Ja, ik zit op schoolquote:Op maandag 12 maart 2007 11:57 schreef liiszle het volgende:
Zwembroek aan en de tuin in allemaal!
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FQiXZr744qQ
Puik nummer idd lis![]()
LENTE !
ik heb medelijden met al die mensen die op school zittenquote:
euh.. euh.. kan hier tegenover wel op het gras tussen de auto's gaan liggen.. maar vind mn baas niet zo goed denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 11:57 schreef liiszle het volgende:
Zwembroek aan en de tuin in allemaal!
die ken ik dus nietquote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
niehiehiet!
tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
ik kan lekker naar t waterquote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef dRobje het volgende:
[..]
euh.. euh.. kan hier tegenover wel op het gras tussen de auto's gaan liggen.. maar vind mn baas niet zo goed denk ik![]()
Hoii..quote:
eeeehmmm ik sms jequote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef saaw het volgende:
[..]
sure
eind v/d middag tot half 6 en daarna weer vanaf 8
Gin hem net 3 keer achter elkaar luisterenquote:
hahaha, je moet ook even Baby Im back downloaden, dies ook wel lente shiiiszlequote:Op maandag 12 maart 2007 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gin hem net 3 keer achter elkaar luisteren![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha, je moet ook even Baby Im back downloaden, dies ook wel lente shiiiszle
Ach, ik zit hier primaquote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb medelijden met al die mensen die op school zitten
Houden zoquote:
Met water spelenquote:
Jij weet niet wat ik bedoelquote:
nou ennnnn fietsen is goed voor jequote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik bedoel![]()
ok, waar zit jequote:
hahah jaquote:
ik ga amy wassen hoorquote:
Kloptquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou ennnnn fietsen is goed voor jebeter dan heel de dag fokken
Met dit weer is dat heul wel tofquote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja vind fietsen leukerga ik zo weer lekker doen
naar het trein station
nar de trein fietsen is neit tof.. wat dat betekend dat ik dan naar school moet ;*quote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met dit weer is dat heul wel tofNajah door de stad minder...
Ik fiets langs weilanden en uitgestrekte bloemenvelden en mooie natuur![]()
Boeiendquote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
nar de trein fietsen is neit tof.. wat dat betekend dat ik dan naar school moet ;*
uhh ja of nietquote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Boeiend![]()
Met dit weer is alles tof![]()
eh.. je kent ruurlo vast wel toch?quote:
woonde jij niet in almere?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef dRobje het volgende:
[..]
eh.. je kent ruurlo vast wel toch?![]()
kom je gewoon binnen met een waterpistool, geloven ze wel
en dan gaan we met mn auto naar euh.. euh.. iets![]()
komt goedquote:
hahahahahah primaquote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef dRobje het volgende:
[..]
eh.. je kent ruurlo vast wel toch?![]()
kom je gewoon binnen met een waterpistool, geloven ze wel
en dan gaan we met mn auto naar euh.. euh.. iets![]()
Dat is dan wel weer minderquote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhh ja of nietmoet een toets van 10min maken dan mag ik weer naar huis.. maarja dan begin de spits dus als je pech heb zit je in ee vollen trein + dit weer is dat nogal erg warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |