 3 blokjes grounded is samen met de omhoog en omlaag stukken al gauw 5 blokjes .
pi_47456221
uuh ff stomme vraag hoor, maar ik wil Simcity4000 weer installeren maar heb de cd's en uitbreidingspakket los in een cd map zitten, maar nu kan ik mijn hoesjes en boekjes nergens vinden voor de code, heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen...? Ik kan ook een foto maken van de cd's om aan te tonen hier dat ik het niet over illegale handelingen heb voor daar weer opmerkingen over komen
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 23:04:59 #114
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47456291
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Ja maar das nie mooi .
En 3 blokjes grounded is samen met de omhoog en omlaag stukken al gauw 5 blokjes .
Ja, dan maar niet mooi he?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 23:06:06 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47456330
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh ff stomme vraag hoor, maar ik wil Simcity4000 weer installeren maar heb de cd's en uitbreidingspakket los in een cd map zitten, maar nu kan ik mijn hoesjes en boekjes nergens vinden voor de code, heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen...? Ik kan ook een foto maken van de cd's om aan te tonen hier dat ik het niet over illegale handelingen heb voor daar weer opmerkingen over komen
Euh...

Ja, dan moet je een 'illegale' serialcode hebben... anders kom je er niet meer aan denk ik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47456900
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Euh...

Ja, dan moet je een 'illegale' serialcode hebben... anders kom je er niet meer aan denk ik
Hmmm das wel klote speel het al een jaar niet meer en kwam dit topic tegen dus dacht weer even lekker daar uren aan te kunnen verspillen werd weer enthousiast, meteen simcity4000 en uitbreidingspakket uit me map gehaald maar nu kan ik geen serial invoeren
pi_47457308
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:47 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je moet beginnen low density zones en die later upgraden naar high density.
Tenminste zo doe ik dat.
Ja ik begrijp . Maar eens ik de eerste flatjes ziet gaat mijn hand standaard naar de high density, terwijl ik eigenlijk een buitenwijkje wilt aanleggen...
Ich bin der Führer.
pi_47457467
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Is er eigenlijk iets waarmee je een monorail over/onder een elevated highway kan leggen . Al mijn monorails zitten opgesloten en een stukje grounded highway oid. maken is lelijk en gaat niet lukken ivm. op en afritten .
Als ik mijn monorail over een elevated highway trek wordt de monorail gewoon verhoogd en gaat het over de elevated highway heen. Kortom je monorail gewoon over een elevated highway trekken.
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 23:47:32 #119
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47457734
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als ik mijn monorail over een elevated highway trek wordt de monorail gewoon verhoogd en gaat het over de elevated highway heen. Kortom je monorail gewoon over een elevated highway trekken.
lukte bij mij niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47457742
SC 5.... Kan er niet op wachten
pi_47457799
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:47 schreef renz0r het volgende:
SC 5.... Kan er niet op wachten
Wanneer?
pi_47457840
Dit bedoel ik trouwens met mijn high density neiging (met moeite heb ik er maar wat low density bij gedaan):



klik.
Ich bin der Führer.
pi_47457880
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki



Screenshot?
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 23:53:07 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47457905
oi!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47457958
Dit staat er op de engelse wikipedia:
quote:
SimCity 5 will cut down on some of the complexity of the more recent SimCity games, in an attempt to bring the gameplay experience closer to the original.[4]
. Ik wil just nog meer opties om te bouwen, etc . Die screenshot is trouwens net Google earth, doe er een menutje bijpainten en maak er een lage resolutie jpg van zodat het wat lastiger te zien .
Ich bin der Führer.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 06:42:20 #126
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47460602
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Dit staat er op de engelse wikipedia:
[..]

. Ik wil just nog meer opties om te bouwen, etc . Die screenshot is trouwens net Google earth, doe er een menutje bijpainten en maak er een lage resolutie jpg van zodat het wat lastiger te zien .
Idd. En alsof ze voor de ingame menuutjes fotootjes gaan gebruiken .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:29:56 #127
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47464213
voor het eerst dat ik dit topic zie (nooit naar gezocht)
maar als ik het zo allemaal zie, gaat het kriebelen om het spel te gaan spelen
maar ja aan de andere kant denk ik:
ik weet hoe slecht ik er voreger in was haha
altijd verkeersopstoppingen en geld te weinig haha

dus twijfel nog
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:49:17 #128
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47474878
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki

[afbeelding]

Screenshot?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:50:37 #129
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47474918
Ik ben net lekker bezig met 4, ik hoef nog helemaal geen 5.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:51:14 #130
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47474937
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef melluk het volgende:
voor het eerst dat ik dit topic zie (nooit naar gezocht)
maar als ik het zo allemaal zie, gaat het kriebelen om het spel te gaan spelen
maar ja aan de andere kant denk ik:
ik weet hoe slecht ik er voreger in was haha
altijd verkeersopstoppingen en geld te weinig haha

dus twijfel nog
Er is een leuke tool dat je niet meer geld te kort hebt hoor. En een paar tips kan je ook altijd krijgen!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:00:27 #131
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_47475275
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef X-fi het volgende:

[..]

Er is een leuke tool dat je niet meer geld te kort hebt hoor. En een paar tips kan je ook altijd krijgen!
ja met tools :p dat is een optie
maar het is natuurlijk een leuker iets om een stad te bouwen die zelf geld genoeg genereert
maar altijd optie om mee te beginnen...
en tips zijn dan altijd welkom ja :d
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:22:14 #132
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47494161
Is er hier iemand die mij content kan maken met de: PEG-CDK3 Resource Pack 1 ???
pi_47499578
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef renz0r het volgende:
Aangekondigd november 2006, release ergens (zal wel eind?) 2007...Volgens de Wiki

[afbeelding]

Screenshot?
Wow... lijkt net google earth
pi_47499597
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Dit bedoel ik trouwens met mijn high density neiging (met moeite heb ik er maar wat low density bij gedaan):

[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07121/Rabbitsburgs1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

klik.
Die brug ziet er niet uit btw
pi_47510688
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:02 schreef Wouser het volgende:

[..]

Die brug ziet er niet uit btw
Is toch moooooooi ? Nou er paste niets anders helaas. En ik wou gewoon hoofdstraat hebben. Het is de bedoeling dat er wat buitenwijkjes komen (en ik hoop dat ik het eens afleer om van die vierkante wijken te maken) en het moet wel een beetje toegankelijk blijven. Ik kan het alleen niet uistaan dat er soms opeens een high density gebouw naast een boel kleinere flatjes komt.
Ich bin der Führer.
pi_47512734
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

lukte bij mij niet
Dit moet toch bij jou ook lukken als het bij mijn versie van simcity werkt .

  woensdag 21 maart 2007 @ 15:51:34 #137
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47513407
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dit moet toch bij jou ook lukken als het bij mijn versie van simcity werkt .

[afbeelding]
Toch vind ik het knap .
Mijn lukt het echt niet. Ik ga dadelijk thuis het nogmaals proberen .
pi_47520159
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Toch vind ik het knap .
Mijn lukt het echt niet. Ik ga dadelijk thuis het nogmaals proberen .
Ik heb overigens wel de NetworkAddon (January 2007) For PC geïnstalleerd.

http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?p=details&id=380

Misschien is dat het.
pi_47521114
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb overigens wel de NetworkAddon (January 2007) For PC geïnstalleerd.

http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?p=details&id=380

Misschien is dat het.
Dat denk ik ook. Want die verhogingen zien er niet uit als iets wat al in het spel zat. Dus het zou goed kunnen dat dit in de laatste NAM is toegevoegd.
pi_47522529
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:01 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Want die verhogingen zien er niet uit als iets wat al in het spel zat. Dus het zou goed kunnen dat dit in de laatste NAM is toegevoegd.
Dat is zo vandaar dat ik ineens aan die addon moest denken. We merken het wel .
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 22:33:08 #141
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47529880
Addon ja

Trouwens, MrX je moet je vuilnis opruimen!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:54:40 #142
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47530988
Hey , bleiblei dat van peg dat je zoekt > www.simpeg.com dat is de website van PEG.

nog screenie van klein dorpje tegen een bergrug

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:04:48 #143
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47531491
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef BlaZ het volgende:
Hey , bleiblei dat van peg dat je zoekt > www.simpeg.com dat is de website van PEG.

nog screenie van klein dorpje tegen een bergrug

[afbeelding]
Hoe cool
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:05:36 #144
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47531528
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dit moet toch bij jou ook lukken als het bij mijn versie van simcity werkt .

[afbeelding]
Gadver. Je hebt vieze stad
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 23:05:39 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47531529
Damn, ik heb moeite om me in te houden bij het maken van steden om ze niet kei groot te maken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47531612
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Damn, ik heb moeite om me in te houden bij het maken van steden om ze niet kei groot te maken
dat probleem ken ik
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:23:02 #147
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47532339
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
Damn, ik heb moeite om me in te houden bij het maken van steden om ze niet kei groot te maken
hehe. Ik hou van dichtbevolkte steden
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47532410
SC is het toch net niet voor mij Hopelijk de volgende versie dat ik weer er zin in krijg
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_47533425
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Renesite het volgende:
Addon ja

Trouwens, MrX je moet je vuilnis opruimen!
.

Die stad is helemaal vol gebouwd dus ben snel begonnen aan een nieuwe stad .
pi_47534069
tvp
pi_47539210
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

dat probleem ken ik
Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:04:07 #152
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47539238
De kunst is het maken van een mooie stad met een hoog aantal inwoners . Dat zie je niet vaak.
Dank je Blaz voor de link! Ik ga die site eens afspeuren .
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:37:17 #153
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47541800
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:02 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb het mezelf gelukkig weten af te leren.
Maar jou steden zijn dan ook 1 groot park met her en der wat bebouwing In ieder geval de screenshots die je hebt geplaatst

Ga vanavond is een pretpark maken met die PEG mod daarvoor kijken hoe dat lukt.

Iemand nog leuke highwall muren of dividers trouwens?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')