quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe je effe kalm aan! Ik noem daar op hoe die meiden in dit topic genoemd worden door anderen. Je zult mij dat soort termen nooit zien gebruiken. Dus even wat beter lezen voordat je met zo'n idiote beschuldiging aankomt.![]()
Daarom snap ik niet wat hij aan het doen is...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik vind haar scherper dan Brian op het moment
Maar het gaat er om dat Amanda zich net "aanbood" aan Brian, en hij weigerde op gegronde redenen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen heeft geen enkel recht van spreken, hij is slechts de manlijke en zelfs overtroffen versie van Amandel. Braajen is zelf een slettebak. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet...![]()
In de schone jacuzzziii...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Eric zit zich af te trekken!!
Dus is ie een slet?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen is heel simpel te snappen. Hij projecteert namelijk continue op anderen. Elke letter die hij uitspreekt over een ander, spreekt hij eigenlijk over zichzelf uit. De "man" is namelijk niet in staat om zich te verplaatsen in een ander.
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vergeet niet dat hij nu met Amanda praat........"kan je het nog directer uitleggen, brian"quote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen is heel simpel te snappen. Hij projecteert namelijk continue op anderen. Elke letter die hij uitspreekt over een ander, spreekt hij eigenlijk over zichzelf uit. De "man" is namelijk niet in staat om zich te verplaatsen in een ander.
En morgen weer met z'n allen in de jacuzzi... gezellig!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
eensquote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef MCR4480 het volgende:
ik vind trouwens ook al lult brian het veel te moeilijk, hij heeft wel gelijk!
ah .. monoloogquote:Op zondag 11 maart 2007 00:52 schreef Sug4r het volgende:
Eric is met een monoloog bezig in de jacuzzi![]()
![]()
Nee, psies, waarom ben je dan ook niet hier?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben al thuis![]()
En dat had ik nu gewoon helemaal niet moeten zijn![]()
lekker voor de anderen, bahquote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef the_undertaker het volgende:
Eric helpt zichzelf in de jacuzzi
wat heeft aftrekken met zn geaardheid te maken?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:52 schreef joffer het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kunt ook te ver gaan als pisnicht.....
Jemigquote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef MCR4480 het volgende:
zit eric zich nou te trekken in de jacuzzi?
ik kijk even....quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mooie beelden van Eric die emotioneel helemaal op is.
Eric, je bent OK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |