Ik denk dat je dit nogal overschat. De een wat meer dan de ander.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het komt je niet uit.
In de VS en Australië bestaan trouwens ook gewoon Nederlandse genootschappen en viert men ook elk jaar koninginnedag op de ambassade. In Spanje idem dito met nogal wat Nederlandse pensionado's. Niemand laat z'n cultuur achter zodra ie emigreert, dat is pure nonens. Ook jij zal dat niet doen.
Ligt aan je definitie van technische kwestie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef popolon het volgende:
Vreemd zeg, maar volgens mij is dit geen technische kwestie dan.
Toen ik nog geen digitale tv had in de VS had ik 74 kanalen via analoge lijn. Misschien komt het door de wat mindere kwaliteit van NTSC wat weer wat bandbreedte scheelt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van technische kwestie.
Analoog pakt veel meer bandbreedte dan digitaal. Geloof dat dat op iets van 6:1 ligt en aangezien analoog toch een beetje z'n langste tijd heeft gehad worden de pijlen door alle bedrijven meer gericht op digitaal waardoor er geen bandbreedte meer is om een analoge zender ernaast te houden.
Kortom. Technisch is het mogelijk om een extra zender te halen maar aan de andere kant is er een technische barriere (bandbreedte). Kies zelf je definitie maar dit is de uitleg![]()
Waar dat precies aan ligt had ik even door moeten vragen dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef popolon het volgende:
Toen ik nog geen digitale tv had in de VS had ik 74 kanalen via analoge lijn. Misschien komt het door de wat mindere kwaliteit van NTSC wat weer wat bandbreedte scheelt.
Bedankt voor de uitleg in ieder geval.
Dat zou kunnen, ik ben niet zo technisch op dat gebied.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Waar dat precies aan ligt had ik even door moeten vragen dat wist ik nietMisschien dat daar een dikkere kabel ligt? Of dat de gemiddelde kijker al zoveel zenders wil en dat het rendabel wordt of dat ze voor het hele land uitzenden en het dus rendabel wordt om 74 kanalen aan te bieden. Op 500miljoen mensen zou bv. het slechtste kanaal nog steeds 10 miljoen kijkers kunnen halen. Iets wat in Nederland niet zo is
Niet dan? Check de box maar. Alleen maar comedy series met negers tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
zwarte comedies.. en ande wanstaltig pulp![]()
![]()
![]()
:D
echt
van mij mogen jullie kopen eraf.
Fresh Prince.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet dan? Check de box maar. Alleen maar comedy series met negers tegenwoordig.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet dan? Check de box maar. Alleen maar comedy series met negers tegenwoordig.![]()
Ik ook niet maar dit is wat me verteld is en ik ga er van uit dat dat kloptquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef popolon het volgende:
Dat zou kunnen, ik ben niet zo technisch op dat gebied.
maar dat is natuurlijk al een prestatie op zich om daar onder te komenquote:nou die kan toch niet veel slechter zijn dan MTV of TMF.
Ontzettende rukker...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:27 schreef Meki het volgende:
goede plan
Moeten we dan alle beschikbare kanalen volproppen met tenminste één zender uit elk willekeurig land?quote:
Want nederlanders zullen ook echt dat Arabische gebrabbel verstaan ja, en er naar kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Goed plan!
En dat nog vele NL zenders zo snel mogelijk mogen verdwijnen zodat er wat meer arabisch religieuze zenders in de plaats komen zodat we wat meer begrip kunnen opbrengen voor moslims en uiteraard als heilige doel iedereen te bekeren tot het ware geloof.
En wat wil je de Aziaten geven? En de Zuid-Amerikanen? En de Japanners? en de Scandinaviers? En de Oost-europeanen? En de afrikanen? En de Australiers? of ben je zo egoistisch dat alleen moslims eigen zenders moeten hebben, en andere bevolkingsgroepen niets?quote:
moslims first vind ik daar zij de grootste minderheidsgroep zijn en ja, zij hebben recht op eigen tv zenders, eigen ziekenhuizen, speciale zwemuurtjes voor moslima's, extra vakantiedagen voor familiebezoek in je thuisland, bidruimtes bij de werkgever, RIAGG hulp in marokko tijdens vakanties, kledingvrijheid zoals burka en hoofddoek overal, religievrijheid zonder grenzen, eerwraak, cultuur uitspattingen, halal slachten enz. anders is het pure discriminatie.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En wat wil je de Aziaten geven? En de Zuid-Amerikanen? En de Japanners? en de Scandinaviers? En de Oost-europeanen? En de afrikanen? En de Australiers? of ben je zo egoistisch dat alleen moslims eigen zenders moeten hebben, en andere bevolkingsgroepen niets?![]()
Je vergat de subsidies voor elk clubje dat zij oprichten. Hebben ze ook gewoon recht op, hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
moslims first vind ik daar zij de grootste minderheidsgroep zijn en ja, zij hebben recht op eigen tv zenders, eigen ziekenhuizen, speciale zwemuurtjes voor moslima's, extra vakantiedagen voor familiebezoek in je thuisland, bidruimtes bij de werkgever, RIAGG hulp in marokko tijdens vakanties, kledingvrijheid zoals burka en hoofddoek overal, religievrijheid zonder grenzen, eerwraak, cultuur uitspattingen, halal slachten enz. anders is het pure discriminatie.
vreemd maar niet totaal onbegrijpelijk. Het is echter wel vreemd dat hiervoor RTL7 moet wijken, er zullen toch wel zenders zijn die nog minder kijkers trekken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef DaveHarris het volgende:
van de fp;
[..]
Een Arabische zender ruilen voor rtl7Waar gaat het heen met dit land??
Dit is net zo`n soort bizar voorstel als toen die groen linxer kwam met het voorstel om in rotterdam bordjes te plaatsen die aan moeten duiden waar Mekka is.. Of die school die verplicht Turkse les in wilde voeren. Kansloos. Maarja, ons landje is in de uitverkoop dus eigenlijk zou ik hier niet vreemd van op moeten kijken.
Ten eerste hoeft het advies niet aangenomen te worden en ik denk dan ook niet dat dat gebeuren en daarnaast is UPC hier zelf ook niet blij mee. Dit afdoen als een verkapte stunt om iedereen op digitaal te krijgen gaat nergens over al is het alleen maar omdat UPC geen invloed heeft op wat de programmaraad aan advies uitbrengt.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:57 schreef Rammstein68 het volgende:
Ik kan mij dan ook goed indenken dat de kabelaar zo meer mensen aan het extra digitale pakket wil helpen waar RTL7 natuurlijk wel te zien zal zijn.
SAterfquote:Op zondag 11 maart 2007 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bedankt voor de aanvulling Gia. Ik ben nog een belangrijk aspect vergeten.
De beloning voor criminele marokkanen. Gratis een herstelvakantie in marokko, moet veel vaker gebeuren!
sterfquote:Op zondag 11 maart 2007 11:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Je vergat de subsidies voor elk clubje dat zij oprichten. Hebben ze ook gewoon recht op, hoor.
En kinderbijslag voor alle 10 de kindertjes in Marokko.
Levenslange oprotpremie als je weer in je eigen land gaat wonen, voor jezelf en voor je kinderen als je dood bent.
Lastig wanneer je commentaar krijgtquote:
Er word gesproken over een Arabische zender. Geen Islamitische.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef StefanP het volgende:
Allahu akbar! Weer een stap dichterbij de shariastaat!
Weet je toch.. Knuffelen en zoethouden de Arabische gemeenschap. We willen in Nederlandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef DaveHarris het volgende:
van de fp;
Een Arabische zender ruilen voor rtl7Waar gaat het heen met dit land??
Ja ze hebben namelijk geen recht op een eigen zender. Wel betalen maar niet mee beslissen. Daarom heb ik een schotel en geen ene kut snol die mij gaat vertellen dat ik hem weg moet doenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef sanni het volgende:
[..]
Weet je toch.. Knuffelen en zoethouden de Arabische gemeenschap. We willen in Nederland
geen onrust en boze extremisten. Dus geef wat ze blij maakt en de rest van Nederland?
Ach die moet er maar begrip voor hebben![]()
![]()
Als ze zo graag geitenrecepten en reclame voor zelfmoordgordels willen zien, nemen ze maar digitale televisie. Het standaard analoge net is al klein genoeg, daar op hoeft geen ruimte worden ingenomen door zo'n jengelzender. En er moet al helemaal niet een Nederlandse zender voor verdwijnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef Chadi het volgende:
Ja ze hebben namelijk geen recht op een eigen zender. Wel betalen maar niet mee beslissen. Daarom heb ik een schotel en geen ene kut snol die mij gaat vertellen dat ik hem weg moet doen
RTL gaat er lekker vanaf en er komt een Arabische zender voor in de plaats.. get used to it!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ze zo graag geitenrecepten en reclame voor zelfmoordgordels willen zien, nemen ze maar digitale televisie. Het standaard analoge net is al klein genoeg, daar op hoeft geen ruimte worden ingenomen door zo'n jengelzender. En er moet al helemaal niet een Nederlandse zender voor verdwijnen.
Tsjah denk niet dat er iemand wakker van ligt als die zender er niet komt..of als rtl eraf vliegt met hun bel snel en raad het woord gedoe.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is nog lang niet zeker. De programmaraad brengt enkel een advies uit.
Maar als de klanten maar genoeg klachten insturen, zal het echt niet gaan gebeuren.
Van RTL7?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je onze cultuur gaat leren.
Het idee alleen al![]()
Hier zijn schijnbaar plannen om zowel rtl7 en veronica te stoppen. Rtl7 vind ik dus niet zo heel erg, maar veronica moet blijven.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk toch wel dat heel wat mensen klagen als ze ineens een nederlandse commerciele zender kwijtraken en daar een buitenlandse zender voor in de plaats krijgen. Laat dan een ander kanaal ervoor verdwijnen.
Toch gaat het niet gebeuren. Die programmaraad gaat nergens over.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef Chadi het volgende:
Tsjah denk niet dat er iemand wakker van ligt als die zender er niet komt..of als rtl eraf vliegt met hun bel snel en raad het woord gedoe.![]()
Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
Binnenkort moeten de Nederlanders en masse schotels kopen..
Per saldo is het dus misschien nog goed voor de economie en de integratie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!
nou dat zal je nog wel eens kunnen tegenvallen. je kan er ook mee wokken namelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:02 schreef BladE-l----- het volgende:
Voor diegenen die nog dachten in een westers land te leven..
Welkom in de realiteit.
Ik kijk vaak naar RTL 7, zeker overdag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Flashwin het volgende:
niemand kijkt rtl7
muziek zenders zijn altijd welkom
kortom, goed plan
Ja, de NIVD kan me beter in de gaten gaan houden wanneer er opeens significant meer dooie beginnen te valle..quote:Op zondag 11 maart 2007 16:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Toe maar, 2 keer een doodsverwensing
dit roept extreem rechts in turkije ook mbt de toetreding tot de eu...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef DaveHarris het volgende:
Maarja, ons landje is in de uitverkoop...
nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit roept extreem rechts in turkije ook mbt de toetreding tot de eu...
zou dit soort paranoia komen door een tekort aan eiwitten in de hersenen?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.
ik noem moslims, joden en amerikanen.
Nix !! Doorlopen, valt nix te zien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Slayage het volgende:
maar wat voor boeiends is er eigenlijk te zien op rtl7?
iets met pfaf nuquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:22 schreef salutem het volgende:
[..]
Nix !! Doorlopen, valt nix te zien.
prima maar een nederlandse zender vervangen voor een arabische is te belachelijk voor woorden!!! laat ze er dan een p0rn kanaal voor in de plaats doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:35 schreef Gia het volgende:
RTL 7 zend voornamelijk herhalingen uit. Aangezien je het meeste wat je op andere zenders mist, ook terug kunt zien met uitzending gemist, is die zender overbodig.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.
ik noem moslims, joden en amerikanen.
sterker nog ik heb er artikelen over gelezen. en er wordt nog steeds onderzoek naar gedaan.quote:
Sportquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Slayage het volgende:
maar wat voor boeiends is er eigenlijk te zien op rtl7?
Voordat er overal glasvezel ligt zijn we heel veel jaren verder en het is reteduur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:49 schreef Chadi het volgende:
Maar terug over schotels en zenders.. ik las ergens dat ze een glasvezelnet aan gaan leggen.. dan kan je natuurlijk al die zenders erin proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |