Dat kost niks, maar dan heb je ook niks inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Er zijn gratis alternatieven via voetbalinbeeld.nl
Er zijn nog kaarten hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga vanavond Grunn-Top Oss via een betaal stream bekijken.![]()
ben benieuwd
Je bedoelt, 221 seconden bellen met een 0900-nummer a 80 cent per minuut totdat de 2,95 vol is? Da's wel een behoorlijk geniale oplossing voor de impulsieve voetbalkijker! Ik zou er haast aan gaan denken om dat ook eens te proberen!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga vanavond Grunn-Top Oss via een betaal stream bekijken.![]()
ben benieuwd
Sommige mensen kunnen door omstandigheden niet de deur uit.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef bolivian het volgende:
. Ik wil gewoon drie euromunten in mijn floppydrive drukken en dan moet het klaar zijn!
Kameraad van me heb er eens voor gedokt, en wat ik zag vond ik het betalen niet waard.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat vraag ik me dus af DS, maar jij weet dat dus al zonder het geprobeerd te hebben?
Bij die gratis streams, vooral via Sopcast en dergelijke, is het nogal haperend, schokkend en redelijk wat bufferen. Wanneer Talpa nou stabiele, goede kwaliteitstreams en Nederlands commentaar biedt, dan is het me die paar euro wel weer waard voor de interessantere wedstrijden.
Maar goed, we krijgen na vanavond in ieder geval een recentie van venomsnake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |