Een woord dat er niet helemaal meer oppastte.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef dndiek het volgende:
wat is voetb?
Wat is oppastte?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Een woord dat er niet helemaal meer oppastte.![]()
IJsje?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
ola!
Achterlijk hysterisch wijf die Pascallequote:
Van de enige echte kleinste ola-ijsverkoper uit Utregquote:Op zondag 11 maart 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
ola!
Uiteindelijk ook maar gaan kijken, 5000 meter wordt pas later interessant.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
ik kijk PE nu
De enige ola-verkoper met zo'n achterlijk karretjequote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de enige echte kleinste ola-ijsverkoper uit Utreg
[afbeelding]
:Afgelopen jaar ben ik hem nog een keer in de Bijlmer tegengekomen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
Vroeger hadden we elke dag een ijscowagen in de straat
Nee, er staat er hierachter ook zo eentje.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
De enige ola-verkoper met zo'n achterlijk karretje
Hoe registreer je je daarvoor?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
Sunday million 10508 deelnemers, 2,1mln in de pot en 271k voor de winnaar
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de enige echte kleinste ola-ijsverkoper uit Utreg
[afbeelding]
Hè boe. Komt er misschien zo nog wel weer op?quote:
Is er ook een dag in het jaar dat jij nergens last van hebt?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hè boe. Komt er misschien zo nog wel weer op?
* clauwheee inmiddels studeert voor Chineesje, met dr hooikoortsogen
Jij ook?
Weltrusten.quote:
Ik heb er geen last van hoor. Dat betekent dat de lente er isquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is er ook een dag in het jaar dat jij nergens last van hebt?
Komt straks na Studio Voetbal toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Goud voor Oranje. Was te zien op europsort. Op Ned-3 is Studio voetbal
En wereldrecord!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Goud voor Oranje. Was te zien op europsort. Op Ned-3 is Studio voetbal
Maar wel absurd.M'n ma is schaats gek en was blij dat het op eurosport kwam wat ik haar beldequote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Komt straks na Studio Voetbal toch?
ik heb goed gedruppeldquote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hè boe. Komt er misschien zo nog wel weer op?
Jij ook?
ik heb natriumcromoglicaatquote:
Nummer 14 met extra sambal, svp.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klein opdondertjequote:
timing heet datquote:
in België kwam het concept ook al niet uit de verfquote:Op maandag 12 maart 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
Even nog een stukje video bekeken van iets wat HartsTocht heet en zich in Australië afspeelt, uit overweging van het Bluezzekind die daar vertoeft, maar het is echt zo'n bagger programma dat we het halverwege maar hebben uitgezet.
Ja dat kan nog net.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:59 schreef dndiek het volgende:
Ga dan gewoon een aflevering van The Sopranos kijken
Vertel vertelquote:Op maandag 12 maart 2007 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat kan nog net.
Morgenvroeg solliciteren
Hij is nu met pensioen, loopt wat moeilijk, hij had laatst nog een afspraak bij onsquote:
Wie wat waar waarvoor waarheen hoeveel etc ?quote:
PMquote:Op maandag 12 maart 2007 01:04 schreef dndiek het volgende:
Wie wat waar waarvoor waarheen hoeveel etc ?
Je moet ook geen gasten met weerhaken aan hun geslacht pijpen, jochie.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:57 schreef VoreG het volgende:n
Net alleen mn gehemelte opengehaalt, blijft bloeden
Laatste kamasutra gasten hebben gister het hotel verlaten dus dat was het niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ook geen gasten met weerhaken aan hun geslacht pijpen, jochie.
Hier anders, ongeluk met vrachtwagen. Kon nog net binnendoor.quote:
De eerst zelfstandige stapjesquote:Op maandag 12 maart 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier anders, ongeluk met vrachtwagen. Kon nog net binnendoor.
Vandaag heerlijk weertje, helaas werken. Gisteren wel hele dag in blijdorp rondgehangen, kids vonden het geweldig. En Kady ging voor het eerst uit zichzelf los staan in de zandbak aldaar.
Mogguh, ik kop hem maar niet in.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
God, die droom was raar.
Deze gaan met z'n vieren rellen en tegen m'n muur aanstampenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gaan altijd zo lekker in de dakgoot zitten roekoe-en. Kut beesten.
Dat krijg je ervan met die muziek van tegenwoordig. Nu gaan de duiven zelfs jumpenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Deze gaan met z'n vieren rellen en tegen m'n muur aanstampen![]()
Welk ritme in orde houdenquote:Op maandag 12 maart 2007 07:32 schreef VoreG het volgende:
...aarna zal het een uur of 5 zijn dus kan ik alsnog niet pitten om m'n ritme in orde te houden..
Vannacht de hele nacht meerkoeten horen piepen, sinds wanneer zijn dat nachtbeestenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gaan altijd zo lekker in de dakgoot zitten roekoe-en. Kut beesten.
Hier piept er ook vanalles de hele nachtquote:Op maandag 12 maart 2007 09:25 schreef Againzender het volgende:
Vannacht de hele nacht meerkoeten horen piepen, sinds wanneer zijn dat nachtbeesten
neem dan ook een waterbedquote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier piept er ook vanalles de hele nacht![]()
Nu al last van oude botten ?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena was zeker druk bezig aan het jagenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:
daar hoor je hoeren ook nooit over klagenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Middag.
Lekker dagje tot nu toe, en ook binnen best genieten van het zonnetje. Zal vanmiddag alleen wel erg warm worden zo achter zo'n grote hoeveelheid glas.
Lijkt wel of je het zwaar hebtquote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef VoreG het volgende:
Zo dat is ook weer geregeld. Straks weer aan dat paper werken. Wat een leven..
Ik ben al sinds gister 11 uur wakker, ben behoorlijk aan het instortenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het zwaar hebt
Komop je bent nog jongquote:Op maandag 12 maart 2007 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben al sinds gister 11 uur wakker, ben behoorlijk aan het instorten.
Maar het is lekker weer dus dat is erg mooi. Straks maar een terrasje op, wat een leven...
doe dan ook wat aan je talen!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Dat komt omdat je geen enkele hoer meer kunt verstaan tegenwoordig.
Jawelquote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Terug van solliegesprek, vanmiddag hoor ik het.
Dat ik het niet geworden ben![]()
Leuk topicquote:Op maandag 12 maart 2007 13:55 schreef rubbereend het volgende:
Geinige jeugdfoto's van bekende Nederlanders op Schoolbank & Geinige jeugdfoto's Bekende Nederlanders op Schoolbank - 2
Fok! is al beroemdquote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef appelsientje het volgende:
GrappigFok wordt nog beroemd, wel lachen allemaal die foto's
geen forum is groter in Nederland en wereldwijd horen we bij de top 10quote:
Ja, bij de ola, ik mocht nu al mijn karretje uitzoekenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Altijd hoop blijven houden. Je bent vast een fantastische ijsverkoopster, of waar je ook voor gesolliciteerd hebt
Netjes, waar ga je staan? Kom ik wel een keer een ijsje halenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, bij de ola, ik mocht nu al mijn karretje uitzoeken
Ze komt gewoon in Utrecht staan, ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Netjes, waar ga je staan? Kom ik wel een keer een ijsje halen
*snik* en ik zit er al 6 jaar opquote:Op maandag 12 maart 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen forum is groter in Nederland en wereldwijd horen we bij de top 10
Kom er dan eens af.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snik* en ik zit er al 6 jaar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |