H/K Soundsticksquote:Op maandag 12 maart 2007 10:43 schreef Afzuigkap het volgende:
Ik moet eens goede boxen hebben
Moet ik btw wel zeggen dat ik zelf ook genoegen neem met goedkope meuk...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
H/K Soundsticks![]()
Prachtig design, idem geluid![]()
je quote jezelf ja?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moet ik btw wel zeggen dat ik zelf ook genoegen neem met goedkope meuk...
Omdat ik niet zoeen audiofiel ben
maar ik hou wel gewoon van vrouwenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moet ik btw wel zeggen dat ik zelf ook genoegen neem met goedkope meuk...
Omdat ik niet zoeen audiofiel ben
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:51 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]die gast he die zei vandaag nog over dat partyflock gedoe
Het is wel een schat dat wel
+ hij ziet er niet uit...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zei hij dan?
Vast iets van: HardcoreForLive!1111!!EiNZ, IK GA VLADJUH IN MEKAAR TRAPPEN!!!111!!EInz. SieX HoiL!!!1EInZ,
Met bijbehorende hoofdletters![]()
zou vast een hele aardige jongen zijn maar heeft wel een grote muil voor zoeen klein mannetje![]()
schiet ook niet op, en nu?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:11 schreef Merel1808 het volgende:
Sjongejonge, koop ik een nieuwe zonnebril, neemt mn ma dat ding mee naar dr werk
heeft haar ma de zonnebril mee...quote:
Hoi !quote:Op maandag 12 maart 2007 11:18 schreef liiszle het volgende:
goedemorrrgeeennn!!!
was ik weerquote:
ja, das kutquote:Op maandag 12 maart 2007 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je zou maar de hele dag binnen moeten zitten vandaag![]()
Nog even en ik ga in de tuin zitten mit laptoppoquote:
Daag je me uit? Flapdrol?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mensen die vrij zijnquote:
Ja op dit moment wel, je bent toch pas om half 5 vrijquote:
quote:
ja, das dan weer tiestquote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen die de hele week vrij zijn![]()
![]()
die zijn een beetje jammerquote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen die de hele week vrij zijn![]()
![]()
Kzou oe met de piele zo hard teegn de bek aan klabatsn dat oe de tandn en koezn in de kont zittn te klaverjassnquote:Op maandag 12 maart 2007 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja op dit moment wel, je bent toch pas om half 5 vrij![]()
Tot laterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |