quote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Bob-B het volgende:
Wie gaat er heen dit jaar? Ik ga samen met m'n vader 28 maart 's avonds, ben benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]VerraderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MindSick that is...
Idd, daarom heb ik m'n vader en mezelf getrakteerd op gold cards, zal wel stuk rustiger zijn danquote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef CybPraetorian het volgende:
2 jaar geleden ook heen geweest, toen op een zondag. Dat nooit weer, veels te druk
probeer het nu een keer op een doordeweekse dag, welke datum weet ik nog niet.
Maar kan wel zeggen: Ja, ik ga
minimeet?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
BedrijfswagenRAI ben ik kind aan huis, misschien dit jaar voor het eerst ook een de luxewagens bekijken
hoop het welquote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef MaximumRush het volgende:
Zou je met de Exclusive Preview kaartjes wel in de Ferrari's mogen zitten?
jeeeeeejquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef Xenas het volgende:
Het is niet voor niets de exclusive preview. De Nederlandse lancering van de PS3 vind trouwens ook op de AutoRAI plaats. Je kan er daar volop mee demo's spelen op het Playstation paddock!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |