Jammerquote:
Nee, saai gezemel over de zondagmiddag "rel"...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef Tha-CheF het volgende:
Maandag middag rel topic?
de rel was veel eerderquote:Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, saai gezemel over de zondagmiddag "rel"...
Als je dit oprecht meent vind ik echt goed van jequote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef KopieerMachine het volgende:
Fijn dat jullie mij daarop attenderen. Het is inderdaad krom als ik dan ook nog over Piovan durf te praten. Dit zal ik in het vervolg niet meer doen.
Mvg !
Onze ava's lijken op elkaar qua shopquote:Op maandag 12 maart 2007 12:27 schreef zeehond. het volgende:
[..]
Als je dit oprecht meent vind ik echt goed van je.
verder ben ik het eens met Murp, wel pesten maar niet gepest willen worden met een slecht gemaakte kut shop.
gemaakt door Murp zekerquote:Op maandag 12 maart 2007 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Onze ava's lijken op elkaar qua shop
ik heb m gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2007 12:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Onze ava's lijken op elkaar qua shop
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb m gemaakt
programma die ik gebruik heeft niet zo veel filters, deze vind ik het leukste....
voor jou heb ik alleen maar respect.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb m gemaakt
programma die ik gebruik heeft niet zo veel filters, deze vind ik het leukste....
dank jequote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
voor jou heb ik alleen maar respect.
![]()
* applausquote:Op maandag 12 maart 2007 12:34 schreef Cyaa het volgende:
tsss ik was de eerste die piovan plaagde daar wil ik credits voor![]()
Paint *hier* Users! Deeltje 2
Een ban zou je ervoor moeten krijgen. Mensen op deze manier pesten.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:34 schreef Cyaa het volgende:
tsss ik was de eerste die piovan plaagde daar wil ik credits voor![]()
Paint *hier* Users! Deeltje 2
Hypocriete shit.. ga je dan ook zelf een banaanvraag doen?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Een ban zou je ervoor moeten krijgen. Mensen op deze manier pesten.
Prima met mijquote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef KopieerMachine het volgende:
Alles goed papies en mamies ?
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:37 schreef zainabber het volgende:
[..]ja maar ik wil even nagenieten van het feit dat er mensen zijn die er erger aan toe zijn als ik.
ik lust ook wel bananen!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hypocriete shit.. ga je dan ook zelf een banaanvraag doen?
Laat het nou maar gewoon rusten... zelf ook gewoon meedoen
En we zingen: "KopieeeeerMasjien is de vol-gen-deee!" (5x)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Ojha.
zeker een pirezische.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
ik lust ook wel bananen!
Whiiiiiiiiiiiiiiiihiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiehhhhh
leuk zoeen draaimolen!
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
En we zingen: "KopieeeeerMasjien is de vol-gen-deee!" (5x)
Op de melodie van: "Luinge is een hoerenjong."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |