abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41953722
Zoals iedereen weet heeft Talpa behoorlijk wat live-rechten, maar geen uitzendtijden op de TV. En ze moeten al die aankopen wel kunnen terugverdienen; dus is er veel te kijken via de site van Talpa zelf tegen een betaling.

Zo kan je een abonnement nemen voor de Jupiler League; per wedstrijd, per maand, per whatever. Maar ze hebben ook de KNVB beker deze week en ook de wedstrijden van enkele Italiaanse en Duitse clubs. Nu vraag ik me af hoe de kwaliteit is van de betaal streams en de verbinding en hoe het betalen gaat?

Zijn er mensen hier die het daadwerkelijk gebruiken en wat zijn hun ervaringen? Of zouden er mensen geinteresseerd in zijn of juist niet? Deze week, vandaag - morgen - donderdag, zijn de wedstrijden van de beker a 1.90 te zien en ook de Italiaanse competitie morgen. Opzich wel interessant, maar is het het geld waard?

Ik heb zelf alleen in het begin gekeken toen het nog gratis was; toen was het vrij goed te doen. Stabiele verbinding, goede beeldkwaliteit en redelijk commentaar. Als het makkelijk te betalen is, zou ik het misschien wel vaker doen.
pi_41981882
Helemaal niemand dus hier?
pi_41981950
Als ik niet ga dan gebruik ik het. Maar ik ga altijd dus heb het nog nooit gebruikt

Gisteren wilde ik het gebruiken maar toen boden ze de wedstrijd niet aan.
pi_41983398
Ik ga vanavond Grunn-Top Oss via een betaal stream bekijken.
ben benieuwd
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41983438
Er zijn gratis alternatieven via voetbalinbeeld.nl en ook biedt Talpa Ajax gewoon live aan vanavond.
Heeft toch z'n voordelen om successupporter te zijn
pi_41983501
overigens zou het mooi zijn als ze deze dienst ook voor eredivisie wedstrijden konden aanbieden, zou een hoop gezeik met sopcast en andere zooi voorkomen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41983516
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Er zijn gratis alternatieven via voetbalinbeeld.nl
Dat kost niks, maar dan heb je ook niks inderdaad.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:08:12 #8
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_41984106
Ik heb het ook gebruikt toen het gratis was. Maar aardig vaak bufferende beelden.... (en geen herhaling)

Denk wel dat zo'n initiatief tijd nodig heeft om te groeien.
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_41984379
De meeste ggd club fans gaan ook daadwerkelijk naar het stadion. Het aantal successupporters is relatief gezien lager. Dus echt veel zullen er nooit kijken denk ik. Buiten het feit dat betaaldiensten op internet sowieso nog niet echt aanslaan in NL.

Maar als je een SV hebt of je kan een keer niet is het wel een uitkomst
pi_41984972
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef venomsnake het volgende:
ben benieuwd
Er zijn nog kaarten hoor
  woensdag 20 september 2006 @ 15:40:47 #11
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41985136
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef venomsnake het volgende:
ben benieuwd
Je bedoelt, 221 seconden bellen met een 0900-nummer a 80 cent per minuut totdat de 2,95 vol is? Da's wel een behoorlijk geniale oplossing voor de impulsieve voetbalkijker! Ik zou er haast aan gaan denken om dat ook eens te proberen!

Het probleem is vaak dat ik best 3 euro over heb voor zoiets, maar ik heb geen zin in gedoe met paypal, credit cards en wat al dies meer zij. Ik wil gewoon drie euromunten in mijn floppydrive drukken en dan moet het klaar zijn!

Dus deze bel-optie is best aantrekkelijk!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_41985167
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:35 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Er zijn nog kaarten hoor
Sommige mensen kunnen door omstandigheden niet de deur uit.
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef bolivian het volgende:

. Ik wil gewoon drie euromunten in mijn floppydrive drukken en dan moet het klaar zijn!

Bel optie is idd aantrekkelijk, voor mensen die niet naar het stadion kunnen is het toch een fijne dienst als alles tenminste soepeltjes verloopt en de beeldkwaliteit redelijk goed is.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:42:21 #13
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41985188
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:35 schreef detulp050 het volgende:
Er zijn nog kaarten hoor
quote:
Kaarten alle vakken: 9 euro
Fuck me!
Da's een nóg beter idee!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_41985270
Toen het gratis was, was het iig goede kwaliteit, maar ze hadden slechts 1 cam en geen herhalingen.
  woensdag 20 september 2006 @ 17:25:17 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41988078
Ik ga echt niet betalen voor een bagger kwaliteit!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41988177
Dat vraag ik me dus af DS, maar jij weet dat dus al zonder het geprobeerd te hebben?

Bij die gratis streams, vooral via Sopcast en dergelijke, is het nogal haperend, schokkend en redelijk wat bufferen. Wanneer Talpa nou stabiele, goede kwaliteitstreams en Nederlands commentaar biedt, dan is het me die paar euro wel weer waard voor de interessantere wedstrijden.

Maar goed, we krijgen na vanavond in ieder geval een recentie van venomsnake
pi_41993254
beeld is prima (niet perfect maar goed te volgen), commentaar ook (bekende stem) verder gewoon meerdere camera's, herharlingen enz, net als op tv dus.
wat screenshots:

nu ga ik weer kijken.
ik ben zeer tevreden!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 20-09-2006 20:28:32 ]
pi_41993349
Nou ik kijk nu KB - PSV via de stream, en het is niet slecht maar ook niet goed. Het is hakkelvrij, maar het detail is vrij matig voor fullscreen. Volgens de specs heb je 800kbit/s nodig, dus dan kan je ook geen top verwachten.

Maar goed, het is wel beter dan die crappy p2p oplossingen.
  woensdag 20 september 2006 @ 20:33:51 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41993950
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat vraag ik me dus af DS, maar jij weet dat dus al zonder het geprobeerd te hebben?

Bij die gratis streams, vooral via Sopcast en dergelijke, is het nogal haperend, schokkend en redelijk wat bufferen. Wanneer Talpa nou stabiele, goede kwaliteitstreams en Nederlands commentaar biedt, dan is het me die paar euro wel weer waard voor de interessantere wedstrijden.

Maar goed, we krijgen na vanavond in ieder geval een recentie van venomsnake
Kameraad van me heb er eens voor gedokt, en wat ik zag vond ik het betalen niet waard.

Ik heb voorheen bij Yeahronimo wel vaker naar Eredivisie streams gekeken, en dat was me die paar euro wel waard.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41994474
Het is idd iets minder dan Yeahronimo, maar ook niet heel slecht. Volgens de 'properties' van de uitzending is het 480x270 aan pixels, en 738kb/s, in 16:9. Audio is 48 kb/s. Het is wel goedkoper dan Yeahronimo, dat volgens mij 5 euro was per wedstrijd.
pi_41994916
Yeahronimo van 4.95 inderdaad.
pi_41995087
Die screenshots zien er goed uit.
pi_41995099
Ik niet , maar het beeld moet wel goed zijn , volgende ronde mischien maar proberen als ik er zelf niet bij ben.
  woensdag 20 september 2006 @ 21:40:07 #24
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_41996665
Dus nu ook met herhalingen en met meerdere cameraposities??? Das hele verbetering tov de gratis fase.... Misschien binnenkort maar weer eens een wedstrijdje proberen...
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_41997799
* venomsnake was zeer tevreden.
Dit moeten ze ook doen met eredivisie wedstrijden.

Incl live interviews na afloop van de wedstrijd:

[ Bericht 15% gewijzigd door venomsnake op 20-09-2006 22:05:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')