Tof, stel je ff voorquote:Op zondag 11 maart 2007 22:28 schreef el_cornholio het volgende:
Leuke reeks dit!
Ik las vaker mee toen ik nog geen lid was.
Hierquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef el_cornholio het volgende:
[..]
Bedoel je in dit topic, of eentje maken?
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
hahaha kut je zag het almaar is al veranderd
nu ff uploaden
Heb je een naamquote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef el_cornholio het volgende:
Nou, oke.
Ik ben dus el_cornholio, ben 17 jaar, en zit veel achter de pc, erg veel zelfs. Daarnaast doe ik ook veel Playstation 2 spellen, zoals BurnOut en GranTurismo. Ik ben niet echt een Sony fanboy, ik heb dat ding ook gratis bij de tv gekregen
Als bijbaantje doe ik vakkenvullen, twee keer in de week. Maar vind er vrij weinig aan, en denk ook om te gaan stoppen.
Ik volg de opleiding Mediavormgeven aan het Grafisch Lyceum, en reis erg veel per week, vaker meer dan 30 uur in een werkweek. Verder ga ik nooit uit, omdat ik daar het geld niet voor heb. Wel natuurlijk eens met wat vrienden op het pleintje rondhangen, maar dat is ook alles. Mijn grootste bezigheid na school, en ook op school is Photoshop, wat ik erg goed kan, en tekenen. Volgens mijn leraar ben ik erg goed in portretten![]()
Nu ben ik al volop aan het leren voor mijn theorie, omdat als ik 18 ben, ik direct wil gaan lessen, en het papiertje binnen 4 a 5 maanden wil binnenhebben.
Als er nog vragen zijn, laat ze maar komen dan![]()
hahahhaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Lau & Rein, palen jullie elkaar al?
welk Grafisch Lyceum, enquote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef el_cornholio het volgende:
Nou, oke.
Ik ben dus el_cornholio, ben 17 jaar, en zit veel achter de pc, erg veel zelfs. Daarnaast doe ik ook veel Playstation 2 spellen, zoals BurnOut en GranTurismo. Ik ben niet echt een Sony fanboy, ik heb dat ding ook gratis bij de tv gekregen
Als bijbaantje doe ik vakkenvullen, twee keer in de week. Maar vind er vrij weinig aan, en denk ook om te gaan stoppen.
Ik volg de opleiding Mediavormgeven aan het Grafisch Lyceum, en reis erg veel per week, vaker meer dan 30 uur in een werkweek. Verder ga ik nooit uit, omdat ik daar het geld niet voor heb. Wel natuurlijk eens met wat vrienden op het pleintje rondhangen, maar dat is ook alles. Mijn grootste bezigheid na school, en ook op school is Photoshop, wat ik erg goed kan, en tekenen. Volgens mijn leraar ben ik erg goed in portretten![]()
Nu ben ik al volop aan het leren voor mijn theorie, omdat als ik 18 ben, ik direct wil gaan lessen, en het papiertje binnen 4 a 5 maanden wil binnenhebben.
Als er nog vragen zijn, laat ze maar komen dan![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik tik 'm af, tied um noar bed te goan
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.deviantart.com/deviation/50650867/
beter zo he
trein vliegtuig plant?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP
Huhquote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Kankergoede Openingspost.
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
hamann?
Wat het niet Peter A?quote:
Mag ik je een tip geven?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.deviantart.com/deviation/50650867/
beter zo he
He, zo heet mn Paquote:
Gezelligquote:
Weet ik. Dat zei hij al.quote:
quote:
Hamann is een tuningbedrijf.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wtf is hamann dan?
staat op die ferari
Ja, maar jij zegt alleen maar 'hamann' alspostquote:Op zondag 11 maart 2007 22:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wtf is hamann dan?
staat op die ferari
Mn vader; je ex.quote:
Omdat je zin hebt om die kindjes gek te maken ?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef nijnja het volgende:
Waarom heb ik zin om donderdag mijn elec. gitaar mee te nemen naar stage ipv mijn acous.?
brabus ken ik wel ja:)quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef el_cornholio het volgende:
[..]
Hamann is een tuningbedrijf.
Bijvoorbeeld je hebt ook nog Brabus.
Enigzins zondequote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef el_cornholio het volgende:
Dit is pas een prachtbak.
[afbeelding]
BMW Hamann Laguna Seca
Aardig, aardigquote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef el_cornholio het volgende:
Dit is pas een prachtbak.
[afbeelding]
BMW Hamann Laguna Seca
ahjaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt alleen maar 'hamann' alspostIedereen zit eerst van
![]()
Dat nog niet zo zeer, ik kan elec. ook op acous. geluid zetten, wat ik dan ook van plan ben, maar ik weet niet, heb zin om die leraren gek te makenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je zin hebt om die kindjes gek te maken ?
Ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ahjaslaap te kort
ik ga zo in me bed
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat nog niet zo zeer, ik kan elec. ook op acous. geluid zetten, wat ik dan ook van plan ben, maar ik weet niet, heb zin om die leraren gek te maken
Succesquote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef lauwert het volgende:
ik duik nu m'n bed in..
morgen afsluiting van m'n ANW.
Suc6quote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef lauwert het volgende:
ik duik nu m'n bed in..
morgen afsluiting van m'n ANW.
Als je het over de suicide doors hebt, geef ik je gelijk in. Maar die auto ziet er prachtig uit. Of zijn suicide doors nu deuren die in tegengestelde richting opengaan?quote:
moet je ware kleren aandoen..quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookHele dag verslag maken gaat je niet in de koude kleren zitten
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef lauwert het volgende:
[..]
moet je ware kleren aandoen..
flauw . ik weet het
Tja, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]Ik zie nog wel, dan moet ik ook versterker mee slepen, geen idee hoe ik dat ga doen maar goed
Ook weer waar, ik zit nu te kijken naar mn beide gitaren, zo heel veel schelen ze niet eens van elkaarquote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben
Wow, die eerstequote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook weer waar, ik zit nu te kijken naar mn beide gitaren, zo heel veel schelen ze niet eens van elkaar
Klik en klikkie (in't zwart)
Speel ik ook het meest opquote:
quote:
Uuhm, is dat niet gewoon naar http://fotoboek.fok.nl toe gaan en dan linksboven Profiel aanpassen klikken ?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef el_cornholio het volgende:
Even een vraagje. Hoe open je een fotoboek, ik zag hier leuke voorbijkomen, en ik heb morgen toch vrij. Dus kan ik lekkers iets moois voor daarin maken.
! je zat bij mijne te spiekenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef el_cornholio het volgende:
Even een vraagje. Hoe open je een fotoboek, ik zag hier leuke voorbijkomen, en ik heb morgen toch vrij. Dus kan ik lekkers iets moois voor daarin maken.
Slaapsequote:
Zal ik dat dan ook maar stiekem doen? Istie niet meer de enigequote:
Slaapse dus hequote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef lauwert het volgende:
ik ga slaaapen dus he
Trustenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef lauwert het volgende:
ik ga slaaapen dus he
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zal ik dat dan ook maar stiekem doen? Istie niet meer de enige
Sorryquote:
quote:
quote:
ochquote:Op zondag 11 maart 2007 22:45 schreef el_cornholio het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven?
Je ziet dat de achterwielen van de auto en de spoiler niet mooi zijn uitgesneden. Wat ik altijd doe, is met de path tool de auto helemaal nagaan, op de millimeter. Dat vak kopieer ik dan en plak ik op een transparente image. Of bij jou op de wallpaper background.
En natuurlijk jammer dat het nummerbord is gedraaid. Wat eerst Hamann moet zijn denk ik. Verder ziet hij er leuk uit, alleen zou ikzelf gekozen hebben voor een high res auto, dan krijg je blokkige bij de motorkap en aan de zijkant niet.
Dat zei ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 23:07 schreef el_cornholio het volgende:
Welterusten iedereen.
En jij bent ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef luckass het volgende:
Ik ga ook slapen.
Wat ik voor school moet doen fix ik morgen nog wel even (beschouwing schrijven)
Damn, ik zal het wel niet vatten zo laat op de avondquote:
quote:
Voorstellen danquote:Op zondag 11 maart 2007 23:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Van wie?Leuk dat jullie nieuwe users accepterren
, maar dat had ik al verwacht
![]()
als je nieuw bent hoe kan je dan verwachten dat ik niemand accepteerquote:Op zondag 11 maart 2007 23:14 schreef luckass het volgende:
[..]
![]()
Tof, die regelen we wel.quote:
quote:
Daar zal ik maar niet op ingaan...quote:
Wel.quote:
Ik ben hier redelijk geaccepteerd andersquote:Op zondag 11 maart 2007 23:14 schreef luckass het volgende:
[..]
![]()
uhm ja wel hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben hier redelijk geaccepteerd anders
dat denk ik iig, weet niet hoe de rest erover denkt
Achquote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben hier redelijk geaccepteerd anders
dat denk ik iig, weet niet hoe de rest erover denkt
quote:
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2007 23:20 schreef Stommie het volgende:
[..]
![]()
ik heb hier vorige maand ook een een 3-tal dagen gepost ja![]()
een beetje meer respect graag,
ik ben koosjer
Kutkloon.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef luckass het volgende:
Zelfs de SC gaat kapot...PWND
Daaromquote:
prum?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, prum is mn moeder, dus jullie hebben in ieder geval al foto's.
Tof, voorstellen dus maar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, prum is mn moeder, dus jullie hebben in ieder geval al foto's.
quote:
Hoi, ik ben Bart, 19 jaar uit Delft en ik ben niet nieuw hier maar doe voor hoe het wel moet.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:25 schreef mash_ het volgende:
Hallo ik ben Reinier 18 jaar oud woon in Rotterdam en ben nieuw hier
prum is je moeder?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef luckass het volgende:
[..]
JA man hoe weet jij dat nou weer danquote:
playerquote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA man hoe weet jij dat nou weer dan![]()
ik las het topicquote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA man hoe weet jij dat nou weer dan![]()
Welke van de 4 ?quote:
Heb ik jou al op msn ?quote:
Voeg mij eens toe dan schatjequote:
voeg mij maar lekker toequote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe dan schatje![]()
Goed topic wel he,,, jammer dat het een kloon isquote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef Stommie het volgende:
[..]
weet niet, ergens bovenaan de KLB-meuk![]()
Nu alquote:
das idd minderquote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goed topic wel he,,, jammer dat het een kloon is![]()
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja
Gister/vannacht was het 4 uur dus ik dacht laat ik dan vandaag maar nu alvast stoppen
Turksquote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef Stommie het volgende:
heey, fiets,
In welke taal is 'Walla" ik zweer je??
jij bent mod en wijs enzo
Hoiiiiiiiiii liefjequote:
quote:
Bohoe, boehoequote:
Klopt, ik ben de eerste hetero bij ons op school.quote:
surequote:Op maandag 12 maart 2007 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Saar!! Tijd vanavond?
H/K Soundsticksquote:Op maandag 12 maart 2007 10:43 schreef Afzuigkap het volgende:
Ik moet eens goede boxen hebben
Moet ik btw wel zeggen dat ik zelf ook genoegen neem met goedkope meuk...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
H/K Soundsticks![]()
Prachtig design, idem geluid![]()
je quote jezelf ja?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moet ik btw wel zeggen dat ik zelf ook genoegen neem met goedkope meuk...
Omdat ik niet zoeen audiofiel ben
maar ik hou wel gewoon van vrouwenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moet ik btw wel zeggen dat ik zelf ook genoegen neem met goedkope meuk...
Omdat ik niet zoeen audiofiel ben
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:51 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]die gast he die zei vandaag nog over dat partyflock gedoe
Het is wel een schat dat wel
+ hij ziet er niet uit...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zei hij dan?
Vast iets van: HardcoreForLive!1111!!EiNZ, IK GA VLADJUH IN MEKAAR TRAPPEN!!!111!!EInz. SieX HoiL!!!1EInZ,
Met bijbehorende hoofdletters![]()
zou vast een hele aardige jongen zijn maar heeft wel een grote muil voor zoeen klein mannetje![]()
schiet ook niet op, en nu?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:11 schreef Merel1808 het volgende:
Sjongejonge, koop ik een nieuwe zonnebril, neemt mn ma dat ding mee naar dr werk
heeft haar ma de zonnebril mee...quote:
Hoi !quote:Op maandag 12 maart 2007 11:18 schreef liiszle het volgende:
goedemorrrgeeennn!!!
was ik weerquote:
ja, das kutquote:Op maandag 12 maart 2007 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je zou maar de hele dag binnen moeten zitten vandaag![]()
Nog even en ik ga in de tuin zitten mit laptoppoquote:
Daag je me uit? Flapdrol?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mensen die vrij zijnquote:
Ja op dit moment wel, je bent toch pas om half 5 vrijquote:
quote:
ja, das dan weer tiestquote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen die de hele week vrij zijn![]()
![]()
die zijn een beetje jammerquote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen die de hele week vrij zijn![]()
![]()
Kzou oe met de piele zo hard teegn de bek aan klabatsn dat oe de tandn en koezn in de kont zittn te klaverjassnquote:Op maandag 12 maart 2007 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja op dit moment wel, je bent toch pas om half 5 vrij![]()
Tot laterquote:
Ja, ik zit op schoolquote:Op maandag 12 maart 2007 11:57 schreef liiszle het volgende:
Zwembroek aan en de tuin in allemaal!
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FQiXZr744qQ
Puik nummer idd lis![]()
LENTE !
ik heb medelijden met al die mensen die op school zittenquote:
euh.. euh.. kan hier tegenover wel op het gras tussen de auto's gaan liggen.. maar vind mn baas niet zo goed denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 11:57 schreef liiszle het volgende:
Zwembroek aan en de tuin in allemaal!
die ken ik dus nietquote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
niehiehiet!
tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
ik kan lekker naar t waterquote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
euh.. euh.. kan hier tegenover wel op het gras tussen de auto's gaan liggen.. maar vind mn baas niet zo goed denk ik![]()
Hoii..quote:
eeeehmmm ik sms jequote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef saaw het volgende:
[..]
sure
eind v/d middag tot half 6 en daarna weer vanaf 8
Gin hem net 3 keer achter elkaar luisterenquote:
hahaha, je moet ook even Baby Im back downloaden, dies ook wel lente shiiiszlequote:Op maandag 12 maart 2007 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gin hem net 3 keer achter elkaar luisteren![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha, je moet ook even Baby Im back downloaden, dies ook wel lente shiiiszle
Ach, ik zit hier primaquote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb medelijden met al die mensen die op school zitten
Houden zoquote:
Met water spelenquote:
Jij weet niet wat ik bedoelquote:
nou ennnnn fietsen is goed voor jequote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik bedoel![]()
ok, waar zit jequote:
hahah jaquote:
ik ga amy wassen hoorquote:
Kloptquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou ennnnn fietsen is goed voor jebeter dan heel de dag fokken
Met dit weer is dat heul wel tofquote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja vind fietsen leukerga ik zo weer lekker doen
naar het trein station
nar de trein fietsen is neit tof.. wat dat betekend dat ik dan naar school moet ;*quote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met dit weer is dat heul wel tofNajah door de stad minder...
Ik fiets langs weilanden en uitgestrekte bloemenvelden en mooie natuur![]()
Boeiendquote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
nar de trein fietsen is neit tof.. wat dat betekend dat ik dan naar school moet ;*
uhh ja of nietquote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Boeiend![]()
Met dit weer is alles tof![]()
eh.. je kent ruurlo vast wel toch?quote:
woonde jij niet in almere?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef dRobje het volgende:
[..]
eh.. je kent ruurlo vast wel toch?![]()
kom je gewoon binnen met een waterpistool, geloven ze wel
en dan gaan we met mn auto naar euh.. euh.. iets![]()
komt goedquote:
hahahahahah primaquote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef dRobje het volgende:
[..]
eh.. je kent ruurlo vast wel toch?![]()
kom je gewoon binnen met een waterpistool, geloven ze wel
en dan gaan we met mn auto naar euh.. euh.. iets![]()
Dat is dan wel weer minderquote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhh ja of nietmoet een toets van 10min maken dan mag ik weer naar huis.. maarja dan begin de spits dus als je pech heb zit je in ee vollen trein + dit weer is dat nogal erg warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |