abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47260814
Een pak van m'n hart dat ik (Amstelveen, toch wel directe omgeving) bij Casema zit. RTL 7 kijk ik vaak genoeg naar. Films, series, dingen als politie-achtervolgingen zijn wel mijn ding, lekker luchtig zo nu en dan

Ik vraag me af wie er, behalve de Arabieren (goed voor hun integratie!) baat bij deze zender hebben.

pi_47265289
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:

Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!
nou dat zal je nog wel eens kunnen tegenvallen. je kan er ook mee wokken namelijk.
pi_47267968
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:02 schreef BladE-l----- het volgende:
Voor diegenen die nog dachten in een westers land te leven..
Welkom in de realiteit.
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47268838
Triest voor Nederland en triest voor de Arabieren die ongeďntegreerd blijven.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_47270118
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Flashwin het volgende:
niemand kijkt rtl7

muziek zenders zijn altijd welkom

kortom, goed plan
Ik kijk vaak naar RTL 7, zeker overdag.

Wel een achterlijk besluit, die gasten hebben allemaal schotels. In America noemen ze Amsterdam al Satellite-city
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47270119
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]

Toe maar, 2 keer een doodsverwensing
Ja, de NIVD kan me beter in de gaten gaan houden wanneer er opeens significant meer dooie beginnen te valle..
pi_47270293
Hier op het forum is het een taak van de moderator en die doet er niets aan.
pi_47270398
pi_47274267
Zullen we het Nederlands ook meteen maar afschaffen en Arabisch gaan praten?
pi_47276237
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef DaveHarris het volgende:

Maarja, ons landje is in de uitverkoop...
dit roept extreem rechts in turkije ook mbt de toetreding tot de eu...

zou dit soort paranoia komen door een tekort aan eiwitten in de hersenen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:02:50 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47276323
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit roept extreem rechts in turkije ook mbt de toetreding tot de eu...

zou dit soort paranoia komen door een tekort aan eiwitten in de hersenen?
nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.

ik noem moslims, joden en amerikanen.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47276548
Owja mn weekelijkse lachtherapie,

"Arabische zender in plaats van RTL7 in Amsterdam"

Muwahahahahaah
pi_47276585
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.

moet wel zeggen dat de pijn best mee valt zeker tijdens de besnijdenis zelf, want dan ben je toch al volledig verdooft
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_47276666
maar wat voor boeiends is er eigenlijk te zien op rtl7?
-Rabia Al-Basri
pi_47277040
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Slayage het volgende:
Nix !! Doorlopen, valt nix te zien.
pi_47277122
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:22 schreef salutem het volgende:

[..]

Nix !! Doorlopen, valt nix te zien.
iets met pfaf nu
-Rabia Al-Basri
pi_47282669
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:35 schreef Gia het volgende:
RTL 7 zend voornamelijk herhalingen uit. Aangezien je het meeste wat je op andere zenders mist, ook terug kunt zien met uitzending gemist, is die zender overbodig.
prima maar een nederlandse zender vervangen voor een arabische is te belachelijk voor woorden!!! laat ze er dan een p0rn kanaal voor in de plaats doen wedden dat die hoge kijkcijfers haalt

@meki als je al die zenders graag wil moet je naar een arabisch land verkassen dan heb je ze allemaal
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_47291602
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je gelooft dit?
pi_47291612
Randdebielen. .
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:30:45 #220
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_47291752
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Randdebielen. .
dat dan weer wel
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:02:36 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47296102
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

je gelooft dit?
sterker nog ik heb er artikelen over gelezen. en er wordt nog steeds onderzoek naar gedaan.

ik heb het dus over de onverdoofde religieuze besnijdenis op zeer jonge leeftijd. niet de ingrepen die medisch noodzakelijk zijn en vaak op latere leeftijd met een verdoving.
pi_47297603
Ik ben ook onverdoofd een koppoie kleiner gemaakt.. en daar merk je na 3 dagen niks meer van Tegenwoordig is dat gewoon een ingreep met verdoving waarbij d everdoving meer pijn doet dan de ingreep zelf.
pi_47297638
Maar terug over schotels en zenders.. ik las ergens dat ze een glasvezelnet aan gaan leggen.. dan kan je natuurlijk al die zenders erin proppen.
pi_47322151
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Slayage het volgende:
Sport

Maandag voetbal insite enzo

KUT arabische zenders oprotten ze gebruiken toch al schotels
  Donald Duck held vrijdag 16 maart 2007 @ 00:14:38 #225
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47322222
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:49 schreef Chadi het volgende:
Maar terug over schotels en zenders.. ik las ergens dat ze een glasvezelnet aan gaan leggen.. dan kan je natuurlijk al die zenders erin proppen.
Voordat er overal glasvezel ligt zijn we heel veel jaren verder en het is reteduur.
Maar als je gewoon een schotel neemt, pluk je tig digitale kanalen in haarscherpe kwaliteit zo uit de lucht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47338637
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sterker nog ik heb er artikelen over gelezen. en er wordt nog steeds onderzoek naar gedaan.

ik heb het dus over de onverdoofde religieuze besnijdenis op zeer jonge leeftijd. niet de ingrepen die medisch noodzakelijk zijn en vaak op latere leeftijd met een verdoving.
Dat er nog onderzoek naar gedaan wordt lijtk me genoeg reden het niet te geloven.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:43:08 #227
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47341438
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:34 schreef Gluckskafer het volgende:
RTL7
De hele dag rtl-z, of tell-sell programma's
en de A-team
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:30:38 #228
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_47359319
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:57 schreef t-8one het volgende:

[..]

Van RTL7?

neem dan SBS6
Nee, die mag ook blijven staan. Laat de moslims eerst integreren door wat leuke verhaaltjes te vertellen op TV. Als ze later meer opinie beginnen te vormen, dan laat je ze overstappen naar het echte nieuws.

Alhoewel ik meer toekomst zie in internetnieuws.
pi_47394072
Ja die moslims, die moeten echt eens intgereren, man. Ze moeten intehreren in onze cultuur. Ja. Ze moeten.. euh... Ja.. Dingen kopen enzo... En werken.. En .. euh.. ja.. dinge kope..
  maandag 19 maart 2007 @ 18:26:52 #230
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47443863
Whehe je zou maar in Amsterdam wonen.

Geen voetbal en formule 1 meer, maar koranteksten.
pi_47443970
Dan ga ik in het vervolg in djellabah boodschappen doen.
pi_47444166
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef Mikrosoft het volgende:
Triest voor Nederland en triest voor de Arabieren die ongeďntegreerd blijven.
Hoezo ongeďntegreerd blijven? Wat heeft de mogelijkheid om in je eigen taal TV te kunnen kijken met integratie te maken? We leven in een multiculturele samenleving - zegt integratie met behoud van eigen taal en cultuur je iets?
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  maandag 19 maart 2007 @ 20:11:00 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47448029
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Kjew het volgende:
Dan ga ik in het vervolg in djellabah boodschappen doen.
lijkt me heerlijk luchtig. en als ze het er niet mee eens is dan krijgt ze een klap.
  maandag 19 maart 2007 @ 20:11:45 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47448068
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef retteketet het volgende:

[..]

Hoezo ongeďntegreerd blijven? Wat heeft de mogelijkheid om in je eigen taal TV te kunnen kijken met integratie te maken? We leven in een multiculturele samenleving - zegt integratie met behoud van eigen taal en cultuur je iets?
maak van behoud ff provoceren
  maandag 19 maart 2007 @ 20:11:50 #235
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47448077
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lijkt me heerlijk luchtig. en als ze het er niet mee eens is dan krijgt ze een klap.
  maandag 19 maart 2007 @ 20:32:24 #236
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_47449126
quote:
Besluit RTL7 en Arabische zender eind mei

Icoon Media UPC beslist eind mei of RTL7 in Amsterdam, Zaanstad en Purmerend wordt vervangen door een Arabische zender. De Stichting Algemene Programma Raad (APR) van deze regio heeft besloten dat de Arabische zender Rotana Music Europe het kanaal RTL7 moet vervangen. UPC mag volgens de mediawet alleen hiervan afwijken "bij zwaarwegende argumenten van technische of juridische aard".

UPC gaat tot eind mei onderzoeken of er inderdaad zwaarwegende argumenten zijn om alsnog RTL7 te kunnen behouden. Per 1 juli zullen de steden dan het nieuwe zenderpakket krijgen. De APR beslist over het standaardpakket van vijftien zenders per regio. Dat standaardpakket moet overal te ontvangen zijn. Rotana Music Europe moet dan in al deze gemeenten verplicht overal te zien zijn. RTL7 kan nog wel als extraatje aan het bestel toegevoegd worden, maar hoeft niet verplicht uitgezonden te worden. Op RTL7 wordt onder meer formule 1 en voetbal uitgezonden.

De Partij voor de Vrijheid heeft Kamervragen gesteld over het mogelijk verdwijnen van RTL7. Zij wil de plaatselijke programmaraden opheffen. In de plaats daarvan moet er volgens de partij een landelijke programmaraad komen, die twintig tv-kanalen selecteert.
Helaas gaat de PVV niet ver genoeg, het wordt tijd om de programmaraden helemaal af te schaffen. Of heeft iemand steekhoudende argumenten om deze te behouden?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_47449646
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:32 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Helaas gaat de PVV niet ver genoeg, het wordt tijd om de programmaraden helemaal af te schaffen. Of heeft iemand steekhoudende argumenten om deze te behouden?
Uuhh..... uuuh.... uuuh....

Nee
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
  maandag 19 maart 2007 @ 20:56:24 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47450258
Dat wordt meteen een van de best bekeken zenders in Nederland als het doorgaat. De vraag is er wel, het aanbod nog niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47450842
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Whehe je zou maar in Amsterdam wonen.

Geen voetbal en formule 1 meer, maar koranteksten.
Hoezo Koranteksten ?? je weet niet eens wat ROTANA uitzendt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47451148
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo Koranteksten ?? je weet niet eens wat ROTANA uitzendt
Jij en agent
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_47451822
Heb ik liever Al-jazeraa engels.
pi_47452791
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef Triggershot het volgende:
Heb ik liever Al-jazeraa engels.
ik hou het liever bij rtl 7 en dat ze dan die trt int eraf flikkeren of het home shopping kanaal of eurosport daar kijk ik toch nooit naar
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47452829
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik hou het liever bij rtl 7 en dat ze dan die trt int eraf flikkeren of het home shopping kanaal of eurosport daar kijk ik toch nooit naar
Ja, ik heb ook liever RTL, maar als ik moet kiezen tussen Aljazeera AR of EN dan kies ik voor de Engelse.
pi_47453176
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook liever RTL, maar als ik moet kiezen tussen Aljazeera AR of EN dan kies ik voor de Engelse.
oh dat zowieso
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 19 maart 2007 @ 21:58:12 #245
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_47453230
Als straks de F1-races weer overdag live uitgezonden worden zullen de kijkcijfers van RTL7 wel genoeg omhoog gaan om dit belachelijke plan te dwarsbomen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_47453266
Ik moet eerlijk zijn ik heb de hele discussie niet zo gevolgt, omdat ik bij casema zit, maar ik heb toch een vraag, wordt de bevolking in het desbetreffende gebied hier eingenlijk in gehoort, of is dit een beslissing van UPC alleen?
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  maandag 19 maart 2007 @ 22:21:16 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47454344
Helemaal niet zo raar natuurlijk, in heel veel landen heb je verschillende televisiekanalen voor de diverse bevolkingsgroepen. Nederland loopt wat dat betreft eigenlijk gewoon achter.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 maandag 19 maart 2007 @ 22:28:32 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_47454702
Terecht natuurlijk. Binnenkort krijgt Amsterdam ook een Arabische burgemeester natuurlijk. Na een Cohen is dat niet meer dan te billijken. Er zijn trouwens ook voorstellen om de naam 'De wallen' te vervangen door Mekka. Die vrouwen zien ook geen daglicht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_47456351
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef popolon het volgende:
Helemaal niet zo raar natuurlijk, in heel veel landen heb je verschillende televisiekanalen voor de diverse bevolkingsgroepen. Nederland loopt wat dat betreft eigenlijk gewoon achter.
OK, maar moet je daar een Nederlandse kanaal voor laten vervallen?

Ook die omroepen betalen heel veel geld om bijvoorbeeld voetbal, F1 en MotoGP binnen te krijgen.
Is het dan terecht om deze zender op te offeren voor een zender die zeker minder kijkdichtheid heeft onder de Nederlandse bevolking?
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  maandag 19 maart 2007 @ 23:11:50 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47456523
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

OK, maar moet je daar een Nederlandse kanaal voor laten vervallen?

Ook die omroepen betalen heel veel geld om bijvoorbeeld voetbal, F1 en MotoGP binnen te krijgen.
Is het dan terecht om deze zender op te offeren voor een zender die zeker minder kijkdichtheid heeft onder de Nederlandse bevolking?
Ik weet niet hoe die contracten precies liggen maar je mag er toch wel vanuit gaan dat de F1 en VI op een ander kanaal komen? Volgens mij vallen veel zenders allemaal onder hetzelfde bedrijf.

Ik bedoel, hoe vaak zijn deze twee programma's al van zender naar zender verkast?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')