nou dat zal je nog wel eens kunnen tegenvallen. je kan er ook mee wokken namelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:02 schreef BladE-l----- het volgende:
Voor diegenen die nog dachten in een westers land te leven..
Welkom in de realiteit.
Ik kijk vaak naar RTL 7, zeker overdag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Flashwin het volgende:
niemand kijkt rtl7
muziek zenders zijn altijd welkom
kortom, goed plan
Ja, de NIVD kan me beter in de gaten gaan houden wanneer er opeens significant meer dooie beginnen te valle..quote:Op zondag 11 maart 2007 16:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Toe maar, 2 keer een doodsverwensing
dit roept extreem rechts in turkije ook mbt de toetreding tot de eu...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef DaveHarris het volgende:
Maarja, ons landje is in de uitverkoop...
nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit roept extreem rechts in turkije ook mbt de toetreding tot de eu...
zou dit soort paranoia komen door een tekort aan eiwitten in de hersenen?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.
ik noem moslims, joden en amerikanen.
Nix !! Doorlopen, valt nix te zien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Slayage het volgende:
maar wat voor boeiends is er eigenlijk te zien op rtl7?
iets met pfaf nuquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:22 schreef salutem het volgende:
[..]
Nix !! Doorlopen, valt nix te zien.
prima maar een nederlandse zender vervangen voor een arabische is te belachelijk voor woorden!!! laat ze er dan een p0rn kanaal voor in de plaats doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:35 schreef Gia het volgende:
RTL 7 zend voornamelijk herhalingen uit. Aangezien je het meeste wat je op andere zenders mist, ook terug kunt zien met uitzending gemist, is die zender overbodig.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het meeste is terug te voeren op de besnijdenis. die helse pijn op die plek in je jonge leven schijnt je significant agressiever te maken dan onbesneden, of laat besneden vanwege een kwaal.
ik noem moslims, joden en amerikanen.
sterker nog ik heb er artikelen over gelezen. en er wordt nog steeds onderzoek naar gedaan.quote:
Sportquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Slayage het volgende:
maar wat voor boeiends is er eigenlijk te zien op rtl7?
Voordat er overal glasvezel ligt zijn we heel veel jaren verder en het is reteduur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:49 schreef Chadi het volgende:
Maar terug over schotels en zenders.. ik las ergens dat ze een glasvezelnet aan gaan leggen.. dan kan je natuurlijk al die zenders erin proppen.
Dat er nog onderzoek naar gedaan wordt lijtk me genoeg reden het niet te geloven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sterker nog ik heb er artikelen over gelezen. en er wordt nog steeds onderzoek naar gedaan.
ik heb het dus over de onverdoofde religieuze besnijdenis op zeer jonge leeftijd. niet de ingrepen die medisch noodzakelijk zijn en vaak op latere leeftijd met een verdoving.
en de A-teamquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:34 schreef Gluckskafer het volgende:
RTL7
De hele dag rtl-z, of tell-sell programma's
Nee, die mag ook blijven staan. Laat de moslims eerst integreren door wat leuke verhaaltjes te vertellen op TV. Als ze later meer opinie beginnen te vormen, dan laat je ze overstappen naar het echte nieuws.quote:
Hoezo ongeďntegreerd blijven? Wat heeft de mogelijkheid om in je eigen taal TV te kunnen kijken met integratie te maken? We leven in een multiculturele samenleving - zegt integratie met behoud van eigen taal en cultuur je iets?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef Mikrosoft het volgende:
Triest voor Nederland en triest voor de Arabieren die ongeďntegreerd blijven.
lijkt me heerlijk luchtig. en als ze het er niet mee eens is dan krijgt ze een klap.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:30 schreef Kjew het volgende:
Dan ga ik in het vervolg in djellabah boodschappen doen.
maak van behoud ff provocerenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef retteketet het volgende:
[..]
Hoezo ongeďntegreerd blijven? Wat heeft de mogelijkheid om in je eigen taal TV te kunnen kijken met integratie te maken? We leven in een multiculturele samenleving - zegt integratie met behoud van eigen taal en cultuur je iets?
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk luchtig. en als ze het er niet mee eens is dan krijgt ze een klap.
Helaas gaat de PVV niet ver genoeg, het wordt tijd om de programmaraden helemaal af te schaffen. Of heeft iemand steekhoudende argumenten om deze te behouden?quote:Besluit RTL7 en Arabische zender eind mei
Icoon Media UPC beslist eind mei of RTL7 in Amsterdam, Zaanstad en Purmerend wordt vervangen door een Arabische zender. De Stichting Algemene Programma Raad (APR) van deze regio heeft besloten dat de Arabische zender Rotana Music Europe het kanaal RTL7 moet vervangen. UPC mag volgens de mediawet alleen hiervan afwijken "bij zwaarwegende argumenten van technische of juridische aard".
UPC gaat tot eind mei onderzoeken of er inderdaad zwaarwegende argumenten zijn om alsnog RTL7 te kunnen behouden. Per 1 juli zullen de steden dan het nieuwe zenderpakket krijgen. De APR beslist over het standaardpakket van vijftien zenders per regio. Dat standaardpakket moet overal te ontvangen zijn. Rotana Music Europe moet dan in al deze gemeenten verplicht overal te zien zijn. RTL7 kan nog wel als extraatje aan het bestel toegevoegd worden, maar hoeft niet verplicht uitgezonden te worden. Op RTL7 wordt onder meer formule 1 en voetbal uitgezonden.
De Partij voor de Vrijheid heeft Kamervragen gesteld over het mogelijk verdwijnen van RTL7. Zij wil de plaatselijke programmaraden opheffen. In de plaats daarvan moet er volgens de partij een landelijke programmaraad komen, die twintig tv-kanalen selecteert.
Uuhh..... uuuh.... uuuh....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:32 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Helaas gaat de PVV niet ver genoeg, het wordt tijd om de programmaraden helemaal af te schaffen. Of heeft iemand steekhoudende argumenten om deze te behouden?
Hoezo Koranteksten ?? je weet niet eens wat ROTANA uitzendtquote:Op maandag 19 maart 2007 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Whehe je zou maar in Amsterdam wonen.![]()
Geen voetbal en formule 1 meer, maar koranteksten.![]()
Jij en agentquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo Koranteksten ?? je weet niet eens wat ROTANA uitzendt![]()
![]()
ik hou het liever bij rtl 7 en dat ze dan die trt int eraf flikkeren of het home shopping kanaal of eurosport daar kijk ik toch nooit naarquote:Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef Triggershot het volgende:
Heb ik liever Al-jazeraa engels.
Ja, ik heb ook liever RTL, maar als ik moet kiezen tussen Aljazeera AR of EN dan kies ik voor de Engelse.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik hou het liever bij rtl 7 en dat ze dan die trt int eraf flikkeren of het home shopping kanaal of eurosport daar kijk ik toch nooit naar
oh dat zowiesoquote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook liever RTL, maar als ik moet kiezen tussen Aljazeera AR of EN dan kies ik voor de Engelse.
OK, maar moet je daar een Nederlandse kanaal voor laten vervallen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef popolon het volgende:
Helemaal niet zo raar natuurlijk, in heel veel landen heb je verschillende televisiekanalen voor de diverse bevolkingsgroepen. Nederland loopt wat dat betreft eigenlijk gewoon achter.
Ik weet niet hoe die contracten precies liggen maar je mag er toch wel vanuit gaan dat de F1 en VI op een ander kanaal komen? Volgens mij vallen veel zenders allemaal onder hetzelfde bedrijf.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
OK, maar moet je daar een Nederlandse kanaal voor laten vervallen?
Ook die omroepen betalen heel veel geld om bijvoorbeeld voetbal, F1 en MotoGP binnen te krijgen.
Is het dan terecht om deze zender op te offeren voor een zender die zeker minder kijkdichtheid heeft onder de Nederlandse bevolking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |