2 keer misquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef Lunar het volgende:
Omdat het potentiele keylogging software is en het zuipt ongewenst resources voor iets dat enorm nutteloos is.
No thank you.
0,1% teveel die ik goed kan gebruiken.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef fate het volgende:
[..]
2 keer mis.
Het is al talloze malen doorzocht op keylogging software (zowel hier als op GoT) en er is NIETS mis mee, er worden geen wachtwoorden oid bijgehouden. Het zuipt trouwens nauwelijks resources (tenzij je 0,1% van je CPU al veel vindt).
1) Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef fate het volgende:
[..]
2 keer mis.
Het is al talloze malen doorzocht op keylogging software (zowel hier als op GoT) en er is NIETS mis mee, er worden geen wachtwoorden oid bijgehouden. Het zuipt trouwens nauwelijks resources (tenzij je 0,1% van je CPU al veel vindt).
1) Dan moet je maar wachten met de nieuwste versie te downloaden tot ook die gecontroleerd is. (De huidige is wel degelijk gecontroleerd)quote:Op zondag 1 juli 2007 15:35 schreef Lunar het volgende:
[..]
1) Wat niet is kan nog komen.
2) 0.1% die ik voor NUTTIGE zaken kan gebruiken.
Wat je zegt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:03 schreef psv01 het volgende:
schop naar de top!!
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:35 schreef Lunar het volgende:
[..]
1) Wat niet is kan nog komen.
2) 0.1% die ik voor NUTTIGE zaken kan gebruiken.
Zou kunnen want eigelijk hebben ze een lage output om zoveel members te hebben! En gisteren hadden ze er weer 6 leden bij (en wij 0)quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:57 schreef Ravii het volgende:
Zal Ogame.pl ook bezig zijn met een megapulse?
Er loopt allang een Centraal Topic voorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef psv01 het volgende:
Kom op mensen, mee doen!
15 augustus weer een megapulse.
Inderdaad. Het is nu genoeg onder de aandacht gebracht in ONZ, laten we het centraal houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Er loopt allang een Centraal Topic voor
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #95
Nutteloze kick dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |