Ook al zon snolquote:Op zondag 11 maart 2007 00:30 schreef BuffyJan het volgende:
Amandel heeft wel wat weg soms van Nicole Richie.
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:33 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het zo koel hoe Huub met Eric om gaat, Hoe Huub er helemaal geen problemen mee heeft dat Eric homo is, en gewoon zoent enzo...
Zo zouden meer mensen moeten zijn!
Voor het eerst...petje af voor Brianquote:Op zondag 11 maart 2007 00:33 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie is bezopen...is geil en Brian is eindelijk verstandig................goh......
heeft ie toch wat bewerkstelligd.......
Mij niet gezien, me neef is ook homo en zelfs daar kan ik moeilijk mee levenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:33 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het zo koel hoe Huub met Eric om gaat, Hoe Huub er helemaal geen problemen mee heeft dat Eric homo is, en gewoon zoent enzo...
Ja hij is geen haar beterquote:Op zondag 11 maart 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Wel irritant zeg, dat Brian zich zo'n hautaine houding kan veroorloven tegenover de geile Amanda.![]()
petje af voor Netty!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor het eerst...petje af voor Brian![]()
Moet zeggen dat ik hem voor het eerst in al die maanden ook wel aardig bezig vind nu.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor het eerst...petje af voor Brian![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
En for the record: Kijk even hoe Huub nu is op de streams, dan kan je zien hoe diep het hem geraakt heeft.
Ik hoop dat iedereen die zich aangesproken voelt de volgende keer iets nadenkender kan zijn voordat hij of zij zijn of haar posting het forum op knalt.
Pietje hulde hoe je dit hier neer zetquote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vanavond vluchtig de ontwikkelingen bijgehouden, en de COSsen wat gelezen.
Er moet me toch echt wat van het hart.
Wat een stelletje ongenuanceerde onnadenkende gevoelloze koeien duiken hier op, het is te walgelijk voor woorden.
Het afzeiken van die Teasers-meiden, die gewoon hun werk doen is nog tot daar aan toe, maar het bashen van verschillende bewoners over de manier waarop ze met het trieste nieuws van Syl's vader omgingen is echt te triest voor woorden.
Ik vraag me echt af of mensen die zo snel met een oordeel klaar staan zelf wel eens iets in hun pathetische kutleventjes hebben meegemaakt.
Ik zag een troostende, warme Natasia, een emotionele Eric, een Huub die heel snel zijn stoere maskertje opzette maar wie heel goed keek zag het verdriet in zijn ogen.
Iedereen verwerkt trieste gebeurtenissen op zijn of haar eigen manier, en daar komt op de momenten zelf nou eenmaal weinig rationaliteit aan te pas. Wat dat betreft kan ik putten uit eigen ervaring. Een mens is zo af en toe een raar ding, heb daar een beetje respect voor svp.
En for the record: Kijk even hoe Huub nu is op de streams, dan kan je zien hoe diep het hem geraakt heeft.
Ik hoop dat iedereen die zich aangesproken voelt de volgende keer iets nadenkender kan zijn voordat hij of zij zijn of haar posting het forum op knalt.
Sylvia en familie: Sterkte!
...
Ben t helemaal met je eensquote:Op zondag 11 maart 2007 00:33 schreef Sonique het volgende:
Waar the fuck heb jij t over?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:32 schreef joffer het volgende:
Huub mag van mij oprotten als hij zo door gaat.
Ik word dood moe van die popie jopie-taal van hem. Vanavond presteren Huubbie, ga die vetzak of die nootjes etende zwarte diva maar aanpakken.
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:33 schreef Sonique het volgende:
Alleen NU?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:35 schreef KonnieKipke het volgende:
tjezus, die amandel is wel sletterig nu zeg..
Wat een stelletje ongenuanceerde onnadenkende gevoelloze koeien duiken hier op, het is te walgelijk voor woorden.
Het afzeiken van die Teasers-meiden, die gewoon hun werk doen is nog tot daar aan toe, maar het bashen van verschillende bewoners over de manier waarop ze met het trieste nieuws van Syl's vader omgingen is echt te triest voor woorden.
Ik vraag me echt af of mensen die zo snel met een oordeel klaar staan zelf wel eens iets in hun pathetische kutleventjes hebben meegemaakt.
Ik zag een troostende, warme Natasia, een emotionele Eric, een Huub die heel snel zijn stoere maskertje opzette maar wie heel goed keek zag het verdriet in zijn ogen.
Iedereen verwerkt trieste gebeurtenissen op zijn of haar eigen manier, en daar komt op de momenten zelf nou eenmaal weinig rationaliteit aan te pas. Wat dat betreft kan ik putten uit eigen ervaring. Een mens is zo af en toe een raar ding, heb daar een beetje respect voor svp.
Dit is lekker arrogant, dit is zelfrespectquote:Op zondag 11 maart 2007 00:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik hem voor het eerst in al die maanden ook wel aardig bezig vind nu.
Hahaha, de eerste zinnige opmerking!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Brian wil gewoon met vrouwen neuken zonder dat er gezeik van komt
Wat huub diep geraakt heeft is dat de Teasers niet mochten zwemmen en drinken en dat die brunette hem afweesquote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is ze niet gewend... Zooooo weet ze es hoe he voelt,,,,,,,,quote:
Yebquote:Op zondag 11 maart 2007 00:36 schreef INCTRL het volgende:
Heeeft Brian net met z'n mammie gesproken ofzo?
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian mag gewoon niet van zijn moeder! Niet dat hij dat gaat toegeven natuurlijk.
Dit kan nog wel uren gaan duren amanda kennende, die snapt het niet en wil het niet snappen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Miraaa het volgende:
Brian maakt het dus uit.........was het aan dan ????![]()
![]()
sorry, dat is ze ookquote:Op zondag 11 maart 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Wat Brian wil zeggen is: je bent een snol.
Fout... ze is gratisquote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sporti het volgende:
wat is die Amanda goedkoop zeg
Dat zou ik ook niet doen als ik tegen natasia zou pratenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef ach het volgende:
[..]
Wat huub diep geraakt heeft is dat de Teasers niet mochten zwemmen en drinken en dat die brunette hem afweesIk hoor hem alleen maar over de Teasers en net liep hij Amanda te roepen, sylvia hoor ik hem niet over
![]()
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
......
Wat zei hij: ''M'n moeder zei dat ik, net zoals bij Nena, niet meer met je om mag gaan, en daarom is het nu uit."quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Miraaa het volgende:
Brian maakt het dus uit.........was het aan dan ????![]()
![]()
Huub Eric en Sylvia zijn een heel sterk trio, ik ben blij dat Sylvia Eric erbij heeft gekregen nu ze heel veel steun nodig heeft. Eric begrijpt heel goed haar verdriet omdat hij het zelf heeft meegemaakt met zijn moeder. Huub is op een hele andere manier een geweldig steun voor Sylvia..quote:Op zondag 11 maart 2007 00:33 schreef Sonique het volgende:
Ik zag Huub met een glimlach van oor tot oor in zijn bed liggen...........quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef ach het volgende:
[..]
Wat huub diep geraakt heeft is dat de Teasers niet mochten zwemmen en drinken en dat die brunette hem afweesIk hoor hem alleen maar over de Teasers en net liep hij Amanda te roepen, sylvia hoor ik hem niet over
![]()
Nu nog wel, maar als ze straks uit de villa is gaat het je toch 50¤ kosten ben ik bang.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sporti het volgende:
Gaby heeft meer klassequote:
en brian laat r lekker zitten ^_^ die prefereert een gesprekje met japio!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:40 schreef Sporti het volgende:
Amanda zit verslagen op bed omdat ze door Brian is afgewezen ik ben benieuwd welke strategie ze nu bedenkt![]()
Mee eens, en mensen die te kortzichtig zijn om dat te kunnen zien moeten maar gewoon weer terug naar VOL ofzo...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub Eric en Sylvia zijn een heel sterk trio, ik ben blij dat Sylvia Eric erbij heeft gekregen nu ze heel veel steun nodig heeft. Eric begrijpt heel goed haar verdriet omdat hij het zelf heeft meegemaakt met zijn moeder. Huub is op een hele andere manier een geweldig steun voor Sylvia..
Nu Amanda nog..........quote:Op zondag 11 maart 2007 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Brian wil gewoon met vrouwen neuken zonder dat er gezeik van komt
btw .. hij heeft ook die pop poll gezien, met Amanda omgaan is niet goed voor zijn populairiteit![]()
Dat laatste moet je er tegenwoordig al bijna standaard bij zeggen als je niet lyrisch op Huub reageert..quote:Op zondag 11 maart 2007 00:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zag Huub met een glimlach van oor tot oor in zijn bed liggen...........
(ben geen Huub-hater by the way)
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forumquote:
Nee, maar om je afwas te doen? en de strijk?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Met een miljoen toe zou ik het nog niet doen met dat simpele stukje vlees.
Het is jammer dat je niet verder kijkt dan je neus lang isquote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Kijk je voor het eerst ?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wow, Brian lult ook wel vaag..
Het is net 1950 hèquote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forum
Huub en Brian neuken alles wat los en vast zit, maar ja.. dat zijn STOERE mannen. Meisjes die van seks houden zijn SNOLLEN ! Zo gaat dat, ook nog in 2007. En jongens en meisjes genoeg om ze dat even haarfijn duidelijk te maken.
Hoe zie jij haar dan? Een onschuldig meisje die dronken wordt gevoerd door iedereen, en daardoor zin in sex heeft?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forum
Huub en Brian neuken alles wat los en vast zit, maar ja.. dat zijn STOERE mannen. Meisjes die van seks houden zijn SNOLLEN ! Zo gaat dat, ook nog in 2007. En jongens en meisjes genoeg om ze dat even haarfijn duidelijk te maken.
Nog iets nieuws onder de horizon?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wow, Brian lult ook wel vaag..
inderdaad, nutteloos gezever ditquote:Op zondag 11 maart 2007 00:42 schreef Juuud het volgende:
zucht........... Wat een onzin....
Brian neukt dr toch wel weer binnen een paar dagen...
Sorry hoor, maar iemand die zich zo goedkoop aanbied kan ik geen andere term voor verzinnen.....quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze wil neuken? En wat zijn Huub en Brian dan die konstant willen neuken?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sporti het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon even opnemen in je sig, dat scheelt een hoop tikwerk.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste moet je er tegenwoordig al bijna standaard bij zeggen als je niet lyrisch op Huub reageert..
Ik erger me al geruime tijd aan je avatar. Gelukkig zit er een escapeknop op mijn pcquote:
Leef jij wel in 2007 of in 1950"?? Amanda biedt zich aan? Of is ze gewoon zelf geil en wil ze neuken, NET ALS BRIAN EN HUUB bijvoorbeeld. Daar hoor ik je niets over schrijven. Staan mannen en vrouwen in 2007 bij sommige mensen dan echt nog steeds niet gelijk dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand die zich zo goedkoop aanbied kan ik geen andere term voor verzinnen.....
jij wel?
![]()
Ik verwacht deze nacht nog. Hij praat haar zware schuld aan en als ze zielig wordt gaat hij haar troosten.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:42 schreef Juuud het volgende:
zucht........... Wat een onzin....
Brian neukt dr toch wel weer binnen een paar dagen...
Tsss je denkt toch niet dat ik mijn sig ga vernaggelen met DGK-bagger??quote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gewoon even opnemen in je sig, dat scheelt een hoop tikwerk.![]()
was eerder al mijn gedachtequote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Sonique het volgende:
Kom op zeg, Brian mag gewoon niet van z'n mama.
Amanda: 'Wat wil je nou, waarom doe je zo'
Brian: 'blablablablabla'
Vervang de naam Amanda met Nena en je hebt precies hetzelfde verhaal.
same story different girl...
Het probleem ligt dus bij Brian...
Hij mag niet van mama
Nee niet omdat ze wil neuken maar omdat ze totaal geen eigenwaarde heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze wil neuken? En wat zijn Huub en Brian dan die konstant willen neuken?
Ik word hier echt zo moe van. Tijd om echt even explorer te sluiten nu.
Zowel mannen als vrouwen die neuken met alles wat los en vast zit worden in de volksmond snol en slet genoemd, zit echt geen verschil tussenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt eerder of hij wat anders doet..quote:Op zondag 11 maart 2007 00:45 schreef Sug4r het volgende:
Eric zit helemaal stuk in de jacuzzi...
Precies.. ze moet eerst door het stof, maar Brian's piemeltje wint het vast weer van zijn hersentjes.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Sug4r het volgende:
Brian gaat eerst een heel betoog geven voor hij Amanda in zijn bed neemt..
Doe je effe kalm aan! Ik noem daar op hoe die meiden in dit topic genoemd worden door anderen. Je zult mij dat soort termen nooit zien gebruiken. Dus even wat beter lezen voordat je met zo'n idiote beschuldiging aankomt.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:43 schreef AutumnTears het volgende:
scan hou je in, ook jij gaat over de scheef hier
[..]
Huub had geen zin om te feesten nuquote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jammer dat Hupert straalbezopen in bed ligt...die had Amanda nu moeten opvangen...en daarna Sylvia
Fout... Rogier betaalde 1000 euro per maand.quote:
Dat dacht ik ook (dat hij wat anders doet dan he)quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Lijkt eerder of hij wat anders doet..
Vind het van mannen ook dom.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leef jij wel in 2007 of in 1950"?? Amanda biedt zich aan? Of is ze gewoon zelf geil en wil ze neuken, NET ALS BRIAN EN HUUB bijvoorbeeld. Daar hoor ik je niets over schrijven. Staan mannen en vrouwen in 2007 bij sommige mensen dan echt nog steeds niet gelijk dan?
Amanda biedt zich aan? Of is ze gewoon zelf geil en wil ze neuken.............quote:Op zondag 11 maart 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leef jij wel in 2007 of in 1950"?? Amanda biedt zich aan? Of is ze gewoon zelf geil en wil ze neuken, NET ALS BRIAN EN HUUB bijvoorbeeld. Daar hoor ik je niets over schrijven. Staan mannen en vrouwen in 2007 bij sommige mensen dan echt nog steeds niet gelijk dan?
Wat raar dan dan op dit forum alleen de meiden die scheldwoorden maar naar hun kop krijgen. Zelfs meiden die net 5 minuten in beeld zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 00:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zowel mannen als vrouwen die neuken met alles wat los en vast zit worden in de volksmond snol en slet genoemd, zit echt geen verschil tussen![]()
Dat is al vaker gebeurd.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies.. ze moet eerst door het stof, maar Brian's piemeltje wint het vast weer van zijn hersentjes.
Mannen zijn dan stoer en vrouwen zijn sletten zo wordt er nog steeds gedachtquote:Op zondag 11 maart 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn avatar ?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik erger me al geruime tijd aan je avatar. Gelukkig zit er een escapeknop op mijn pc
Verder heb ik geen zin in gezeur en gezeik: Syls vader is overleden.
Tot morgen of maandag .......
Nou hoor, ik wou alleen maar lief zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss je denkt toch niet dat ik mijn sig ga vernaggelen met DGK-bagger??![]()
Braajen heeft geen enkel recht van spreken, hij is slechts de manlijke en zelfs overtroffen versie van Amandel. Braajen is zelf een slettebak. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef MCR4480 het volgende:
ik vind trouwens ook al lult brian het veel te moeilijk, hij heeft wel gelijk!
ja dat krijg je als 2 sterke praters elkaar treffenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef Mani89 het volgende:
Wat een complete vaagheid dat gesprek tussen amanda en brian
Vooruitziende blik??quote:Op zondag 11 maart 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, ik hoor morgen wel of ze weer met elkaar hebben liggen konijnen.
tvp
Zijn haantjes gedrag komt omhoogquote:Op zondag 11 maart 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jammer dat Brian er zo diep op door is gegaan...hij hangt nu weer irritant de moraalridder uit![]()
Zware overkill dit
Ik ben al thuisquote:Op zondag 11 maart 2007 00:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou hoor, ik wou alleen maar lief zijn.
En trouwens, als het je niet bevalt.....![]()
En dan kan hij weer niet klaar komen..ach gossiequote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies.. ze moet eerst door het stof, maar Brian's piemeltje wint het vast weer van zijn hersentjes.
dit moest vam mamma he! vergeet dat niet!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik hem voor het eerst in al die maanden ook wel aardig bezig vind nu.
true, maar dat zij het niet doorheeft maar hij draaft nu wel door, word er moe van.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen heeft geen enkel recht van spreken, hij is slechts de manlijke en zelfs overtroffen versie van Amandel. Braajen is zelf een slettebak. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet...![]()
SchReefquote:Op zondag 11 maart 2007 00:43 schreef AutumnTears het volgende:
scan hou je in, ook jij gaat over de scheef hier
[..]
Eigenlijk zijn vrouwen gewoon superstoer en mannen weerloze prooienquote:Op zondag 11 maart 2007 00:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mannen zijn dan stoer en vrouwen zijn sletten zo wordt er nog steeds gedacht![]()
Oeh, lekker jong dingquote:Op zondag 11 maart 2007 00:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Shit dan hebben we straks de watersnoodramp.... en mijn geboorte over een aantal jaren...![]()
Braajen is heel simpel te snappen. Hij projecteert namelijk continue op anderen. Elke letter die hij uitspreekt over een ander, spreekt hij eigenlijk over zichzelf uit. De "man" is namelijk niet in staat om zich te verplaatsen in een ander.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:49 schreef bosb het volgende:
dat "snapje" van Brian is erg irritant, hij is namelijk niet te snappen....
ik vind haar scherper dan Brian op het momentquote:Op zondag 11 maart 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie gaat er nou ruzie maken met een lamme Amanda...
En zo wel gaat meneer de bak inquote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn vrouwen gewoon superstoer en mannen weerloze prooien
Er gebeurt niets wat een vrouw niet wil![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe je effe kalm aan! Ik noem daar op hoe die meiden in dit topic genoemd worden door anderen. Je zult mij dat soort termen nooit zien gebruiken. Dus even wat beter lezen voordat je met zo'n idiote beschuldiging aankomt.![]()
Daarom snap ik niet wat hij aan het doen is...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik vind haar scherper dan Brian op het moment
Maar het gaat er om dat Amanda zich net "aanbood" aan Brian, en hij weigerde op gegronde redenen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen heeft geen enkel recht van spreken, hij is slechts de manlijke en zelfs overtroffen versie van Amandel. Braajen is zelf een slettebak. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet...![]()
In de schone jacuzzziii...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Eric zit zich af te trekken!!
Dus is ie een slet?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen is heel simpel te snappen. Hij projecteert namelijk continue op anderen. Elke letter die hij uitspreekt over een ander, spreekt hij eigenlijk over zichzelf uit. De "man" is namelijk niet in staat om zich te verplaatsen in een ander.
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vergeet niet dat hij nu met Amanda praat........"kan je het nog directer uitleggen, brian"quote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen is heel simpel te snappen. Hij projecteert namelijk continue op anderen. Elke letter die hij uitspreekt over een ander, spreekt hij eigenlijk over zichzelf uit. De "man" is namelijk niet in staat om zich te verplaatsen in een ander.
En morgen weer met z'n allen in de jacuzzi... gezellig!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
eensquote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef MCR4480 het volgende:
ik vind trouwens ook al lult brian het veel te moeilijk, hij heeft wel gelijk!
ah .. monoloogquote:Op zondag 11 maart 2007 00:52 schreef Sug4r het volgende:
Eric is met een monoloog bezig in de jacuzzi![]()
![]()
Nee, psies, waarom ben je dan ook niet hier?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben al thuis![]()
En dat had ik nu gewoon helemaal niet moeten zijn![]()
lekker voor de anderen, bahquote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef the_undertaker het volgende:
Eric helpt zichzelf in de jacuzzi
wat heeft aftrekken met zn geaardheid te maken?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:52 schreef joffer het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kunt ook te ver gaan als pisnicht.....
Jemigquote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef MCR4480 het volgende:
zit eric zich nou te trekken in de jacuzzi?
ik kijk even....quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mooie beelden van Eric die emotioneel helemaal op is.
Eric, je bent OK!
Ehhh, hier hoef ik geen cap van hoorquote:
Jij bent 63... das veel te oud voor mijquote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, psies, waarom ben je dan ook niet hier?![]()
JAJAJAJAJAquote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef milk-shake het volgende:
mischien gaat parabrother flippe
'pisnicht'.. Ja, daar zat ik ook nog op te wachten.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:52 schreef joffer het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kunt ook te ver gaan als pisnicht.....
het moet toch op beeld te zien zijn, geniet eric vanquote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef milk-shake het volgende:
hallo zeg ............................ga zitten eric
Ja dat is andere koek dan een choco gevalquote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef BBW het volgende:
Euh wtf heeft hij een stijve pik?
Kan me niet herrinneren dat ie de laatste tijd schoongemaakt isquote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef milk-shake het volgende:
okee de jaccuzie moet weer schoongemaakt
Hij moet ook niet van die borderline wijven naaien.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf nu wel een tientje te wedden dat amanda zo gaat trappen naar brian netals met nena .. hij heeft het weer voor elkaar, eerst neuken dan dumpen
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mooie beelden van Eric die emotioneel helemaal op is.
Eric, je bent OK!
Ja... hij zit gewoon te rukken, dan kun je niet eens pissen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'pisnicht'.. Ja, daar zat ik ook nog op te wachten.
Nee brian lult gewoon onzin, wat een mafkees.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef ruby het volgende:
Hoewel Brian vaak uit z'n nek lult, lijkt ie me wel duidelijk tegen Amanda.
Maar Amanda doet alsof ze het niet begrijpt. Of ze snapt het daadwerkelijk niet.
Maar buiten dat, blijft Brian een creep natuurlijk.
Nee jouw Avatar is lekkerquote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef T-lex het volgende:
GADVERDAMME! Eric dit gaat echt te ver.....![]()
triest mannetjequote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian noemt Amanda bitch...
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:56 schreef Srbin het volgende:
brain heeft egt gelijk hierin maar hij si dom loop gewoon weg en fuck die bitch.... en die bitch is gewoon verliefd op hem.... als ik in die huis was ik had haar alang op der plek gezet gewoon ballen en dan op der plek zetten zonder spijt..... ik heb respect voor vrouwen maar niet voot dommem sletjes.... egt die brain is ook gewoon zo dom he.
en de medebewoners gaan vaak kopje onder in de jacuzzi, lekker schoon daarquote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kan me niet herrinneren dat ie de laatste tijd schoongemaakt is
Hij is volgens mij gisteren schoongemaakt... kan morgen weer.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kan me niet herrinneren dat ie de laatste tijd schoongemaakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |