Dat ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:30 schreef RayMania het volgende:
Hup Ajax, al zie ik het somber in.
Ohquote:
Leren jullie nou maar eerst de eigen spelers een wedstrijd niet uit te fluiten, dan kun je daarna het zingen leren.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Twente deed weer een geslaagde poging het YNWA het lelijkst te zingen...
En de tifo klopte niet.
de T bleef hangen jaquote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Twente deed weer een geslaagde poging het YNWA het lelijkst te zingen...
En de tifo klopte niet.
Ja, de hele wereld is tegen jullie en iedereen doet alles van jullie na.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Forza twente lekker gejat van utrecht zeg
Stiekem kijk je toch he.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef Happel het volgende:
[afbeelding]
Dan vond ik deze toch mooier.
[afbeelding]
Mooie actiequote:
hier heb je een ijsje nu wegwezenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef Happel het volgende:
[afbeelding]
Dan vond ik deze toch mooier.
[afbeelding]
Greene is ook een jood, boeiend.quote:
Inderdaad, overijverige actie van de teammanager ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om dat de spelers er geen hol van menen
Dat weet jij toch niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om dat de spelers er geen hol van menen
Hij zat compleet fout, zag N'Kufo komen... Wanneer wordt ie nou eens ingeruild tegen Vermeer of Gentenaarquote:Op zondag 11 maart 2007 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Stekelenburg taxeert de bal wel een beetje verkeerd wat mij betreft, hij wachtte af.
We begonnen eindelijk is scherp, gebeurd dit weerquote:Op zondag 11 maart 2007 14:39 schreef denthemen het volgende:
ach, was toch al wel bekend dit
Bij mij is het nog maar 1-0quote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het al 2-0???? WTF
Zelfs als de bal al 2 seconden zit, beweegt hij nog vooruit...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij zat compleet fout, zag N'Kufo komen... Wanneer wordt ie nou eens ingeruild tegen Vermeer of Gentenaar![]()
?? Is dit echt?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:42 schreef paultjuhhh het volgende:
en de 3-0
een ban krijgen voor een valse tussenstand is zo 2007quote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
2-0 roepen is zoo 1990
Tijd dat hij word gepasseerd door Vermeer../quote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef DeeBee het volgende:
Jezus, die Stekelenburg geeft de punten ook echt cadeau de laatste weken.![]()
![]()
Ik zei het omdat iemand hele tijd zei dat het 2-0 was grapje moet kunnen tochquote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
?? Is dit echt?
Of zijn valse tussenstanden niet meer banwaardig?
Ja meneer mod ik zal het niet meer doen fok is mijn levenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:43 schreef RayMania het volgende:
Stop nu met valse tussenstanden. Staat nog steeds een ban op.
Je avatarquote:Op zondag 11 maart 2007 14:44 schreef toma het volgende:
Stekelenburg![]()
wat een blunder. Gentenaar er maar in voor de rest vh seizoen.
Zie eerst zelf maar eens origineel te zijn, kom dan terugquote:
Ja gooi die er maar in.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:44 schreef toma het volgende:
Stekelenburg![]()
wat een blunder. Gentenaar er maar in voor de rest vh seizoen.
Doe niet zo zielig joh, je gaat die vuurwerkgeluiden toch niet goedkeuren?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie eerst zelf maar eens origineel te zijn, kom dan terug.
Hahaha ik ook!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
ik ga me auto wassen
Nee, ik zou niet durven.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig joh, je gaat die vuurwerkgeluiden toch niet goedkeuren?![]()
Ik zeg Vermeer erin!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:48 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
Hij blijft onzeker man wanneer leert hij dat nou af, onmiddelijk vermeer of Gentenaar erin..
Of hij gaat er van uit dat én Nkufo en die verdediger de bal missen zodat hij hem simpel kan vangen en in dat geval is het een idioot.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
idd , hij ziet toch dat Kufo voor zn man komt
hij moet de eerste paal afdekken.
Ik ook niet.quote:
Hij had er gewoon voor moeten springen, dat was de enige aanvaller van Twente die in de buurt was. Heel erg amateuristisch dit.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Of hij gaat er van uit dat én Nkufo en die verdediger de bal missen zodat hij hem simpel kan vangen en in dat geval is het een idioot.
Of hij heeft ze helemaal niet gezien en in dat geval is ie rijp voor de F1 van Ajax.
Precies.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hij had er gewoon voor moeten springen, dat was de enige aanvaller van Twente die in de buurt was. Heel erg amateuristisch dit.
Is niks.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Happel het volgende:
Die commentator bij Tele2 is joods.
Gaan we weer drie weken de verontwaardiging van elke jood horen over de vermeende strafschop, die geen strafschop is.
[afbeelding]
Zou leuk zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Zul je zien dat Ajax en vandaag en volgende week wint... zo wisselvallig is het... ze hebben de titel echt tegen de kleintjes en in thuiswedstrijden laten liggen
wtf waarom worden er van die shirts gedragen ?quote:
Ajax won toch tegen Feyenoord, tweemaal?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:53 schreef TheVulture het volgende:
ze hebben de titel echt tegen de kleintjes en in thuiswedstrijden laten liggen
Laat het lekker gaan. Andersom gebeurt het ook gewoon hoor. Iedereen is welkomquote:
venomsnake.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef BigFire het volgende:
wie moet ik zuigen om een gifje van de goal te krijgen?
Wat is hier mazzel aan dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef poehej het volgende:
wat een mazzelgoal.. ach zo blijft et nog een beetje interessant
quote:
Doe eens effe normaal zeg. Wees blij dat er gifjes gemaakt worden. Heeft totaal geen zin om te vragen, want mochten ze opgenomen zijn, worden ze toch wel gepost.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef BigFire het volgende:
wie moet ik zuigen om een gifje van de goal te krijgen?
Als "kakkerlak" moet ik je hier toch ongelijk in geven. Leonarde vind ik geen persoon met een hoge eigendunk, maar juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef TLC het volgende:
[..]
wtf waarom worden er van die shirts gedragen ?
wat heeft Leonardo ooit in het voetballen gepresteerd behalve tegen de scheids mekkeren, op de grond vallen en huilen ?
Leonardo = erg middelmatige voetballer met een te groot eigendunk![]()
verklaar je nader.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef paultjuhhh het volgende:
gezellig spreekkoortjes
Dat is wel duidelijk ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef toma het volgende:
die voorzet was bedoeld voor Babel bij de eerste paal.
Wat lul jij nou weer dan het is gewoon goed uitgespeeld...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef poehej het volgende:
wat een mazzelgoal.. ach zo blijft et nog een beetje interessant
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zingen alleen maar hamas hamas koeien eten gras.
Hoe lomp gaat het? Heb geen digitv hier.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wist niet dat Twente van de spreekkoren wasbtw
Met de trekker door een plas?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Langs de Lijn, vergeet gewoon de tussenstand van PSV te melden voor het nieuws begint![]()
Doet het prima hoor. Anders wacht je toch gewoon tot 19:00?quote:
haha, dat vind ik toch wel lache hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zingen alleen maar hamas hamas koeien eten gras.
Onze trekker rijdt op gas?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef toma het volgende:
[..]
Met de trekker door een plas?
Je moeder zonder tas?
een bierfles is van glas?
te weinig geld in de kas?
je kunt niet winnen ga dan maar aan de kras.
Bewijst nog maar eens dat Ajax dé club van Nederland is, ondanks de 4e plaats.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Langs de Lijn, vergeet gewoon de tussenstand van PSV te melden voor het nieuws begint![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |