Een woord dat er niet helemaal meer oppastte.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef dndiek het volgende:
wat is voetb?
Wat is oppastte?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Een woord dat er niet helemaal meer oppastte.![]()
IJsje?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
ola!
Achterlijk hysterisch wijf die Pascallequote:
Van de enige echte kleinste ola-ijsverkoper uit Utregquote:Op zondag 11 maart 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
ola!
Uiteindelijk ook maar gaan kijken, 5000 meter wordt pas later interessant.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
ik kijk PE nu
De enige ola-verkoper met zo'n achterlijk karretjequote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de enige echte kleinste ola-ijsverkoper uit Utreg
[afbeelding]
:Afgelopen jaar ben ik hem nog een keer in de Bijlmer tegengekomen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
Vroeger hadden we elke dag een ijscowagen in de straat
Nee, er staat er hierachter ook zo eentje.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
De enige ola-verkoper met zo'n achterlijk karretje
Hoe registreer je je daarvoor?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
Sunday million 10508 deelnemers, 2,1mln in de pot en 271k voor de winnaar
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de enige echte kleinste ola-ijsverkoper uit Utreg
[afbeelding]
Hè boe. Komt er misschien zo nog wel weer op?quote:
Is er ook een dag in het jaar dat jij nergens last van hebt?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hè boe. Komt er misschien zo nog wel weer op?
* clauwheee inmiddels studeert voor Chineesje, met dr hooikoortsogen
Jij ook?
Weltrusten.quote:
Ik heb er geen last van hoor. Dat betekent dat de lente er isquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is er ook een dag in het jaar dat jij nergens last van hebt?
Komt straks na Studio Voetbal toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Goud voor Oranje. Was te zien op europsort. Op Ned-3 is Studio voetbal
En wereldrecord!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Goud voor Oranje. Was te zien op europsort. Op Ned-3 is Studio voetbal
Maar wel absurd.M'n ma is schaats gek en was blij dat het op eurosport kwam wat ik haar beldequote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Komt straks na Studio Voetbal toch?
ik heb goed gedruppeldquote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hè boe. Komt er misschien zo nog wel weer op?
Jij ook?
ik heb natriumcromoglicaatquote:
Nummer 14 met extra sambal, svp.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klein opdondertjequote:
timing heet datquote:
in België kwam het concept ook al niet uit de verfquote:Op maandag 12 maart 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
Even nog een stukje video bekeken van iets wat HartsTocht heet en zich in Australië afspeelt, uit overweging van het Bluezzekind die daar vertoeft, maar het is echt zo'n bagger programma dat we het halverwege maar hebben uitgezet.
Ja dat kan nog net.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:59 schreef dndiek het volgende:
Ga dan gewoon een aflevering van The Sopranos kijken
Vertel vertelquote:Op maandag 12 maart 2007 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat kan nog net.
Morgenvroeg solliciteren
Hij is nu met pensioen, loopt wat moeilijk, hij had laatst nog een afspraak bij onsquote:
Wie wat waar waarvoor waarheen hoeveel etc ?quote:
PMquote:Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef dndiek het volgende:
Wie wat waar waarvoor waarheen hoeveel etc ?
Je moet ook geen gasten met weerhaken aan hun geslacht pijpen, jochie.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:57 schreef VoreG het volgende:n
Net alleen mn gehemelte opengehaalt, blijft bloeden
Laatste kamasutra gasten hebben gister het hotel verlaten dus dat was het niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ook geen gasten met weerhaken aan hun geslacht pijpen, jochie.
Hier anders, ongeluk met vrachtwagen. Kon nog net binnendoor.quote:
De eerst zelfstandige stapjesquote:Op maandag 12 maart 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier anders, ongeluk met vrachtwagen. Kon nog net binnendoor.
Vandaag heerlijk weertje, helaas werken. Gisteren wel hele dag in blijdorp rondgehangen, kids vonden het geweldig. En Kady ging voor het eerst uit zichzelf los staan in de zandbak aldaar.
Mogguh, ik kop hem maar niet in.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
God, die droom was raar.
Deze gaan met z'n vieren rellen en tegen m'n muur aanstampenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gaan altijd zo lekker in de dakgoot zitten roekoe-en. Kut beesten.
Dat krijg je ervan met die muziek van tegenwoordig. Nu gaan de duiven zelfs jumpenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Deze gaan met z'n vieren rellen en tegen m'n muur aanstampen![]()
Welk ritme in orde houdenquote:Op maandag 12 maart 2007 07:32 schreef VoreG het volgende:
...aarna zal het een uur of 5 zijn dus kan ik alsnog niet pitten om m'n ritme in orde te houden..
Vannacht de hele nacht meerkoeten horen piepen, sinds wanneer zijn dat nachtbeestenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gaan altijd zo lekker in de dakgoot zitten roekoe-en. Kut beesten.
Hier piept er ook vanalles de hele nachtquote:Op maandag 12 maart 2007 09:25 schreef Againzender het volgende:
Vannacht de hele nacht meerkoeten horen piepen, sinds wanneer zijn dat nachtbeesten
neem dan ook een waterbedquote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier piept er ook vanalles de hele nacht![]()
Nu al last van oude botten ?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena was zeker druk bezig aan het jagenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:
daar hoor je hoeren ook nooit over klagenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Middag.
Lekker dagje tot nu toe, en ook binnen best genieten van het zonnetje. Zal vanmiddag alleen wel erg warm worden zo achter zo'n grote hoeveelheid glas.
Lijkt wel of je het zwaar hebtquote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef VoreG het volgende:
Zo dat is ook weer geregeld. Straks weer aan dat paper werken. Wat een leven..
Ik ben al sinds gister 11 uur wakker, ben behoorlijk aan het instortenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het zwaar hebt
Komop je bent nog jongquote:Op maandag 12 maart 2007 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben al sinds gister 11 uur wakker, ben behoorlijk aan het instorten.
Maar het is lekker weer dus dat is erg mooi. Straks maar een terrasje op, wat een leven...
doe dan ook wat aan je talen!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Dat komt omdat je geen enkele hoer meer kunt verstaan tegenwoordig.
Jawelquote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Terug van solliegesprek, vanmiddag hoor ik het.
Dat ik het niet geworden ben![]()
Leuk topicquote:Op maandag 12 maart 2007 13:55 schreef rubbereend het volgende:
Geinige jeugdfoto's van bekende Nederlanders op Schoolbank & Geinige jeugdfoto's Bekende Nederlanders op Schoolbank - 2
Fok! is al beroemdquote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef appelsientje het volgende:
GrappigFok wordt nog beroemd, wel lachen allemaal die foto's
geen forum is groter in Nederland en wereldwijd horen we bij de top 10quote:
Ja, bij de ola, ik mocht nu al mijn karretje uitzoekenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Altijd hoop blijven houden. Je bent vast een fantastische ijsverkoopster, of waar je ook voor gesolliciteerd hebt
Netjes, waar ga je staan? Kom ik wel een keer een ijsje halenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, bij de ola, ik mocht nu al mijn karretje uitzoeken
Ze komt gewoon in Utrecht staan, ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Netjes, waar ga je staan? Kom ik wel een keer een ijsje halen
*snik* en ik zit er al 6 jaar opquote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen forum is groter in Nederland en wereldwijd horen we bij de top 10
Kom er dan eens af.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snik* en ik zit er al 6 jaar op
Jemig... dan schrik je wel ff ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/news/100(...)tsing_met_trein.html
Paar uur geleden zat ik daar dus in![]()
waar heb je het overzich van die top20?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:25 schreef rubbereend het volgende:
omg ik zit de top20 van grootste fora ter wereld te bekijken staat er op 19 www.bokt.nl een forum over paarden
doe haar de groetjes van mequote:
Die is volgens mij al tijden niet geupdate.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:30 schreef appelsientje het volgende:
hey we staan op plek nummer 10
Tong neemt 0,5% van de totaal aantaal posten voor z'n rekening
ik heb ff gevraagd of het aantal van Fok! nog een beetje aktueel is...... dan weten we meteen of die lijst nog een beetje klopt.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die is volgens mij al tijden niet geupdate.
Dus zit ik er niet ver naastquote:Op maandag 12 maart 2007 15:38 schreef borisz het volgende:
tong heeft er nu 227957 posts, mijn laatste post is nummer 47192744
Dat delen door elkaar en keer 100 is 0,483 %
we zijn pas een miljoen posts verder dan op die lijst, dus hij is nog wel een beetje actueelquote:Op maandag 12 maart 2007 15:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die is volgens mij al tijden niet geupdate.
Weer zo'n idioot die zijn familie even meeneemt:quote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/news/100(...)tsing_met_trein.html
Paar uur geleden zat ik daar dus in![]()
quote:HAARLEM - Een 32-jarige man uit Haarlem heeft maandag zijn schoonmoeder van het leven beroofd en is daarna met zijn twee zoontjes van 4 en 6 jaar voor de trein gesprongen. Daarbij zijn de man en de kinderen om het leven gekomen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De moord op de 58-jarige vrouw werd gepleegd in de woning van de man in Haarlem-Noord. Daarna is de man volgens de politie in een auto naar de spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden, waar hij rond 14.20 uur met zijn zoons voor een aanstormende trein sprong. De politie onderzoekt de zaak.
Tering.... lijkt wel populair te wordenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer zo'n idioot die zijn familie even meeneemt:
NU.nl:
[..]
wat een dramaquote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
[..]
NU.nl:
[..]
Dat heb je net gehoord.. Hij deed 't gewoon.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Ja misselijkmakend. Hoe kún je zoiets doen
Ik heb het idee dat juist doordat dit meerdere keren gebeurt, dat anderen ook over de drempel worden getrokken. Helaas...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Zag bij de P2000 meldingen dit opeens langskomen voor de traumaheli:quote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
[..]
NU.nl:
[..]
Als je nou zelfmoord pleegt a la, maar anderen ook de dupe maken van je levensmoeheid is bijzonder triestquote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Als er een schaap over de dam is...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat juist doordat dit meerdere keren gebeurt, dat anderen ook over de drempel worden getrokken. Helaas...
en ik mag hopen dat petrus een goed beleid voert bij de grens.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:49 schreef borisz het volgende:
als je dan naar Petrus wil doe het dan op een manier waar andere mensen geen last van je hebben![]()
Dat begrijp ik dus ook niet, is het de makkelijkste weg om dit te kiezen?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Als je nou zelfmoord pleegt a la, maar anderen ook de dupe maken van je levensmoeheid is bijzonder triest![]()
dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
en ik mag hopen dat petrus een goed beleid voert bij de grens.
Gezien de tijd die er zat tussen de melding, en de mededeling dat er drie doden zijn kan je daar wel vanuit gaanquote:Op maandag 12 maart 2007 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis maar te hopen dat die arme kindertjes op slag dood waren dan![]()
ik neem aan dat een trein redelijk hard aankomt.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet, is het de makkelijkste weg om dit te kiezen?
Ook niet lijkt me.
Tis maar te hopen dat die arme kindertjes op slag dood waren dan![]()
Hij moet wel stoppen voor een station hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik neem aan dat een trein redelijk hard aankomt.
Ach, binnenkort is Heijnes in Beverwijk weer open. Onder het kanaal is t alleen nog armoe troef met Bona Sera en t IJspaleis. Had er wel een leuke Ola-kar bij willen hebben, maarja helaas.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de baan niet, dus jullie moeten ergens anders het ijs gaan kopen
Mjuh, normaal zijn t altijd van die gekke Tukkers of Brabo'squote:
Lekker met open jas staan lasergunnen?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:
En weer veilig thuis!
Wat een lekker weertje!
lasergunnen is voor mietjes!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lekker met open jas staan lasergunnen?
En wij maar denken dat je een mietje bentquote:
Dat ben ik ook, maar ik lasergun nietquote:Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je een mietje bent
OKeequote:Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar ik lasergun niet![]()
Je hebt duidelijk een heel verkeerd beeld van de politie of ik hap op dit momentquote:Op maandag 12 maart 2007 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat doet de politie nou op een dag als vandaag, behalve controleren op scooterrijders zonder helm ofzo?
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een heel verkeerd beeld van de politie of ik hap op dit moment
Nee tuurlijk niet. Ik draai noodhulp.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar serieus, je hebt de hele dag op t bureau gezeten dus?
Hmm ok, klinkt spannendquote:Op maandag 12 maart 2007 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ik draai noodhulp.
Noodhulpquote:
Er komt geen telefoontje binnen hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dus in feite loop/rijd je gewoon rondjes tot er een telefoontje binnenkomt?
SMS?quote:
Oja, kogelwerend glasquote:
De Velsen-Noordse politiemacht had t anders niet zo druk vandaag hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:58 schreef golfer het volgende:
Wees blij dat je niet bij het korps Kennemerland zat vandaag.
Dan had je heel wat noodhulp moeten verlenen vanmiddag.
dat is toch een niet werkend kutsysteem?quote:
iddquote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef SCH het volgende:
Krijg helemaal de rillingen van dat familiedrama in Haarlem - afschuwelijk
Dat ooggetuigenverslag op het nieuws ook bahquote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef SCH het volgende:
Krijg helemaal de rillingen van dat familiedrama in Haarlem - afschuwelijk
Het zou niet afluisterbaar zijn maar dat is natuurlijk al lang achterhaalt.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
dat is toch een niet werkend kutsysteem?
Eet je elke dag zuurkool ofzo? Hoe overleef je dat?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:09 schreef borisz het volgende:
eten zit er weer in, zuurkool met gehaktbal
![]()
straks sporten
zuurkool is gezond he, goed tegen scheurbuik!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eet je elke dag zuurkool ofzo? Hoe overleef je dat?
tja gister at ik het bij mijn vader en vandaag bij mijn moederquote:Op maandag 12 maart 2007 18:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eet je elke dag zuurkool ofzo? Hoe overleef je dat?
Ik vind 1 dag zuurkool (of wat voor kool dan ook) al verschrikkelijk...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
tja gister at ik het bij mijn vader en vandaag bij mijn moeder. Zuurkool is lekker en twee dagen achter elkaar het zelfde gaat ook nog wel
![]()
zuurkool, rode kool(uit pakje of pot)quote:Op maandag 12 maart 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind 1 dag zuurkool (of wat voor kool dan ook) al verschrikkelijk...
boerenkool,spitskoolquote:Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
zuurkool, rode kool(uit pakje of pot)![]()
Morgen stampot andijvequote:Op maandag 12 maart 2007 18:22 schreef clauwheee het volgende:
Andijvie!
Dit is de bloody limit.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Morgen stampot andijvemet spekjes en gehaktbal
![]()
ik word hier echt misselijk van.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:
De kinderen beseften wat er ging gebeuren en stribbelden tegen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Stampot zo voor mij.
Bloem en ik zijn net naar het Eiland hier geweest, is en blijft een mooi zicht daar.
ik heb blond haar hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Pascal tijdens de proefrit van vanmiddag.
Sorry verkeerde foto geplaatstquote:
ja die auto waar ik afgelopen vrijdag al voor bij de garage ben geweest, vanavond even mee gereden en gekocht dusquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry verkeerde foto geplaatst
[afbeelding]
Welk merk Pascal ?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die van mij is wat lichter groen
Ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Toyota Corolla 1.6 3DR XLI uit '97
fototje
[afbeelding]
quote:AMSTERDAM - Op station Amsterdam Muiderpoort zijn maandagavond twee treinen op elkaar gebotst. Een van de twee zou daarbij zijn ontspoord.
Rond 18.30 uur botste een intercity uit Amersfoort op een trein zonder passagiers. Over slachtoffers is nog niets bekend. Er is een traumahelikopter ingezet.
zit nog een cassette/radio in, maar daar zal wel snel verandering in komenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:50 schreef golfer het volgende:
Zit er wel een DVD-speler in die auto, Pascal?
helemaal naar A'dam gaan om wat te drinken is dat niet wat overdrevenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:51 schreef Suijk het volgende:
Zo, zat ik in de trein naar Amsterdam om wat te gaan drinken, worden we weer teruggestuurd. Dan drinken we hier maar wat.
Ja ik had daar afgesproken bij iemand die erheen is verhuisd, niet dat ik met mijn lege beker daar heen ga, wat appelsap inschenk en weer terugga.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
helemaal naar A'dam gaan om wat te drinken is dat niet wat overdreven
dan zal ik je maar gerust stellen dat ik daar nooit zal komenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef Beschouw het volgende:
Geef even een seintje als je in de buurt van Spijkenise komt met je kar. Blijf ik binnen.
Maar als je komt, kan je bij mij koffie krijgen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan zal ik je maar gerust stellen dat ik daar nooit zal komen
Oow toch welquote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja ik had daar afgesproken bij iemand die erheen is verhuisd, niet dat ik met mijn lege beker daar heen ga, wat appelsap inschenk en weer terugga.![]()
dat sla ik dan niet afquote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar als je komt, kan je bij mij koffie krijgen.
alleen langsquote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
Kom je langs rijden PH
Of ga je ermee naar de zwarte cross?
Waarom heb je pas op je 23ste je rijbewijs gehaald?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen langs
Zwarte Cross laten we maar niet doen![]()
omdat ik er eerder niet het geld en de behoefte voor hadquote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom heb je pas op je 23ste je rijbewijs gehaald?
Neu, misschien wel verstandig om nu even te wachten. Wie weet kelderen de prijzen van de rijlessen nog wel eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga ook niet op mn 18e mn rijbewijs halen. Is dat zo gek?
nou denk het niet hoor, cbr maakt er helemaal een potje vanquote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, misschien wel verstandig om nu even te wachten. Wie weet kelderen de prijzen van de rijlessen nog wel eens.
2 keer, 1e keer op het kijken gezakt, wat onvoldoende was volgens hun... mja dat doe je maar 1x foutquote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef sjimz het volgende:
Heb je het wel in een keer gehaald ph?
Ach hoe vaak hoor je nog dat mensen het in een keer halen, je zou zo gaan denken dat er meer achter zit.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2 keer, 1e keer op het kijken gezakt, wat onvoldoende was volgens hun... mja dat doe je maar 1x fout
Nee, dat gaat ook nooit meer gebeuren, denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou denk het niet hoor, cbr maakt er helemaal een potje van
jij ziet het nog steeds niet zitten om het weer op te pikken?
Ik ook! Maar dat was 8 jaar geleden...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach hoe vaak hoor je nog dat mensen het in een keer halen, je zou zo gaan denken dat er meer achter zit.
ik heb het overigens wel in een keer gehaald
het is toch een momentopname, kun je weinig over zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach hoe vaak hoor je nog dat mensen het in een keer halen, je zou zo gaan denken dat er meer achter zit.
ik heb het overigens wel in een keer gehaald
is Jamin al zo oudquote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef golfer het volgende:
Ik kreeg mijn rijbewijs nog bij aankoop van twee zakken snoep bij de Jamin.
Dat is gewoon een kwestie van even oefenen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is toch een momentopname, kun je weinig over zeggen.
Theorie is helemaal triest om te zien hoeveel er zakken, gelukkig had ik hem in 1 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |