Jemigquote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef MCR4480 het volgende:
zit eric zich nou te trekken in de jacuzzi?
ik kijk even....quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mooie beelden van Eric die emotioneel helemaal op is.
Eric, je bent OK!
Ehhh, hier hoef ik geen cap van hoorquote:
Jij bent 63... das veel te oud voor mijquote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, psies, waarom ben je dan ook niet hier?![]()
JAJAJAJAJAquote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef milk-shake het volgende:
mischien gaat parabrother flippe
'pisnicht'.. Ja, daar zat ik ook nog op te wachten.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:52 schreef joffer het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kunt ook te ver gaan als pisnicht.....
het moet toch op beeld te zien zijn, geniet eric vanquote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef milk-shake het volgende:
hallo zeg ............................ga zitten eric
Ja dat is andere koek dan een choco gevalquote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef BBW het volgende:
Euh wtf heeft hij een stijve pik?
Kan me niet herrinneren dat ie de laatste tijd schoongemaakt isquote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef milk-shake het volgende:
okee de jaccuzie moet weer schoongemaakt
Hij moet ook niet van die borderline wijven naaien.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf nu wel een tientje te wedden dat amanda zo gaat trappen naar brian netals met nena .. hij heeft het weer voor elkaar, eerst neuken dan dumpen
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mooie beelden van Eric die emotioneel helemaal op is.
Eric, je bent OK!
Ja... hij zit gewoon te rukken, dan kun je niet eens pissen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'pisnicht'.. Ja, daar zat ik ook nog op te wachten.
Nee brian lult gewoon onzin, wat een mafkees.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef ruby het volgende:
Hoewel Brian vaak uit z'n nek lult, lijkt ie me wel duidelijk tegen Amanda.
Maar Amanda doet alsof ze het niet begrijpt. Of ze snapt het daadwerkelijk niet.
Maar buiten dat, blijft Brian een creep natuurlijk.
Nee jouw Avatar is lekkerquote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef T-lex het volgende:
GADVERDAMME! Eric dit gaat echt te ver.....![]()
triest mannetjequote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian noemt Amanda bitch...
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:56 schreef Srbin het volgende:
brain heeft egt gelijk hierin maar hij si dom loop gewoon weg en fuck die bitch.... en die bitch is gewoon verliefd op hem.... als ik in die huis was ik had haar alang op der plek gezet gewoon ballen en dan op der plek zetten zonder spijt..... ik heb respect voor vrouwen maar niet voot dommem sletjes.... egt die brain is ook gewoon zo dom he.
en de medebewoners gaan vaak kopje onder in de jacuzzi, lekker schoon daarquote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kan me niet herrinneren dat ie de laatste tijd schoongemaakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |