hmmzz, volgens mij is dat idd niet uit te zetten.......quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:51 schreef bolletje_25 het volgende:
Krijg je een icoon in je taskbar? Tief dan maar op![]()
De derde reply in dit topic zegt eigenlijk al genoeg trouwens.
Ja dat welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:07 schreef fate het volgende:
[..]
Welkom!!!![]()
Als je nog zo laag in de ranking staat, stijg je heel snel, da's een voordeel.
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:04 schreef Sala-adin het volgende:
Omdat ik het kut vind!
En ik fok altijd tegen mijn zin.
Pa, wat doe jij hier op FOK?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:02 schreef Maarikbatswelmetjemoeder het volgende:
Omdat ik bezig ben met je moeder.
Kennis vergaren, verloren zoon. Nog sorry dat ik er niet was op je verjaardag, ik wist niet dat ik jou verwekt had.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef onlogisch het volgende:
Je merkt er geen zak van, dus gewoon mee doen. Je helpt fok, en het is gewoon leuk
808 om precies te zijnquote:
Kwestie van het topic actief te houden! Doet dit topic eigelijk wat uit? Om meer leden te krijgen bedoel ik..?quote:
vast welquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:29 schreef fate het volgende:
[..]
Kwestie van het topic actief te houden! Doet dit topic eigelijk wat uit? Om meer leden te krijgen bedoel ik..?
Geen zin om bij ons te komen dan? Dan kan je fok helpen steunenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef Pingwingei het volgende:
Omdat ik al in team Weirds-Place zit
Wij zijn een groter en sterker team dus join ons?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Pingwingei het volgende:
Wij willen zelf aan de top komen. Als heel fok nu bij ons komt?
Ik doe trouwens gewoon voor de lol mee enzo, niet echt ter competitie ofzo
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef fate het volgende:
[..]
Geen zin om bij ons te komen dan? Dan kan je fok helpen steunen. En als nu jullie hele team bij ons komt? Samen staan we sterker!
Same.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:04 schreef crackhead het volgende:
Whaha, wat heel erg kansloos. Voel je je dan vet stoer als je vaker op je muisknop hebt gedrukt dan een stel nerds die ongeveer getrouwd zijn met hun pc?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef psv01 het volgende:
Megapulse 15 augustus wordt mede mogelijk gepulst door:
superworm
Deansensitized
Renesite
Crientj
MrManiak
Detroit
R-Mon
Ravii
wonderer
Ulreazj
SpeedyGJ
Litso
yosander
Onlogisch(780k and counting)
MYM doet ook mee en als we dan toch gaan patsen met nummertjes dan doe ik ook mee. 500k keystrokes, 250k clicks en 21 milesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |