abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 17:46:06 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47197946
De AutoRAI vindt dit jaar voor de 55e maal plaats. Dit jaar begint het autofestijn niet in de traditionele maand februari, maar op 29 maart. Tweede paasdag (9 april) is de slotdag. AutoRAI 2007 wordt een paasfeest!

Het grootste indoor-evenement van Nederland zal zich kenmerken door de terugkeer van beproefde concepten en het doorvoeren van enkele belangrijke vernieuwingen. U zult een ultiem autofeest ervaren met de nadruk op de nieuwe modellen en een vernieuwd aanbod van auto-experiences. Daarnaast wordt AutoRAI 2007 gekenmerkt door een groot aantal side-events en speciale paviljoens.
quote:
Vervelend nieuws voor de Ferrari-fans: het Italiaanse merk staat dit jaar niet op de AutoRAI. Vanwege de speciale jubileumtour van Ferrari is besloten de Amsterdamse autobeurs dit jaar over te slaan.

Het besluit is mede ingegeven door het 60-jarig jubileum van Ferrari, dat het sportwagenmerk luister bijzet door een speciale tour die op 17 april ook Nederland aandoet. De importeur beschouwt dit als een goede vervanging voor een stand op de AutoRAI.
Op 17 april zal een colonne Ferrari’s ons land bereiken. Deze tocht ging van start in het Midden-Oosten en voerde door verschillende werelddelen. Europa is het laatste continent dat door de stoet sportwagens wordt aangedaan. Eind juni eindigt de tour in Ferrari’s thuisbasis, Maranello.
Ik ga zeker. is mijn 1e keer. heb nu dan ook eindelijk me rijbewijs
pi_47198184
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, heb er zin in!

Hopen dat de nieuwe M3 er ook staat !
pi_47198317
bestaat al een topic over, AutoRAI 2007
daar verder doe ik deze dicht
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')