leuk dat we een foto hebben hequote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Héé gek das mijn broerHoe kom jij daaraan ?
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Héé gek das mijn broerHoe kom jij daaraan ?
![]()
Geeft niet, ben blij dat je het een keer extra doetquote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Raad de user adv zijn/haar foto #1
Kijk hier eens.
mvg.
-SL- ik was mijn mvg vergeten !
mvg. hier en keer extra !
wat zij nwij?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Die kenden jullie niet vieze sloebers.
Jullie zij ngay en ik ben de ownag0r
En ik ga frituren. Hah!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Die kenden jullie niet vieze sloebers.
Jullie zij ngay en ik ben de ownag0r
Die mag niet worden gepost. Dus niet doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik verwachtte die ene die gesoept was :'0
Welke?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die mag niet worden gepost. Dus niet doen.
top!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
Jij niet. iig
Ik ben selectief hoor;
die mag niet gepost wordenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die mag niet worden gepost. Dus niet doen.
Dat bloed is er moeilijk af te krijgenquote:
IK verzoek je die foto weg te halen, anders zal een moderator dit doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef zeehond. het volgende:
[..]
[afbeelding]deze!
k heb skic ge-PM'd
Slechte foto, jongen slechte fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef skiczukie het volgende:
KM, ik moet dan aan Kasper Mols denken.
Ga je boem-dikkie halen? hahahaha... das een mod die vrolijk meedoet met pioquote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
IK verzoek je die foto weg te halen, anders zal een moderator dit doen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
IK verzoek je die foto weg te halen, anders zal een moderator dit doen.
Lees het FB topic, hierover heb ik al gesproken met Remlof. Ik ben niet gedient van fotos waarop ik transeksueel afgebeeld sta. Deze foto zal ik dan ook laten verwijderen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je boem-dikkie halen? hahahaha... das een mod die vrolijk meedoet met pio
Als dit sirieus is,quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Lees het FB topic, hierover heb ik al gesproken met Remlof. Ik ben niet gedient van fotos waarop ik transeksueel afgebeeld sta. Deze foto zal ik dan ook laten verwijderen.
Zeehond, JE icon staat je goed !
Dat dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef jogy het volgende:
Foto's mogen geplaatst worden mits het niet vanuit een oogpunt gedaan wordt om mensen te treiteren. Simpel.
tegenstrijdig, die foto van Piovan is niet bewerkt en er wordt wel over getreiterd ook door K-M , en als we een foto van hem plaatsen met wat kut photoshop erover heen is het opeens niet meer leuk.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef jogy het volgende:
Foto's mogen geplaatst worden mits het niet vanuit een oogpunt gedaan wordt om mensen te treiteren. Simpel.
Zijn we een beetje laat mee, nietquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef jogy het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef zeehond. het volgende:
Hou dan ook je bek dicht over Piovan K-M.
zwak...quote:
Piovan trok zich de reacties op zijn normale foto veel te veel aan. KM heeft geen problemen met het posten van normale foto's maar wil niet belachelijk gemaakt worden met z'n gefotosoepte foto en dat is zijn goed recht.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef zeehond. het volgende:
[..]
tegenstrijdig, die foto van Piovan is niet bewerkt en er wordt wel over getreiterd ook door K-M , en als we een foto van hem plaatsen met wat kut photoshop erover heen is het opeens niet meer leuk.
KM lelijk noemen mag welquote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Piovan trok zich de reacties op zijn normale foto veel te veel aan. KM heeft geen problemen met het posten van normale foto's maar wil niet belachelijk gemaakt worden met z'n gefotosoepte foto en dat is zijn goed recht.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
KM lelijk noemen mag welnog lelijker maken niet
kom op zeg, zoals je zelf ziet is dit niet van hoogwaardige kwaliteit, ik kan m beter photoshoppen... het gaat er gewoon over dat hij niet zo bijdehansd moet doen tegen iedereen, als ie dat niet doet haal ik m pas weg..quote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Piovan trok zich de reacties op zijn normale foto veel te veel aan. KM heeft geen problemen met het posten van normale foto's maar wil niet belachelijk gemaakt worden met z'n gefotosoepte foto en dat is zijn goed recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |