abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:58:49 #151
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47136861
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet, het komt je niet uit.

In de VS en Australië bestaan trouwens ook gewoon Nederlandse genootschappen en viert men ook elk jaar koninginnedag op de ambassade. In Spanje idem dito met nogal wat Nederlandse pensionado's. Niemand laat z'n cultuur achter zodra ie emigreert, dat is pure nonens. Ook jij zal dat niet doen.
Ik denk dat je dit nogal overschat. De een wat meer dan de ander.

En die feestdagen op de ambassade, denk jij nou werkelijk dat Nederlanders daar op afkomen?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47136999
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef popolon het volgende:
Vreemd zeg, maar volgens mij is dit geen technische kwestie dan.
Ligt aan je definitie van technische kwestie.

Analoog pakt veel meer bandbreedte dan digitaal. Geloof dat dat op iets van 6:1 ligt en aangezien analoog toch een beetje z'n langste tijd heeft gehad worden de pijlen door alle bedrijven meer gericht op digitaal waardoor er geen bandbreedte meer is om een analoge zender ernaast te houden.

Kortom. Technisch is het mogelijk om een extra zender te halen maar aan de andere kant is er een technische barriere (bandbreedte). Kies zelf je definitie maar dit is de uitleg
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:05:35 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47137155
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef FJD het volgende:

[..]

Ligt aan je definitie van technische kwestie.

Analoog pakt veel meer bandbreedte dan digitaal. Geloof dat dat op iets van 6:1 ligt en aangezien analoog toch een beetje z'n langste tijd heeft gehad worden de pijlen door alle bedrijven meer gericht op digitaal waardoor er geen bandbreedte meer is om een analoge zender ernaast te houden.

Kortom. Technisch is het mogelijk om een extra zender te halen maar aan de andere kant is er een technische barriere (bandbreedte). Kies zelf je definitie maar dit is de uitleg
Toen ik nog geen digitale tv had in de VS had ik 74 kanalen via analoge lijn. Misschien komt het door de wat mindere kwaliteit van NTSC wat weer wat bandbreedte scheelt.

Bedankt voor de uitleg in ieder geval.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47137196
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef popolon het volgende:
Toen ik nog geen digitale tv had in de VS had ik 74 kanalen via analoge lijn. Misschien komt het door de wat mindere kwaliteit van NTSC wat weer wat bandbreedte scheelt.

Bedankt voor de uitleg in ieder geval.
Waar dat precies aan ligt had ik even door moeten vragen dat wist ik niet Misschien dat daar een dikkere kabel ligt? Of dat de gemiddelde kijker al zoveel zenders wil en dat het rendabel wordt of dat ze voor het hele land uitzenden en het dus rendabel wordt om 74 kanalen aan te bieden. Op 500miljoen mensen zou bv. het slechtste kanaal nog steeds 10 miljoen kijkers kunnen halen. Iets wat in Nederland niet zo is
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:12:52 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47137412
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:06 schreef FJD het volgende:

[..]

Waar dat precies aan ligt had ik even door moeten vragen dat wist ik niet Misschien dat daar een dikkere kabel ligt? Of dat de gemiddelde kijker al zoveel zenders wil en dat het rendabel wordt of dat ze voor het hele land uitzenden en het dus rendabel wordt om 74 kanalen aan te bieden. Op 500miljoen mensen zou bv. het slechtste kanaal nog steeds 10 miljoen kijkers kunnen halen. Iets wat in Nederland niet zo is
Dat zou kunnen, ik ben niet zo technisch op dat gebied.

Ik heb trouwens begrepen dat het voornamelijk een (vrij moderne) muziekzender is, nou die kan toch niet veel slechter zijn dan MTV of TMF.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:20:45 #156
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_47137734
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
zwarte comedies.. en ande wanstaltig pulp

:D

echt
van mij mogen jullie kopen eraf.
Niet dan? Check de box maar. Alleen maar comedy series met negers tegenwoordig.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_47137889
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Fresh Prince.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:30:07 #158
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_47138073
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:32:06 #159
46960 StefanP
polemicist
pi_47138149
Allahu akbar! Weer een stap dichterbij de shariastaat!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_47138224
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef popolon het volgende:
Dat zou kunnen, ik ben niet zo technisch op dat gebied.
Ik ook niet maar dit is wat me verteld is en ik ga er van uit dat dat klopt
quote:
nou die kan toch niet veel slechter zijn dan MTV of TMF.
maar dat is natuurlijk al een prestatie op zich om daar onder te komen
pi_47141751
Als jullie RLT 4 hebben
mogen wij 2M hebben
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47142044
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:15 schreef Meki het volgende:
Als jullie RLT 4 hebben
mogen wij 2M hebben
Wie zijn wij?
  zondag 11 maart 2007 @ 00:52:04 #163
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_47143013
2M wil ik niet hebben.

Iig, waarom doet iedereen zoo moeielijk over Rotana? Dat is jou een zender die alles doet dat niet in de sharia mag etc..
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_47143219
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:27 schreef Meki het volgende:
goede plan
Ontzettende rukker...

Wilders kom er maar in

Nee ff serieus:
Absurd plan natuurlijk, ik val van verbazing in verbazing in dit landje.

edit
Meki stoer om tegen de grenzen aan te trappen joh. Alle respect voor jou, ik vind je een hele stoere jongen.
  zondag 11 maart 2007 @ 01:17:43 #165
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_47143772
quote:
Als jullie RLT 4 hebben
mogen wij 2M hebben
Moeten we dan alle beschikbare kanalen volproppen met tenminste één zender uit elk willekeurig land?

Of wat willen jullie? Opgeleid worden of nog steeds behandeld worden als een peuter? Je schijnt geen rekening te houden met de AEX-fan die in de toekomst al zijn beursinformatie in kranten/tijdschriften moet bijhouden.
pi_47147358
Goed plan!

En dat nog vele NL zenders zo snel mogelijk mogen verdwijnen zodat er wat meer arabisch religieuze zenders in de plaats komen zodat we wat meer begrip kunnen opbrengen voor moslims en uiteraard als heilige doel iedereen te bekeren tot het ware geloof.
  zondag 11 maart 2007 @ 10:40:40 #167
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_47147848
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Goed plan!

En dat nog vele NL zenders zo snel mogelijk mogen verdwijnen zodat er wat meer arabisch religieuze zenders in de plaats komen zodat we wat meer begrip kunnen opbrengen voor moslims en uiteraard als heilige doel iedereen te bekeren tot het ware geloof.
Want nederlanders zullen ook echt dat Arabische gebrabbel verstaan ja, en er naar kijken.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_47147867
Zoek de definitie van sarcasme eens op.
  zondag 11 maart 2007 @ 10:42:06 #169
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_47147871
quote:
Als jullie RLT 4 hebben
mogen wij 2M hebben
En wat wil je de Aziaten geven? En de Zuid-Amerikanen? En de Japanners? en de Scandinaviers? En de Oost-europeanen? En de afrikanen? En de Australiers? of ben je zo egoistisch dat alleen moslims eigen zenders moeten hebben, en andere bevolkingsgroepen niets?
pi_47148291
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En wat wil je de Aziaten geven? En de Zuid-Amerikanen? En de Japanners? en de Scandinaviers? En de Oost-europeanen? En de afrikanen? En de Australiers? of ben je zo egoistisch dat alleen moslims eigen zenders moeten hebben, en andere bevolkingsgroepen niets?
moslims first vind ik daar zij de grootste minderheidsgroep zijn en ja, zij hebben recht op eigen tv zenders, eigen ziekenhuizen, speciale zwemuurtjes voor moslima's, extra vakantiedagen voor familiebezoek in je thuisland, bidruimtes bij de werkgever, RIAGG hulp in marokko tijdens vakanties, kledingvrijheid zoals burka en hoofddoek overal, religievrijheid zonder grenzen, eerwraak, cultuur uitspattingen, halal slachten enz. anders is het pure discriminatie.
  zondag 11 maart 2007 @ 11:24:47 #171
3542 Gia
User under construction
pi_47148596
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

moslims first vind ik daar zij de grootste minderheidsgroep zijn en ja, zij hebben recht op eigen tv zenders, eigen ziekenhuizen, speciale zwemuurtjes voor moslima's, extra vakantiedagen voor familiebezoek in je thuisland, bidruimtes bij de werkgever, RIAGG hulp in marokko tijdens vakanties, kledingvrijheid zoals burka en hoofddoek overal, religievrijheid zonder grenzen, eerwraak, cultuur uitspattingen, halal slachten enz. anders is het pure discriminatie.
Je vergat de subsidies voor elk clubje dat zij oprichten. Hebben ze ook gewoon recht op, hoor.
En kinderbijslag voor alle 10 de kindertjes in Marokko.
Levenslange oprotpremie als je weer in je eigen land gaat wonen, voor jezelf en voor je kinderen als je dood bent.
pi_47148810
Bedankt voor de aanvulling Gia. Ik ben nog een belangrijk aspect vergeten.

De beloning voor criminele marokkanen. Gratis een herstelvakantie in marokko, moet veel vaker gebeuren!
pi_47149252
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef DaveHarris het volgende:
van de fp;
[..]

Een Arabische zender ruilen voor rtl7 Waar gaat het heen met dit land??

Dit is net zo`n soort bizar voorstel als toen die groen linxer kwam met het voorstel om in rotterdam bordjes te plaatsen die aan moeten duiden waar Mekka is.. Of die school die verplicht Turkse les in wilde voeren. Kansloos. Maarja, ons landje is in de uitverkoop dus eigenlijk zou ik hier niet vreemd van op moeten kijken.
vreemd maar niet totaal onbegrijpelijk. Het is echter wel vreemd dat hiervoor RTL7 moet wijken, er zullen toch wel zenders zijn die nog minder kijkers trekken?

Hier (hier zijnde Zuid Limburg en dus redelijk "Duits" gericht) was bijvoorbeeld vorig jaar het redelijk populaire SWF (Zuid Duitse zender) opeens verdwenen ten faveure van Rai Uno, iets waar de klanten niet echt blij mee waren. De situatie heeft een heel jaar geduurd omdat het niet mogelijk is om het aangenomen advies te wijzigen gedurende het jaar waarover het advies ging.

Echter dit jaar is de RAI weer verdwenen en hebben de mensen hun SWF weer terug gekregen.

Gedurende dat jaar adviseerde de kabelmaatschappij echter de mensen aan zich aan te sluiten op het extra digitale pakket omdat daar die zender wel te krijgen was.

Ik kan mij dan ook goed indenken dat de kabelaar zo meer mensen aan het extra digitale pakket wil helpen waar RTL7 natuurlijk wel te zien zal zijn.
you can't free a fish from water
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 maart 2007 @ 12:02:47 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47149355
RTL 7 is best een aaridge zender voor de autosport en af en toe voetbal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_47149630
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:57 schreef Rammstein68 het volgende:
Ik kan mij dan ook goed indenken dat de kabelaar zo meer mensen aan het extra digitale pakket wil helpen waar RTL7 natuurlijk wel te zien zal zijn.
Ten eerste hoeft het advies niet aangenomen te worden en ik denk dan ook niet dat dat gebeuren en daarnaast is UPC hier zelf ook niet blij mee. Dit afdoen als een verkapte stunt om iedereen op digitaal te krijgen gaat nergens over al is het alleen maar omdat UPC geen invloed heeft op wat de programmaraad aan advies uitbrengt.
pi_47157357
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bedankt voor de aanvulling Gia. Ik ben nog een belangrijk aspect vergeten.

De beloning voor criminele marokkanen. Gratis een herstelvakantie in marokko, moet veel vaker gebeuren!
SAterf
pi_47157366
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Je vergat de subsidies voor elk clubje dat zij oprichten. Hebben ze ook gewoon recht op, hoor.
En kinderbijslag voor alle 10 de kindertjes in Marokko.
Levenslange oprotpremie als je weer in je eigen land gaat wonen, voor jezelf en voor je kinderen als je dood bent.
sterf
  zondag 11 maart 2007 @ 16:03:17 #178
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_47157634
Wat een flauwekul. Dan krijgen we straks Arabisch gejengel te horen in plaats van programma's als Voetbal Insite, Law and Order, A-Team en herhalingen van bijvoorbeeld Prison Break en 24. Ondertussen zitten we in Amsterdam opgescheept met zenders als Salto, waar ik de hele dag een bonte verzameling van dorpsgekken zie langskomen.
  zondag 11 maart 2007 @ 16:42:23 #179
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_47159105
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

sterf
Lastig wanneer je commentaar krijgt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47159271
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef StefanP het volgende:
Allahu akbar! Weer een stap dichterbij de shariastaat!
Er word gesproken over een Arabische zender. Geen Islamitische.
They have forgotten that we are defaint ones, Who defend like lions
pi_47159448
quote:

[..]

SAterf
quote:

[..]

sterf
Toe maar, 2 keer een doodsverwensing
  zondag 11 maart 2007 @ 17:13:03 #182
167723 sanni
Acima de seu
pi_47160035
quote:
van de fp;

Een Arabische zender ruilen voor rtl7 Waar gaat het heen met dit land??
Weet je toch.. Knuffelen en zoethouden de Arabische gemeenschap. We willen in Nederland
geen onrust en boze extremisten. Dus geef wat ze blij maakt en de rest van Nederland?
Ach die moet er maar begrip voor hebben
pi_47161422
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef sanni het volgende:

[..]

Weet je toch.. Knuffelen en zoethouden de Arabische gemeenschap. We willen in Nederland
geen onrust en boze extremisten. Dus geef wat ze blij maakt en de rest van Nederland?
Ach die moet er maar begrip voor hebben
Ja ze hebben namelijk geen recht op een eigen zender. Wel betalen maar niet mee beslissen. Daarom heb ik een schotel en geen ene kut snol die mij gaat vertellen dat ik hem weg moet doen
pi_47164856
terwijl meer dan 90% in Amsterdam niet islamitisch of arabisch is

voor de linkse boeren, een allochtoon staat niet gelijk aan een moslim
  zondag 11 maart 2007 @ 19:36:00 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47164932
nogmaals. is het ondertiteld door een eerlijke tolk?

dan mag het best in de plaats komen voor een of ander lullig lokaal allochtonen zendertje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Donald Duck held zondag 11 maart 2007 @ 21:19:44 #186
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47168876
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef Chadi het volgende:
Ja ze hebben namelijk geen recht op een eigen zender. Wel betalen maar niet mee beslissen. Daarom heb ik een schotel en geen ene kut snol die mij gaat vertellen dat ik hem weg moet doen
Als ze zo graag geitenrecepten en reclame voor zelfmoordgordels willen zien, nemen ze maar digitale televisie. Het standaard analoge net is al klein genoeg, daar op hoeft geen ruimte worden ingenomen door zo'n jengelzender. En er moet al helemaal niet een Nederlandse zender voor verdwijnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 11 maart 2007 @ 21:46:09 #187
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_47170186
Wat is het nut van een programmaraad? Echt een nutteloze instelling. Een kabelexploitant kan zelf prima bepalen welke zenders er worden doorgegeven. En staat het je niet aan, dan neem je het niet.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_47190964
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als ze zo graag geitenrecepten en reclame voor zelfmoordgordels willen zien, nemen ze maar digitale televisie. Het standaard analoge net is al klein genoeg, daar op hoeft geen ruimte worden ingenomen door zo'n jengelzender. En er moet al helemaal niet een Nederlandse zender voor verdwijnen.
RTL gaat er lekker vanaf en er komt een Arabische zender voor in de plaats.. get used to it!
  Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 14:49:41 #189
46149 __Saviour__
pi_47191067
Dat is nog lang niet zeker. De programmaraad brengt enkel een advies uit.
Maar als de klanten maar genoeg klachten insturen, zal het echt niet gaan gebeuren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_47191225
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is nog lang niet zeker. De programmaraad brengt enkel een advies uit.
Maar als de klanten maar genoeg klachten insturen, zal het echt niet gaan gebeuren.
Tsjah denk niet dat er iemand wakker van ligt als die zender er niet komt..of als rtl eraf vliegt met hun bel snel en raad het woord gedoe.
  Donald Duck held maandag 12 maart 2007 @ 14:55:27 #191
46149 __Saviour__
pi_47191283
Ik denk toch wel dat heel wat mensen klagen als ze ineens een nederlandse commerciele zender kwijtraken en daar een buitenlandse zender voor in de plaats krijgen. Laat dan een ander kanaal ervoor verdwijnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 12 maart 2007 @ 14:57:35 #192
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_47191367
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

ja, stel je voor dat je onze cultuur gaat leren.
Het idee alleen al
Van RTL7?

neem dan SBS6
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  maandag 12 maart 2007 @ 15:22:59 #193
3542 Gia
User under construction
pi_47192306
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk toch wel dat heel wat mensen klagen als ze ineens een nederlandse commerciele zender kwijtraken en daar een buitenlandse zender voor in de plaats krijgen. Laat dan een ander kanaal ervoor verdwijnen.
Hier zijn schijnbaar plannen om zowel rtl7 en veronica te stoppen. Rtl7 vind ik dus niet zo heel erg, maar veronica moet blijven.
Een arabische zender mag van mij gerus, maar dan wel Nederlands ondertiteld. Kan ik meteen arabisch leren.
pi_47192652
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef Chadi het volgende:
Tsjah denk niet dat er iemand wakker van ligt als die zender er niet komt..of als rtl eraf vliegt met hun bel snel en raad het woord gedoe.
Toch gaat het niet gebeuren. Die programmaraad gaat nergens over.
pi_47252077
bestaat die programmaraad ook al uit arabieren tegenwoordig?

Moet niet gekker worden in dit land
pi_47259785
hoe slechter ze integreren hoe beter het is om te bewijzen dat grote groepen onder hen hier niet horen.
pi_47259998
Ik denk dat ze heel wat klachten gaan krijgen hierover...

RTL7 zendt F1 uit...
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:52:49 #198
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_47260082
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
Binnenkort moeten de Nederlanders en masse schotels kopen. .
Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_47260507
Natuurlijk is RTL7 volstrekt overbodig, maar ik vind niet dat we Arabische zenders aan het pakket moeten toevoegen. Het enige dat je ermee bereikt, is dat bepaalde allochtonen dan alleen nog maar die zender kijken. Zij die dat willen, hebben al schotels, dus daarom hoef je het ook niet te doen.
pi_47260554
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!
Per saldo is het dus misschien nog goed voor de economie en de integratie!
pi_47260814
Een pak van m'n hart dat ik (Amstelveen, toch wel directe omgeving) bij Casema zit. RTL 7 kijk ik vaak genoeg naar. Films, series, dingen als politie-achtervolgingen zijn wel mijn ding, lekker luchtig zo nu en dan

Ik vraag me af wie er, behalve de Arabieren (goed voor hun integratie!) baat bij deze zender hebben.

pi_47265289
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:

nou dat zal je nog wel eens kunnen tegenvallen. je kan er ook mee wokken namelijk.
pi_47267968
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:02 schreef BladE-l----- het volgende:
Voor diegenen die nog dachten in een westers land te leven..
Welkom in de realiteit.
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47268838
Triest voor Nederland en triest voor de Arabieren die ongeïntegreerd blijven.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_47270118
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Flashwin het volgende:
niemand kijkt rtl7

muziek zenders zijn altijd welkom

kortom, goed plan
Ik kijk vaak naar RTL 7, zeker overdag.

Wel een achterlijk besluit, die gasten hebben allemaal schotels. In America noemen ze Amsterdam al Satellite-city
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47270119
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]

Toe maar, 2 keer een doodsverwensing
Ja, de NIVD kan me beter in de gaten gaan houden wanneer er opeens significant meer dooie beginnen te valle..
pi_47270293
Hier op het forum is het een taak van de moderator en die doet er niets aan.
pi_47270398
pi_47274267
Zullen we het Nederlands ook meteen maar afschaffen en Arabisch gaan praten?
pi_47276237
quote:

Maarja, ons landje is in de uitverkoop...
dit roept extreem rechts in turkije ook mbt de toetreding tot de eu...

zou dit soort paranoia komen door een tekort aan eiwitten in de hersenen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:02:50 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47276323
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit roept extreem rechts in turkije ook mbt de toetreding tot de eu...

zou dit soort paranoia komen door een tekort aan eiwitten in de hersenen?
nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.

ik noem moslims, joden en amerikanen.

pi_47276548
Owja mn weekelijkse lachtherapie,

"Arabische zender in plaats van RTL7 in Amsterdam"

Muwahahahahaah
pi_47276585
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.

moet wel zeggen dat de pijn best mee valt zeker tijdens de besnijdenis zelf, want dan ben je toch al volledig verdooft
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_47276666
maar wat voor boeiends is er eigenlijk te zien op rtl7?
-Rabia Al-Basri
pi_47277040
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Slayage het volgende:
Nix !! Doorlopen, valt nix te zien.
pi_47277122
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:22 schreef salutem het volgende:

[..]

Nix !! Doorlopen, valt nix te zien.
iets met pfaf nu
-Rabia Al-Basri
pi_47282669
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:35 schreef Gia het volgende:
RTL 7 zend voornamelijk herhalingen uit. Aangezien je het meeste wat je op andere zenders mist, ook terug kunt zien met uitzending gemist, is die zender overbodig.
prima maar een nederlandse zender vervangen voor een arabische is te belachelijk voor woorden!!! laat ze er dan een p0rn kanaal voor in de plaats doen wedden dat die hoge kijkcijfers haalt

@meki als je al die zenders graag wil moet je naar een arabisch land verkassen dan heb je ze allemaal
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_47291602
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je gelooft dit?
pi_47291612
Randdebielen. .
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:30:45 #220
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_47291752
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Randdebielen. .
dat dan weer wel
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:02:36 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47296102
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

je gelooft dit?
sterker nog ik heb er artikelen over gelezen. en er wordt nog steeds onderzoek naar gedaan.

ik heb het dus over de onverdoofde religieuze besnijdenis op zeer jonge leeftijd. niet de ingrepen die medisch noodzakelijk zijn en vaak op latere leeftijd met een verdoving.
pi_47297603
Ik ben ook onverdoofd een koppoie kleiner gemaakt.. en daar merk je na 3 dagen niks meer van Tegenwoordig is dat gewoon een ingreep met verdoving waarbij d everdoving meer pijn doet dan de ingreep zelf.
pi_47297638
Maar terug over schotels en zenders.. ik las ergens dat ze een glasvezelnet aan gaan leggen.. dan kan je natuurlijk al die zenders erin proppen.
pi_47322151
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Slayage het volgende:
Sport

Maandag voetbal insite enzo

KUT arabische zenders oprotten ze gebruiken toch al schotels
  Donald Duck held vrijdag 16 maart 2007 @ 00:14:38 #225
46149 __Saviour__
pi_47322222
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:49 schreef Chadi het volgende:
Maar terug over schotels en zenders.. ik las ergens dat ze een glasvezelnet aan gaan leggen.. dan kan je natuurlijk al die zenders erin proppen.
Voordat er overal glasvezel ligt zijn we heel veel jaren verder en het is reteduur.
Maar als je gewoon een schotel neemt, pluk je tig digitale kanalen in haarscherpe kwaliteit zo uit de lucht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')