ik sta ook stil, maar dan update ik gewoon elke week hetzelfde gewicht zodat ik wel in het lijstje blijf staanquote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef mordradead het volgende:
Ik sta al niet eens meer in het lijstje zie ik omdat ik een poosje stilsta.... vandaag friet gehad dus er zal morgen wel wat bij zijn nou ja, dan maar morgen weer even updaten
offcoursequote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef Thrilled het volgende:
Jep gaat zeker snelmaar ik ben kapot, en kruip lekker mn bedje in
kom je mee sylvana?
voor de rest, tot morgen!!
Tja, en dat is bij mij dus ook niet te merken, dat ik cm's verlies, dus das erg frustrerendquote:Op zondag 11 maart 2007 23:46 schreef Spacehamster het volgende:
De volgende kilo laat bij mij ook al behoorlijk op zich wachten.
Niet dat ik klaag want ik ben wel cm's verloren.
Maar ik zal toch ff een updateje doen....als ik mijn inlog van die site weer heb gevonden.
Activia van Danonequote:Op zondag 11 maart 2007 23:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb me vanavond nogal laten gaan. Maar het was wel goddelijk. Ik heb eigenlijk geen zin meer om hier dagelijks m'n eetpatroon neer te zetten. Nee, niet dat ik weer in m'n oude patroon terug ga maar ik raak er behoorlijk gefrustreerd door door het steeds te posten en ik irriteer er jullie door.
En weet iemand misschien waardoor een opgezette buik komt? Mijn buik is momenteel namelijk zo extreem opgezet.
quote jij niet de verkeerde persoon?quote:Op maandag 12 maart 2007 06:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Activia van Danone![]()
en dat je niet in het lijstje staat komt misschein omdat je je profiel al heel lang niet meer aangepast hebt?
oh, en trouwens, ik heet Linda, mag ik dan ook in het echte namenlijstje, Kevinmogen jullie ook in mn fotoboek kijken!
yayquote:Op maandag 12 maart 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
natuurlijk ben je welkom
zeker als je doet hardlopen![]()
en tussendoor geen terugval gehad?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
aangenaam Marianne
en ik heb niet gevierd met ijs maar wel met wijn
ik zat net oude dieetclub posts van mij door te lezen
precies een jaar geleden woog ik 10 kilo meer dan nu
voel ik me meteen weer iets beter
ik moet wel erg veel namen gaan onthoudenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:13 schreef Tangarine het volgende:
[..]
yay
Ja, ik doe mijn best! ik loop 3x per week hard en ik heb gister 30km gefietst!
ennuh, goed dat je het hebt volgehouden!![]()
(ik ben Maarten trouwens)
nee maarja volgend sommige is 10 kilo in een jaar afvallen ook niet echt veel, eerder frustrerendquote:
als je 'maar' 85 kg weegt en nu al 75, zou ik dat niet echt frustrerend willen noemen, hoewel ik 10 kg per jaar ook wel weinig vind (mijn diëtiste ried mij aan 1 kg per maand af te vallen).quote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maarja volgend sommige is 10 kilo in een jaar afvallen ook niet echt veel, eerder frustrerend
en een terugval krijgen heeft volgens mij ook nog steeds met dat knopje in je hoofd te maken
nee daar heb je gelijk inquote:Op maandag 12 maart 2007 10:28 schreef Tangarine het volgende:
je moet maar zo denken, van vel over been worden we ook niet echt blij
Pffff ben 21 en nu al een oud wijf?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Sylvana heeft ook al een schema uitgetikt.
@ Plukie: je lijkt wel een oud wijf joh!. Wat maakt het uit dat we zo nu en dan offtopic gaan? Er ontstaat nu wel een gezellig kliekje hier
.
sylvanaquote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Viking84 het volgende:
@ Plukie: je lijkt wel een oud wijf joh!. Wat maakt het uit dat we zo nu en dan offtopic gaan? Er ontstaat nu wel een gezellig kliekje hier
.
Was ff zoeken....maar ik heb maar ff gereageerd in het pudding topic.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:58 schreef Viking84 het volgende:
Fok!Dieetclub deel 142
hm, ze hebben daar wat kritiek op spacehamster.
Volgens mij bedoel je Saskia hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Viking84 het volgende:
.
Inderdaad, ik weeg overal altijd meer dan thuis.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Miss_S het volgende:
ik begrijp niet waarom er altijd zoveel verschil zit tussen weegschalen.....
mijn huisgenoot houdt zichzelf aan de muur vastquote:Op maandag 12 maart 2007 11:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weeg overal altijd meer dan thuis.En het ligt er ook maar net aan hoe je op de weegschaal gaat staan.
handigquote:Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mijn huisgenoot houdt zichzelf aan de muur vast.
Wie de hele dag door kan posten kan ook de hele dag door eten....volgens mij zit hier een verband in.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:ik heb het idee dat sommige mensen elke dag de hele dag door posten
Dat zou kunnen ja, maar dat doe ik nietquote:Op maandag 12 maart 2007 11:34 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Wie de hele dag door kan posten kan ook de hele dag door eten....volgens mij zit hier een verband in.
Voor mij persoonlijk geldt dat ik heel veel pauzetjes neem. En dan kan ik beter tiepen dan snoepen.
het komt niet eens in me op om een zak chips mee te nemen uit de winkelquote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar dat doe ik niet
Ook al zit ik de hele dag thuis, hou het gewoon op 3 maaltijden en 2/3 tussendoortjes per dag en neem ook geen dingen in huis waar ik de hele dag van zou kunnen eten ofzo. Beetje discipline kan geen kwaad hoor
Poeh, iedere dag is wel veel zeg, maar knap als je dat vol kan houdenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:
ik heb besloten deze week elke dag te gaan hardlopen maarja ik loop dan ook niet zo heel lang
Haha...helemaal waarquote:Op maandag 12 maart 2007 11:34 schreef Spacehamster het volgende:
Wie de hele dag door kan posten kan ook de hele dag door eten....volgens mij zit hier een verband in.
Same here, ik haal ook alleen nog maar gezonde dingen in huis. Soms heb ik het even moeilijk bijvoorbeeld met een voetbalwedstrijd, dat was echt mijn snaaitijd dan, hele zakken pistachenootjes/cashewnootjes/prepsels opeten enzo, maar kan me nu goed inhoudenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het komt niet eens in me op om een zak chips mee te nemen uit de winkel.
zelfs de behoefte om bij een film te snaaien is verdwenen. Het is echt hélemaal weg, maar ik doorzie nu gewoon de psychologie erachterquote:Op maandag 12 maart 2007 12:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Same here, ik haal ook alleen nog maar gezonde dingen in huis. Soms heb ik het even moeilijk bijvoorbeeld met een voetbalwedstrijd, dat was echt mijn snaaitijd dan, hele zakken pistachenootjes/cashewnootjes/prepsels opeten enzo, maar kan me nu goed inhoudenEn dan koop ik ipv een zak pistachenootjes een paprika ofzo die ik lekker oppeuzel
Idd en in het begin is het lastig om die 2 dingen los te koppelen, op een verjaardag niet mee te eten enzo met iedereen, maar hoe vaker je het doet hoe makkelijker het wordtquote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zelfs de behoefte om bij een film te snaaien is verdwenen. Het is echt hélemaal weg, maar ik doorzie nu gewoon de psychologie erachter. Eten uit verveling, eten omdat het gezellig is = uit den boze
.
haha tja, ik kan het wel uitleggen, maar heeft toch weinig zin, dus het is gewoon kiezen, of gezonde dingen met mij mee-eten, of zelf meenemen en wat er niet op is nemen ze maar weer mooi mee naar huis, ik wil het niet meer hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:23 schreef Viking84 het volgende:, dat is niet echt gastvrij, Sylvana
.
Maar je kunt ook doen alsof je hen een dienst bewijst. Jij helpt hen te voorkomen overwicht te krijgen en je kunt ook nog eens haarfijn het verschil tussen echte honger en emotionele honger uitleggen, waarbij je er keurig op wijst dat 'chips eten tijdens de film' onder emotionele honger valt
.
Ik heb het zelf vaak als ik erg vet gegeten heb, vooral gefrituurde dingen of chips, of als ik veel frisdrank met koolzuur gedronken heb. Kan het zoiets zijn?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En weet iemand misschien waardoor een opgezette buik komt? Mijn buik is momenteel namelijk zo extreem opgezet.
Ik vind zelf dat mensen hier nogal overdreven reageren, maar goed. Niet iedereen is even gedisciplineerd. Zeker de ouderen onder ons zouden toch wat verstandiger mogen reageren.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom word ik eigenlijk steeds buitengesloten? Het zal je misschien verbazen maar deze egoistische kwal heeft ook gevoelens. Ik wil wel normaal doen maar als men tegen mij niet normaal doet gaat normaal doen wel wat moeilijker hè.
En het is nooit mijn bedoeling geweest om de sfeer hier te verpesten.
Ik zal hier wel af en toe nog vermelden hoe het gaat. (Niet dat jullie daar in geinteresseerd zijn.)
Dat kan het natuurlijk ook zijn. Ik had het meteen over dat ongezonde eten want als mijn buik opgezet is, zijn het duidelijk mijn darmen. Het voelt dan helemaal hard en soms doet het ook pijn. Sommige mensen reageren erg sterk op slecht eten, zeker als je lichaam net gewend is aan minder ongezond eten.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Roosjeroosje: als je een opgezette buik hebt, houd je teveel vocht vast. Betekent: 1) je neemt teveel zout tot je of 2) je wordt ongesteld (en dan kom je waarschijnlijk ook weer een kilo aan die er daarna weer af gaat).
Ik heb het wel gevierd, maar ik heb me weten te beperken tot een biertje op een terrasje.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hebben jullie het mooie weer ook gevierd met ijs? (en een halve fles wijn)
Ik merk vooral het laatste heel goed, heb verschrikkkkkelijke dorst vanochtend. Het lijkt erop dat ik vandaag wel 4 liter mag om weer op een normale vochtbalans te zitten.
En ondanks dat ik niet zoveel post en niet zo klef ben als sommigen hier, ik ben Marianne, aangenaam allen!
Natuurlijk wil je haar niet aftroeven, maar je hoeft je ook niet te schamen voor het feit dat jij het wel volhoudt. Misschien kun je haar juist inspireren! Lekker samen sporten ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Alcarin het volgende:
Zooo, weer thuis! (van weekend weg).
Ik snap nu waarom mijn vriendin zo traag afvalt.. Ze is echt te zwaar (100 kilo oid, 1,70 m, bmi van boven de 30), en is helemaal bezig met afvallen, heeft begeleiding van een dietist en alles. En af en toe hoor ik haar mopperen dat ze toch is aangekomen, of niks is afgevallen ofzo. Ze is een jaar bezig en is nu 8 kilo kwijt. Maar als je ziet hoe ze eet..'ja, het is vakantie hoor, een paar koekjes mogen wel'. En een paar koekjes wordt een pak koekjes. 'het is vakantie hoor, ik mag best een Big Mac'. 'Ja, de spekkies waren in de aanbieding dus ik kon het echt niet laten' -> kilozak spek.
Is best lastig, want ik hoef een stuk minder af te vallen dan zij, en ik weiger alle koek, chips, snoep e.d. en ik ben in een paar maanden al 5 kilo kwijt. Beetje pijnlijk soms...ofzo.
Nou, zij voelt dat wel zo, ik ken haar behoorlijk goed en ik zie aan haar gezicht dat ze een beetje baalt als ik de snoepjes afsla waar zij van zit te eten. Bovendien hebben we nog een 'cashewnoten-incident' gehad: we hadden cashewnoten over, en die at ik op. En toen kreeg ik commentaar: 'daar zit heel veel vet in hoor! Past dat wel in je dieet?' (vals toontje erbij denken).quote:Op maandag 12 maart 2007 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Natuurlijk wil je haar niet aftroeven, maar je hoeft je ook niet te schamen voor het feit dat jij het wel volhoudt. Misschien kun je haar juist inspireren! Lekker samen sporten ofzo.
Ik weet nog dat ik een paar familieleden en kennissen vorig jaar een aantal tips heb gegeven over afvallen. Ik was toen net 10 kilo verloren, en zij hadden al tig dingen geprobeerd zonder succes. Het is heel moeilijk om te voorkomen dat zij het gevoel krijgen dat je ze niet serieus neemt, of dat je denigrerend overkomt, maar uiteindelijk had ik zoiets van: hey, het is niet mijn schuld dat het mij wel lukt en jou niet! Je kunt met jouw ervaring iemand proberen te helpen, maar je hoeft je echt niet ongemakkelijk te voelen over het feit dat jij meer succes hebt. Als iemand daar niet tegen kan, is dat niets anders dan jaloezie.
Bovendien, misschien voelt je vriendin dat wel helemaal niet zo en zit jij je druk te maken om niets!
Dan doet ze dat beter dan ik vorig jaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Alcarin het volgende:Ze is een jaar bezig en is nu 8 kilo kwijt.
Oeh je brengt me op een geweldig idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:14 schreef Spacehamster het volgende:
Zomer is geen ijs en snoepjes. Zomer is sappig fris fruit.
Daar heb ik pas nog een topic in Sport over geopend, moet je maar ff doorlezen danquote:Op maandag 12 maart 2007 15:10 schreef Thrilled het volgende:
zooo ik ben ook weer terug van school.. ik ga dood van de nekpijngeen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk verkeerd gelegen
Vanavond beginnen met mn "nieuwe" schema met fitness, alleen maar cardio.. wordt waarschijnlijk een uur RPM, dan kwartiertje hardlopen en misschien nog even bijkomen op de ligfiets ofzo... ik ga met de fiets naar de sportschool geloof ik, dus nog extra beweging ook
Even een vraagjeik ga nu elke avond (doordeweeks) naar de sportschool, en wat is dan beter? Dat je eerst de hele dag eet en drinkt, en savonds calorieen verbrand, of dat je sochtends gaat fitnessen en daarna weer alle calorieen er aan eet? of maakt het niet uit?
Geboortedatum: 00-00-0000quote:Op maandag 12 maart 2007 16:56 schreef Spacehamster het volgende:
Tja mooi weer he...hoe kun je dan aldoor binnenzitten?
Zo te lezen hebben we allemaal weer extra calorietjes verbruikt. Meer dan we met tiepen zouden doen.
Nou heb ik jullie es zitten bekijken....(pauze terwijl lezers de gelegenheid krijgen zich bekeken te voelen).... en er valt me op dat de meeste mensen hier van rond 1985 zijn!!
Aaaaargh!!!
Nou voel ik me oud...
Oud en dik... (geintjuh)
De gemiddelde FOK!ker wordt steeds ouder...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:09 schreef Spacehamster het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten dat ik zowat dubbel zo oud ben als de gemiddelde fokker.
Broekie, ik ben 37!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:09 schreef Spacehamster het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten dat ik zowat dubbel zo oud ben als de gemiddelde fokker.
Maar ik zal het hier vertellen: ik ben (drumroll) 31 jaar oud!
Toen de meesten van jullie nog geboren moesten worden had ik al een minderwaardigheidscomplex van mijn "dikke" kont (ik was een beetje erg vroeg puber).
Gelukkig maar, dan ben ik niet de oudste.quote:
Ik was ook nooit van plan het te vertellen, maar Mezel was zo goochem om het op te zoekenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:21 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan ben ik niet de oudste.
jawel, "activia van danone, voor een opgeblazen gevoel" vandaarquote:Op maandag 12 maart 2007 07:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote jij niet de verkeerde persoon?. Je post sluit inhoudelijk niet aan op die van Roosjeroosje.
Ik ben er inmiddels wel aangewend, kutzooiquote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:
vernieldlekker is dat
trouwens lopen op hoge hakken verbrand wel meer kcal heb ik ooit eens gehoord omdat je je balans moet houden
maar goed morgen toch maar gympen aan
Het is maar net hoe je het bekijkt: meer calorieën verbranden door je balans te moeten houden, of meer calorieën verbranden doordat je sneller en verder kunt lopen. Ik ga voor het 2e...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:
vernieldlekker is dat
trouwens lopen op hoge hakken verbrand wel meer kcal heb ik ooit eens gehoord omdat je je balans moet houden
maar goed morgen toch maar gympen aan
ik loop net zo hard op hoge hakken als op gympenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:00 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt: meer calorieën verbranden door je balans te moeten houden, of meer calorieën verbranden doordat je sneller en verder kunt lopen. Ik ga voor het 2e...![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik loop net zo hard op hoge hakken als op gympen
ik liep zelfs sneller vandaag omdat ik inderdaad wel wat wou verbranden
Haha nee het is niet voor kinderen, maar voor studenten! Recepten opgedeeld in verschillende hoofdstukken, zoals Blut, Sjans enzovoort. Allemaal redelijk simpele maar toch culinair verantwoorde gerechten. Er is één hoofdstuk wat moeilijkers bij. En natuurlijk met Fokke en Sukke plaatjes erbij. Echt ideaal voor mensen die lekker willen koken zonder pakjes te gebruiken (maar dat zonder dat beok dus niet kunnen).quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef Miss_S het volgende:
een fokke en sukke kookboek wat moet ik me daarbij voorstellen?
ik houd het maar bij mijn kinder kook boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |