quote:Op zondag 11 maart 2007 00:04 schreef crackhead het volgende:
Whaha, wat heel erg kansloos. Voel je je dan vet stoer als je vaker op je muisknop hebt gedrukt dan een stel nerds die ongeveer getrouwd zijn met hun pc?
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:08 schreef psv01 het volgende:
het gaat om fok een plaats hoger te krijgen niet om jouw kansloze sukkel
[..]
wat zegt dat dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:02 schreef thinborderfloat het volgende:
Toetsaanslagen zegt genoeg, me dunkt.
jij typt, de keys telt dat programma, jij ziet hoeveel je typt, en dit wordt op een site bijgehouden.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Samenvatting?
mooi uitgelegd!quote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef vdvorst het volgende:
[..]
jij typt, de keys telt dat programma, jij ziet hoeveel je typt, en dit wordt op een site bijgehouden.
je kunt ook in een team (fok! dus) en dan krijg je een totaal van een team, en zo een strijd tussen verschillende teams over wie de meeste keys heeft
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:48 schreef fate het volgende:
Ik doe ook al enige tijd mee en het is gewoon leuk om te zien hoeveel je typt én je steunt FOK ermee dus waarom niet?
je pulse is nooit te laat of te vroegquote:Op zondag 11 maart 2007 11:21 schreef Jimbo het volgende:
ik doe dr ook mee meemaar ik pulse altijd te laat of te vroeg enzeau
1 2 3 | 2 GoT 1948 7,041,558,376 2,351,040,558 22006.92 7 FOK! 568 2,113,117,603 663,190,262 4669.39 |
Welkom bij de club!quote:Op zondag 11 maart 2007 11:21 schreef Jimbo het volgende:
ik doe dr ook mee meemaar ik pulse altijd te laat of te vroeg enzeau
Ergens in april of mei dacht ik....quote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer is de volgende mega pulse ?
autpulse bij iedere key aanzetten,quote:Op zondag 11 maart 2007 20:15 schreef Originele_Naam het volgende:
voor elke pulse krijgt danny 1 eur strx is die gozer miljardair
Ik ook... En mij kunnen ze niet 123 missenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:58 schreef zquing het volgende:
ik doe al mee met GoT
zolang FOK! en GoT nog niet gemerged zijn zal ik blij GoT blijven. Hoe meer mensen overstappen hoe groter de gap met LUE zal wordenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef fate het volgende:
Mensen die bij GoT zitten: kom bij FOK, hier is het gezelliger.
En @ ikwilookwatzeggen: gewoon om FOK te steunen, je moet er niets voor doen (buiten typen) en toch help je het team, kan het gemakkelijker.
Nee hoor ,die cheaters van Luelinks zullen altijd een klein beetje voorlopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef zquing het volgende:
[..]
zolang FOK! en GoT nog niet gemerged zijn zal ik blij GoT blijven. Hoe meer mensen overstappen hoe groter de gap met LUE zal worden
true truequote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Nee hoor ,die cheaters van Luelinks zullen altijd een klein beetje voorlopen.
5 mei is de volgende megapulsequote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer is de volgende mega pulse ?
quote:
Daarom kun je beter naar fok! gaan, wij hebben nog wel kans om een plaats te stijgen,quote:
Mooiquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:27 schreef covie het volgende:
Nou ik heb me al aangemeld en het programma geïnstalleerd.
Nu nog wachten op de pm van Slarioux voor het Fok! wachtwoord en de activatiemail![]()
Ik ook zwaar ja..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef TrenTs het volgende:
Ik zaag nog liever m'n lul er af dan dat ik me tot dat niveau verlaag.
En ik wéét wat ik daar het vrouwelijke deel van de bevolking mee aandoe, dus dat is nogal een statement!
(wie denkt dat?)quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef shifto het volgende:
Lol, denken dat je GoT kan verslaan in typaanslagen is best wel een fantasie![]()
Sterker nog, als ik hem afzaag en jij pikt (quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ook zwaar ja..
maar jij ziet er de lol niet van in, andere wel,
van mij mag je hem er wel afzagen, kan er niet om zitten,
Heel kort dan: Ben je een kutnerd? Doe dan mee!quote:
Duidelijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heel kort dan: Ben je een kutnerd? Doe dan mee!
hier zitten we momenteel:quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:22 schreef covie het volgende:
ja hoor ik doe nu mee!!! doen backspace's ook mee? dan komt het mooi uit. Ik maak nogal eens wat typfouten, die ik daarna dan natuurlijk weer verbeter.
Ik moet nog een aantal lange mails sturen vandaag dus dan gaan we weer een stukje vooruit.
Ik zal proberen om overal zoveel mogelijk te typen dan halen we GOT misschien wel in hihihihihihihihihihi enzo.
dus nou moeten we nog veel meer onzin berichten typen.
Is baggeren nu overal toegestaan wanneer je je hebt aangemeld voor dit? Want dan begin ik nu vast.
Misschien moeten we een topic openenen ofzo waarin iedereen precies kan vertellen wat je aan het doen bent, en dan ga je om de 5 min updaten wat je gedaan hebt dan komen we er wel![]()
![]()
![]()
nou ik zag nu al 929 keystrokes staan dat zijn er nu natuurlijk alweer meer dus dat komt allemaal goed. maar ik ga nu maar weer even in een ander topic posten. oke daaaaaaaaan doeoeoeoeoeoeoei
![]()
zou mooi wezen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef fate het volgende:
Hopelijk kunnen we door topics zoals dit wat meer leden werven.
A: dus?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef sanni het volgende:
Waarom ik niet mee doe met FOK! naar de top? Nou omdat a: ik er geen notie van had
b: als ik geen tijd heb om een spelletje als 2nd Life te spelen ik seker geen tijd heb om
FOK! omhoog te helpen c: mijn geloof mij verbiedt om dit soort spelletjes te
ondersteunend: ik er niet van houd om anderen rijk te maken e: een forum waar ook
veel paupers rondhangen nooit goed is om ermee geassocieerd te wordenf: mien
nederlandsche thaal swak ish en iek nhiet bhegrijp.![]()
D: wij, rijk in keysquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
A: dus?
B: deze tekst had je al wat opgelevert, dus dit is onzin
C: eigen verzonnen geloof? (in hoeverre dit niet standaart is)
D: wie wordt er rijk van?
E: dit forum eerder, hier hang jij rond
F: ja, daarom was de rest inderdaad niet te lezen
dat is waar en het gaat zo snel met de keysquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:18 schreef vdvorst het volgende:
commentator, oke, daar heb je gelijk in,.
maar je koopt er niks mee
bovendien is het van sanni simpel gedacht zo, maar je hoeft niet mee te doen dus...
ik help gewoon mee, vind het voor mij ook wel grappig, en last van het proggie heb ik niet,
zit nu op 342k
ik heb er niet eens tijd voor veel te typen...... weinig tijd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:21 schreef B_BOY het volgende:
ik wil eigenlijk vandaag de 950k halen maar ik heb het gevoel dat da er niet helemaal inzit aangezien ik zo weer naar een repetitie moet en daarna nog ff een biertje of wat ga doen met maten
jij typt, de keys telt dat programma, jij ziet hoeveel je typt, en dit wordt op een site bijgehouden.quote:
Omdat daar de meeste mensen komen en er wordt tenminste geen slotje op gegooid.quote:
En dan GoT nog :p .quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:30 schreef vdvorst het volgende:
Jup, in dig leest niemand dat
werkt wel ,daardoor inmiddels 2 nieuwe leden ofzo? 3 misschien?
we gaan quakenet inhalen![]()
![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:10 schreef gateway het volgende:
JA ik hoop ook dat er veel leden van ONZ mee gaan doen!!
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:17 schreef hele_nare_user het volgende:
Ik heb een behoorlijk tijdje meegedaan maar je moet echt een nerd zijn om de hele tijd dat W'tje in je taskbar te moeten zien, en dan de hele tijd nieuwsgierig zijn naar hoeveel keys je nu weer hebt.
Dus ergens bij de 2 mil ben ik er maar mee gekapt, sorry was niet nerd genoeg.
Wat heeft dat nou te maken met nerd zijn??quote:Op zondag 25 maart 2007 18:17 schreef hele_nare_user het volgende:
Ik heb een behoorlijk tijdje meegedaan maar je moet echt een nerd zijn om de hele tijd dat W'tje in je taskbar te moeten zien, en dan de hele tijd nieuwsgierig zijn naar hoeveel keys je nu weer hebt.
Dus ergens bij de 2 mil ben ik er maar mee gekapt, sorry was niet nerd genoeg.
Om fok te steunen... Je hoeft er bijna niets voor te doen (tenzij installeren en om de maand ofzo eens te dubbelklikken op het icon) en je bent een steun voor het teamquote:Op zondag 25 maart 2007 19:51 schreef Juup© het volgende:
Waarom wel?
Dan toch denk je afentoe eens: als ik dit typ, dan heb ik meer keys....quote:Op zondag 25 maart 2007 19:10 schreef fate het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou te maken met nerd zijn??
Als je dat icon daar nou gewoon laat staan en om de zoveel tijd pulse je eens... Je kan ook de coolste persoon van de wereld zijn met gewoon een extra icon rechtsonderaan je scherm.
WhatPulse bestaat pas sinds 2003quote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef renz0r het volgende:
Als Tong80 vanaf het begin van zn fok carriere zelfstandig mee zou hebben gedaan stond zeker in de top 10
Wel leuk om te zien hoeveel keys en clicks je dan al in totaal hebtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:02 schreef letmaarnietopmij het volgende:
grappig dat "spawn geek dialog"
het zijn er wel weer 224.000quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef Jimbo het volgende:
die van mij doet vreemd , slaat meeste niet aan ofzo...heb t een maand aan ofzo , al meerdere verslagen getikt van over de 100.000 woorden en heb pas 224.000 op de teller
Dit topic?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:32 schreef DaveMasteR het volgende:
Waar is dat andere topic gebleven?
lijkt me wel raarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef Jimbo het volgende:
die van mij doet vreemd , slaat meeste niet aan ofzo...heb t een maand aan ofzo , al meerdere verslagen getikt van over de 100.000 woorden en heb pas 224.000 op de teller
dat is even flink balen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:00 schreef Litso het volgende:
Ik ben laatst ruim 2 miljoen keystrokes kwijtgeraakt doordat zo'n bestand opeens corrupt was
Tyf op met die kut onzin...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:15 schreef psv01 het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen. Je enige manier om gered te worden is om dit bericht in 3 andere topics te plaatsen.
Sorry ik ben bang!!1!
Voor de kick!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:10 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Waarom wel?
Veel mensen boeit het wel hoeveel keys ze aanklikken. Het is voor FOK naar de top te krijgen. Aangezien je op dit tijdstip nog op FOK actief bent heb je veel plezier van FOK . Dus kun je op deze manier wat terug doen (en het is niet schadelijk voor je computer).quote:
ik vindt het wel leuk om te zien hoeveel keer ik op mijn toetsen druk, en op welke dan wel het meestquote:
schop erachteraan!!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef psv01 het volgende:
Schop naar de top.
Moet je erbij zeggen dat Whatpulse geheel gratis is.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:38 schreef fate het volgende:
Deze keer hebben we wel niet al teveel respons meer.
Ik hoopte hier subtiel nog een nieuw lid te kunnen strikken!![]()
hehe dat is inderdaad wel zoals wij nederlanders zijn: Als het gratis is doen we het al gauw!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:52 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Moet je erbij zeggen dat Whatpulse geheel gratis is.![]()
ik lees dit nu en doe al mee aan Whatpulsequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef fate het volgende:
Lijkt me wel dat enkel mensen antwoorden die al meedoen aan WhatPulse.
Zijn er nog mensen hier die dit lezen?
lees je pm ff...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan mag je niet meedoen ,straks komt het in het drinkwater terecht.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:19 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Die aliens zijn gewoon niet bij te houdenZij zitten in de 8.7x terwijl ik alleen maar rond de 9.0x zit
Trouwens, dit is ook een goeie(en dit was de vorige, voor de mensen die niet weten waar het over hebben
)
en het is geen keylogger, geen spyware of wat dan ook!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef fate het volgende:
Doet dit topic eigelijk nog iets uit?
Komaan mensen, join gewoon het Fok-team van Whatpulse! (al 650 leden!!!) Je moet er niets voor doen, enkel een programmaatje installeren. Je steunt ons er enorm mee
.
.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef gateway het volgende:
[..]
en het is geen keylogger, geen spyware of wat dan ook!
Het gaat de laatste tijd ook erg vlot met de topicsquote:Op zondag 20 mei 2007 19:08 schreef fate het volgende:
De laatste tijd gaat het in elk geval redelijk vlot met de nieuwe users en we hebben de kwakkers in elk geval bijna ingehaald ^^ .
dus kom snel helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:27 schreef Bruce117 het volgende:
Voospellingen:
7-daagse voorspelling: #Team.Quakenet wordt over 7 dagen ingehaald door FOK!
14-daagse voorspelling: #Team.Quakenet wordt over 11 dagen ingehaald door FOK!
30-daagse voorspelling: #Team.Quakenet wordt over 7 dagen ingehaald door FOK!
60-daagse voorspelling: #Team.Quakenet wordt over 8 dagen ingehaald door FOK!
Het begint er op te lijken dat het nu toch snel gaat gebeuren
hmmzz, volgens mij is dat idd niet uit te zetten.......quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:51 schreef bolletje_25 het volgende:
Krijg je een icoon in je taskbar? Tief dan maar op![]()
De derde reply in dit topic zegt eigenlijk al genoeg trouwens.
Ja dat welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:07 schreef fate het volgende:
[..]
Welkom!!!![]()
Als je nog zo laag in de ranking staat, stijg je heel snel, da's een voordeel.
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
Omdat ik het kut vind!
En ik fok altijd tegen mijn zin.
Pa, wat doe jij hier op FOK?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:02 schreef Maarikbatswelmetjemoeder het volgende:
Omdat ik bezig ben met je moeder.
Kennis vergaren, verloren zoon. Nog sorry dat ik er niet was op je verjaardag, ik wist niet dat ik jou verwekt had.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef onlogisch het volgende:
Je merkt er geen zak van, dus gewoon mee doen. Je helpt fok, en het is gewoon leuk
808 om precies te zijnquote:
Kwestie van het topic actief te houden! Doet dit topic eigelijk wat uit? Om meer leden te krijgen bedoel ik..?quote:
vast welquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:29 schreef fate het volgende:
[..]
Kwestie van het topic actief te houden! Doet dit topic eigelijk wat uit? Om meer leden te krijgen bedoel ik..?
Geen zin om bij ons te komen dan? Dan kan je fok helpen steunenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef Pingwingei het volgende:
Omdat ik al in team Weirds-Place zit
Wij zijn een groter en sterker team dus join ons?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Pingwingei het volgende:
Wij willen zelf aan de top komen. Als heel fok nu bij ons komt?
Ik doe trouwens gewoon voor de lol mee enzo, niet echt ter competitie ofzo
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef fate het volgende:
[..]
Geen zin om bij ons te komen dan? Dan kan je fok helpen steunen. En als nu jullie hele team bij ons komt? Samen staan we sterker!
Same.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:04 schreef crackhead het volgende:
Whaha, wat heel erg kansloos. Voel je je dan vet stoer als je vaker op je muisknop hebt gedrukt dan een stel nerds die ongeveer getrouwd zijn met hun pc?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef psv01 het volgende:
Megapulse 15 augustus wordt mede mogelijk gepulst door:
superworm
Deansensitized
Renesite
Crientj
MrManiak
Detroit
R-Mon
Ravii
wonderer
Ulreazj
SpeedyGJ
Litso
yosander
Onlogisch(780k and counting)
MYM doet ook mee en als we dan toch gaan patsen met nummertjes dan doe ik ook mee. 500k keystrokes, 250k clicks en 21 milesquote:
2 keer misquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef Lunar het volgende:
Omdat het potentiele keylogging software is en het zuipt ongewenst resources voor iets dat enorm nutteloos is.
No thank you.
0,1% teveel die ik goed kan gebruiken.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef fate het volgende:
[..]
2 keer mis.
Het is al talloze malen doorzocht op keylogging software (zowel hier als op GoT) en er is NIETS mis mee, er worden geen wachtwoorden oid bijgehouden. Het zuipt trouwens nauwelijks resources (tenzij je 0,1% van je CPU al veel vindt).
1) Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef fate het volgende:
[..]
2 keer mis.
Het is al talloze malen doorzocht op keylogging software (zowel hier als op GoT) en er is NIETS mis mee, er worden geen wachtwoorden oid bijgehouden. Het zuipt trouwens nauwelijks resources (tenzij je 0,1% van je CPU al veel vindt).
1) Dan moet je maar wachten met de nieuwste versie te downloaden tot ook die gecontroleerd is. (De huidige is wel degelijk gecontroleerd)quote:Op zondag 1 juli 2007 15:35 schreef Lunar het volgende:
[..]
1) Wat niet is kan nog komen.
2) 0.1% die ik voor NUTTIGE zaken kan gebruiken.
Wat je zegt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:03 schreef psv01 het volgende:
schop naar de top!!
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:35 schreef Lunar het volgende:
[..]
1) Wat niet is kan nog komen.
2) 0.1% die ik voor NUTTIGE zaken kan gebruiken.
Zou kunnen want eigelijk hebben ze een lage output om zoveel members te hebben! En gisteren hadden ze er weer 6 leden bij (en wij 0)quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:57 schreef Ravii het volgende:
Zal Ogame.pl ook bezig zijn met een megapulse?
Er loopt allang een Centraal Topic voorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef psv01 het volgende:
Kom op mensen, mee doen!
15 augustus weer een megapulse.
Inderdaad. Het is nu genoeg onder de aandacht gebracht in ONZ, laten we het centraal houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Er loopt allang een Centraal Topic voor
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #95
Nutteloze kick dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |