Je bent toch neit wegquote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef Piovan het volgende:
In dit topic moeten jullie allemaal Sala-adin adoreren vanwege zijn inzet op het FOK!forum.
Dus prutsers begin deze Afghaan met arische genen te adoreren!
©Sala-adin
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef Kjelleke het volgende:
Whhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh
Zo hard ging die molen.... en dit was nog maar 1 rondje!
Waarom wil je een ban? Moeilijk he uit jezelf gewoon oprotten.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Eigenlijk wil ik een ban, maar dat lukt niet goed. Heb al veel tubgirls overal geplaatst, maar alles word gewoon gesloten.
Blijf maar gewoon danquote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Eigenlijk wil ik een ban, maar dat lukt niet goed. Heb al veel tubgirls overal geplaatst, maar alles word gewoon gesloten.
Kun je niet gewoon om een permban vragen?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Alleen omdat hij een goed topic opent?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik hoop dat jij door een draaimolen anaal gepenetreerd wordt
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:14 schreef Cahir het volgende:
edit3: zoo
sterk punt Sala-adinquote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alleen omdat hij een goed topic opent?
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf is dit dat voor lelijke muppet? Het lijkt wel een gesmolten E.T.
nee,vanwege zijn tubgirls, onrein wezenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Eigenlijk issie van zoeen Cabaretier... geen flauw idee welek, waarschijnlijk H. Teeuwenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een gesmolten E.T.Dat komt ook in een Opgezwolle-nummer voor.
![]()
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee,vanwege zijn tubgirls, onrein wezen![]()
elk topic van onze Grote Afghaan is altijd goed![]()
quote:Piovan - zegt:
Zeg dat ik mijn account zelf heb verwijderd
Piovan - zegt:
ik verwijder deze msn ook
Jaloersquote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi.
Sala-adin is een tyfus newbie
Dit was mijn bijdrage aan dit topic.
mvg.
Ik heb geen zusjequote:Op zondag 11 maart 2007 21:28 schreef KopieerMachine het volgende:
En zijn broertje stinkt.
Zijn zusje haar kut stinkt.
Ohja, ik had mijn bijdrage algedaan.
Dit was een vrijwillige bijdrage.
mvg.
kan je niet nog een tubgirl posten?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef Piovan het volgende:
In dit topic moeten jullie allemaal Sala-adin adoreren vanwege zijn inzet op het FOK!forum.
Dus prutsers begin deze Afghaan met arische genen te adoreren!
©Sala-adin
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
Wel een hele eer trouwens zijn laatste topic is mijn naam topic
Doe eff normaal manquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef KopieerMachine het volgende:
Sala-adin je bent een tyfus moslim![]()
jij ook alquote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik geef slechts een weerspiegeling van de maatschappij weer. o-zo-verrot
Ja. gekquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik geef slechts een weerspiegeling van de maatschappij weer. o-zo-verrot
Dat doe je dan goed, het laat echt zien waar het probleem ook vandaan komtquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef KopieerMachine het volgende:
Sala-adin je bent een tyfus moslim![]()
[/quote
[quote]Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Doe eff normaal man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |