Je bent toch neit wegquote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef Piovan het volgende:
In dit topic moeten jullie allemaal Sala-adin adoreren vanwege zijn inzet op het FOK!forum.
Dus prutsers begin deze Afghaan met arische genen te adoreren!
©Sala-adin
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef Kjelleke het volgende:
Whhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh
Zo hard ging die molen.... en dit was nog maar 1 rondje!
Waarom wil je een ban? Moeilijk he uit jezelf gewoon oprotten.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Eigenlijk wil ik een ban, maar dat lukt niet goed. Heb al veel tubgirls overal geplaatst, maar alles word gewoon gesloten.
Blijf maar gewoon danquote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Eigenlijk wil ik een ban, maar dat lukt niet goed. Heb al veel tubgirls overal geplaatst, maar alles word gewoon gesloten.
Kun je niet gewoon om een permban vragen?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Alleen omdat hij een goed topic opent?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik hoop dat jij door een draaimolen anaal gepenetreerd wordt
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:14 schreef Cahir het volgende:
edit3: zoo
sterk punt Sala-adinquote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alleen omdat hij een goed topic opent?
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf is dit dat voor lelijke muppet? Het lijkt wel een gesmolten E.T.
nee,vanwege zijn tubgirls, onrein wezenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Eigenlijk issie van zoeen Cabaretier... geen flauw idee welek, waarschijnlijk H. Teeuwenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een gesmolten E.T.Dat komt ook in een Opgezwolle-nummer voor.
![]()
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee,vanwege zijn tubgirls, onrein wezen![]()
elk topic van onze Grote Afghaan is altijd goed![]()
quote:Piovan - zegt:
Zeg dat ik mijn account zelf heb verwijderd
Piovan - zegt:
ik verwijder deze msn ook
Jaloersquote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi.
Sala-adin is een tyfus newbie
Dit was mijn bijdrage aan dit topic.
mvg.
Ik heb geen zusjequote:Op zondag 11 maart 2007 21:28 schreef KopieerMachine het volgende:
En zijn broertje stinkt.
Zijn zusje haar kut stinkt.
Ohja, ik had mijn bijdrage algedaan.
Dit was een vrijwillige bijdrage.
mvg.
kan je niet nog een tubgirl posten?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef Piovan het volgende:
In dit topic moeten jullie allemaal Sala-adin adoreren vanwege zijn inzet op het FOK!forum.
Dus prutsers begin deze Afghaan met arische genen te adoreren!
©Sala-adin
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
Wel een hele eer trouwens zijn laatste topic is mijn naam topic
Doe eff normaal manquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef KopieerMachine het volgende:
Sala-adin je bent een tyfus moslim![]()
jij ook alquote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik geef slechts een weerspiegeling van de maatschappij weer. o-zo-verrot
Ja. gekquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik geef slechts een weerspiegeling van de maatschappij weer. o-zo-verrot
Dat doe je dan goed, het laat echt zien waar het probleem ook vandaan komtquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef KopieerMachine het volgende:
Sala-adin je bent een tyfus moslim![]()
[/quote
[quote]Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Doe eff normaal man
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef KopieerMachine het volgende:
Dat laat ik inderdaad zien.
De oorzaak begint bij jezelf. JE MOET MOET ZOVEEL FIETSEN JATTEN, MAN!
mvg.
wdf?,turken, mocros en junkies stelen fietsenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:47 schreef KopieerMachine het volgende:
Dat laat ik inderdaad zien.
De oorzaak begint bij jezelf. JE MOET MOET ZOVEEL FIETSEN JATTEN, MAN!
mvg.
neequote:Op zondag 11 maart 2007 22:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Toch doet hij het.
Het laatste woord is gesproken ik heb hoe dan ook hoedeplank. Gelijk dus.
mvg.
Ik zeg: Ja.quote:
Ga weg!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Toch doet hij het.
Het laatste woord is gesproken ik heb hoe dan ook hoedeplank. Gelijk dus.
mvg.
Waar is BOBquote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef MYM het volgende:
Aangezien ik de hele dag nog niks van me heb laten horen ga ik ook eens reageren.
je moederquote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik zeg: Ja.
Geen verdere discussie nodig, Áls je probeert toch een discussie te voeren geef je toe dat je een homo bent.
mvg.
was net zo rustig ...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef MYM het volgende:
Aangezien ik de hele dag nog niks van me heb laten horen ga ik ook eens reageren.
quote:Op maandag 12 maart 2007 05:03 schreef compier het volgende:
dan plemp ik hem hier ook maar neer...![]()
[afbeelding]
Volgens mij heb ik een haterquote:Op maandag 12 maart 2007 07:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Sala-Adin is een grafuser. Net zoals zijn topics.
Hoiquote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een hater
YESSSS:D:D
2quote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een hater
YESSSS:D:D
stomme homo!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:36 schreef KopieerMachine het volgende:
Nou.....
Zelfs zijn eigen familie haat hem.
-1 Geen zelfrespect.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
stomme homo!!!![]()
pest die afghaan nou niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Néén!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:53 schreef KopieerMachine het volgende:
stink Afghaanjij bent er zeker ook zoéén
Maar ik woon in het noordenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Waarom verdedig je die Hater ?
Hij is fucking eastside gek.
WEST SIDE voor leven gekken
dat wordt dan snijden....quote:Op maandag 12 maart 2007 10:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik word hier gewoon even keihard ontkend
Sorryquote:Op maandag 12 maart 2007 10:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik word hier gewoon even keihard ontkend
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 12 maart 2007 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sorry
mag ik het zeggen?please laat me een grapje maken!
Nee dank jequote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is al gemaakt![]()
![]()
Nú ga ik gewoon krassen![]()
Ik mocht het niet van jogyquote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef KopieerMachine het volgende:
Open een sen topic over mij.
voel ik me een stuk beter. En hoeft het niet de hele tijd over dat sala-uitschot te gaan
mvg
Ga maar webcammen met zn 2en ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik mocht het niet van jogyde gay
Zie mijn post hierboven.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Wat ben jij een pervers persoon zeg, bah!![]()
praat eens normaal manquote:Op maandag 12 maart 2007 11:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Over jou dan kenkernoob jij bent gewoon een kloon van sala-uitschot
donder eens op.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Over jou dan kenkernoob jij bent gewoon een kloon van sala-uitschot
donderstraal eens op manquote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
GAMMA GAMMA OMFG ! EINZ EINZ !1111111111!!!!!!1111!!!!!!11!!11!!!
zó! leuke grap manquote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi.
Alles goed ?
Ja met mij wel. Nou groetjes aan je moeder.
Ja zal ik doen !
mvg.
ik ga vanmiddag een leuk topic openen over jou...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi.
Alles goed ?
Ja zal ik doen !
mvg.
Whehe, fakkin' irritant.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi.
Alles goed ?
Ja zal ik doen !
mvg.
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag een leuk topic openen over jou...![]()
iedereen is verder dan mij, maar ben jij bij de ONZ meet geweest?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ben grappig, ja.
Welke kloon bent u ? je gebruikt wel PI's dus je bent al een stuk verder dan murp.
ik ben op zoekquote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Kan je dat wel met je scheve vingertjes ? Bosjosti![]()
Nee, ik heb een leven.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:54 schreef murp het volgende:
[..]
iedereen is verder dan mij, maar ben jij bij de ONZ meet geweest?
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:56 schreef skiczukie het volgende:
Van wie ben jij een kloon zeehond?
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:56 schreef skiczukie het volgende:
Van wie ben jij een kloon zeehond?
Ik denk dat het die knakker in de draaimolen is.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Tevens geef suziki eens antwoord:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk dat het die knakker in de draaimolen is.
Piovanquote:Op maandag 12 maart 2007 11:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk dat het die knakker in de draaimolen is.
Heei, die heb ik nu ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ben in bezit van excusief foto materieaal.
Bied maar.
waar is je "mvg"?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ben in bezit van excusief foto materieaal.
Bied maar.
ik heb de dikste hint ooit gegeven, dus raad maar raak fatboy.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Godverdomme Zeehond geef nou eens antwoord man. je draait er de hele tijd om heen
We snappen je hint niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:00 schreef zeehond. het volgende:
[..]
ik heb de dikste hint ooit gegeven, dus raad maar raak fatboy.
leuk dat we een foto hebben hequote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Héé gek das mijn broerHoe kom jij daaraan ?
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Héé gek das mijn broerHoe kom jij daaraan ?
![]()
Geeft niet, ben blij dat je het een keer extra doetquote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Raad de user adv zijn/haar foto #1
Kijk hier eens.
mvg.
-SL- ik was mijn mvg vergeten !
mvg. hier en keer extra !
wat zij nwij?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Die kenden jullie niet vieze sloebers.
Jullie zij ngay en ik ben de ownag0r
En ik ga frituren. Hah!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Die kenden jullie niet vieze sloebers.
Jullie zij ngay en ik ben de ownag0r
Die mag niet worden gepost. Dus niet doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik verwachtte die ene die gesoept was :'0
Welke?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die mag niet worden gepost. Dus niet doen.
top!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
Jij niet. iig
Ik ben selectief hoor;
die mag niet gepost wordenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die mag niet worden gepost. Dus niet doen.
Dat bloed is er moeilijk af te krijgenquote:
IK verzoek je die foto weg te halen, anders zal een moderator dit doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef zeehond. het volgende:
[..]
[afbeelding]deze!
k heb skic ge-PM'd
Slechte foto, jongen slechte fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef skiczukie het volgende:
KM, ik moet dan aan Kasper Mols denken.
Ga je boem-dikkie halen? hahahaha... das een mod die vrolijk meedoet met pioquote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
IK verzoek je die foto weg te halen, anders zal een moderator dit doen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
IK verzoek je die foto weg te halen, anders zal een moderator dit doen.
Lees het FB topic, hierover heb ik al gesproken met Remlof. Ik ben niet gedient van fotos waarop ik transeksueel afgebeeld sta. Deze foto zal ik dan ook laten verwijderen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je boem-dikkie halen? hahahaha... das een mod die vrolijk meedoet met pio
Als dit sirieus is,quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Lees het FB topic, hierover heb ik al gesproken met Remlof. Ik ben niet gedient van fotos waarop ik transeksueel afgebeeld sta. Deze foto zal ik dan ook laten verwijderen.
Zeehond, JE icon staat je goed !
Dat dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef jogy het volgende:
Foto's mogen geplaatst worden mits het niet vanuit een oogpunt gedaan wordt om mensen te treiteren. Simpel.
tegenstrijdig, die foto van Piovan is niet bewerkt en er wordt wel over getreiterd ook door K-M , en als we een foto van hem plaatsen met wat kut photoshop erover heen is het opeens niet meer leuk.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef jogy het volgende:
Foto's mogen geplaatst worden mits het niet vanuit een oogpunt gedaan wordt om mensen te treiteren. Simpel.
Zijn we een beetje laat mee, nietquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef jogy het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef zeehond. het volgende:
Hou dan ook je bek dicht over Piovan K-M.
zwak...quote:
Piovan trok zich de reacties op zijn normale foto veel te veel aan. KM heeft geen problemen met het posten van normale foto's maar wil niet belachelijk gemaakt worden met z'n gefotosoepte foto en dat is zijn goed recht.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef zeehond. het volgende:
[..]
tegenstrijdig, die foto van Piovan is niet bewerkt en er wordt wel over getreiterd ook door K-M , en als we een foto van hem plaatsen met wat kut photoshop erover heen is het opeens niet meer leuk.
KM lelijk noemen mag welquote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Piovan trok zich de reacties op zijn normale foto veel te veel aan. KM heeft geen problemen met het posten van normale foto's maar wil niet belachelijk gemaakt worden met z'n gefotosoepte foto en dat is zijn goed recht.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
KM lelijk noemen mag welnog lelijker maken niet
kom op zeg, zoals je zelf ziet is dit niet van hoogwaardige kwaliteit, ik kan m beter photoshoppen... het gaat er gewoon over dat hij niet zo bijdehansd moet doen tegen iedereen, als ie dat niet doet haal ik m pas weg..quote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Piovan trok zich de reacties op zijn normale foto veel te veel aan. KM heeft geen problemen met het posten van normale foto's maar wil niet belachelijk gemaakt worden met z'n gefotosoepte foto en dat is zijn goed recht.
Jammerquote:
Nee, saai gezemel over de zondagmiddag "rel"...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef Tha-CheF het volgende:
Maandag middag rel topic?
de rel was veel eerderquote:Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, saai gezemel over de zondagmiddag "rel"...
Als je dit oprecht meent vind ik echt goed van jequote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef KopieerMachine het volgende:
Fijn dat jullie mij daarop attenderen. Het is inderdaad krom als ik dan ook nog over Piovan durf te praten. Dit zal ik in het vervolg niet meer doen.
Mvg !
Onze ava's lijken op elkaar qua shopquote:Op maandag 12 maart 2007 12:27 schreef zeehond. het volgende:
[..]
Als je dit oprecht meent vind ik echt goed van je.
verder ben ik het eens met Murp, wel pesten maar niet gepest willen worden met een slecht gemaakte kut shop.
gemaakt door Murp zekerquote:Op maandag 12 maart 2007 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Onze ava's lijken op elkaar qua shop
ik heb m gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2007 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Onze ava's lijken op elkaar qua shop
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb m gemaakt
programma die ik gebruik heeft niet zo veel filters, deze vind ik het leukste....
voor jou heb ik alleen maar respect.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb m gemaakt
programma die ik gebruik heeft niet zo veel filters, deze vind ik het leukste....
dank jequote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
voor jou heb ik alleen maar respect.
![]()
* applausquote:Op maandag 12 maart 2007 12:34 schreef Cyaa het volgende:
tsss ik was de eerste die piovan plaagde daar wil ik credits voor![]()
Paint *hier* Users! Deeltje 2
Een ban zou je ervoor moeten krijgen. Mensen op deze manier pesten.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:34 schreef Cyaa het volgende:
tsss ik was de eerste die piovan plaagde daar wil ik credits voor![]()
Paint *hier* Users! Deeltje 2
Hypocriete shit.. ga je dan ook zelf een banaanvraag doen?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Een ban zou je ervoor moeten krijgen. Mensen op deze manier pesten.
Prima met mijquote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef KopieerMachine het volgende:
Alles goed papies en mamies ?
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:37 schreef zainabber het volgende:
[..]ja maar ik wil even nagenieten van het feit dat er mensen zijn die er erger aan toe zijn als ik.
ik lust ook wel bananen!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hypocriete shit.. ga je dan ook zelf een banaanvraag doen?
Laat het nou maar gewoon rusten... zelf ook gewoon meedoen
En we zingen: "KopieeeeerMasjien is de vol-gen-deee!" (5x)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Ojha.
zeker een pirezische.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
ik lust ook wel bananen!
Whiiiiiiiiiiiiiiiihiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiehhhhh
leuk zoeen draaimolen!
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
En we zingen: "KopieeeeerMasjien is de vol-gen-deee!" (5x)
Op de melodie van: "Luinge is een hoerenjong."
Nee, 't is een puberale internet-terrorist. Grote bakkes, lelijke kop. Niks van aantrekken joh.quote:
net als bij jouquote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, 't is een puberale internet-terrorist. Grote bakkes, lelijke kop. Niks van aantrekken joh.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef zainabber het volgende:ben even framboos-sinaasappellimonade met ijsklontjes maken, tot zo!
Doe jij dat maar fijn, jungske.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef zainabber het volgende:ben even framboos-sinaasappellimonade met ijsklontjes maken, tot zo!
iets met draaimolensquote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe jij dat maar fijn, jungske.
Maar niet te veel he, straks ga je gekke dingen doen waarvan je later spijt krijgt.
whaaaa, ik heb BrauN gequote, ik hou van deze dag!!! BrauNquote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe jij dat maar fijn, jungske.
Maar niet te veel he, straks ga je gekke dingen doen waarvan je later spijt krijgt.
Ja helemaal waar enzoquote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, 't is een puberale internet-terrorist. Grote bakkes, lelijke kop. Niks van aantrekken joh.
toch niets met draaimolens? :'0quote:Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef zainabber het volgende:
ben ik weer, t was heerlijk en ik heb geen gekke dingen gedaan.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wie plaats de foto van KopierMachine even?
Als ik thuis ben doe ik het welquote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wie plaats de foto van KopierMachine even?
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
OMG, jij bent een kloon!
Mooie icon, dat wel.
Doe maar.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Zijn gewone foto mag wel geplaatst worden
hij staat nog wel in dit topic als het goed is.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook nietOf iemand moet mij PM doen, dan geeft het niet
Doe es recente foto danquote:Op maandag 12 maart 2007 15:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Dat weet ik !. maar kijk weet je hoe da komt ?
Ik was eerst een vetzak en die at heel veel eten.
Die foto is ook tamelijk oud.
Nu ben ik wat afgevallen en heb weinig puistjes meer. Dus nu ben ik knapper.
Op de foto door de flits wordt het ookal een stukje lelijker. Maarja iig![]()
Vrouwelijke aandacht kreeg ik in het echte leven tóch al wel.
mvg.
Ik ben kenkerlekker verschil moet er zijn op fok hequote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Trouwens KM, je bent wel echt lelijk
Ik kon je moeder iig makkelijk krijgen. Zo lelijk ben ik ook weer niet. dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben kenkerlekker verschil moet er zijn op fok he
Ik zou het niet op je kunnen doen, maar dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 12 maart 2007 15:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik kon je moeder iig makkelijk krijgen. Zo lelijk ben ik ook weer niet. dus.
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik zou het niet op je kunnen doen, maar dat zegt niet zoveel
Oeh, grappen over moeders...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik kon je moeder iig makkelijk krijgen. Zo lelijk ben ik ook weer niet. dus.
Prachtig gesoept hoor. Net echt.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:00 schreef compier het volgende:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07111/piovan.jpg]afbeelding][/url]
LALAALALLA
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:00 schreef compier het volgende:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07111/piovan.jpg]afbeelding][/url]
LALAALALLA
Mr. Mark Compier...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wie is dat?
Anneeways wie maakt vervolg topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |