Dat ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:30 schreef RayMania het volgende:
Hup Ajax, al zie ik het somber in.
Ohquote:
Leren jullie nou maar eerst de eigen spelers een wedstrijd niet uit te fluiten, dan kun je daarna het zingen leren.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Twente deed weer een geslaagde poging het YNWA het lelijkst te zingen...
En de tifo klopte niet.
de T bleef hangen jaquote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Twente deed weer een geslaagde poging het YNWA het lelijkst te zingen...
En de tifo klopte niet.
Ja, de hele wereld is tegen jullie en iedereen doet alles van jullie na.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Forza twente lekker gejat van utrecht zeg
Stiekem kijk je toch he.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef Happel het volgende:
[afbeelding]
Dan vond ik deze toch mooier.
[afbeelding]
Mooie actiequote:
hier heb je een ijsje nu wegwezenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef Happel het volgende:
[afbeelding]
Dan vond ik deze toch mooier.
[afbeelding]
Greene is ook een jood, boeiend.quote:
Inderdaad, overijverige actie van de teammanager ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om dat de spelers er geen hol van menen
Dat weet jij toch niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om dat de spelers er geen hol van menen
Hij zat compleet fout, zag N'Kufo komen... Wanneer wordt ie nou eens ingeruild tegen Vermeer of Gentenaarquote:Op zondag 11 maart 2007 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Stekelenburg taxeert de bal wel een beetje verkeerd wat mij betreft, hij wachtte af.
We begonnen eindelijk is scherp, gebeurd dit weerquote:Op zondag 11 maart 2007 14:39 schreef denthemen het volgende:
ach, was toch al wel bekend dit
Bij mij is het nog maar 1-0quote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het al 2-0???? WTF
Zelfs als de bal al 2 seconden zit, beweegt hij nog vooruit...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij zat compleet fout, zag N'Kufo komen... Wanneer wordt ie nou eens ingeruild tegen Vermeer of Gentenaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |