Mja snelweg is in de buurt, je bent zo in bergen op zoomquote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je ECHT in de middle of nowhere woont....
En karts boeien me niet. Dat moet je nu toch wel weten.
senksquote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
Discovery: Wheeler Dealers met Lancia Delta Integrale![]()
Ja, dat zeg ikquote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja snelweg is in de buurt, je bent zo in bergen op zoom![]()
en ook vrij snel in antwerpen.
Face it, het is een wereldstadquote:Op zondag 11 maart 2007 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
"Je bent zo in Bergen op Zoom"... Dan moet je eerst al de auto pakken, en daarna ben je dan ook nog inBergen
op
Zoom
Ja, en ik heb (bijna) hetzelfde blokquote:Op zondag 11 maart 2007 17:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn die onderdelen in nederland ook zo schraal?![]()
inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die gast maakt er altijd weer iets moois van![]()
Ruimte, gereedschap, brug en berg geld is het enige wat je nodig hebtquote:Op zondag 11 maart 2007 18:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
inderdaadgewoon een leuk programma dat Wheeler Dealers
In de volgende serie ook een Alfa spider van de 4e generatie, ben benieuwd wat voor ellende hij allemaal tegenkomt
![]()
uhmm...... jaquote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef ijsmeis het volgende:
Heeft een Alfafanboy mij hier toegevoegd ofzo?
kwijlt ie?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef ijsmeis het volgende:
Heeft een Alfafanboy mij hier toegevoegd ofzo?
Volgens mij is dat een s-klassequote:
300SD of SE stond er achterop als mn geheurgen me niet in de steek laat.quote:
Jaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
300SD of SE stond er achterop als mn geheurgen me niet in de steek laat.
quote:
Sjonnejongequote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Golf IV
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 11 maart 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: front van een Bora
Nou, dat laten ze wel vanaf nu, gewoon ff flink dreigen met bannen en notes en ze gaan wel weer in het gareel, dat tuig!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
meer pks dan gewicht
Werkelijk niemand post ontopic
Haiquote:Op zondag 11 maart 2007 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
Whahaha
Mijn Suzuki is ook gaar hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ruilen, jou Suzuki tegen een gare Visa?
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hai. Ik zat even schaatsen te kijken
Mja, grappig is, is dat de auto waar ik nu mee rij en die het echt fatsoenlijk doet en die er echt netjes uitziet goedkoper was dan de Suzukiquote:Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, daar heb ik er twee van, die aan die omschrijving voldoenAlleen de ene heb ik nog nooit gezien
de sleutels liggen wel hier op mn bureau. Ding staat in Eelde of Roden of zo
ja kut is datquote:Op zondag 11 maart 2007 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, grappig is, is dat de auto waar ik nu mee rij en die het echt fatsoenlijk doet en die er echt netjes uitziet goedkoper was dan de Suzuki. De Suzuki was zelfs 3, bijna 4 keer zo duur
![]()
!!
Ik haat haar met passie. Niemand praat zo ontzettend irritant als Ireen Wustquote:
esthetischquote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
[ Bericht 23% gewijzigd door Alexxxxx op 11-03-2007 23:44 (staat mooier, uit ethisch oogpunt gezien) ]
Ethisch?
ethisch (bn.)
1 tot de ethiek behorend => zedelijk
Nah, om daarom nu iemand te haten?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik haat haar met passie. Niemand praat zo ontzettend irritant als Ireen Wust![]()
en wat krijg je er voor terug?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. En dan moet je ze nog opknappen ook, waarna ze dus wel 10x zo duur zijn
![]()
![]()
.
Dat boeit me niet. Van Ireen Wust ga ik dingen naar de tv gooien. Net als van Lucille Werner. Brrrquote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, om daarom nu iemand te haten?
Ze praat absoluut irritant ja... Maar ze kan wel een aardig potje schaatsen...
Nou, weet je, ik keek zo wat rond. En dan zie je van die Suzuki's die helemaal uit elkaar liggen, ongespoten, bladiebla. En dan vragen ze er nog 1500 euro voor. Wtfquote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat krijg je er voor terug?
nog meer repartties!![]()
![]()
Dat heb ik bij Jorinde Molquote:Op zondag 11 maart 2007 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Van Ireen Wust ga ik dingen naar de tv gooien. Net als van Lucille Werner. Brrr
uh-uhquote:Op zondag 11 maart 2007 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
Maarre, reparaties heb ik bij andere auto's ook. Dus dat maakt niet uit.
Ik ga mijn handen er anders niet vuil aan makenquote:
Dat klinkt natuurlijk toffer dan het is, als je het door je pa laat doenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga mijn handen er anders niet vuil aan maken![]()
. Misschien alleen de binnenkant opnieuw bekleden. De rest laat ik doen.
Knap.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met mijn huidige auto heb ik nog geen brokken gemaakt![]()
.
Mijn vader kan denk ik niet zo mooi lassen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klinkt natuurlijk toffer dan het is, als je het door je pa laat doen.
Wat is er allemaal rot aan dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader kan denk ik niet zo mooi lassen hoor. Dus nee, dat gaat en laat ik mijn vader niet doen.
ik wil best leren. als ik in 2010 in de sahara sta hoef ik niet de wegenwacht te bellenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga mijn handen er anders niet vuil aan maken![]()
. Misschien alleen de binnenkant opnieuw bekleden. De rest laat ik doen.
Ja die ook. Maar nu heb ik zo'n kastje dat haar geheel uit beeld pixelt. 14.gifquote:
Om je stoel te bekleden?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil best leren. als ik in 2010 in de sahara sta hoef ik niet de wegenwacht te bellen
Geen idee, ik heb nog niet alles gezien. Maar de raamstijlen (quote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is er allemaal rot aan dan?
Leer het met CO2. Zo simpel als wat.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil best leren. als ik in 2010 in de sahara sta hoef ik niet de wegenwacht te bellen
Puik.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja die ook. Maar nu heb ik zo'n kastje dat haar geheel uit beeld pixelt. 14.gif
nee, ik leer het met een erkend monteurleermeester, en 2cvquote:Op maandag 12 maart 2007 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leer het met CO2. Zo simpel als wat.
Raamstijlen zuigt....quote:Op zondag 11 maart 2007 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niet alles gezien. Maar de raamstijlen () en een achterscherm in ieder geval.
Mits draakjesquote:Op maandag 12 maart 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, nee. en waarom zou ik een stoel willen bekleden? steolhoezen zijn OK
Ja, laat die je dan CO2 leren.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik leer het met een erkend monteurleermeester, en 2cv
Ik zeg net hierboven dat ik een fatsoenlijke auto hebquote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Raamstijlen zuigt....
Of je koopt gewoon een fatsoenlijke auto voor al dat geld.... Of is dat heel dom?
Ah, overheen gelezen dan ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zeg net hierboven dat ik een fatsoenlijke auto heb. Voor 150 euro
![]()
![]()
![]()
!
Nee, ik was die Astra zat. (edit: beetje duur enzo qua benzine en verzekering)quote:Op maandag 12 maart 2007 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, overheen gelezen dan ofzo.
Wat voor iets? Die Astra nog?
Ojaaa.... Best prima units zijn dat ja...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik was die Astra zat. (edit: beetje duur enzo qua benzine en verzekering)
Nu heb ik een Ford Fiesta.
Mijn auto is de enige waar een fiets in past, van alle auto's hier thuisquote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ojaaa.... Best prima units zijn dat ja...
Dan hebben jullie gewoon een partij knakenbakken staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn auto is de enige waar een fiets in past, van alle auto's hier thuis![]()
.
Dat ookquote:Op maandag 12 maart 2007 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan hebben jullie gewoon een partij knakenbakken staan.
Dan past het altijd nog primaquote:Op maandag 12 maart 2007 00:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het komt meer door het feit dat er in 3 auto's een gastank ligt. En die ligt dan redelijk in de weg.
Lijkt me heerlijk zo'n dingquote:
Ik heb 'm nu ook op Peutje afgesteldquote:
Had je die gedownload met je supersnelle gratis internet?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:19 schreef PeuRac het volgende:
Net Blood Diamond gezien, impressive...
Pass mij morgen die tool ook eensquote:Op maandag 12 maart 2007 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu ook op Peutje afgesteld
Neii, met Fiinse ondertiitelenquote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had je die gedownload met je supersnelle gratis internet?
Zodat je extra snel Fins leert, waarmee je extra snel chikies kan oppikken die je dan extra snel vertelt dat je al twee dagen een relatie hebtquote:
Snel internetquote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had je die gedownload met je supersnelle gratis internet?
We hebben geen tv hierquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:08 schreef Argento het volgende:
[..]
Er zijn heel vaak items waar Jeremy geen rol in heeft. James en Richard zijn toch een beetje het Topgear duo dat het opneemt tegen het andere duo van Topgear: Jeremy en zijn ego.
ook_gek heeft me gered.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan wel versturen hier maar ontvangen schijnt niet te werken![]()
@work jaquote:
NOOOOOOOO WAYquote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef PeuRac het volgende:
Bij bibloitheken en/of copy winkels hebben ze soms een fax waar je (tegen betaling uiteraard) gebruik van kan maken.
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ook_gek heeft me gered.
MacBook Pro here I come
Witte auto'squote:Op maandag 12 maart 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
Aangezien we het er over hadden:
[afbeelding]
Mijn auto met ubercoole striping!
Nieuwe witte auto's zijn puik ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel graag een witte Impreza![]()
!
Ja, maar dat boeit eventjes nietquote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nieuwe witte auto's zijn puik ja.
Oude worden er vaak niet mooier op...
wit afgezet met roetbruine randjesquote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nieuwe witte auto's zijn puik ja.
Oude worden er vaak niet mooier op...
je bent weer lekker op dreef he?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
Ultralight vliegtuig neergestort op vliegveld Lelystad WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Je moet toch iets (nuttigs) doen, eh?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van SOGgen m'n beroep ga maken
hij is er weerquote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je moet toch iets (nuttigs) doen, eh?
Impezaquote:Op maandag 12 maart 2007 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel graag een witte Impreza![]()
!
Ik moet inderdaad nuttige dingen doen ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je moet toch iets (nuttigs) doen, eh?
een kraan in je navel schroevenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad nuttige dingen doen ja.
Lijkt mij juist goed nieuws!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.nu.nl/news/100(...)oor_925_miljoen.html
Ik probeerde het nog te ontkennenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Kerel, ik ruik jouw liefde nog door de glasvezel heen.
Ze verzinnen wel weer wat anders om de kosten te drukkenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Lijkt mij juist goed nieuws!
Eindelijk geen Ford Ka ventilatieroosters meer inde Vanquish, of Mondeo/Jaguar onderdelen....
Een dubbel impreza blok in de nieuwe AMquote:Op maandag 12 maart 2007 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze verzinnen wel weer wat anders om de kosten te drukken.
volgens Alex komt er bij jou alleen bier uitquote:Op maandag 12 maart 2007 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wil graag stront uit m'n darmen tappen?
4wd is echt stukken goedkoper dan rwd jaquote:Op maandag 12 maart 2007 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een dubbel impreza blok in de nieuwe AM![]()
of 4wd
Prodrive heeft toch die vroegere Renault V10 F1 motoren in licentie?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze verzinnen wel weer wat anders om de kosten te drukken.
Dat zal wel weer ja. En dat terwijl ik heul geen bier lustquote:Op maandag 12 maart 2007 16:27 schreef vlad het volgende:
[..]
volgens Alex komt er bij jou alleen bier uit![]()
Vast wel, maar die mogen niet meerquote:Op maandag 12 maart 2007 16:28 schreef vlad het volgende:
[..]
Prodrive heeft toch die vroegere Renault V10 F1 motoren in licentie?![]()
Ja want die lopen zo lekker met de huidige olieprijzenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:28 schreef Fugie het volgende:
Handig van ford, enige verkoopbare onderdeel verkopen
Kunnen ze weer grote pickups gaan maken, zijn ze toch veel beter in
Dus hebben ze een voorraadje motoren waar ze vanaf moetenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vast wel, maar die mogen niet meer
Dat zal echt lekker soepel rijden inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 16:30 schreef vlad het volgende:
[..]
Dus hebben ze een voorraadje motoren waar ze vanaf moetenDus gewoon in zo'n AM vrotten, en de verkoop in met dat ding
![]()
![]()
in amerika is dat geen probleem, vallen ze gewoon ff irak binnen ehquote:Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja want die lopen zo lekker met de huidige olieprijzen
Nou inderdaad, sinds ze dat gedaan hebben zijn de olieprijzen lekker gezakt jaquote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
in amerika is dat geen probleem, vallen ze gewoon ff irak binnen eh
Toen ik er gister langs reed was er geen vliegtuig neergestort, zal dus vast een HOAX HOAX HOAX!!!! zijn....quote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
Ultralight vliegtuig neergestort op vliegveld Lelystad WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
mogen we de TS niet afzeiken?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
Auto Rai 2007 - 29 maart - 9 april dubbelslot aka hangslottopic![]()
Alexxxx zal wel niet aan deze vergelijking voldoenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef geelhoed het volgende:
Als we toch zulke dingen aan het vergelijken zijn:
Wie heeft meer paardekrachten dan IQ-punten?
![]()
Nee dat is grindquote:Op maandag 12 maart 2007 19:00 schreef lipje het volgende:
proefritje op de oprit gemaakt?
Allemaal zand en bagger en grond en stenen enzoquote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef lipje het volgende:
dat stukje boerenoprit langs de buren enzo
dan hebben we het over zeeland? volgens mij doen ze daar niet eens de moeite voor, omdat dat starks toch allemaal weer wegspoeltquote:Op maandag 12 maart 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
ah t is echt afgelegen, als de asfalteermachine er niet eens kan komen
De hele polder is asfalt, maar dat loopt weer ietsjes bol zodat je er met kart niet overheen kanquote:Op maandag 12 maart 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
ah t is echt afgelegen, als de asfalteermachine er niet eens kan komen
Ik mis de koplampenquote:
Wat doe jij in PUBquote:
Op zoek naar tering geile sletjes van 12quote:
omfgquote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ben je in een emmer stront gevallen?
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef existenz het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Die met dat rode shirt is mijn vriendin. dat je het ff weet
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef existenz het volgende:
Dat ze die zakdoekjes ff wat beter op hun plek duwt.
"When does the hurting stop?"quote:
Gespot in America?quote:
nee een Daihatsuquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit is een Clio toch?
[afbeelding]
Merk en type: Renault Clio
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 10 maart 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Racing Expo Leeuwarden
charadequote:
lijkt op een fiat 130 ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en wat is dit voor bak volgens jou, alexxx![]()
[afbeelding]
DE, DE, DE!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Het risico's en de kunst van het vallen <- is dat Nederlands?
Ja halloquote:
een gek is toch nooit alleenquote:
Gister was het 18 graden toen ik naar huis ging, in de tuin is 20 al regelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:19 schreef PeuRac het volgende:
Lekker weer hier zegt is gewoon 11 graden en zonnig
lekker zonder jas of in je shirtje naar school
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
Gister was het 18 graden toen ik naar huis ging, in de tuin is 20 al regel![]()
[sb]maar nu moet het echt ff koud worden[/sub]
omdat ik nog op wintersport moet, en sneeuw is dan wel prettigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom?
Ik merk dat ik makkelijker opsta met dit weer.
Snowboarden zit er hier ook niet meer in, t kan alleen als we naar Lapland gaan. Misschien in de voorjaars vakantiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
omdat ik nog op wintersport moet, en sneeuw is dan wel prettig
Die plaat voor je kop is wel meters dik he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:27 schreef PeuRac het volgende:
Kan t niet helpen, ik had alle vragen goed
Ja, ik zie nu dat je elke keer dezelfde vragen krijgtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:27 schreef PeuRac het volgende:
Kan t niet helpen, ik had alle vragen goed
Ah okay. Ik heb een hekel aan sneeuw en wintersport. Dat scheeltquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
omdat ik nog op wintersport moet, en sneeuw is dan wel prettig
nooit op wintersport geweest dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah okay. Ik heb een hekel aan sneeuw en wintersport. Dat scheelt.
Het was niet indoor. Het was in Duitsland, in de openlucht, met echte sneeuw-sneeuw.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wintersport is totaal iets anders dan skiën op zo'n hobbel wat ze indoorskibaan noemen...
Hoe kun je nu een hekel aan wintersport hebben als je nog nooit op wintersport bent geweest?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was niet indoor. Het was in Duitsland, in de openlucht, met echte sneeuw-sneeuw.
En ik weet heus wel dat het geen wintersport is, maar dan mag ik het ineens niet meer vermelden? Gaat heen, grapjurk.
Wat herman blaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kun je nu een hekel aan wintersport hebben als je nog nooit op wintersport bent geweest?
Maargoed, ik vind het een goed idee om heen te gaan, ik heb nog veel te veel te doen![]()
![]()
Ik heb een teringhekel aan sneeuw. En rara, waar zit je in als je op wintersport bent?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kun je nu een hekel aan wintersport hebben als je nog nooit op wintersport bent geweest?
Maargoed, ik vind het een goed idee om heen te gaan, ik heb nog veel te veel te doen![]()
![]()
quote:
Nicequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ons internet is te traag hier om die test te doen
Ohja btw, ik ga volgende maand zo'n Teufel setje bestellen![]()
Panasonic SA-XR55quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nice
Wat voor reciever ga je erbij kopen?
Ziet er echt super gelikt uit!!!!quote:USB
Plug een digitale mediaspeler in de USB-poort en je kunt muziek, foto’s of films op televisie afspelen.
Lip Synchronisatie
Indien de DVD afgespeeld wordt via de Home Cinema Set en het beeld weergegeven
wordt op een LCD- of Plasmatelevisie, dan zorgt de in de set geïntegreerde functie Lip
Synchronisatie ervoor dat beeld en geluid perfect op elkaar worden afgestemd.
DivX
Met DivX-videocompressie is het mogelijk om een 2 uur durende film op te slaan op een
gewone CD-R (DivX is voor filmbestanden wat Mp3 is voor audiobestanden). De Samsung
HTS-systemen en DVD-spelers zijn in staat om CD’s met DivX af te spelen.
SDSM-calibratie
SDSM staat voor Super Digital Sound Master. Hiermee is het mogelijk om een bioscoopervaring in huis te creëren met een gemakkelijk bedienbaar systeem. De speciale microfoon analyseert het inkomende geluid van elke speaker en creëert de optimale settings voor kanaalniveau, equalisatie, de specificaties van de kamer en de locatie van de luisteraar.
HDMI-aansluiting
HDMI, ofwel High Definition Multimedia Interface, ondersteunt via één enkele kabel alle
video- en audiokanalen waarbij de digitale beeldkwaliteit volledig bewaard blijft. Het maakt de installatie van de Home Theatre Set dus bijzonder gemakkelijk en gebruiksvriendelijk.
Kom je langsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
Die van ons komt ook deze week of volgende week.
quote:
Met zo'n auto moet een rondje gepimped wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet er eerst voor zorgen dat ik bij m'n ouders langsga
Dat gaat de komende weken niet meer gebeuren denk ikMisschien dit weekend even alleen op zaterdag...
Maar daarna kom ik langs cruisen
True.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met zo'n auto moet een rondje gepimped worden
Ik heb binnenkort weer een 750i onder m'n aarsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:02 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga binnen kort weer rondje pimpen in een jag XKR cabrio![]()
TSS ik heb bus 23 van de HTM nu onder mijn aarsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer een 750i onder m'n aarsOude type, dat geluid
.
Ga je weer even medicijnen rondbrengen in oud-sjaarlooows?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer een 750i onder m'n aarsOude type, dat geluid
.
Mja, jij iedere dag 2 keer, en ik maar een weekjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TSS ik heb bus 23 van de HTM nu onder mijn aars
Nee, m'n oom en tante gaan weer eens op vakantie en vliegen vanaf EINDHOVUUUH.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je weer even medicijnen rondbrengen in oud-sjaarlooows?
jullie rijden beide in een kappersauto jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef Richboy het volgende:
Ook_Gek, ik dacht dat jij een MX-5 reed? ()
Stoer gemaaktquote:
Nee. Buigzaam plastic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoer gemaakthoe maak je zoiets, photoshop?
Hoezo wat rijd hij dan :Squote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef vlad het volgende:
[..]
jullie rijden beide in een kappersauto ja![]()
ja van af morgen middag weer jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef Richboy het volgende:
Ook_Gek, ik dacht dat jij een MX-5 reed? ()
En jij bent een 3e rangs papierinkoper.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef vlad het volgende:
[..]
jullie rijden beide in een kappersauto ja![]()
Boxsterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo wat rijd hij dan :S
[..]
ja van af morgen middag weer ja
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:42 schreef Richboy het volgende:
[..]
En jij bent een 3e rangs papierinkoper.
bij de bank?quote:
jouw kappersauto wel? ga lekker terug naar die kapperskakkerschool van jequote:
Forum Opties | |
---|---|