Mn vader; je ex.quote:
Omdat je zin hebt om die kindjes gek te maken ?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef nijnja het volgende:
Waarom heb ik zin om donderdag mijn elec. gitaar mee te nemen naar stage ipv mijn acous.?
brabus ken ik wel ja:)quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef el_cornholio het volgende:
[..]
Hamann is een tuningbedrijf.
Bijvoorbeeld je hebt ook nog Brabus.
Enigzins zondequote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef el_cornholio het volgende:
Dit is pas een prachtbak.
[afbeelding]
BMW Hamann Laguna Seca
Aardig, aardigquote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef el_cornholio het volgende:
Dit is pas een prachtbak.
[afbeelding]
BMW Hamann Laguna Seca
ahjaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt alleen maar 'hamann' alspostIedereen zit eerst van
![]()
Dat nog niet zo zeer, ik kan elec. ook op acous. geluid zetten, wat ik dan ook van plan ben, maar ik weet niet, heb zin om die leraren gek te makenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je zin hebt om die kindjes gek te maken ?
Ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ahjaslaap te kort
ik ga zo in me bed
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat nog niet zo zeer, ik kan elec. ook op acous. geluid zetten, wat ik dan ook van plan ben, maar ik weet niet, heb zin om die leraren gek te maken
Succesquote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef lauwert het volgende:
ik duik nu m'n bed in..
morgen afsluiting van m'n ANW.
Suc6quote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef lauwert het volgende:
ik duik nu m'n bed in..
morgen afsluiting van m'n ANW.
Als je het over de suicide doors hebt, geef ik je gelijk in. Maar die auto ziet er prachtig uit. Of zijn suicide doors nu deuren die in tegengestelde richting opengaan?quote:
moet je ware kleren aandoen..quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookHele dag verslag maken gaat je niet in de koude kleren zitten
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef lauwert het volgende:
[..]
moet je ware kleren aandoen..
flauw . ik weet het
Tja, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]Ik zie nog wel, dan moet ik ook versterker mee slepen, geen idee hoe ik dat ga doen maar goed
Ook weer waar, ik zit nu te kijken naar mn beide gitaren, zo heel veel schelen ze niet eens van elkaarquote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben
Wow, die eerstequote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook weer waar, ik zit nu te kijken naar mn beide gitaren, zo heel veel schelen ze niet eens van elkaar
Klik en klikkie (in't zwart)
Speel ik ook het meest opquote:
quote:
Uuhm, is dat niet gewoon naar http://fotoboek.fok.nl toe gaan en dan linksboven Profiel aanpassen klikken ?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef el_cornholio het volgende:
Even een vraagje. Hoe open je een fotoboek, ik zag hier leuke voorbijkomen, en ik heb morgen toch vrij. Dus kan ik lekkers iets moois voor daarin maken.
! je zat bij mijne te spiekenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef el_cornholio het volgende:
Even een vraagje. Hoe open je een fotoboek, ik zag hier leuke voorbijkomen, en ik heb morgen toch vrij. Dus kan ik lekkers iets moois voor daarin maken.
Slaapsequote:
Zal ik dat dan ook maar stiekem doen? Istie niet meer de enigequote:
Slaapse dus hequote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef lauwert het volgende:
ik ga slaaapen dus he
Trustenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef lauwert het volgende:
ik ga slaaapen dus he
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zal ik dat dan ook maar stiekem doen? Istie niet meer de enige
Sorryquote:
quote:
quote:
ochquote:Op zondag 11 maart 2007 22:45 schreef el_cornholio het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven?
Je ziet dat de achterwielen van de auto en de spoiler niet mooi zijn uitgesneden. Wat ik altijd doe, is met de path tool de auto helemaal nagaan, op de millimeter. Dat vak kopieer ik dan en plak ik op een transparente image. Of bij jou op de wallpaper background.
En natuurlijk jammer dat het nummerbord is gedraaid. Wat eerst Hamann moet zijn denk ik. Verder ziet hij er leuk uit, alleen zou ikzelf gekozen hebben voor een high res auto, dan krijg je blokkige bij de motorkap en aan de zijkant niet.
Dat zei ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 23:07 schreef el_cornholio het volgende:
Welterusten iedereen.
En jij bent ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef luckass het volgende:
Ik ga ook slapen.
Wat ik voor school moet doen fix ik morgen nog wel even (beschouwing schrijven)
Damn, ik zal het wel niet vatten zo laat op de avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |