Of het aantal blanken met glimmende sieraden en/of hardcore-gerelateerde kleding.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het is idd andersom maar je kunt wel de mate van verpaupering aflezen aan het aantal schotels
Beter dan op je voorhoofd, dan krijg je pas een belachelijk voorstel...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
die lui die dit verzonnen hebben zijn zeker op hun achterhoofd gevallen, belachelijk voorstel.
iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is daar mee dan ? Die doen het overal goed, waar ze ook wonen. Vallen niet op, doen gewoon hun werk, en zeuren niet als een stel verongelijkte kinderen.
dat is ook verpaupering maar die hebben meestal geen schotel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Of het aantal blanken met glimmende sieraden en/of hardcore-gerelateerde kleding.
idd. met name de arabische zenders zijn nou niet echt bevoordelijk voor een westerse samenleving.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het is idd andersom maar je kunt wel de mate van verpaupering aflezen aan het aantal schotels
IAW:Jekan verpaupering niet aflezenaan schotels, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is ook verpaupering maar die hebben meestal geen schotel.
Dat is wel zo, in pauperbuurten hangt het vol met schotels, en buurten vol met schotels zijn pauperbuurten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
IAW:Jekan verpaupering niet aflezenaan schotels, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Je hebt blijkbaar nog nooit zon zender gezien.Je hebt idd zulke zenders, maar ook veel gewone.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. met name de arabische zenders zijn nou niet echt bevoordelijk voor een westerse samenleving.
het is bijna altijd meer laten zien wat daar allemaal voor amerikaans en vooral joods onrecht wordt aangedaan. die zenders zijn puur propagandistisch en het gevaar is dat het gekopieėrd wordt in eruopa. ze stoken hun 'broeders' in ieder geval enorm op.
'quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is wel zo, in pauperbuurten hangt het vol met schotels, en buurten vol met schotels zijn pauperbuurten.
qed.
' '
' '
'
en waarom is dat verband er dan niet ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
' [afbeelding] ' ' [afbeelding] ' ' [afbeelding] '
lees je even terug wat ik zei?
er is geen verband tussen schotels en verpaupering
"qed."
lees even ķets over logica voordat je dit soort achterlijke opmerkingen maakt en dan dit soort termen bezigt voor de stoerheid?
Omdat zij dat zegt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
en waarom is dat verband er dan niet ?
Sjonge jonge, ben jij uit een ei gekropen of zo ? Ze nemen hun cultuur mee ? Hoe dan ? Gaan ze overal windmolens bouwen, in de polonaise lopen, of kroketautomatieken openen ? Nee dus, Nederlanders in het buitenland zie jij niet, omdat ze A) niet opvallen en gewoon hun werk doen, en B) zich aanpassen aan hun nieuwe omgeving. Ze zullen best wel af en toe boerenkool met worst eten, of op een dropje zuigen, maar voor de rest kan je de geemigreerde Nederlander niet onderscheiden van de andere mensen waar ze tussen wonen. Als de Nederlander emigreert, laat ie zijn cultuur thuis, zo simpel is dat.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Sjonge jonge, hoezo dingen out of context zien? Ik heb het erover dat ookzijhun cultuur meenemen naa hunnieuwe land.
Dat je mensen die arabische zender willen zien nu een stel zeurende verongelijkte kinderen noemt zegt denk ik wel genoeg over 'where you're coming from'.
Niks tadaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
IAW:Jekan verpaupering niet aflezenaan schotels, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En deze mentaliteit heeft ons dan ook geen windeieren gelegd itt de arabische broedersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ben jij uit een ei gekropen of zo ? Ze nemen hun cultuur mee ? Hoe dan ? Gaan ze overal windmolens bouwen, in de polonaise lopen, of kroketautomatieken openen ? Nee dus, Nederlanders in het buitenland zie jij niet, omdat ze A) niet opvallen en gewoon hun werk doen, en B) zich aanpassen aan hun nieuwe omgeving. Ze zullen best wel af en toe boerenkool met worst eten, of op een dropje zuigen, maar voor de rest kan je de geemigreerde Nederlander niet onderscheiden van de andere mensen waar ze tussen wonen. Als de Nederlander emigreert, laat ie zijn cultuur thuis, zo simpel is dat.
Oh alsjeblieft, lul niet zo dom. Ga eens over de grens kijken in Duitsland en Belgiė en zie hoe goed Nederlanders integreren in den vreemde.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als de Nederlander emigreert, laat ie zijn cultuur thuis, zo simpel is dat.
Ja, hallo...dat kun je nauwelijks emigreren noemen,. dat zijn of mensen die hun schaapjes op het droge hebben en hier het belastingklimaat ontduiken, of mensen die om diezelfde reden hier vertrokken zijn maar nog wel gewoon elke dag in Nederland werkzaam zijn. Onder emigreren versta ik echt weg gaan, zoals naar Amerika of Australie. Ga daar maar eens kijken en probeer de Nederlanders er maar eens uit te vissen, ik zeg jou dat het je niet lukt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, lul niet zo dom. Ga eens over de grens kijken in Duitsland en Belgiė en zie hoe goed Nederlanders integreren in den vreemde.
Mensen met een schotel zijn vooruitstrevend.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het komt je niet uit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, hallo...dat kun je nauwelijks emigreren noemen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. met name de arabische zenders zijn nou niet echt bevoordelijk voor een westerse samenleving.
het is bijna altijd meer laten zien wat daar allemaal voor amerikaans en vooral joods onrecht wordt aangedaan. die zenders zijn puur propagandistisch en het gevaar is dat het gekopieėrd wordt in eruopa. ze stoken hun 'broeders' in ieder geval enorm op.
gevaarlijk, maar ja dat is de vrijheid van media/schotels ook natuurlijk. machtig ook. beeldvormend ook.
Vandaar dat een schotellip in het amazonegebied een statussymbool is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mensen met een schotel zijn vooruitstrevend.
Geografisch gezien kan geen enkele religie of idelogie hier verandering in brengen. Nederland blijft een Westers land.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:02 schreef BladE-l----- het volgende:
Voor diegenen die nog dachten in een westers land te leven..
Welkom in de realiteit.
Waarmee bewezen wordt dat Nederlanders geen identiteit of stabiele ruggengraat hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ben jij uit een ei gekropen of zo ? Ze nemen hun cultuur mee ? Hoe dan ? Gaan ze overal windmolens bouwen, in de polonaise lopen, of kroketautomatieken openen ? Nee dus, Nederlanders in het buitenland zie jij niet, omdat ze A) niet opvallen en gewoon hun werk doen, en B) zich aanpassen aan hun nieuwe omgeving. Ze zullen best wel af en toe boerenkool met worst eten, of op een dropje zuigen, maar voor de rest kan je de geemigreerde Nederlander niet onderscheiden van de andere mensen waar ze tussen wonen. Als de Nederlander emigreert, laat ie zijn cultuur thuis, zo simpel is dat.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarmee bewezen wordt dat Nederlanders geen identiteit of stabiele ruggengraat hebben.²
Het is ook gewoon onzin.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarmee bewezen wordt dat Nederlanders geen identiteit of stabiele ruggengraat hebben.²
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vandaar dat een schotellip in het amazonegebied een statussymbool is.![]()
Nou, ten eerste was ik niet van plan te emigreren, maar als ik dat wel zou doen, dan is dat waarschijnlijk omdat ik of in het nieuwe land een betere toekomst heb, of omdat ik het hier niet meer naar mijn zin heb, en in beide gevallen zie ik geen enkele reden om aldaar op zoek te gaan naar Nederlandse kenissen, die heb ik tenslotte zojuist achtergelaten. Ik zal dus niet mijn cultuur meenemen zoals jij beweert. En dat heeft mijn oom die naar Amerika is geemigreert ook niet gedaan, mijn vriendin's nicht die naar Australie is gegaan ook niet, en mijn broer's maat die nu in Spanje woont ook al niet, dus wat lul je nou ? Als mensen een of twee keer per jaar voor een borrel of een etentje bij elkaar komen, is dat dan gelijk een cultureel evenement ? doe alsjeblieft niet zo overdreven zeg, heb je niks beters ? Ze vieren koninginnedag ? Goh, wat een cultuurschok zal dat zijn daar zeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het komt je niet uit.
In de VS en Australiė bestaan trouwens ook gewoon Nederlandse genootschappen en viert men ook elk jaar koninginnedag op de ambassade. In Spanje idem dito met nogal wat Nederlandse pensionado's. Niemand laat z'n cultuur achter zodra ie emigreert, dat is pure nonens. Ook jij zal dat niet doen.
Waarmee de Nederlander aantoont dat ie de wil heeft om succesvol te zijn, en zich niet laat tegenhouden door achterlijke gebruiken of gewoonten uit het moederland.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:56 schreef TranceAction het volgende:
Goed idee, we moeten respect hebben voor hun cultuur. Ik stel voor om alle programma's die in Nederland worden uitgezonden eerst te laten keuren door een islamitische commissie
Waarmee je dus aangeeft dat ze er (wel degelijk) zijn. I rest my case.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarmee de Nederlander aantoont dat ie de wil heeft om succesvol te zijn, en zich niet laat tegenhouden door achterlijke gebruiken of gewoonten uit het moederland.
Je lult zoals gewoonlijk weer als een kip zonder kop, en je ziet weer eens dingen die er niet zijn. Ik ben klaar met jou mooie stoofpeer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarmee je dus aangeeft dat ze er (wel degelijk) zijn. I rest my case.²
nou nee, eerder de reden dat nederlanders niet zo dol zijn op haatzaaiende wereldzenders. en daarom de schotel willen afschaffen.quote:
aanpakken kan op vele manieren. waar dacht jij aan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zou je niet de haat aanpakken ipv de zender die t verspreiden? 1 je voorkomt de haat niet op deze manier 2 dan hoef je mensen de niet-haatzaaiende zenders ook niet te ontnemen...
Ha. RTL7 zou geen toegevoegde waarde hebben, zegt men -hoewel dat nooit kan als ze Law and Order uitzenden, maar dat terzijde-, maar de toegevoegde waarde van het Arabische Rotana Music Europe -what the fuck is dat?- zal toch zeker niet meer zijn?quote:Die wil namelijk de Arabischtalige zender Rotana Music Europe aan het kabelaanbod in Amsterdam en omstreken toevoegen. RTL7 moet daarvoor het veld ruimen, vindt de raad. De commerciėle zender van RTL zou niet langer een toegevoegde waarde hebben.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Op je leuke usericon na heeft niemand hier iets aan je, Hathor, dat weet je zelf ook wel. Ik denk dus niet dat iemand zal rouwen om je laatste reactie.
Bril nodig?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Tegenwoordig heb je al schotels van 45 bij 50 cm die zie je niet eens lullo.
Hoe bedoel je dat precies? Hoe kan een kabel nou vol zitten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:15 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Zender erbij kan niet meer analoge kabel zit propvol. Max zit zo rond de 30 zenders dus is het de ene zender erin en dan een andere eruit.
Het klopt in ieder geval. Het is geen kwestie van en en maar een kwestie van of of.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef popolon het volgende:
Hoe bedoel je dat precies? Hoe kan een kabel nou vol zitten?
Vreemd zeg, maar volgens mij is dit geen technische kwestie dan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Het klopt in ieder geval. Het is geen kwestie van en en maar een kwestie van of of.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |