Als je even de moeite had genomen om de cossen door te lezen, dan hadden er nu niet verschillende mensen hoeven antwoorden voor jou.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:20 schreef raggende_annie het volgende:
sorry dat ik allemaal domme vragen aan t stellen ben maar is syl definitief weg of had ze van die 12 uur nog tijd over die ze nu aan het opmaken is?
En dat terwijl haar vriendinnen haar vanavond hebben laten weten hem niet zo'n leuke vent te vinden.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:25 schreef milk-shake het volgende:
amandel wil brain..............let maar op
Daar gaat het hier toch ook over?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
De sfeer op het forum lijk te worden bepaald door de sfeer van DGK vanavond.
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Brainles wijst amanda af. Ze bied zich aan voor in zijn bed, maar hij zegt ik wil niet.
Joh!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:25 schreef milk-shake het volgende:
amandel wil brain..............let maar op
Hij wil wel en hij gaat het ook doen. Let maar op.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Brainles wijst amanda af. Ze bied zich aan voor in zijn bed, maar hij zegt ik wil niet.
Die opmerking heeft een hele korte houdbaarheid.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt tegen Amanda: Ik heb geen behoefte meer aan je
Ah ik was iets te voorbarig met mn postquote:Op zondag 11 maart 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
zeker wetenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij wil wel en hij gaat het ook doen. Let maar op.
Zou ze de titel...H**r mogen dragen denk je?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Missy_1974 het volgende:
aman is gewoon TE dronken, en dan is ze geil
Op zich heb je m.i. gelijk, dat gevraag is een beetje hinderlijk. Maar.... het zou óók wel fijn zijn als er af en toe iemand even een kleine update plaatst in het Update-topic. Dan zijn de mensen snel bijgelezen over de "grote" gebeurtenissen, zonder dat ze 13 COS'sen hoeven door te lezen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je even de moeite had genomen om de cossen door te lezen, dan hadden er nu niet verschillende mensen hoeven antwoorden voor jou.
En dus voor de mensen die de cossen wél doorleest vóór ze gaan posten hier, de herhalingen niet ook eens door hoeft te spitten.![]()
Als je d'r vastbind gaat ze schreeuwen, das alleen maar meer lawaai...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef snetje het volgende:
kan iemand natasia even vastbinden![]()
door haar gerammel versta je niks van het gesprek tussen amanda en brian![]()
zal ze zo wel naar Huubje rennen.quote:
Ik denk dat je daar een groot aantal hardwerkende prostituees mee beledigtquote:Op zondag 11 maart 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou ze de titel...H**r mogen dragen denk je?![]()
Altijd jaquote:Op zondag 11 maart 2007 00:29 schreef donpsp het volgende:
Ze gaat dadelijk naar huub, en die heeft WEL zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |